O ja daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Smokez is die kut aap niet, dat geloof ik echt niet.
Die KUT aap was hier al toen Smokez hier ook overdag postte...
vakantieman , ben ik al bruin ?quote:
Trut!quote:
Jeweetz... net ff die vreetkeet gecheckt, Dekzels dat was moeilijjjjjjjjjjjjjjjjjjk! Toen zag ik die biatchh met knijp kanjers *YO*quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:54 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jeweetz... net ff die vreetkeet gecheckt, Dekzels dat was moeilijjjjjjjjjjjjjjjjjjk! Toen zag ik die biatchh met knijp kanjers *YO*
Dudequote:Op maandag 27 oktober 2008 14:54 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jeweetz... net ff die vreetkeet gecheckt, Dekzels dat was moeilijjjjjjjjjjjjjjjjjjk! Toen zag ik die biatchh met knijp kanjers *YO*
Relaxt, halve dag vrij genomen ofzo?quote:
Neh, lunch met een collega en toen gaan "thuis werken"quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:55 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Relaxt, halve dag vrij genomen ofzo?
Hij is net geopereerdquote:
Jeweetschquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
vakantieman , ben ik al bruin ?
FC2 = Farcry 2?quote:
Dank jequote:
BIA HHquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:56 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
FC2 = Farcry 2?
Zag hem wel in de eweka winkel liggen, maar pols is nog te kut om te gamen... ik wacht nog even
Altijd he, jeweetsch!quote:
Uhu FC2 = Farcry2.. aha kquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:56 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
FC2 = Farcry 2?
Zag hem wel in de eweka winkel liggen, maar pols is nog te kut om te gamen... ik wacht nog even
Mogguh Smokez!quote:
geeft niets hoor, sgele zn moeder werkt thuis ook voor het raamquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Neh, lunch met een collega en toen gaan "thuis werken"![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |