Vandaar dat GW ook al dood isquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:03 schreef Logician het volgende:
[..]
I've noticed![]()
GW ging iets sneller 1,5 uur![]()
Pleur opquote:
Runx zegt dat ie geil is.... meteen het hele topic stilquote:
klopt ik leg graag gesprekken stilquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
Runx zegt dat ie geil is.... meteen het hele topic stil
Jah hij verkloot et weer ofzoquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:40 schreef Runx het volgende:
ik zei dus in mijn laatste post dat ik terug was van mij heerlijke pauze
wat is er mis met die slechte aap kerel alweer zitten opstoken ofso ? in pagina 3 van de vorige topic ?
Idd...quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
DIT IS HET TOPIC:
# Waar het maandag is!
# Waar alle heren graag een foto willen zien van crazyessie
# Waar Droxz met 1 hand moet typen
# Waar sommige oldschool GRTDOJW'ers terug zijn
# Waar Sgele NIET faalt met de TT
# Waar iedereen met weemoed terugdenkt aan de gabbertijd
was daar mis mee ? of zal ik alles wat verwijderen ? want weg gaan deze week toch wel nieuwe avonturen beleven ?quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
DIT IS HET TOPIC:
# Waar het maandag is!
# Waar alle heren graag een foto willen zien van crazyessie
# Waar Droxz met 1 hand moet typen
# Waar sommige oldschool GRTDOJW'ers terug zijn
# Waar Sgele NIET faalt met de TT
# Waar iedereen met weemoed terugdenkt aan de gabbertijd
- Gaat niet meer over Gabber maar over WoWquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:44 schreef Runx het volgende:
[..]
was daar mis mee ? of zal ik alles wat verwijderen ? want weg gaan deze week toch wel nieuwe avonturen beleven ?
What the fuck heb jke weg gegooit!?quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:46 schreef Logician het volgende:
tvp![]()
net ff de vuilnisman heeeeuuull lief aangekeken en hem 10 vuilniszakken voor mij uit de tuin laten opruimen![]()
Vuilnismannen? Dat zijn toch die klapjosties die normaal te beroerd zijn om 1 stap harder te lopen?quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:46 schreef Logician het volgende:
tvp![]()
net ff de vuilnisman heeeeuuull lief aangekeken en hem 10 vuilniszakken voor mij uit de tuin laten opruimen![]()
Volgens mij is er een oogst misgegaanquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:47 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
What the fuck heb jke weg gegooit!?
mijn huisgenotequote:Op maandag 27 oktober 2008 13:47 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
stukken armen en benen van haar slachtoffersquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:47 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik heb tietenquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vuilnismannen? Dat zijn toch die klapjosties die normaal te beroerd zijn om 1 stap harder te lopen?
Liep je nog in badjas ofzo?
Aha... lekkere troep geeft dat hequote:Op maandag 27 oktober 2008 13:49 schreef Logician het volgende:
[..]
mijn huisgenote![]()
Nah ik ben 2maal vuilnisophaal dag vergeten + laminaat leggen...
uhuquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:49 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Aha... lekkere troep geeft dat he
welke van de 2?quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:49 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Aha... lekkere troep geeft dat he
Will doquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:37 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Fipo![]()
[..]
Vandaar dat GW ook al dood is
Anyways, als je klaar bent met installeren, moet je me maar pm'en of sms'en voor login details etc
Pics or it didn't happenquote:
Msn kan ook btwquote:
Beide, alhoewel de ene meer een perpetuum mobile van rotzooi lijktquote:
cool goed gedaan!quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:46 schreef Logician het volgende:
tvp![]()
Denk je nu echt dat ik niet mijn eigen ga kopen?quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:52 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Msn kan ook btwOh en wees maar niet bang dat je er teveel achter gaat zitten. Verander ik gewoon de login details
En dan weer helemaal opnieuw beginnen? Liever jij dan ikquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:53 schreef Logician het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat ik niet mijn eigen ga kopen?![]()
Mag nietquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:53 schreef Logician het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat ik niet mijn eigen ga kopen?![]()
Tuurlijkquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:54 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
En dan weer helemaal opnieuw beginnen? Liever jij dan ik
Waar Barra is in elkaar geslagen door moccro's , hij heeft er wel 2 geslagen van de 3 .quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:54 schreef Runx het volgende:
nou de op is veranderd , moet er nog iets bij ?
Heeft ze nu zelf over d'r eigen tieten lopen kwijlen?quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:55 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Waar Barra is in elkaar geslagen door mocro's , hij heeft er wel 2 geslagen van de 3 .
Waar buurmeisje van madskillz erg lekker is (dat wist runx al) en Sherlock Renedis alles van haar gevonden heeft en haar stalkt
Fix the bolded words
dank u gefixtquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:55 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Waar Barra is in elkaar geslagen door moccro's , hij heeft er wel 2 geslagen van de 3 .
Waar buurmeisje van madskillz erg lekker is (dat wist runx al) en Sherlock Renedis alles van haar gevonden heeft en haar stalkt
Fix the bolded words
Ga eens uit die offline mode...mijn trillian vindt dat niet zo fijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |