Liever niet post ik str*ks in het *rgentijnsquote:Op maandag 3 november 2008 22:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Tong80, kan ik je misschien helpen met je probleem, ik ben ICT-er.²
Ik ben *jcied. M**r vind v*n de Gijp geweldigquote:Op maandag 3 november 2008 22:31 schreef koningdavid het volgende:
Wat een voetbaln00b ook die Van der Gijp met zijn kritiek op Ajax.
Zijn anekdotes zijn soms wel vermakelijk maar echt veel verstand van voetbal heeft hij niet.quote:Op maandag 3 november 2008 22:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben *jcied. M**r vind v*n de Gijp geweldig
Ok, was slechts een aanbod. Nee, geen bier voor mij.quote:Op maandag 3 november 2008 22:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Liever niet post ik str*ks in het *rgentijns
Dat ligt puur aan die bruine kastnicht Van Gelder. De vorige week ging het met Toine tenminste gewoon over voetbal.quote:Op maandag 3 november 2008 22:33 schreef Pritt het volgende:
Best vermakelijk programma, tenminste niet zoveel randzaken als bij Studio Voetbal.
Je ondersch*t hem.quote:Op maandag 3 november 2008 22:36 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zijn anekdotes zijn soms wel vermakelijk maar echt veel verstand van voetbal heeft hij niet.
Ja, Tong. Maar hij zei iets negatiefs over Ajax...quote:Op maandag 3 november 2008 22:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je ondersch*t hem.
Weet je d*t *ls ie een verj**rd*g heeft er 5 ooms *iten die bet**ld voetb*l hebben gespeeld ?
Echt geweldig om te weten.quote:Op maandag 3 november 2008 22:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je ondersch*t hem.
Weet je d*t *ls ie een verj**rd*g heeft er 5 ooms *iten die bet**ld voetb*l hebben gespeeld ?
Ik *ou wel oom willen *eggen tegen een Feijenoord legende-oom *hoewel ik voor *j*x benquote:
Supergaaf, maar dat neemt niet weg dat hij te vaak gewoon domme dingen zegt.quote:Op maandag 3 november 2008 22:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je ondersch*t hem.
Het is nu eenm**l niet mijn clubquote:Op maandag 3 november 2008 22:57 schreef The_Verve het volgende:
Zo kinderachtig dat je Ajax niet normaal schrijft...
Ben een f*n v*n W*tereus m**r hij v*lt me ook tegenquote:Op maandag 3 november 2008 22:59 schreef BB-boy het volgende:
Ik zie 100x liever Vd Lijp dan Waterreus.
D**r g* ik een n*chtje over sl*penquote:Op maandag 3 november 2008 23:23 schreef BertMaalderink het volgende:
Tong, kan je niet gewoon een paar dagen je waffel houden, totdat je weer normaal kan typen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |