geen zusje van madskillz , ik zeg buurmeisjequote:Op maandag 27 oktober 2008 11:25 schreef renedis het volgende:
[..]
hoe heet ze? wat is der hyves? (no shit, heeft die echt een lekker zusje van 18?)
intens of rustig maakt me niets uit als ze lekker is
quote:
maakt ook niet uit. FHM buurmeisje 2008?quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:26 schreef Runx het volgende:
[..]
geen zusje van madskillz , ik zeg buurmeisje
nee die andere aap , die stokte vrijdag volgens mij iedereen een beetje op , vandaar .quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:27 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik dacht al wat heb ik verkeerd gedaan?
Idd jaquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:28 schreef Runx het volgende:
[..]
nee die andere aap , die stokte vrijdag volgens mij iedereen een beetje op , vandaar .
je lijkt wel wanhopig ,quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:27 schreef renedis het volgende:
[..]
maakt ook niet uit. FHM buurmeisje 2008?
dude, seriously? wat is der hyves
Owh..quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Idd jaik werd volgens mij echt boos
Hij was best wel anti-spike iddquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:30 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Owh..
Wat een slechte aap zeg een schande voor de apengeneratie!
[ afbeelding ]
ja we moesten jou flink afleiden met snoepjes en barraquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:30 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Hij was best wel anti-spike idd
quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:30 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Owh..
Wat een slechte aap zeg een schande voor de apengeneratie!
[ afbeelding ]
jaa damn.. ik word nieuwgierig! niet echt wanhopig want enschede is eigenlijk toch geen optiequote:Op maandag 27 oktober 2008 11:29 schreef Runx het volgende:
[..]
je lijkt wel wanhopig ,of je lijkt wel mij
maar madskill zou het niet goed vinden als ik dat zomaar ga gevenwe vragen het hem wel al die terug is
Doe maar weer rustig de lieve aap is terug en de andere mede lieve fokkertsquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:31 schreef debbie_19 het volgende:
[..]hij was gewoon gemeen..echt gemeen
ik heb een keer geprobeerd om het internet te downloaden , alleen dat lukte nietquote:
voor een keer wel hoarquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:31 schreef renedis het volgende:
[..]
jaa damn.. ik word nieuwgierig! niet echt wanhopig want enschede is eigenlijk toch geen optie
quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:31 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Doe maar weer rustig de lieve aap is terug en de andere mede lieve fokkerts
jaa okquote:
als die aap weer gaat fokken wil jij dan in apentaal uitleggen dat die dat niet moet doen , en dat die stout isquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:31 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Doe maar weer rustig de lieve aap is terug en de andere mede lieve fokkerts
dude blond natuurlijkquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:33 schreef renedis het volgende:
[..]
jaa okmits ze lekker genoeg is natuurlijk..
blond? brunette? cupmaat? ok, cupmaat maakt niet uit.
Whahahaquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:33 schreef Runx het volgende:
[..]
als die aap weer gaat fokken wil jij dan in apentaal uitleggen dat die dat niet moet doen , en dat die stout is
quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:34 schreef Runx het volgende:
[..]
dude blond natuurlijkdie zijn het toch naar 1 nacht weer vergeten
behalve debbie natuurlijk
Ja hoor..quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:33 schreef Runx het volgende:
[..]
als die aap weer gaat fokken wil jij dan in apentaal uitleggen dat die dat niet moet doen , en dat die stout is
ja dat zeg ik toch jij slimme blond zijnquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:35 schreef debbie_19 het volgende:
[..]dude ik vergeet niks
nou ja bijna niks..ik onthoud relevante informatie.
Wat doe je..quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:33 schreef Moozzie het volgende:
[ afbeelding ]
Ps voor alle photobucket.com geblokte: [ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:36 schreef Runx het volgende:
[..]
ja dat zeg ik toch jij slimme blond zijn
yupquote:
hahahaha.. ok, nou ik wacht af.. hoelang blijft madskill nog weg?quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:34 schreef Runx het volgende:
[..]
dude blond natuurlijkdie zijn het toch naar 1 nacht weer vergeten
behalve debbie natuurlijk
weet ik veel , hij loopt op een ander stage plek stage dan mij dusquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:37 schreef renedis het volgende:
[..]
hahahaha.. ok, nou ik wacht af.. hoelang blijft madskill nog weg?
wat ist jonges?quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:37 schreef Runx het volgende:
[..]
weet ik veel , hij loopt op een ander stage plek stage dan mij dus
WHJAHAHAHAHquote:
Wat is eR ?:Oquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:37 schreef renedis het volgende:
[..]
hahahaha.. ok, nou ik wacht af.. hoelang blijft madskill nog weg?
owh.. dacht dat hij bij je zatquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:37 schreef Runx het volgende:
[..]
weet ik veel , hij loopt op een ander stage plek stage dan mij dus
Wat is er dan?quote:
ik heb gehoord uit betrouwbare bron dat jij een blond zusje hebt van 18 jaar met hyves?quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:41 schreef renedis het volgende:
[..]
ik heb gehoord uit betrouwbare bron dat jij een blond zusje hebt van 18 jaar met hyves?
ik wou vragen wat haar hyves is?
kneus BUURMEISJEquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:41 schreef renedis het volgende:
[..]
ik heb gehoord uit betrouwbare bron dat jij een blond zusje hebt van 18 jaar met hyves?
ik wou vragen wat haar hyves is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |