quote:
heb je pic dan ga ik daar wel op lettenquote:
ze denkt dat iedereen die nieuw is een kloon isquote:
* Crazy-M stemt ook voorquote:
tja dat moet ook wel tegenwoordig , wij zijn allemaal gecheckt door debbiequote:Op maandag 27 oktober 2008 10:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ze denkt dat iedereen die nieuw is een kloon is
Doet logi altijd zo veel dan?quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:54 schreef Crazy-p het volgende:
tvp willen jullie niet zo snel gaan.. nu Logi niet op werk is, is het hier best druk
Ja das een soort ziekte hoorquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
kan die op ps3 ? hoeveel ?quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:55 schreef renedis het volgende:
p00p?
ben je nog steeds geinteresseerd in die logitech diNovo mini?
http://www.logitech.com/index.cfm/keyboards/keyboard/devices/3848&cl=US,EN
heb er 1 tekoop
hahaquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
tja, dat weet ik ook nietquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja das een soort ziekte hoordaar kan ik niks aan doen.
Maar kom opwie is het dan? Wie verzint er zo'n naam
?
quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:54 schreef Runx het volgende:
[..]
heb je pic dan ga ik daar wel op letten(als je knap bent , en geen kloon bent )
zie ik daar twijfelquote:
Je bent een echte FOKKER!quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:57 schreef Runx het volgende:
[..]
zie ik daar twijfel![]()
chopchop we wachten , of stel je dan in ieder geval voordat is wel zo netjes .
lekkurquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:58 schreef crazy987 het volgende:
goeiemorgen mensen
ben ik weer
IK BEN GESLAAGD VOOR M`N AUTOTHEORIE![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Taart voor iedereen
Nu nog de praktijk
Feliquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:58 schreef crazy987 het volgende:
goeiemorgen mensen
ben ik weer
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Taart voor iedereen
Nu nog de praktijk
GEFELICITEERDquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:58 schreef crazy987 het volgende:
goeiemorgen mensen
ben ik weer
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Taart voor iedereen
Nu nog de praktijk
Heroes ava , clairquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:59 schreef RudyCarell het volgende:
Langzaamaandag...
Gefeliciteerd !!!!quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:58 schreef crazy987 het volgende:
goeiemorgen mensen
ben ik weer
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Taart voor iedereen
Nu nog de praktijk
.quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:58 schreef crazy987 het volgende:
goeiemorgen mensen
ben ik weer
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Taart voor iedereen
Nu nog de praktijk
nee ik ben BAASquote:
was de 2e keerquote:
Gefeliciteerd man,quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:58 schreef crazy987 het volgende:
goeiemorgen mensen
ben ik weer
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Taart voor iedereen
Nu nog de praktijk
kan idd op ps3.. daar gebruik ik hem nu voor.quote:
dat is wel de geilste naam die ik ooit gehoord heb , na debbie danquote:
ik betaal 3 kamelen ?quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:00 schreef renedis het volgende:
[..]
kan idd op ps3.. daar gebruik ik hem nu voor.
90 euro is de vraagprijs, hijs 2 keer gebruikt tot nu toe.
zit nog garantie op uiteraard.
6 foutquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:00 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man,
hoeveel fout ??
als ik nu nog theorie zou moeten doen zou ik keihard zakken.. en dat na anderhalf jaar al
2e keer is failquote:
90 oi hek er niet voor overquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:00 schreef renedis het volgende:
[..]
kan idd op ps3.. daar gebruik ik hem nu voor.
90 euro is de vraagprijs, hijs 2 keer gebruikt tot nu toe.
zit nog garantie op uiteraard.
quote:
theorie had ik in 1 keer met 1 fout zonder lerenquote:
congratsquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:58 schreef crazy987 het volgende:
goeiemorgen mensen
ben ik weer
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Taart voor iedereen
Nu nog de praktijk
nee dat gaat te ver , 3 kamelen en kabab schotel ?quote:
hoeveel keer praktijkquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
theorie had ik in 1 keer met 1 fout zonder leren
Praktijk was ander verhaal
Hehe goedemorgenquote:
waarom geilt iedereen er op om een kloon te maken ? een account is toch genoegquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:06 schreef ikbenzogeil het volgende:
[..]
Wat nou. Jij bent een logician wannabe.
wat bied je?quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:03 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
90 oi hek er niet voor over
warm of koud?quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:04 schreef Runx het volgende:
[..]
nee dat gaat te ver , 3 kamelen en kabab schotel ?
Soms heb je geen keus, dat is een vooroordeel.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:07 schreef Runx het volgende:
[..]
waarom geilt iedereen er op om een kloon te maken ? een account is toch genoeg
Begun, The Clone War Hasquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:07 schreef Sgele het volgende:
omg dan ga je even weg
wtf is dat met die klonen?
uhmmm strikvraag .... jij wil dat ik warm zeg en dan zeg je van nee ik wil koud , omdat warm het logies is , maar ik kan ook koud kiezen en dan zeg jij miscchien warm ......uhmmmmquote:
omdat je dan een BAN krijgt ofzo?? *kuch* olep*kuch*quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:09 schreef ikbenzogeil het volgende:
[..]
Soms heb je geen keus, dat is een vooroordeel.
Shitting bricks...we mustquote:
een zus maar die is te knap voor de keyboard dan wil ik ook een ps3 er bijquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:09 schreef renedis het volgende:
[..]
hmmm.. heb je toevallig ook niet nog een zusje oid?
Wat deze persoon zegt ;P!quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:09 schreef ikbenzogeil het volgende:
[..]
deal op 1 voorwaarde! ik wil er iets bij om weg te spoelen?quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:09 schreef Runx het volgende:
[..]
uhmmm strikvraag .... jij wil dat ik warm zeg en dan zeg je van nee ik wil koud , omdat warm het logies is , maar ik kan ook koud kiezen en dan zeg jij miscchien warm ......uhmmmm
het is tussen warm en koud inlauw dus
Wat olep? Die zie ik hier niet?quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:09 schreef renedis het volgende:
[..]
omdat je dan een BAN krijgt ofzo?? *kuch* olep*kuch*
Op dit moment heb ik 't er nog niet voor over en steek ik 't liever in een nieuwe TV, anders had ik hem al gehaald, maar bedankt dat je aan me dachtquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:52 schreef renedis het volgende:
wou iemand deze hier niet kopen?
http://www.logitech.com/index.cfm/keyboards/keyboard/devices/3848&cl=US,EN
aha , zoiets als een maandban bedoel je ?quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:09 schreef ikbenzogeil het volgende:
[..]
Nou hij is nog niet zo erg als die baggerlul van vrijdagquote:
Kan gebeuren tochquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:11 schreef Logi het volgende:
Mja vond het wel ff lekker zonder rare posthistory
Anyways, vandaag gedwongen thuis, mijn zoontje is ziek
Gratz!quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:58 schreef crazy987 het volgende:
goeiemorgen mensen
ben ik weer
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Taart voor iedereen
Nu nog de praktijk
Lul?quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:11 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nou hij is nog niet zo erg als die baggerlul van vrijdag
daar heb je de kamelen voorquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:10 schreef renedis het volgende:
[..]
deal op 1 voorwaarde! ik wil er iets bij om weg te spoelen?
sterke aan je zoonquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:11 schreef Logi het volgende:
Bricks will be shat indeedquote:
Noes not wowquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:12 schreef Logi het volgende:
En wat doe je dan, dan ga je WOW installeren, kom je erachter dat de cd-rom niet wil opstarten en ga je maar aan de download, nog 7uur te gaan
ok, dus jou moeder+zusje voor mijn lancer+rx-7+ps3?quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:10 schreef Runx het volgende:
[..]
een zus maar die is te knap voor de keyboard dan wil ik ook een ps3 er bijof rx7 of lancer
voor mij ben je gewoon een hij totdat je je zelf bekent maaktquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:14 schreef ikbenzogeil het volgende:
[..]
Ja beetje kromme zin.
HIJ is niet zo erg als die baggerlul van vrijdag.
Ja en het lullige is.quote:
omg m'n waterquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bricks will be shat indeed
[ afbeelding ]
Misschien omdat het een DVD is...laat me raden...je hebt geen DVD-speler in je PC?quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:12 schreef Logi het volgende:
En wat doe je dan, dan ga je WOW installeren, kom je erachter dat de cd-rom niet wil opstarten en ga je maar aan de download, nog 7uur te gaan
Maar daar heb je toch de ziektewet voor?quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:14 schreef Logi het volgende:
[..]
Ja en het lullige is.
Vorige wk had ik griep, zat ziek op het werk met koorts en af en toe boven de plee hangen en toen mocht ik geen vrij nemen.. anders werd mijn contract niet verlengt... mja ik dacht okay ik hoop dat ik iedereen aansteek..
Mja bij je kind blijf je gewoon als deze ziek is... dus
quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:11 schreef Logi het volgende:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bricks will be shat indeed
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:15 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Misschien omdat het een DVD is...laat me raden...je hebt geen DVD-speler in je PC?gebruik die brander die je van je pa hebt gekregen dan
Oh en hoiik had je een PM op Logician gestuurd, aangezien die van Logi nog niet geactiveerd is.
ok, maakt niet uit!quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:11 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Op dit moment heb ik 't er nog niet voor over en steek ik 't liever in een nieuwe TV, anders had ik hem al gehaald, maar bedankt dat je aan me dacht
Oh trouwens, had je dit al gezien Renedis?
nais .... alleen ik ben blind dus mag geen rijbewijs halen maar klinkt leuk ,als je voor mij een parcour aanlegt dan doe ik madskillz buurmeisje er ook bij die is lekker kan ik je zeggenquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:14 schreef renedis het volgende:
[..]
ok, dus jou moeder+zusje voor mijn lancer+rx-7+ps3?
klinkt interessant, DEAL!
Omdat dat filmpjequote:Op maandag 27 oktober 2008 11:16 schreef renedis het volgende:
[..]
ok, maakt niet uit!
kan helaas geen dumpert.nl zien op mijn werk
Mijn god ik ben noobisch ..quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:15 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Misschien omdat het een DVD is...laat me raden...je hebt geen DVD-speler in je PC?gebruik die brander die je van je pa hebt gekregen dan
Oh en hoiik had je een PM op Logician gestuurd, aangezien die van Logi nog niet geactiveerd is.
netjes.. leeftijd? minderjarig hoop ik? en br33z3r?quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:16 schreef Runx het volgende:
[..]
nais .... alleen ik ben blind dus mag geen rijbewijs halen maar klinkt leuk ,als je voor mij een parcour aanlegt dan doe ik madskillz buurmeisje er ook bij die is lekker kan ik je zeggen
Dat zuigtquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:16 schreef renedis het volgende:
[..]
ok, maakt niet uit!
kan helaas geen dumpert.nl zien op mijn werk
Je zag hem toch wel hequote:
Anytime, sugarquote:
iets van 18 denk ik maar wel lekkerquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:18 schreef renedis het volgende:
[..]
netjes.. leeftijd? minderjarig hoop ik? en br33z3r?
Hey Sgelequote:
Hooi hooiquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:20 schreef crazy987 het volgende:
ik ga richting het werk fietsen.
spreek jullie
Goed bezig Bellerquote:
later tot straksquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:20 schreef crazy987 het volgende:
spreek jullie
te ergquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:18 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Dat zuigtanyways een paar gasten die een WRX uit een vrachtwagen willen laden en uiteraard gaat het mis
Nog ff doorgaan zoals je bezig bent, en je kan binnenkort met de auto!quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:20 schreef crazy987 het volgende:
spreek jullie
Niks mis mee tochquote:
Jeweetschquote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:19 schreef Runx het volgende:
[..]
iets van 18 denk ik maar wel lekker1 gebruikt
ok dit wordt te fout
tja klopt maar die lui waren niet bepaald de slimstenquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:20 schreef renedis het volgende:
[..]
te erg
dat is echt een nachtmerrie als je zoiets mee maakt geloof ik
Mogguh Runxquote:
Aaaaightquote:
18.. ok, foto? (serieusquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:19 schreef Runx het volgende:
[..]
iets van 18 denk ik maar wel lekker1 gebruikt
ok dit wordt te fout
Debbie hou je inquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:22 schreef DonGuido het volgende:
Goeie morgen mensen van het goede leven
OMG daar heb je die kut aap weerquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:22 schreef DonGuido het volgende:
Dat zag je ook al aan die mongool daaro die in filmpje staatquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:22 schreef Runx het volgende:
[..]
tja klopt maar die lui waren niet bepaald de slimsten
ja maw ff met je andere kloon verder gaan zekerquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:23 schreef ikbenzogeil het volgende:
Even wat dingen regelenTot vanmiddag
ik ben niet liefquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:16 schreef Logi het volgende:
Mogguh lief meisje
ps: p00p nog bedankt voor vanmorgen
Wat wat...?quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:23 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
OMG daar heb je die kut aap weer
foto , volgens mij heeft ze wel een hyfes wat all die breezah's hebben dusquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:22 schreef renedis het volgende:
[..]
18.. ok, foto? (serieus)
1 keer gebruikt... intens of rustig ingereden?
tot vanmiddag Olep!quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:23 schreef ikbenzogeil het volgende:
Even wat dingen regelenTot vanmiddag
Wees gerust, jij bent de goede aapquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:24 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wat wat...?
Of niet ik heb ik een mede-aap hier?
Hey sm0kezquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:22 schreef DonGuido het volgende:
hoe heet ze? wat is der hyves? (no shit, heeft die echt een lekker zusje van 18?)quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:24 schreef Runx het volgende:
[..]
foto , volgens mij heeft ze wel een hyfes wat all die breezah's hebben dus
dat mag jij zelf uitvinden intens of rustig
jij blijft voor ons DE AAPquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:24 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wat wat...?
Niet jij mopquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:24 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wat wat...?
geen zusje van madskillz , ik zeg buurmeisjequote:Op maandag 27 oktober 2008 11:25 schreef renedis het volgende:
[..]
hoe heet ze? wat is der hyves? (no shit, heeft die echt een lekker zusje van 18?)
intens of rustig maakt me niets uit als ze lekker is
quote:
maakt ook niet uit. FHM buurmeisje 2008?quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:26 schreef Runx het volgende:
[..]
geen zusje van madskillz , ik zeg buurmeisje
nee die andere aap , die stokte vrijdag volgens mij iedereen een beetje op , vandaar .quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:27 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik dacht al wat heb ik verkeerd gedaan?
Idd jaquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:28 schreef Runx het volgende:
[..]
nee die andere aap , die stokte vrijdag volgens mij iedereen een beetje op , vandaar .
je lijkt wel wanhopig ,quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:27 schreef renedis het volgende:
[..]
maakt ook niet uit. FHM buurmeisje 2008?
dude, seriously? wat is der hyves
Owh..quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Idd jaik werd volgens mij echt boos
Hij was best wel anti-spike iddquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:30 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Owh..
Wat een slechte aap zeg een schande voor de apengeneratie!
[ afbeelding ]
ja we moesten jou flink afleiden met snoepjes en barraquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:30 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Hij was best wel anti-spike idd
quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:30 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Owh..
Wat een slechte aap zeg een schande voor de apengeneratie!
[ afbeelding ]
jaa damn.. ik word nieuwgierig! niet echt wanhopig want enschede is eigenlijk toch geen optiequote:Op maandag 27 oktober 2008 11:29 schreef Runx het volgende:
[..]
je lijkt wel wanhopig ,of je lijkt wel mij
maar madskill zou het niet goed vinden als ik dat zomaar ga gevenwe vragen het hem wel al die terug is
Doe maar weer rustig de lieve aap is terug en de andere mede lieve fokkertsquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:31 schreef debbie_19 het volgende:
[..]hij was gewoon gemeen..echt gemeen
ik heb een keer geprobeerd om het internet te downloaden , alleen dat lukte nietquote:
voor een keer wel hoarquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:31 schreef renedis het volgende:
[..]
jaa damn.. ik word nieuwgierig! niet echt wanhopig want enschede is eigenlijk toch geen optie
quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:31 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Doe maar weer rustig de lieve aap is terug en de andere mede lieve fokkerts
jaa okquote:
als die aap weer gaat fokken wil jij dan in apentaal uitleggen dat die dat niet moet doen , en dat die stout isquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:31 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Doe maar weer rustig de lieve aap is terug en de andere mede lieve fokkerts
dude blond natuurlijkquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:33 schreef renedis het volgende:
[..]
jaa okmits ze lekker genoeg is natuurlijk..
blond? brunette? cupmaat? ok, cupmaat maakt niet uit.
Whahahaquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:33 schreef Runx het volgende:
[..]
als die aap weer gaat fokken wil jij dan in apentaal uitleggen dat die dat niet moet doen , en dat die stout is
quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:34 schreef Runx het volgende:
[..]
dude blond natuurlijkdie zijn het toch naar 1 nacht weer vergeten
behalve debbie natuurlijk
Ja hoor..quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:33 schreef Runx het volgende:
[..]
als die aap weer gaat fokken wil jij dan in apentaal uitleggen dat die dat niet moet doen , en dat die stout is
ja dat zeg ik toch jij slimme blond zijnquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:35 schreef debbie_19 het volgende:
[..]dude ik vergeet niks
nou ja bijna niks..ik onthoud relevante informatie.
Wat doe je..quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:33 schreef Moozzie het volgende:
[ afbeelding ]
Ps voor alle photobucket.com geblokte: [ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:36 schreef Runx het volgende:
[..]
ja dat zeg ik toch jij slimme blond zijn
yupquote:
hahahaha.. ok, nou ik wacht af.. hoelang blijft madskill nog weg?quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:34 schreef Runx het volgende:
[..]
dude blond natuurlijkdie zijn het toch naar 1 nacht weer vergeten
behalve debbie natuurlijk
weet ik veel , hij loopt op een ander stage plek stage dan mij dusquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:37 schreef renedis het volgende:
[..]
hahahaha.. ok, nou ik wacht af.. hoelang blijft madskill nog weg?
wat ist jonges?quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:37 schreef Runx het volgende:
[..]
weet ik veel , hij loopt op een ander stage plek stage dan mij dus
WHJAHAHAHAHquote:
Wat is eR ?:Oquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:37 schreef renedis het volgende:
[..]
hahahaha.. ok, nou ik wacht af.. hoelang blijft madskill nog weg?
owh.. dacht dat hij bij je zatquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:37 schreef Runx het volgende:
[..]
weet ik veel , hij loopt op een ander stage plek stage dan mij dus
Wat is er dan?quote:
ik heb gehoord uit betrouwbare bron dat jij een blond zusje hebt van 18 jaar met hyves?quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:41 schreef renedis het volgende:
[..]
ik heb gehoord uit betrouwbare bron dat jij een blond zusje hebt van 18 jaar met hyves?
ik wou vragen wat haar hyves is?
kneus BUURMEISJEquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:41 schreef renedis het volgende:
[..]
ik heb gehoord uit betrouwbare bron dat jij een blond zusje hebt van 18 jaar met hyves?
ik wou vragen wat haar hyves is?
LOLquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:42 schreef Runx het volgende:
[..]
kneus BUURMEISJEnee en hij heeft het niet van mij
iemand uit betrouwbare bron.. maar goed, ik bedoelde buurmeisje, die heeft hyves..quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:41 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wie heeft je dat verteld?:P
lol, die weet ik toch niet uit de kop en kan heir niet op hyvesquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:43 schreef renedis het volgende:
[..]
iemand uit betrouwbare bron.. maar goed, ik bedoelde buurmeisje, die heeft hyves..
en die wou ik graag even zien?
quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:41 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wie heeft je dat verteld?:P
quote:
haha.. wat is der naam dan? dan zoek ik der opquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:43 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
lol, die weet ik toch niet uit de kop en kan heir niet op hyves
zo ben ik normaal gesproken NOOOITquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:44 schreef debbie_19 het volgende:
Dus het is weer zo'n dag? Het gaat over gamen en wijven?
Nee hoor debsiequote:Op maandag 27 oktober 2008 11:44 schreef debbie_19 het volgende:
jaquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:44 schreef debbie_19 het volgende:
nee ik had het over apenquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:44 schreef debbie_19 het volgende:
kuch...Bier...kuchquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:45 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja![]()
als het nu ook nog over auto's en motoren zou gaan zou het helemaal perfect zijn
voornaam is daphne..achternaam zou ik zo niet meer wetenquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:44 schreef renedis het volgende:
[..]
haha.. wat is der naam dan? dan zoek ik der op
tja ik heb tegen de betrouwbare bronnen gezegd , dat die eerst op toestemming van madskillz moesten wachtenquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:46 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
voornaam is daphne..achternaam zou ik zo niet meer wetenstaat wel tussen mijn vrienden in hyves
ik ga even zoeken!quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:46 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
voornaam is daphne..achternaam zou ik zo niet meer wetenstaat wel tussen mijn vrienden in hyves
waarvoor ?quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:47 schreef Runx het volgende:
[..]
tja ik heb tegen de betrouwbare bronnen gezegd , dat die eerst op toestemming van madskillz moesten wachten
hoe weet jij mijn hyves dan ?quote:
zoals ik al zei, ik kan niet op hyves hierquote:
tja die gek wou haar naam zomaar geven , dus ik zoo rustig aan jongen , wou die kerel me neer steken kut allochtoon , maar ik zei jonge relax man zullen we thee gaan drinken , en toen zei die ok , en ik maar tijd rekken tot jij kwamquote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:49 schreef Runx het volgende:
[..]
tja die gek wou haar naam zomaar geven , dus ik zoo rustig aan jongen , wou die kerel me neer steken kut allochtoon , maar ik zei jonge relax man zullen we thee gaan drinken , en toen zei die ok , en ik maar tijd rekken tot jij kwam
nou mister T. Haak..nnquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:48 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hoe weet jij mijn hyves dan ?
lol.. mooi verhaalquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:49 schreef Runx het volgende:
[..]
tja die gek wou haar naam zomaar geven , dus ik zoo rustig aan jongen , wou die kerel me neer steken kut allochtoon , maar ik zei jonge relax man zullen we thee gaan drinken , en toen zei die ok , en ik maar tijd rekken tot jij kwam
quote:
msn adresquote:
maar is zo'n foto van dat ze zo'n boom vast houdt ofzo..zo'n dikke palmboom of wtf het ook is ?quote:
ik heb der al gevonden:quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
maar is zo'n foto van dat ze zo'n boom vast houdt ofzo..zo'n dikke palmboom of wtf het ook is ?
hehequote:Op maandag 27 oktober 2008 11:51 schreef renedis het volgende:
[..]
ik heb der al gevonden:
[ afbeelding ]
hé das mijn boomquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:51 schreef renedis het volgende:
[..]
ik heb der al gevonden:
[ afbeelding ]
Tree huggerquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:51 schreef renedis het volgende:
[..]
ik heb der al gevonden:
[ afbeelding ]
Niks mis meequote:Op maandag 27 oktober 2008 11:51 schreef renedis het volgende:
[..]
ik heb der al gevonden:
[ afbeelding ]
over apen nog steedsquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:52 schreef debbie_19 het volgende:
Waar hebben julie het allemaal over?ik kan het niet meer volgen
ik heb niks te veel gezegd toch ? behalve dat whalabiela gedoequote:Op maandag 27 oktober 2008 11:53 schreef renedis het volgende:
[..]
wholabila....
maargoed, ze is lekker genoeg ja!
quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:52 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hehe![]()
btw ze is 17, en lekker subtiel dat je zo'n foto post
Uhu..quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:54 schreef renedis het volgende:
[..]
jaa uuhm boeiend? ze zet het zelf op internet, niet janken dan.
ik heb ook kans dat mijn picture van hyves word gehaald.
hehequote:Op maandag 27 oktober 2008 11:54 schreef renedis het volgende:
[..]
idd.. ik zie nu zelfs haar achternaam en dergelijke..quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:55 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Uhu..
Daarom moet je je hyves alleen voor je vrienden beschikbaar maken!
helemaal uit elkaar trekken dat kind!!! oh wacht even... ik bedoel..quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:51 schreef renedis het volgende:
[..]
ik heb der al gevonden:
[ afbeelding ]
Stalkerquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:57 schreef renedis het volgende:
[..]
idd.. ik zie nu zelfs haar achternaam en dergelijke..
met een beetje moeite kan ik achter der msn en telefoon nummer komen.
ik doe mijn best
eetsmakelijkquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:57 schreef debbie_19 het volgende:
Okeej ik zeg alvast nog 4,5 uurwant ik ga zo kanen!
Tosso
lololquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
helemaal uit elkaar trekken dat kind!!! oh wacht even... ik bedoel..leuk meisje..ik val alleen niet op blond
![]()
Nou nou nou je kan ook overdrijven. De manier waarop je dat zegt...typtquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:54 schreef renedis het volgende:
[..]
eentje erbij kan geen kwaad , ik heb meer dan 20 kamelen en 60 schapen . ik bedoel maar ...quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:57 schreef renedis het volgende:
[..]
ik doe mijn best
val je niet op blond ? jij bent raarquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
helemaal uit elkaar trekken dat kind!!! oh wacht even... ik bedoel..leuk meisje..ik val alleen niet op blond
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
Nee.. inderdaad maarja ik heb ook al 30vrouwtjes en 50trossen bananen..quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:59 schreef Runx het volgende:
[..]
eentje erbij kan geen kwaad , ik heb meer dan 20 kamelen en 60 schapen . ik bedoel maar ...
en kan je dan ook door kleren heen kijken als je meer je best doet ?quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:57 schreef renedis het volgende:
[..]
ik doe mijn best
quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:59 schreef Runx het volgende:
[..]
val je niet op blond ? jij bent raar![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
X-ray!quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:00 schreef Runx het volgende:
[..]
en kan je dan ook door kleren heen kijken als je meer je best doet ?
whahaha jaa okee daar heb je ook wel gelijk in..quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nou nou nou je kan ook overdrijven. De manier waarop je dat zegt...typt
Das net zoiets als uuh...ja ze heeft een minirokje aan en je ziet bijna alles zitten dus
ze vraagt erom om verkracht te worden.
Maar...maar...daarom doen ze toch dat minirokje aanquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nou nou nou je kan ook overdrijven. De manier waarop je dat zegt...typt
Das net zoiets als uuh...ja ze heeft een minirokje aan en je ziet bijna alles zitten dus
ze vraagt erom om verkracht te worden.
hihi die menselijke vrouw is geplayed door een aapquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:00 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nee.. inderdaad maarja ik heb ook al 30vrouwtjes en 50trossen bananen..
Dus zoals ik al zei ik ben voorzien
Edit: owja en 1 menselijke vrouw
Nee dat maakt me ook niet uit. Mijn foto staat ook op internet interesseert me niks, maar je zei het zo zo...snap?quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:01 schreef renedis het volgende:
[..]
whahaha jaa okee daar heb je ook wel gelijk in..
alleen wat ik bedoel is: wat is er zo erg aan je foto op internet hebben? ze kunnen je zien, klaar..
OK, ze kunnen je gaan fotosoepen net als Onur Turko maar wtf? je word nog populair ook!
quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:01 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Maar...maar...daarom doen ze toch dat minirokje aan![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:01 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Maar...maar...daarom doen ze toch dat minirokje aan![]()
Eetsequote:Op maandag 27 oktober 2008 12:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee dat maakt me ook niet uit. Mijn foto staat ook op internet interesseert me niks, maar je zei het zo zo...snap?
Maar maakt verders niks uit hoorwhaha
Ik ga nu echt eten..tosso
wat hij zegt , ja ik ookquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ben te stoer lekker voor hyves!
quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ben te stoer voor hyves!
eetse!quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee dat maakt me ook niet uit. Mijn foto staat ook op internet interesseert me niks, maar je zei het zo zo...snap?
Bon Apetitquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja krijg je honger hé na het fappenquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:04 schreef renedis het volgende:
[..]
eetse!
ik ga ook even eten! brb... zojuist actie ondernomen bij de enschedeedse minderjarige boomknuffelaar
Bon Aapetiet!quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan?quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:05 schreef -Madskillz28TH het volgende:
GVD, ik ga hier kapot van de pijn vieze kutzooi![]()
enige wat geen pijn doet is adem inhouden
wat een kut rib heb jij ookquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:05 schreef -Madskillz28TH het volgende:
voetbalquote:
Als je je adem een uurtje inhoudt, heb je nooit meer last van pijn.quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:05 schreef -Madskillz28TH het volgende:
klopt, zeiden ze hier op werk ook alquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:07 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Als je je adem een uurtje inhoudt, heb je nooit meer last van pijn.
Mag ik dan je PS3 hebben?![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:07 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Als je je adem een uurtje inhoudt, heb je nooit meer last van pijn.
Mag ik dan je PS3 hebben?![]()
Da's nie handigquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:06 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
voetbalen daarbij mijn rib gekneust
dankquote:
Of je bent een keeper en iemand doet sliding tegen je ribquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:08 schreef Sgele het volgende:
[..]
Da's nie handig
Ik heb veel jaren gevoetbald...en allerlei blessures gehad..maar m'n rib kneuzen? Hoe heb je dat gedaan? Tegen de paal aangelopen?
nou ja, als ik op spring en op dat moment komt er een grote kerel van de ommenabij 90 kilo vol op je ribbenkast ingebeukt met zijn elleboog wil dat nog wel eens pijn gaan doen.. maar in het begin had ik er niet zoveel last van, dus gewoon wedstrijd uitgespeelt, maar begint steeds meer pijn te doen..nu nog meer dan gister avondquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:08 schreef Sgele het volgende:
[..]
Da's nie handig
Ik heb veel jaren gevoetbald...en allerlei blessures gehad..maar m'n rib kneuzen? Hoe heb je dat gedaan? Tegen de paal aangelopen?
Ouch.. ook aan de pijnstillers dus?!quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:09 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nou ja, als ik op spring en op dat moment komt er een grote kerel van de ommenabij 90 kilo vol op je ribbenkast ingebeukt met zijn elleboog wil dat nog wel eens pijn gaan doen.. maar in het begin had ik er niet zoveel last van, dus gewoon wedstrijd uitgespeelt, maar begint steeds meer pijn te doen..nu nog meer dan gister avond
ik hebook heel veel blessurers gehad..ben net hersteld van hele lange tijd revalideren van de enkels, half jaartje ofzoquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:08 schreef Sgele het volgende:
[..]
Da's nie handig
ja, maar om te zeggen dat het helpt, nee niet echtquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:10 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ouch.. ook aan de pijnstillers dus?!
pussy,quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:06 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
voetbalen daarbij mijn rib gekneust
Jah.. ik denk als je het niet slikt dat je dan helemaal dood gaat van de pijnquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:11 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, maar om te zeggen dat het helpt, nee niet echt
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |