O ja daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Smokez is die kut aap niet, dat geloof ik echt niet.
Die KUT aap was hier al toen Smokez hier ook overdag postte...
vakantieman , ben ik al bruin ?quote:
Trut!quote:
Jeweetz... net ff die vreetkeet gecheckt, Dekzels dat was moeilijjjjjjjjjjjjjjjjjjk! Toen zag ik die biatchh met knijp kanjers *YO*quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:54 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jeweetz... net ff die vreetkeet gecheckt, Dekzels dat was moeilijjjjjjjjjjjjjjjjjjk! Toen zag ik die biatchh met knijp kanjers *YO*
Dudequote:Op maandag 27 oktober 2008 14:54 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jeweetz... net ff die vreetkeet gecheckt, Dekzels dat was moeilijjjjjjjjjjjjjjjjjjk! Toen zag ik die biatchh met knijp kanjers *YO*
Relaxt, halve dag vrij genomen ofzo?quote:
Neh, lunch met een collega en toen gaan "thuis werken"quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:55 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Relaxt, halve dag vrij genomen ofzo?
Hij is net geopereerdquote:
Jeweetschquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
vakantieman , ben ik al bruin ?
FC2 = Farcry 2?quote:
Dank jequote:
BIA HHquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:56 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
FC2 = Farcry 2?
Zag hem wel in de eweka winkel liggen, maar pols is nog te kut om te gamen... ik wacht nog even
Altijd he, jeweetsch!quote:
Uhu FC2 = Farcry2.. aha kquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:56 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
FC2 = Farcry 2?
Zag hem wel in de eweka winkel liggen, maar pols is nog te kut om te gamen... ik wacht nog even
Mogguh Smokez!quote:
geeft niets hoor, sgele zn moeder werkt thuis ook voor het raamquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Neh, lunch met een collega en toen gaan "thuis werken"![]()
![]()
Aaaightquote:
Daaromquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geeft niets hoor, sgele zn moeder werkt thuis ook voor het raam
Nopequote:Op maandag 27 oktober 2008 14:38 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Heb je je tong/snikkel al bij haar niet binnen gehangen?
mogguh!quote:
ik dacht dat jij naar huis gingquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Die zijn dichtgespijkerd inmiddels... de buurt kon het niet meer aanzienquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik denk 4, want ziet ze gewoon als controllers anders moet je 2 ps3 aan elkaar gaan linken, dat kan welquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:00 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Btw, hoeveel Buzz kits kun je max aansluiten op een PS3? Is 1 setje van 4 de max? of kun je er nog een setje op aansluiten?
File voor je huis schiet ook niet op neequote:Op maandag 27 oktober 2008 15:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die zijn dichtgespijkerd inmiddels... de buurt kon het niet meer aanzien
CRAZZZZZZZZZY!!!quote:
Yo Sgele, Boem Flex Takie Lauw YO! fa'ka ? Brada, check die "ho" met die kapot erge boezoemiesquote:
alhoewel, met mijn oude xboxje danquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:01 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik denk 4, want ziet ze gewoon als controllers anders moet je 2 ps3 aan elkaar gaan linken, dat kan wel
quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:01 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik denk 4, want ziet ze gewoon als controllers anders moet je 2 ps3 aan elkaar gaan linken, dat kan wel
Dan ben ik nu dus ook thuis aan het werk hequote:Op maandag 27 oktober 2008 14:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Neh, lunch met een collega en toen gaan "thuis werken"![]()
![]()
ik dacht eigenlijk 7.. weet het.. vaag getal maarjaa!quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:00 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Btw, hoeveel Buzz kits kun je max aansluiten op een PS3? Is 1 setje van 4 de max? of kun je er nog een setje op aansluiten?
Kapot ergquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:01 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Yo Sgele, Boem Flex Takie Lauw YO! fa'ka ? Brada, check die "ho" met die kapot erge boezoemies
hij stond er vorige week ook al als ik me niet vergisquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nope
Droxz, dankje voor de tip (eweka winkel) zal hem vanavond is binnentrekken
Maar 4 normale controllers is volgens mij niet de max met een PS3.quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:01 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |