Fout..quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat kan ik toch leren!
wat dacht je van 2 biertjes per uur
Sm0keZ is een eindbaas en die aap nietquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nu is het wel weer leuk geweest, ik ga geen honderd keer zeggen dat ik dat niet ben...
Oja, en probeer voor de grap ook eens om m'n naam goed te schrijven
/ignorequote:Op maandag 27 oktober 2008 15:19 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dan moet ik zeker moeite gaan doen?
Waarom maak jij niet gewoon een nieuw account aan
of een bierie en een wieriequote:
Dat dusquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Sm0keZ is een eindbaas en die aap niet
gekke aap weer wel
Op een manier van, LIEK OMG WTF BBQ, ik heb mijn password niet meerquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
droxz.nl is nu ook een kloonwel op een andere manier dan, maar toch
Of beller, maar who gives a fuck... kut kloon.. sterfquote:
Ik ben volgens mij ook de enige die je gelooftquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nu is het wel weer leuk geweest, ik ga geen honderd keer zeggen dat ik dat niet ben...
Oja, en probeer voor de grap ook eens om m'n naam goed te schrijven
hahaquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Op een manier van, LIEK OMG WTF BBQ, ik heb mijn password niet meer
Ik geloof hem ookquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij ook de enige die je gelooft
Nr.3 al:quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
droxz.nl is nu ook een kloonwel op een andere manier dan, maar toch
Heuhquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Of beller, maar who gives a fuck... kut kloon.. sterf
Ey jow fa'ka..quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
of een bierie en een wierie
jewaits toch monkeyboy!
quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Op een manier van, LIEK OMG WTF BBQ, ik heb mijn password niet meer
Kutquote:
Straks krijgen we hier nog brabanste pimps met een kaktussen fetischquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij ook de enige die je gelooft
Jeweetsch, wat denk je? Mogen we dat ook op onze cv's plaatsen?quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:22 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
![]()
Is het geen urban language...dan wel teh language of teh intertubez
Ik zet er nog linkjes bij, jij niet, echt geen idee wat daar staat...quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:22 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ey jow fa'ka..
Omin boeng dat je mii eindbaas vind noh..!
Respect shabba jeweetzelluf..
Peace out.. eight-downtown..
Noh mang...quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jeweetsch, wat denk je? Mogen we dat ook op onze cv's plaatsen?
liek omfg! skillz i haz them!quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:22 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
![]()
Is het geen urban language...dan wel teh language of teh intertubez
Fo sho!quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:24 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Noh mang...
Dii shitt mag cker nie op du boeng faka spange CV..!
Das nie lauw killa
U vraagt, wij draaienquote:
quote:
Being Tactful! Ur doin' it wrongquote:
Du mot de da learn mang..quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:23 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik zet er nog linkjes bij, jij niet, echt geen idee wat daar staat...
dan verban ik hem uit brabantquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:23 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Straks krijgen we hier nog brabanste pimps met een kaktussen fetisch
quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien
[ afbeelding ]
Niet nodig, ik ga dan zelf wel voor een trein liggenquote:
Whahahaquote:
quote:
Mag ik dan het pleziertje hebben om de machinist te zijnquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Niet nodig, ik ga dan zelf wel voor een trein liggen
FOTO of heb ik die al gemist ?quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:26 schreef Crazy-M het volgende:
over dat meisie gesproken, heb alweer een uitnodiging in mijn postvak liggen. Net nu ik deze week echt VOL geboekt sta
Die had echt geen moer te doenquote:
It's peanut butter jelly time!!!quote:
dan blaf je jezelf LEEG bij haarquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:26 schreef Crazy-M het volgende:
over dat meisie gesproken, heb alweer een uitnodiging in mijn postvak liggen. Net nu ik deze week echt VOL geboekt sta
quote:
HE YE, HE YE and here we goquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
It's peanut butter jelly time!!!
tijd heb je niet tijd maak je!quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:26 schreef Crazy-M het volgende:
Friesland ofzo, wonen toch alleen vage gaste....quote:
Daar wil ik nog niet dood gevonden wordenquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Friesland ofzo, wonen toch alleen vage gaste....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |