Ik had hier vista en Xp op draaien (dualboot).quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
Sterker nog, ik kan op m'n laptop alleen maar Vista draaien
De rest pakt ie gewoon niet.. ja Linux wilt wel, maar zo'n held ben ik niet meer dat ik daar ALLES mee kan doen
Eigenlijk niemand spciaalquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
idd.
Droxz,
heb je mij nu nioet begroet of lig ik te slapen?
Mij beetje overslaan:P
@ Sgele: begin je toch gewoon met redhat 6.2?quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:22 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik had hier vista en Xp op draaien (dualboot).
Nu alleen nog vista, en op de 2e partitie komt "backtrack"
quote:
Ik mail 'm wel ffquote:
nee heb em al gemaild gekregenquote:
ZO ga je wel anderhalf uur aan het werk danquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:24 schreef Runx het volgende:
ik ga rond 15.00 maar eens wat doen , dan voel ik me tenminste nog een beetje nuttig
Middag DROXZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:23 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Eigenlijk niemand spciaal![]()
MOGGGGGGGGGGGGGUH CRAZYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!
Altijd geweten dat jij op bomen vielquote:
Ik dacht dat jij alleen aan ONS deed?quote:
nee niet anderhalf uur das weer te veel van het goedequote:Op maandag 27 oktober 2008 14:26 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ZO ga je wel anderhalf uur aan het werk dan
ik denk dat rene nog wel een boom heeft voor haarquote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:21 schreef Runx het volgende:
[..]
MILF HUNTER, pas op voor renedis hoar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maoam is voor bazen!
Tja is ook zo raar als je ma ineens allemaal kinky KPD topics in je AT ziet staanquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:15 schreef Logician het volgende:
[..]
True, ik had die aangemaakt toen mijn moeder ineens op Fok! begon te posten en mijn nick wou weten, dit ivm met de actieve topiclist die ik toen had![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |