Whahahaquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:33 schreef Runx het volgende:
[..]
als die aap weer gaat fokken wil jij dan in apentaal uitleggen dat die dat niet moet doen , en dat die stout is
quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:34 schreef Runx het volgende:
[..]
dude blond natuurlijkdie zijn het toch naar 1 nacht weer vergeten
behalve debbie natuurlijk
Ja hoor..quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:33 schreef Runx het volgende:
[..]
als die aap weer gaat fokken wil jij dan in apentaal uitleggen dat die dat niet moet doen , en dat die stout is
ja dat zeg ik toch jij slimme blond zijnquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:35 schreef debbie_19 het volgende:
[..]dude ik vergeet niks
nou ja bijna niks..ik onthoud relevante informatie.
Wat doe je..quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:33 schreef Moozzie het volgende:
[ afbeelding ]
Ps voor alle photobucket.com geblokte: [ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:36 schreef Runx het volgende:
[..]
ja dat zeg ik toch jij slimme blond zijn
yupquote:
hahahaha.. ok, nou ik wacht af.. hoelang blijft madskill nog weg?quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:34 schreef Runx het volgende:
[..]
dude blond natuurlijkdie zijn het toch naar 1 nacht weer vergeten
behalve debbie natuurlijk
weet ik veel , hij loopt op een ander stage plek stage dan mij dusquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:37 schreef renedis het volgende:
[..]
hahahaha.. ok, nou ik wacht af.. hoelang blijft madskill nog weg?
wat ist jonges?quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:37 schreef Runx het volgende:
[..]
weet ik veel , hij loopt op een ander stage plek stage dan mij dus
WHJAHAHAHAHquote:
Wat is eR ?:Oquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:37 schreef renedis het volgende:
[..]
hahahaha.. ok, nou ik wacht af.. hoelang blijft madskill nog weg?
owh.. dacht dat hij bij je zatquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:37 schreef Runx het volgende:
[..]
weet ik veel , hij loopt op een ander stage plek stage dan mij dus
Wat is er dan?quote:
ik heb gehoord uit betrouwbare bron dat jij een blond zusje hebt van 18 jaar met hyves?quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:41 schreef renedis het volgende:
[..]
ik heb gehoord uit betrouwbare bron dat jij een blond zusje hebt van 18 jaar met hyves?
ik wou vragen wat haar hyves is?
kneus BUURMEISJEquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:41 schreef renedis het volgende:
[..]
ik heb gehoord uit betrouwbare bron dat jij een blond zusje hebt van 18 jaar met hyves?
ik wou vragen wat haar hyves is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |