vandaar dat ik zo verslaafd eraan benquote:
Nu is het wel weer leuk geweest, ik ga geen honderd keer zeggen dat ik dat niet ben...quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:16 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zmokes, optyfen met die kutkloon van je!
Ik en Zmokes/Kaktus nerd hebben in tha hood van amsterdam gewerkt...quote:
Of een kerel.. die kontje wilquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en of andere mocro slet die gebatst wil worden?
Weet je het zeker?quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:16 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zmokes, optyfen met die kutkloon van je!
quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:13 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ja hoor, 2 kamelen per uur!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat kan ik toch leren!
wat dacht je van 2 biertjes per uur
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
Mogguh smokezquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nu is het wel weer leuk geweest, ik ga geen honderd keer zeggen dat ik dat niet ben...
Oja, en probeer voor de grap ook eens om m'n naam goed te schrijven
droxz.nl is nu ook een kloonquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nu is het wel weer leuk geweest, ik ga geen honderd keer zeggen dat ik dat niet ben...
Dan moet ik zeker moeite gaan doen?quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Fout..quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat kan ik toch leren!
wat dacht je van 2 biertjes per uur
Sm0keZ is een eindbaas en die aap nietquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
/ignorequote:Op maandag 27 oktober 2008 15:19 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dan moet ik zeker moeite gaan doen?
Waarom maak jij niet gewoon een nieuw account aan
of een bierie en een wieriequote:
Dat dusquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Sm0keZ is een eindbaas en die aap niet
gekke aap weer wel
Op een manier van, LIEK OMG WTF BBQ, ik heb mijn password niet meerquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
droxz.nl is nu ook een kloonwel op een andere manier dan, maar toch
Of beller, maar who gives a fuck... kut kloon.. sterfquote:
Ik ben volgens mij ook de enige die je gelooftquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
hahaquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Op een manier van, LIEK OMG WTF BBQ, ik heb mijn password niet meer
Ik geloof hem ookquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij ook de enige die je gelooft
Nr.3 al:quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
droxz.nl is nu ook een kloonwel op een andere manier dan, maar toch
Heuhquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Of beller, maar who gives a fuck... kut kloon.. sterf
Ey jow fa'ka..quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
of een bierie en een wierie
jewaits toch monkeyboy!
quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Op een manier van, LIEK OMG WTF BBQ, ik heb mijn password niet meer
Kutquote:
Straks krijgen we hier nog brabanste pimps met een kaktussen fetischquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij ook de enige die je gelooft
Jeweetsch, wat denk je? Mogen we dat ook op onze cv's plaatsen?quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:22 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
![]()
Is het geen urban language...dan wel teh language of teh intertubez
Ik zet er nog linkjes bij, jij niet, echt geen idee wat daar staat...quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:22 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ey jow fa'ka..
Omin boeng dat je mii eindbaas vind noh..!
Respect shabba jeweetzelluf..
Peace out.. eight-downtown..
Noh mang...quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jeweetsch, wat denk je? Mogen we dat ook op onze cv's plaatsen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |