Aaaightquote:
Daaromquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geeft niets hoor, sgele zn moeder werkt thuis ook voor het raam
Nopequote:Op maandag 27 oktober 2008 14:38 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Heb je je tong/snikkel al bij haar niet binnen gehangen?
mogguh!quote:
ik dacht dat jij naar huis gingquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Die zijn dichtgespijkerd inmiddels... de buurt kon het niet meer aanzienquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik denk 4, want ziet ze gewoon als controllers anders moet je 2 ps3 aan elkaar gaan linken, dat kan welquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:00 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Btw, hoeveel Buzz kits kun je max aansluiten op een PS3? Is 1 setje van 4 de max? of kun je er nog een setje op aansluiten?
File voor je huis schiet ook niet op neequote:Op maandag 27 oktober 2008 15:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die zijn dichtgespijkerd inmiddels... de buurt kon het niet meer aanzien
CRAZZZZZZZZZY!!!quote:
Yo Sgele, Boem Flex Takie Lauw YO! fa'ka ? Brada, check die "ho" met die kapot erge boezoemiesquote:
alhoewel, met mijn oude xboxje danquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:01 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik denk 4, want ziet ze gewoon als controllers anders moet je 2 ps3 aan elkaar gaan linken, dat kan wel
quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:01 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik denk 4, want ziet ze gewoon als controllers anders moet je 2 ps3 aan elkaar gaan linken, dat kan wel
Dan ben ik nu dus ook thuis aan het werk hequote:Op maandag 27 oktober 2008 14:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Neh, lunch met een collega en toen gaan "thuis werken"![]()
![]()
ik dacht eigenlijk 7.. weet het.. vaag getal maarjaa!quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:00 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Btw, hoeveel Buzz kits kun je max aansluiten op een PS3? Is 1 setje van 4 de max? of kun je er nog een setje op aansluiten?
Kapot ergquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:01 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Yo Sgele, Boem Flex Takie Lauw YO! fa'ka ? Brada, check die "ho" met die kapot erge boezoemies
hij stond er vorige week ook al als ik me niet vergisquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nope
Droxz, dankje voor de tip (eweka winkel) zal hem vanavond is binnentrekken
Maar 4 normale controllers is volgens mij niet de max met een PS3.quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:01 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
waaraan?quote:
Ik heb zaterdag ook maar weer betaald..wilde downloaden...foutquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:03 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hij stond er vorige week ook al als ik me niet vergis
Bij deze maar weer een abbo genomen, verveel me dood... dan maar even "winkelen"
Om die "Boem flex takkie lauw"quote:
misschien een almelose ps3quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:03 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Maar 4 normale controllers is volgens mij niet de max met een PS3.
serieus wie zegt die shit?quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:04 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Om die "Boem flex takkie lauw"Ik lig nog steeds dubbel hier
![]()
![]()
![]()
Je kan ook per dag betalen he, dat had ik vrijdag maar even gedaanquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag ook maar weer betaald..wilde downloaden...foutabbo verlopen
Kloonquote:
check mijn screensquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:56 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
FC2 = Farcry 2?
Zag hem wel in de eweka winkel liggen, maar pols is nog te kut om te gamen... ik wacht nog even
Goed bezig jochiequote:Op maandag 27 oktober 2008 15:04 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Om die "Boem flex takkie lauw"Ik lig nog steeds dubbel hier
![]()
![]()
![]()
Oeeh.. ewekaquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:03 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hij stond er vorige week ook al als ik me niet vergis
Bij deze maar weer een abbo genomen, verveel me dood... dan maar even "winkelen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |