O ja daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Smokez is die kut aap niet, dat geloof ik echt niet.
Die KUT aap was hier al toen Smokez hier ook overdag postte...
vakantieman , ben ik al bruin ?quote:
Trut!quote:
Jeweetz... net ff die vreetkeet gecheckt, Dekzels dat was moeilijjjjjjjjjjjjjjjjjjk! Toen zag ik die biatchh met knijp kanjers *YO*quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:54 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jeweetz... net ff die vreetkeet gecheckt, Dekzels dat was moeilijjjjjjjjjjjjjjjjjjk! Toen zag ik die biatchh met knijp kanjers *YO*
Dudequote:Op maandag 27 oktober 2008 14:54 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jeweetz... net ff die vreetkeet gecheckt, Dekzels dat was moeilijjjjjjjjjjjjjjjjjjk! Toen zag ik die biatchh met knijp kanjers *YO*
Relaxt, halve dag vrij genomen ofzo?quote:
Neh, lunch met een collega en toen gaan "thuis werken"quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:55 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Relaxt, halve dag vrij genomen ofzo?
Hij is net geopereerdquote:
Jeweetschquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
vakantieman , ben ik al bruin ?
FC2 = Farcry 2?quote:
Dank jequote:
BIA HHquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:56 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
FC2 = Farcry 2?
Zag hem wel in de eweka winkel liggen, maar pols is nog te kut om te gamen... ik wacht nog even
Altijd he, jeweetsch!quote:
Uhu FC2 = Farcry2.. aha kquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:56 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
FC2 = Farcry 2?
Zag hem wel in de eweka winkel liggen, maar pols is nog te kut om te gamen... ik wacht nog even
Mogguh Smokez!quote:
geeft niets hoor, sgele zn moeder werkt thuis ook voor het raamquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Neh, lunch met een collega en toen gaan "thuis werken"![]()
![]()
Aaaightquote:
Daaromquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geeft niets hoor, sgele zn moeder werkt thuis ook voor het raam
Nopequote:Op maandag 27 oktober 2008 14:38 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Heb je je tong/snikkel al bij haar niet binnen gehangen?
mogguh!quote:
ik dacht dat jij naar huis gingquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Die zijn dichtgespijkerd inmiddels... de buurt kon het niet meer aanzienquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik denk 4, want ziet ze gewoon als controllers anders moet je 2 ps3 aan elkaar gaan linken, dat kan welquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:00 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Btw, hoeveel Buzz kits kun je max aansluiten op een PS3? Is 1 setje van 4 de max? of kun je er nog een setje op aansluiten?
File voor je huis schiet ook niet op neequote:Op maandag 27 oktober 2008 15:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die zijn dichtgespijkerd inmiddels... de buurt kon het niet meer aanzien
CRAZZZZZZZZZY!!!quote:
Yo Sgele, Boem Flex Takie Lauw YO! fa'ka ? Brada, check die "ho" met die kapot erge boezoemiesquote:
alhoewel, met mijn oude xboxje danquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:01 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik denk 4, want ziet ze gewoon als controllers anders moet je 2 ps3 aan elkaar gaan linken, dat kan wel
quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:01 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik denk 4, want ziet ze gewoon als controllers anders moet je 2 ps3 aan elkaar gaan linken, dat kan wel
Dan ben ik nu dus ook thuis aan het werk hequote:Op maandag 27 oktober 2008 14:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Neh, lunch met een collega en toen gaan "thuis werken"![]()
![]()
ik dacht eigenlijk 7.. weet het.. vaag getal maarjaa!quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:00 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Btw, hoeveel Buzz kits kun je max aansluiten op een PS3? Is 1 setje van 4 de max? of kun je er nog een setje op aansluiten?
Kapot ergquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:01 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Yo Sgele, Boem Flex Takie Lauw YO! fa'ka ? Brada, check die "ho" met die kapot erge boezoemies
hij stond er vorige week ook al als ik me niet vergisquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nope
Droxz, dankje voor de tip (eweka winkel) zal hem vanavond is binnentrekken
Maar 4 normale controllers is volgens mij niet de max met een PS3.quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:01 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
waaraan?quote:
Ik heb zaterdag ook maar weer betaald..wilde downloaden...foutquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:03 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hij stond er vorige week ook al als ik me niet vergis
Bij deze maar weer een abbo genomen, verveel me dood... dan maar even "winkelen"
Om die "Boem flex takkie lauw"quote:
misschien een almelose ps3quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:03 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Maar 4 normale controllers is volgens mij niet de max met een PS3.
serieus wie zegt die shit?quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:04 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Om die "Boem flex takkie lauw"Ik lig nog steeds dubbel hier
![]()
![]()
![]()
Je kan ook per dag betalen he, dat had ik vrijdag maar even gedaanquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag ook maar weer betaald..wilde downloaden...foutabbo verlopen
Kloonquote:
check mijn screensquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:56 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
FC2 = Farcry 2?
Goed bezig jochiequote:Op maandag 27 oktober 2008 15:04 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Om die "Boem flex takkie lauw"Ik lig nog steeds dubbel hier
![]()
![]()
![]()
Oeeh.. ewekaquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:03 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hij stond er vorige week ook al als ik me niet vergis
Bij deze maar weer een abbo genomen, verveel me dood... dan maar even "winkelen"
ik?quote:
Yeah right, je bent je skillz in urbanlanguage aan het verbeterenquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:02 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dan ben ik nu dus ook thuis aan het werk he
Die negert! met z'n spange patta'squote:
Guilty as chargedquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:06 schreef Droxz.nl het volgende:
Wie vroeg mij nou net of ik farcry 2 al had gedaan?
* Droxz.nl zet FTD even aanquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
check mijn screens
http://forums.guru3d.com/showpost.php?p=2887033&postcount=465
http://forums.guru3d.com/showpost.php?p=2887208&postcount=472
http://forums.guru3d.com/showpost.php?p=2887875&postcount=488
en Deltavliegeren![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die negert! met z'n spange patta'sOfzoiets
![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die negert! met z'n spange patta'sOfzoiets
![]()
*proest* daar ging mijn koffie.... "urbanlanguage"quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Yeah right, je bent je skillz in urbanlanguage aan het verbeteren
Sorry, maar ik kom ook niet meer bij hierquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
![]()
houd op man, ik kan niet meer, en dat doet ongelovelijk pijn
Jeweetschquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:09 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
*proest* daar ging mijn koffie.... "urbanlanguage"![]()
Wat doe je, ik lig nog steeds bubbel hierquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
![]()
Haha ik iemand martelen op afstandquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
![]()
droxz kan ik je voor het weekend als tolk inhuren?quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:09 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
*proest* daar ging mijn koffie.... "urbanlanguage"![]()
Hehe.. echt goed spel is et!quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:08 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
* Droxz.nl zet FTD even aan
Oja, fysio... gaat dus 60 keer per week worden... ik wil weer gamen!
omg m'n koffiequote:Op maandag 27 oktober 2008 15:10 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wat doe je, ik lig nog steeds bubbel hier![]()
Maak dan een wat langer "brabantse pimp urbanlanguage" stukkie man
Wat zit er midden in de screen op de cliffs?quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
check mijn screens
http://forums.guru3d.com/showpost.php?p=2887033&postcount=465
Zon gliderquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Wat zit er midden in de screen op de cliffs?
quote:Ey yo Je ben noh spang, Maar sow vieze likker zocht ik al lang
Je bent beetje bang maar je likt want anders je weet pang pang..
Jou had ik alleen nodig voor vandaag, Ik kan je alleen maar vaag.
Ik heb last van me maag, want je likte sow kk laag..
Nu zoek ik de goeie jongen voor mij, mayB loopt ie vandaag nog wel voorbij..
Iedereen staat al in de rij, maar het is allemaal nix dat is wat ik zei.
Ik loop door de fotto en zie die ene Sangg.
Ik zeg aai noh spang je ben kk lekker mang.
Ik wou je kusse op je wang maar je ben sooww focking lang..
We lopen naar je osso daar gaan we ff flink rosse
Maar daar ligt ze sma te sosse, ik loop naar binne ja je weet dat werd bossen.
Na een uur eindelijk alles klaar, het ging allemaal beetje raar..
Maar we zijn nu wel de perfecte paar oow wat klinkt dat Gaaarrr.
Na een jaar hoorde ik dingen.. Ik geloofde het diep van binnen.
Ik begon er over te zingen het was uit ik zei hier heb je die ringen.
Hij was gewoon een vieze player Waar meiden gewoon voor paayen
Ik zei hem jij vieze player, GaGa
Ik vertelle hem torrie;s hij gaf mij alleen maar sorry’s,
Hij vertele me hoeveel hij van me hield laat me zien hoe ie zich voor me knielt
Ik trap hem weg in die heg oow wat heeft hij een pech
Een week later kom ik hem tegen, je kon mij opvegen, ik had niet anders verwacht dat ie nu weer met sow anders meisje pacht ik zei tegen die sma blijf je bij die boy vannacht, ze kijkt me aan en lacht, ik dacht ow ik weet het al.. ze kon beter naar de wal..
Ik dacht ga me eigen noh druk maken, dit zijn hun zaken. Het zal er wel rake, pff ik begin van deze poQ te gapen dus ik ga loezz ciaaao poeZz peaceeee
Ja hoor, 2 kamelen per uur!quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
droxz kan ik je voor het weekend als tolk inhuren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
Hoi crazy-p hoe gaat hetquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:12 schreef Crazy-p het volgende:
damn ik heb het echt veel te druk om hier wat van te kunnen volgen
Je moeder?quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Wat zit er midden in de screen op de cliffs?
Er zijn dus serieus mensen die zo praten/typenquote:
Zmokes, optyfen met die kutkloon van je!quote:
Heel jammer inderdaadquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:15 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Er zijn dus serieus mensen die zo praten/typen![]()
en of andere mocro slet die gebatst wil worden?quote:
vandaar dat ik zo verslaafd eraan benquote:
Nu is het wel weer leuk geweest, ik ga geen honderd keer zeggen dat ik dat niet ben...quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:16 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zmokes, optyfen met die kutkloon van je!
Ik en Zmokes/Kaktus nerd hebben in tha hood van amsterdam gewerkt...quote:
Of een kerel.. die kontje wilquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en of andere mocro slet die gebatst wil worden?
Weet je het zeker?quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:16 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zmokes, optyfen met die kutkloon van je!
quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:13 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ja hoor, 2 kamelen per uur!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat kan ik toch leren!
wat dacht je van 2 biertjes per uur
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
Mogguh smokezquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nu is het wel weer leuk geweest, ik ga geen honderd keer zeggen dat ik dat niet ben...
Oja, en probeer voor de grap ook eens om m'n naam goed te schrijven
droxz.nl is nu ook een kloonquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nu is het wel weer leuk geweest, ik ga geen honderd keer zeggen dat ik dat niet ben...
Dan moet ik zeker moeite gaan doen?quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Fout..quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat kan ik toch leren!
wat dacht je van 2 biertjes per uur
Sm0keZ is een eindbaas en die aap nietquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
/ignorequote:Op maandag 27 oktober 2008 15:19 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dan moet ik zeker moeite gaan doen?
Waarom maak jij niet gewoon een nieuw account aan
of een bierie en een wieriequote:
Dat dusquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Sm0keZ is een eindbaas en die aap niet
gekke aap weer wel
Op een manier van, LIEK OMG WTF BBQ, ik heb mijn password niet meerquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
droxz.nl is nu ook een kloonwel op een andere manier dan, maar toch
Of beller, maar who gives a fuck... kut kloon.. sterfquote:
Ik ben volgens mij ook de enige die je gelooftquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
hahaquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Op een manier van, LIEK OMG WTF BBQ, ik heb mijn password niet meer
Ik geloof hem ookquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij ook de enige die je gelooft
Nr.3 al:quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
droxz.nl is nu ook een kloonwel op een andere manier dan, maar toch
Heuhquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Of beller, maar who gives a fuck... kut kloon.. sterf
Ey jow fa'ka..quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
of een bierie en een wierie
jewaits toch monkeyboy!
quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Op een manier van, LIEK OMG WTF BBQ, ik heb mijn password niet meer
Kutquote:
Straks krijgen we hier nog brabanste pimps met een kaktussen fetischquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij ook de enige die je gelooft
Jeweetsch, wat denk je? Mogen we dat ook op onze cv's plaatsen?quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:22 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
![]()
Is het geen urban language...dan wel teh language of teh intertubez
Ik zet er nog linkjes bij, jij niet, echt geen idee wat daar staat...quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:22 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ey jow fa'ka..
Omin boeng dat je mii eindbaas vind noh..!
Respect shabba jeweetzelluf..
Peace out.. eight-downtown..
Noh mang...quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jeweetsch, wat denk je? Mogen we dat ook op onze cv's plaatsen?
liek omfg! skillz i haz them!quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:22 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
![]()
Is het geen urban language...dan wel teh language of teh intertubez
Fo sho!quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:24 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Noh mang...
Dii shitt mag cker nie op du boeng faka spange CV..!
Das nie lauw killa
U vraagt, wij draaienquote:
quote:
Being Tactful! Ur doin' it wrongquote:
Du mot de da learn mang..quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:23 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik zet er nog linkjes bij, jij niet, echt geen idee wat daar staat...
dan verban ik hem uit brabantquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:23 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Straks krijgen we hier nog brabanste pimps met een kaktussen fetisch
quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien
[ afbeelding ]
Niet nodig, ik ga dan zelf wel voor een trein liggenquote:
Whahahaquote:
quote:
Mag ik dan het pleziertje hebben om de machinist te zijnquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Niet nodig, ik ga dan zelf wel voor een trein liggen
FOTO of heb ik die al gemist ?quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:26 schreef Crazy-M het volgende:
over dat meisie gesproken, heb alweer een uitnodiging in mijn postvak liggen. Net nu ik deze week echt VOL geboekt sta
Die had echt geen moer te doenquote:
It's peanut butter jelly time!!!quote:
dan blaf je jezelf LEEG bij haarquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:26 schreef Crazy-M het volgende:
over dat meisie gesproken, heb alweer een uitnodiging in mijn postvak liggen. Net nu ik deze week echt VOL geboekt sta
quote:
HE YE, HE YE and here we goquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
It's peanut butter jelly time!!!
tijd heb je niet tijd maak je!quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:26 schreef Crazy-M het volgende:
Friesland ofzo, wonen toch alleen vage gaste....quote:
Daar wil ik nog niet dood gevonden wordenquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Friesland ofzo, wonen toch alleen vage gaste....
Whehequote:
quote:
Whahahahaquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:30 schreef Sgele het volgende:
[..]
Daar wil ik nog niet dood gevonden worden
Niemand niet, eigenlijk een stukje niemandsland tochquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:30 schreef Sgele het volgende:
[..]
Daar wil ik nog niet dood gevonden worden
Somebody called?quote:
Van Nederland afsnijden en de oceaan in duwenquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Niemand niet, eigenlijk een stukje niemandsland toch
best slecht.. zit hier met knallende koppijn aan de telefoon.. schiet niet op .. een daar?quote:
haDDEN we het over de bijlmer?quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Van Nederland afsnijden en de oceaan in duwen
Alleen wat hekken om dat gehucht heen mag ook best hoorquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
jaa uuuhm.. dan fierljeppen ze gewoon weer terug hoor!quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Shit zegquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:34 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
best slecht.. zit hier met knallende koppijn aan de telefoon.. schiet niet op .. een daar?
ja communiceren heb ik ook niet zo'n zin in.. laat staan zo'n communicatie plan.. lolquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:36 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Shit zeg..
Tjah gaat ze gangetje ben bezig met een communicatie plan aan opzetten maar heb er geen zin in
Brabant ziet er wel geinig uit, maar ik ga er niet wonen!quote:
Ik zei niks over Brabant hoorquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:37 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Brabant ziet er wel geinig uit, maar ik ga er niet wonen!
Die kutkloon gewoon negerenquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:38 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik zei niks over Brabant hoorik ga daar echt niet wonen
Je weet toch..ik kan dat heul slechtquote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:37 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Whahha.. achja nog 1uur en 20min dus kom er wel door heen denk ikquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:37 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja communiceren heb ik ook niet zo'n zin in.. laat staan zo'n communicatie plan.. lol
Als zelfs ik het kanquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:39 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Je weet toch..ik kan dat heul slecht
kankeraapquote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:39 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neej ik heb gewoon geen negeerstand in mijn hoofdquote:
Anders ik wel, maar gif it a shotquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:39 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
zolang je van feesten houdt zit je hier goedquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:37 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
als je voor die trein sprint, neem Don Guido dan ff meequote:
Sorry RunX, gaat dus niets wordenquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neej ik heb gewoon geen negerstand in mijn hoofd
misschien is sgele mijn kloon welquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als je voor die trein sprint, neem Don Guido dan ff mee
Dat wel, en het landschap is daar wel stukke mooier enzo.quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zolang je van feesten houdt zit je hier goed
vind ik
ik kan niet zomaar in noorden wonen hoor. zal ik niet echt kunnen wennen denk
quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:42 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Sorry RunX, gaat dus niets worden
Ik verveel me dood hier, sorryquote:
ik doe nix verkeerdquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:43 schreef GilaMonyet het volgende:
Ey don w/e...
Ga eens wieberen je bent schande voor de apen
[ afbeelding ]
true en dat is voor ons juist weer andersomquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:44 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat wel, en het landschap is daar wel stukke mooier enzo.
Best geinige dorpsjes enzo... maar toch, als je Amsterdam kent en je komt er aardig wat... en je gaat naar brabant... toch even wat anders
misschien ben ik je kloon wel!quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:43 schreef DonGuido het volgende:
[..]
misschien is sgele mijn kloon wel
Er is helemaal niets mis met Brabant!quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
true en dat is voor ons juist weer andersom
Ik zal echt niet naar amsterdam kunnen
maar is gewoon wat je gewend bent en waar je opgroeid
Je bent geborenquote:
Droxz... wat is je verveel level?quote:
En je kan er mooie motoren kopenquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Er is helemaal niets mis met Brabant!
- Lekker rustig
- Veel zuipen
- Schuurfeesten
- t volk is ook nog eens relaxed
Veel dingen zijn hier in NH niet echt van toepassing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |