quote:
Being Tactful! Ur doin' it wrongquote:
Du mot de da learn mang..quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:23 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik zet er nog linkjes bij, jij niet, echt geen idee wat daar staat...
dan verban ik hem uit brabantquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:23 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Straks krijgen we hier nog brabanste pimps met een kaktussen fetisch
quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien
[ afbeelding ]
Niet nodig, ik ga dan zelf wel voor een trein liggenquote:
Whahahaquote:
quote:
Mag ik dan het pleziertje hebben om de machinist te zijnquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Niet nodig, ik ga dan zelf wel voor een trein liggen
FOTO of heb ik die al gemist ?quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:26 schreef Crazy-M het volgende:
over dat meisie gesproken, heb alweer een uitnodiging in mijn postvak liggen. Net nu ik deze week echt VOL geboekt sta
Die had echt geen moer te doenquote:
It's peanut butter jelly time!!!quote:
dan blaf je jezelf LEEG bij haarquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:26 schreef Crazy-M het volgende:
over dat meisie gesproken, heb alweer een uitnodiging in mijn postvak liggen. Net nu ik deze week echt VOL geboekt sta
quote:
HE YE, HE YE and here we goquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
It's peanut butter jelly time!!!
tijd heb je niet tijd maak je!quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:26 schreef Crazy-M het volgende:
Friesland ofzo, wonen toch alleen vage gaste....quote:
Daar wil ik nog niet dood gevonden wordenquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Friesland ofzo, wonen toch alleen vage gaste....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |