zaterdag.. ik ging in de "stad" een Playstation 3 kopenquote:Op maandag 27 oktober 2008 08:57 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Whahah..
Nee ik zag wel rx-7 staan bij callcenter..
What the fuck moest je zaterdag in Zoetermeer haha
cheers mate!quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:05 schreef Sgele het volgende:
Mensen, ik ga wat arbeid verrichten
Topic staat er, veel plezier en tot later
Werkse Sgele...ook ik probeer vandaag wat te doen...misschien dat de tijd dan sneller gaatquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:05 schreef Sgele het volgende:
Ik werk/woon in zoetermeer jaquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:05 schreef renedis het volgende:
[..]
zaterdag.. ik ging in de "stad" een Playstation 3 kopen
maar jij werkt in zoetermeer? zoeken ze daar nog mensen?
in de ict uiteraardquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:08 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik werk/woon in zoetermeer ja
Wat voor werk zoek je:P?
de halve kaart in de fik gestoken. met brandende dingen rondrijden/vliegen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:04 schreef GilaMonyet het volgende:
Huppa nieuwe!
Maar WL wat heb je allemaal al gedaan @ FC2?
goedemorgen, ik zag je al online komen op msnquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:10 schreef Runx het volgende:
Goedemorgen
zooo ik ben ook een keer aangekomen op mijn stage na 20 min in de file te hebben gestaan met de bus
Goodmorningquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:10 schreef Runx het volgende:
Goedemorgen
zooo ik ben ook een keer aangekomen op mijn stage na 20 min in de file te hebben gestaan met de bus
Pfft..quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:09 schreef renedis het volgende:
[..]
in de ict uiteraard
wat is er beschikbaar enzo
zoetermeer is namelijk lekker dichtbij voor mij. ik woon namelijk in waddinxveen.
ja , aan het werkquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:05 schreef Sgele het volgende:
Mogguh runxquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:11 schreef renedis het volgende:
[..]
goedemorgen, ik zag je al online komen op msn
files vandaag waren erg ja!
hmm okee.. ik ben stiekem een beetje op zoek naar een andere baan. (wel een externe opdracht)quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:12 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Pfft..
Goeie vraag zou ik als ik thuis ben ff de kranten in moeten duiken..
Misschien dat je wat vind via internet.. zou nu niet echt weten
goedemorgenquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:11 schreef renedis het volgende:
[..]
goedemorgen, ik zag je al online komen op msn
files vandaag waren erg ja!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop