Vandaar dat GW ook al dood isquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:03 schreef Logician het volgende:
[..]
I've noticed![]()
GW ging iets sneller 1,5 uur![]()
Pleur opquote:
Runx zegt dat ie geil is.... meteen het hele topic stilquote:
klopt ik leg graag gesprekken stilquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
Runx zegt dat ie geil is.... meteen het hele topic stil
Jah hij verkloot et weer ofzoquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:40 schreef Runx het volgende:
ik zei dus in mijn laatste post dat ik terug was van mij heerlijke pauze
wat is er mis met die slechte aap kerel alweer zitten opstoken ofso ? in pagina 3 van de vorige topic ?
Idd...quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
DIT IS HET TOPIC:
# Waar het maandag is!
# Waar alle heren graag een foto willen zien van crazyessie
# Waar Droxz met 1 hand moet typen
# Waar sommige oldschool GRTDOJW'ers terug zijn
# Waar Sgele NIET faalt met de TT
# Waar iedereen met weemoed terugdenkt aan de gabbertijd
was daar mis mee ? of zal ik alles wat verwijderen ? want weg gaan deze week toch wel nieuwe avonturen beleven ?quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
DIT IS HET TOPIC:
# Waar het maandag is!
# Waar alle heren graag een foto willen zien van crazyessie
# Waar Droxz met 1 hand moet typen
# Waar sommige oldschool GRTDOJW'ers terug zijn
# Waar Sgele NIET faalt met de TT
# Waar iedereen met weemoed terugdenkt aan de gabbertijd
- Gaat niet meer over Gabber maar over WoWquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:44 schreef Runx het volgende:
[..]
was daar mis mee ? of zal ik alles wat verwijderen ? want weg gaan deze week toch wel nieuwe avonturen beleven ?
What the fuck heb jke weg gegooit!?quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:46 schreef Logician het volgende:
tvp![]()
net ff de vuilnisman heeeeuuull lief aangekeken en hem 10 vuilniszakken voor mij uit de tuin laten opruimen![]()
Vuilnismannen? Dat zijn toch die klapjosties die normaal te beroerd zijn om 1 stap harder te lopen?quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:46 schreef Logician het volgende:
tvp![]()
net ff de vuilnisman heeeeuuull lief aangekeken en hem 10 vuilniszakken voor mij uit de tuin laten opruimen![]()
Volgens mij is er een oogst misgegaanquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:47 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
What the fuck heb jke weg gegooit!?
mijn huisgenotequote:Op maandag 27 oktober 2008 13:47 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
stukken armen en benen van haar slachtoffersquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:47 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik heb tietenquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vuilnismannen? Dat zijn toch die klapjosties die normaal te beroerd zijn om 1 stap harder te lopen?
Liep je nog in badjas ofzo?
Aha... lekkere troep geeft dat hequote:Op maandag 27 oktober 2008 13:49 schreef Logician het volgende:
[..]
mijn huisgenote![]()
Nah ik ben 2maal vuilnisophaal dag vergeten + laminaat leggen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |