quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat moet je die tetten voor de ramen weghalen
wat is er met je fiets gebeurt dan ?quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:59 schreef DrMarten het volgende:
Lunchtijd, kijken wat de schade aan mijn fiets is
wow! doet ze ook fietsen ?quote:
HooooIIquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:01 schreef Droxz.nl het volgende:
Bij deze ben ik terug, vorige account krijg ik niet aan de praat... en wacht al 4 dagen op een mailtje van fok! crew... dan maar een nieuw account maken.
Dus mensen die me in de afgelopen dagen een pm hebben gestuurd,
sorry die heb ik dus niet kunnen lezen.
wie ik ? wat een eeerquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:01 schreef Logician het volgende:
Doe mij eens toevoegen op mdc78@live.nl dan
Zit verder niemand behalve DrM op
Aww dat zuigtquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:01 schreef Droxz.nl het volgende:
Bij deze ben ik terug, vorige account krijg ik niet aan de praat... en wacht al 4 dagen op een mailtje van fok! crew... dan maar een nieuw account maken.
hey een kloon!quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:01 schreef Droxz.nl het volgende:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:01 schreef Droxz.nl het volgende:
Droxz!!quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:01 schreef Droxz.nl het volgende:
Droxz?? Ben jij het echt???quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:01 schreef Droxz.nl het volgende:
Droxz!quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:01 schreef Droxz.nl het volgende:
Typ inmiddels met 2 handjes (redelijk), verband is van mijn pols, zit nu alleen een pleister over de hechtigen. Het buigen enzo kan ik nog wel even schudden, maar voor de rest vind ik het wel meevallen!quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:01 schreef Runx het volgende:
[..]
HooooIIDRoxzzzzzzz
alles goed ? hoe is het met je pols ?
Zie vorige bericht, op buigen na, en dingen oppakken enzo... eigenlijk best redelijkquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:02 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Aww dat zuigt![]()
Hoest verder met je pols? Nog veel last van?
quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:02 schreef debbie_19 het volgende:
Ik was ff tijdelijk uitgeschakelt
Wat heb ik gemist?
En Barra waarom hoor ik niks van je
Oh.. je hebt je operatie gehadquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:04 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Typ inmiddels met 2 handjes (redelijk), verband is van mijn pols, zit nu alleen een pleister over de hechtigen. Het buigen enzo kan ik nog wel even schudden, maar voor de rest vind ik het wel meevallen!Al 3 dagen geen pijnstiller gebruikt, en morgen eerste fysio
Jij bent vieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeze stalkerquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:06 schreef renedis het volgende:
wat een leuke OP
ik hou jullie up to date met mijn vorderingen
Moest wel een kloon maken... iemand vond het leuk om het wachtwoord van mijn account te raden, waardoor mijn wachtwoord gereset is... bleek ik nou nooit mijn mailadres te hebben aangepast, en die bestaat dus niet meerquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey een kloon!
wel kut van je account
alles goed ?
quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:06 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jij bent vieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeze stalker
goed om te horen dat het wat beter gaat ,veel succes bij de fysioquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:04 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Typ inmiddels met 2 handjes (redelijk), verband is van mijn pols, zit nu alleen een pleister over de hechtigen. Het buigen enzo kan ik nog wel even schudden, maar voor de rest vind ik het wel meevallen!Al 3 dagen geen pijnstiller gebruikt, en morgen eerste fysio
heb ik gemaakt goed héquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:06 schreef renedis het volgende:
wat een leuke OP
Logi!quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:03 schreef Logician het volgende:
[..]drrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroooooooooooooooooooooooooooxxxxxxxxxxxxxxxxxxzzzzzzzzzzzzzzzz
![]()
drrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroooooooooooooooooooooooooooxxxxxxxxxxxxxxxxxxzzzzzzzzzzzzzzzz
![]()
drrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroooooooooooooooooooooooooooxxxxxxxxxxxxxxxxxxzzzzzzzzzzzzzzzz
![]()
![]()
![]()
![]()
ik weet niet eens hoe ze eruit ziet. het plaatje is hier geblockedquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:06 schreef renedis het volgende:
wat een leuke OP
Je wachtwoord geraden?quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:06 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Moest wel een kloon maken... iemand vond het leuk om het wachtwoord van mijn account te raden, waardoor mijn wachtwoord gereset is... bleek ik nou nooit mijn mailadres te hebben aangepast, en die bestaat dus niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |