Vandaar dat GW ook al dood isquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:03 schreef Logician het volgende:
[..]
I've noticed![]()
GW ging iets sneller 1,5 uur![]()
Pleur opquote:
Runx zegt dat ie geil is.... meteen het hele topic stilquote:
klopt ik leg graag gesprekken stilquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
Runx zegt dat ie geil is.... meteen het hele topic stil
Jah hij verkloot et weer ofzoquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:40 schreef Runx het volgende:
ik zei dus in mijn laatste post dat ik terug was van mij heerlijke pauze
wat is er mis met die slechte aap kerel alweer zitten opstoken ofso ? in pagina 3 van de vorige topic ?
Idd...quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
DIT IS HET TOPIC:
# Waar het maandag is!
# Waar alle heren graag een foto willen zien van crazyessie
# Waar Droxz met 1 hand moet typen
# Waar sommige oldschool GRTDOJW'ers terug zijn
# Waar Sgele NIET faalt met de TT
# Waar iedereen met weemoed terugdenkt aan de gabbertijd
was daar mis mee ? of zal ik alles wat verwijderen ? want weg gaan deze week toch wel nieuwe avonturen beleven ?quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
DIT IS HET TOPIC:
# Waar het maandag is!
# Waar alle heren graag een foto willen zien van crazyessie
# Waar Droxz met 1 hand moet typen
# Waar sommige oldschool GRTDOJW'ers terug zijn
# Waar Sgele NIET faalt met de TT
# Waar iedereen met weemoed terugdenkt aan de gabbertijd
- Gaat niet meer over Gabber maar over WoWquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:44 schreef Runx het volgende:
[..]
was daar mis mee ? of zal ik alles wat verwijderen ? want weg gaan deze week toch wel nieuwe avonturen beleven ?
What the fuck heb jke weg gegooit!?quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:46 schreef Logician het volgende:
tvp![]()
net ff de vuilnisman heeeeuuull lief aangekeken en hem 10 vuilniszakken voor mij uit de tuin laten opruimen![]()
Vuilnismannen? Dat zijn toch die klapjosties die normaal te beroerd zijn om 1 stap harder te lopen?quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:46 schreef Logician het volgende:
tvp![]()
net ff de vuilnisman heeeeuuull lief aangekeken en hem 10 vuilniszakken voor mij uit de tuin laten opruimen![]()
Volgens mij is er een oogst misgegaanquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:47 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
What the fuck heb jke weg gegooit!?
mijn huisgenotequote:Op maandag 27 oktober 2008 13:47 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
stukken armen en benen van haar slachtoffersquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:47 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik heb tietenquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vuilnismannen? Dat zijn toch die klapjosties die normaal te beroerd zijn om 1 stap harder te lopen?
Liep je nog in badjas ofzo?
Aha... lekkere troep geeft dat hequote:Op maandag 27 oktober 2008 13:49 schreef Logician het volgende:
[..]
mijn huisgenote![]()
Nah ik ben 2maal vuilnisophaal dag vergeten + laminaat leggen...
uhuquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:49 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Aha... lekkere troep geeft dat he
welke van de 2?quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:49 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Aha... lekkere troep geeft dat he
Will doquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:37 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Fipo![]()
[..]
Vandaar dat GW ook al dood is
Anyways, als je klaar bent met installeren, moet je me maar pm'en of sms'en voor login details etc
Pics or it didn't happenquote:
Msn kan ook btwquote:
Beide, alhoewel de ene meer een perpetuum mobile van rotzooi lijktquote:
cool goed gedaan!quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:46 schreef Logician het volgende:
tvp![]()
Denk je nu echt dat ik niet mijn eigen ga kopen?quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:52 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Msn kan ook btwOh en wees maar niet bang dat je er teveel achter gaat zitten. Verander ik gewoon de login details
En dan weer helemaal opnieuw beginnen? Liever jij dan ikquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:53 schreef Logician het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat ik niet mijn eigen ga kopen?![]()
Mag nietquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:53 schreef Logician het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat ik niet mijn eigen ga kopen?![]()
Tuurlijkquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:54 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
En dan weer helemaal opnieuw beginnen? Liever jij dan ik
Waar Barra is in elkaar geslagen door moccro's , hij heeft er wel 2 geslagen van de 3 .quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:54 schreef Runx het volgende:
nou de op is veranderd , moet er nog iets bij ?
Heeft ze nu zelf over d'r eigen tieten lopen kwijlen?quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:55 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Waar Barra is in elkaar geslagen door mocro's , hij heeft er wel 2 geslagen van de 3 .
Waar buurmeisje van madskillz erg lekker is (dat wist runx al) en Sherlock Renedis alles van haar gevonden heeft en haar stalkt
Fix the bolded words
dank u gefixtquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:55 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Waar Barra is in elkaar geslagen door moccro's , hij heeft er wel 2 geslagen van de 3 .
Waar buurmeisje van madskillz erg lekker is (dat wist runx al) en Sherlock Renedis alles van haar gevonden heeft en haar stalkt
Fix the bolded words
Ga eens uit die offline mode...mijn trillian vindt dat niet zo fijnquote:
Trillianquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:57 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ga eens uit die offline mode...mijn trillian vindt dat niet zo fijn
Ik heb msn heul niet aan, geen zin in al die mensen (behalve jij en cp natuurlijkquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:57 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ga eens uit die offline mode...mijn trillian vindt dat niet zo fijn
Fijne tetten!quote:
mja kan msn hier niet installerenquote:
Dat moet je die tetten voor de ramen weghalenquote:
Succes!quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:59 schreef DrMarten het volgende:
Lunchtijd, kijken wat de schade aan mijn fiets is
quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat moet je die tetten voor de ramen weghalen
ik heb hem wel aan alleen niemand praat tegen mijquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:58 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik heb msn heul niet aan, geen zin in al die mensen (behalve jij en cp natuurlijk).
quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat moet je die tetten voor de ramen weghalen
wat is er met je fiets gebeurt dan ?quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:59 schreef DrMarten het volgende:
Lunchtijd, kijken wat de schade aan mijn fiets is
wow! doet ze ook fietsen ?quote:
HooooIIquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:01 schreef Droxz.nl het volgende:
Bij deze ben ik terug, vorige account krijg ik niet aan de praat... en wacht al 4 dagen op een mailtje van fok! crew... dan maar een nieuw account maken.
Dus mensen die me in de afgelopen dagen een pm hebben gestuurd,
sorry die heb ik dus niet kunnen lezen.
wie ik ? wat een eeerquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:01 schreef Logician het volgende:
Doe mij eens toevoegen op mdc78@live.nl dan
Zit verder niemand behalve DrM op
Aww dat zuigtquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:01 schreef Droxz.nl het volgende:
Bij deze ben ik terug, vorige account krijg ik niet aan de praat... en wacht al 4 dagen op een mailtje van fok! crew... dan maar een nieuw account maken.
hey een kloon!quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:01 schreef Droxz.nl het volgende:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:01 schreef Droxz.nl het volgende:
Droxz!!quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:01 schreef Droxz.nl het volgende:
Droxz?? Ben jij het echt???quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:01 schreef Droxz.nl het volgende:
Droxz!quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:01 schreef Droxz.nl het volgende:
Typ inmiddels met 2 handjes (redelijk), verband is van mijn pols, zit nu alleen een pleister over de hechtigen. Het buigen enzo kan ik nog wel even schudden, maar voor de rest vind ik het wel meevallen!quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:01 schreef Runx het volgende:
[..]
HooooIIDRoxzzzzzzz
alles goed ? hoe is het met je pols ?
Zie vorige bericht, op buigen na, en dingen oppakken enzo... eigenlijk best redelijkquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:02 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Aww dat zuigt![]()
Hoest verder met je pols? Nog veel last van?
quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:02 schreef debbie_19 het volgende:
Ik was ff tijdelijk uitgeschakelt
Wat heb ik gemist?
En Barra waarom hoor ik niks van je
Oh.. je hebt je operatie gehadquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:04 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Typ inmiddels met 2 handjes (redelijk), verband is van mijn pols, zit nu alleen een pleister over de hechtigen. Het buigen enzo kan ik nog wel even schudden, maar voor de rest vind ik het wel meevallen!Al 3 dagen geen pijnstiller gebruikt, en morgen eerste fysio
Jij bent vieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeze stalkerquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:06 schreef renedis het volgende:
wat een leuke OP
ik hou jullie up to date met mijn vorderingen
Moest wel een kloon maken... iemand vond het leuk om het wachtwoord van mijn account te raden, waardoor mijn wachtwoord gereset is... bleek ik nou nooit mijn mailadres te hebben aangepast, en die bestaat dus niet meerquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey een kloon!
wel kut van je account
alles goed ?
quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:06 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jij bent vieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeze stalker
goed om te horen dat het wat beter gaat ,veel succes bij de fysioquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:04 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Typ inmiddels met 2 handjes (redelijk), verband is van mijn pols, zit nu alleen een pleister over de hechtigen. Het buigen enzo kan ik nog wel even schudden, maar voor de rest vind ik het wel meevallen!Al 3 dagen geen pijnstiller gebruikt, en morgen eerste fysio
heb ik gemaakt goed héquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:06 schreef renedis het volgende:
wat een leuke OP
Logi!quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:03 schreef Logician het volgende:
[..]drrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroooooooooooooooooooooooooooxxxxxxxxxxxxxxxxxxzzzzzzzzzzzzzzzz
![]()
drrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroooooooooooooooooooooooooooxxxxxxxxxxxxxxxxxxzzzzzzzzzzzzzzzz
![]()
drrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroooooooooooooooooooooooooooxxxxxxxxxxxxxxxxxxzzzzzzzzzzzzzzzz
![]()
![]()
![]()
![]()
ik weet niet eens hoe ze eruit ziet. het plaatje is hier geblockedquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:06 schreef renedis het volgende:
wat een leuke OP
Je wachtwoord geraden?quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:06 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Moest wel een kloon maken... iemand vond het leuk om het wachtwoord van mijn account te raden, waardoor mijn wachtwoord gereset is... bleek ik nou nooit mijn mailadres te hebben aangepast, en die bestaat dus niet meer
lol..quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:06 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Moest wel een kloon maken... iemand vond het leuk om het wachtwoord van mijn account te raden, waardoor mijn wachtwoord gereset is... bleek ik nou nooit mijn mailadres te hebben aangepast, en die bestaat dus niet meer
Inderdaad, een ITér die moet type met 1 hand is.... uh ... ongeveer.... een droxz die wel zin heeftquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:06 schreef Runx het volgende:
[..]
goed om te horen dat het wat beter gaat ,veel succes bij de fysio
kan je eindelijk beetje fatsoenlijk met 2 handen typen
Blondquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik weet niet eens hoe ze eruit ziet. het plaatje is hier geblocked
Ik had vanmorgen pas gereageerd was zelf ook even de weg kwijt nlquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:07 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Logi!
Weet niet of je een antwoord op die PM had gegeven, maar die heb ik dus niet kunnen lezen
Ja, ik ben echt droxz... kan anders mijn mailadres in mijn profiel laten zien
is tinypic geblokkeerd hier dan?quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik weet niet eens hoe ze eruit ziet. het plaatje is hier geblocked
heb meer te doen lief!quote:
Nee, niet geraden... maar als je dat te vaak doet, reset fok! automatisch je wachtwoord blijkbaar ?!quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:08 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je wachtwoord geraden?Da's wel heel lullig
quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:08 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Inderdaad, een ITér die moet type met 1 hand is.... uh ... ongeveer.... een droxz die wel zin heeft![]()
Heb ik wel nodig... pijnlijkste komt met fysio de aankomende 9 maanden
Kan je die nog eens naar dit account sturen dan?quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:10 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen pas gereageerd was zelf ook even de weg kwijt nl![]()
kan je niet ff op photobucket uploaden ?quote:
Nice! Hopen dat de rest van het herstel ook voorspoedig verlooptquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:05 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zie vorige bericht, op buigen na, en dingen oppakken enzo... eigenlijk best redelijk
it's her...quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:10 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Kan je die nog eens naar dit account sturen dan?
p.s is die "logi" nou van jou, of is dat weer 1 of andere rare kloon?
Thx m8!quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
good to have you back soldier!
photobucketquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:10 schreef renedis het volgende:
[..]
is tinypic geblokkeerd hier dan?
daar naartoe had ik em geupload.
heb eventueel nog wel een fotootje van hyves?
Renedis die kan dat wel doen die heeft alle pic wel opgeslagenquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je niet ff op photobucket uploaden ?
quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
good to have you back soldier!
quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:11 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Thx m8!
Windows weer opnieuw moeten installeren, draai nu gewoon op vista
Inderdaad, daarom ben ik ook lekker aan het typen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:11 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Nice! Hopen dat de rest van het herstel ook voorspoedig verloopt
Die is van mijquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:10 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Kan je die nog eens naar dit account sturen dan?
p.s is die "logi" nou van jou, of is dat weer 1 of andere rare kloon?
quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:11 schreef Runx het volgende:
[..]
Renedis die kan dat wel doen die heeft alle pic wel opgeslagen
2 xp installatie's naar de klote binnen 2 dagen.quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:12 schreef Crazy-M het volgende:
kut, schoenen kapot, laat ik nu alleen op koopzondagen naar de stad kunnen, en laat nu net gisteren een koopzondag zijn geweest, volgende is pas weer eind deze november
ik ook vista is wel baasquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:11 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Thx m8!
Windows weer opnieuw moeten installeren, draai nu gewoon op vista
Met die kloons van tegenwoordig weet je het nooitquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:12 schreef Logician het volgende:
[..]
Die is van mij![]()
Zal zo eens opnieuw sturen
Zo, met edit is het beterquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ook vista is wel baas voor NOOBS!
gewoon eraan wennen. je vindt het uiteindelijk best ok, let maar op .quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:13 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
2 xp installatie's naar de klote binnen 2 dagen.
Ik game toch niet meer op mijn pc (voorlopig),
dan maar even vista
quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]waarom kun je alleen op koopzondagen?
vista vind ik best wel zuigen maarja wie ben ikquote:
True, ik had die aangemaakt toen mijn moeder ineens op Fok! begon te posten en mijn nick wou weten, dit ivm met de actieve topiclist die ik toen hadquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:13 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Met die kloons van tegenwoordig weet je het nooit
quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gewoon eraan wennen. je vindt het uiteindelijk best ok, let maar op .
Sterker nog, ik kan op m'n laptop alleen maar Vista draaienquote:
en nu?quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je niet ff op photobucket uploaden ?
Doordeweeks tot 17:00 werken buiten de stadquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]waarom kun je alleen op koopzondagen?
What da fawkquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:15 schreef Logician het volgende:
[..]
True, ik had die aangemaakt toen mijn moeder ineens op Fok! begon te posten en mijn nick wou weten, dit ivm met de actieve topiclist die ik toen had![]()
Jij bent een allochtoon..jij hoort niet eens een pc te hebbenquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:15 schreef Runx het volgende:
[..]
vista vind ik best wel zuigen maarja wie ben ikalleen ik heb het wel om dx 10
idd.quote:
nee ik zie nixquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:16 schreef renedis het volgende:
[..]
en nu?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2maal ja.. aangezien het 2 verschillende links zijn
ohhh sorry .. ik bedoel een kameraad van mijquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jij bent een allochtoon..jij hoort niet eens een pc te hebben![]()
Spacend..quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Doordeweeks tot 17:00 werken buiten de stad
Zaterdag smorgens scouting en smiddags heb ik eigenlijk ook wel altijd iets te doen.
Donderdags wel koopavond, maar jah, vind nooit fijn op koopavoond
ja laptops worden steeds slimmer dat zie jequote:Op maandag 27 oktober 2008 14:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
Sterker nog, ik kan op m'n laptop alleen maar Vista draaien
De rest pakt ie gewoon niet.. ja Linux wilt wel, maar zo'n held ben ik niet meer dat ik daar ALLES mee kan doen
Omg ik zie dubbelquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:16 schreef renedis het volgende:
[..]
en nu?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2maal ja.. aangezien het 2 verschillende links zijn
Da's dus mijn moeder..quote:
okquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:18 schreef Crazy-M het volgende:
WL,
PM ff je mail adres, mail ik hem wel door
UAC uit, dit uit, dit aan, dit uit, dit uit...quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gewoon eraan wennen. je vindt het uiteindelijk best ok, let maar op .
Gelukkig zit mijn moeder hier nietquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:19 schreef Logician het volgende:
[..]
Da's dus mijn moeder..http://forum.fok.nl/user/history/180009
Mja en uiteindelijk ben ik dus na 2dgn gewoon weer onder mijn eigen acount gaan posten
quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Gelukkig zit mijn moeder hier niet
met de juiste dingen uit enzo draait het fantastischquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:19 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
UAC uit, dit uit, dit aan, dit uit, dit uit...
Het vreet allemaal wel geheugen enzo, niet zo blij mee
Hehe ben ik blij dat me ma niks snapt van PC'squote:Op maandag 27 oktober 2008 14:19 schreef Logician het volgende:
[..]
Da's dus mijn moeder..http://forum.fok.nl/user/history/180009
Mja en uiteindelijk ben ik dus na 2dgn gewoon weer onder mijn eigen acount gaan posten
gelukkig is mijn moeder allochtoonquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Gelukkig zit mijn moeder hier niet
WTF, een moeder-stalker?quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:15 schreef Logician het volgende:
[..]
True, ik had die aangemaakt toen mijn moeder ineens op Fok! begon te posten en mijn nick wou weten, dit ivm met de actieve topiclist die ik toen had![]()
quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:21 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ja maar mijn moeder begrijpt wel wat wij typen
dat moet je bij elke windows doenquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:19 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
UAC uit, dit uit, dit aan, dit uit, dit uit...
Het vreet allemaal wel geheugen enzo, niet zo blij mee
Ik had hier vista en Xp op draaien (dualboot).quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
Sterker nog, ik kan op m'n laptop alleen maar Vista draaien
De rest pakt ie gewoon niet.. ja Linux wilt wel, maar zo'n held ben ik niet meer dat ik daar ALLES mee kan doen
Eigenlijk niemand spciaalquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
idd.
Droxz,
heb je mij nu nioet begroet of lig ik te slapen?
Mij beetje overslaan:P
@ Sgele: begin je toch gewoon met redhat 6.2?quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:22 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik had hier vista en Xp op draaien (dualboot).
Nu alleen nog vista, en op de 2e partitie komt "backtrack"
quote:
Ik mail 'm wel ffquote:
nee heb em al gemaild gekregenquote:
ZO ga je wel anderhalf uur aan het werk danquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:24 schreef Runx het volgende:
ik ga rond 15.00 maar eens wat doen , dan voel ik me tenminste nog een beetje nuttig
Middag DROXZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:23 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Eigenlijk niemand spciaal![]()
MOGGGGGGGGGGGGGUH CRAZYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!
Altijd geweten dat jij op bomen vielquote:
Ik dacht dat jij alleen aan ONS deed?quote:
nee niet anderhalf uur das weer te veel van het goedequote:Op maandag 27 oktober 2008 14:26 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ZO ga je wel anderhalf uur aan het werk dan
ik denk dat rene nog wel een boom heeft voor haarquote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:21 schreef Runx het volgende:
[..]
MILF HUNTER, pas op voor renedis hoar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maoam is voor bazen!
Tja is ook zo raar als je ma ineens allemaal kinky KPD topics in je AT ziet staanquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:15 schreef Logician het volgende:
[..]
dat is geen boom maar een ananasquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Altijd geweten dat jij op bomen viel
Wat is die rode vlek links van de boom?
* Droxz.nl steekt Crazy zijn vingers in:quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Middag DROXZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
heb je nog wat energie voor mij?
quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:28 schreef renedis het volgende:
[..]
heeft ze hyves?jij bent de sherlock hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
Plantjequote:Op maandag 27 oktober 2008 14:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik denk dat rene nog wel een boom heeft voor haar
mja, vanaf donderdag een beetje mijn slaapritme verneuktquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:28 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
* Droxz.nl steekt Crazy zijn vingers in:
[ afbeelding ]
zo, jij hebt weer even energie
boom is ongesteld..quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Altijd geweten dat jij op bomen viel
Wat is die rode vlek links van de boom?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maoam is voor bazen!
ofquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:29 schreef Crazy-M het volgende:
Dan moet renedis op mijn kantoor zitten
Als ik naar buiten kijk, kijk ik precies tegen de ingang van de bassisschool aan.
Goede MILF spot plek dus
Wuahahquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:28 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
* Droxz.nl steekt Crazy zijn vingers in:
[ afbeelding ]
zo, jij hebt weer even energie
O ja ..ja maak je vooral niet te drukquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:27 schreef Runx het volgende:
[..]
nee niet anderhalf uur das weer te veel van het goede
Onkruidquote:
o zoiets als:quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat is geen boom maar een ananas
quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:29 schreef renedis het volgende:
[..]
boom is ongesteld..
tjaa wist ik eerst ook niet..
boom heeft ook een gezwel als je goed kijkt?madskillz buurmeisje is lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., als ik er niet was he ... hadden jullie niks om op te fappen
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
* Droxz.nl geeft hand, dat probleem ken ik ergens vanquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja, vanaf donderdag een beetje mijn slaapritme verneukt
quote:
ik nog 50minquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
O ja ..ja maak je vooral niet te druk
Ik heb wel goed nieuwsNOG MAAR 2 UUR
quote:
ik heb eindelijk je buurmeisje gezien!quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Ben ik weer, werkoverleg gehad..
pijnstillers als smarties gegeten.
Wat heb ik gemist ??
PIMPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPquote:
niks niks gemist hoar hoezoquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Ben ik weer, werkoverleg gehad..
pijnstillers als smarties gegeten.
Wat heb ik gemist ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |