vista vind ik best wel zuigen maarja wie ben ikquote:
True, ik had die aangemaakt toen mijn moeder ineens op Fok! begon te posten en mijn nick wou weten, dit ivm met de actieve topiclist die ik toen hadquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:13 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Met die kloons van tegenwoordig weet je het nooit
quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gewoon eraan wennen. je vindt het uiteindelijk best ok, let maar op .
Sterker nog, ik kan op m'n laptop alleen maar Vista draaienquote:
en nu?quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je niet ff op photobucket uploaden ?
Doordeweeks tot 17:00 werken buiten de stadquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]waarom kun je alleen op koopzondagen?
What da fawkquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:15 schreef Logician het volgende:
[..]
True, ik had die aangemaakt toen mijn moeder ineens op Fok! begon te posten en mijn nick wou weten, dit ivm met de actieve topiclist die ik toen had![]()
Jij bent een allochtoon..jij hoort niet eens een pc te hebbenquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:15 schreef Runx het volgende:
[..]
vista vind ik best wel zuigen maarja wie ben ikalleen ik heb het wel om dx 10
idd.quote:
nee ik zie nixquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:16 schreef renedis het volgende:
[..]
en nu?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2maal ja.. aangezien het 2 verschillende links zijn
ohhh sorry .. ik bedoel een kameraad van mijquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jij bent een allochtoon..jij hoort niet eens een pc te hebben![]()
Spacend..quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Doordeweeks tot 17:00 werken buiten de stad
Zaterdag smorgens scouting en smiddags heb ik eigenlijk ook wel altijd iets te doen.
Donderdags wel koopavond, maar jah, vind nooit fijn op koopavoond
ja laptops worden steeds slimmer dat zie jequote:Op maandag 27 oktober 2008 14:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
Sterker nog, ik kan op m'n laptop alleen maar Vista draaien
De rest pakt ie gewoon niet.. ja Linux wilt wel, maar zo'n held ben ik niet meer dat ik daar ALLES mee kan doen
Omg ik zie dubbelquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:16 schreef renedis het volgende:
[..]
en nu?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2maal ja.. aangezien het 2 verschillende links zijn
Da's dus mijn moeder..quote:
okquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:18 schreef Crazy-M het volgende:
WL,
PM ff je mail adres, mail ik hem wel door
UAC uit, dit uit, dit aan, dit uit, dit uit...quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gewoon eraan wennen. je vindt het uiteindelijk best ok, let maar op .
Gelukkig zit mijn moeder hier nietquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:19 schreef Logician het volgende:
[..]
Da's dus mijn moeder..http://forum.fok.nl/user/history/180009
Mja en uiteindelijk ben ik dus na 2dgn gewoon weer onder mijn eigen acount gaan posten
quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Gelukkig zit mijn moeder hier niet
met de juiste dingen uit enzo draait het fantastischquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:19 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
UAC uit, dit uit, dit aan, dit uit, dit uit...
Het vreet allemaal wel geheugen enzo, niet zo blij mee
Hehe ben ik blij dat me ma niks snapt van PC'squote:Op maandag 27 oktober 2008 14:19 schreef Logician het volgende:
[..]
Da's dus mijn moeder..http://forum.fok.nl/user/history/180009
Mja en uiteindelijk ben ik dus na 2dgn gewoon weer onder mijn eigen acount gaan posten
gelukkig is mijn moeder allochtoonquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Gelukkig zit mijn moeder hier niet
WTF, een moeder-stalker?quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:15 schreef Logician het volgende:
[..]
True, ik had die aangemaakt toen mijn moeder ineens op Fok! begon te posten en mijn nick wou weten, dit ivm met de actieve topiclist die ik toen had![]()
quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:21 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ja maar mijn moeder begrijpt wel wat wij typen
dat moet je bij elke windows doenquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:19 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
UAC uit, dit uit, dit aan, dit uit, dit uit...
Het vreet allemaal wel geheugen enzo, niet zo blij mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |