90 oi hek er niet voor overquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:00 schreef renedis het volgende:
[..]
kan idd op ps3.. daar gebruik ik hem nu voor.
90 euro is de vraagprijs, hijs 2 keer gebruikt tot nu toe.
zit nog garantie op uiteraard.
quote:
theorie had ik in 1 keer met 1 fout zonder lerenquote:
congratsquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:58 schreef crazy987 het volgende:
goeiemorgen mensen
ben ik weer
IK BEN GESLAAGD VOOR M`N AUTOTHEORIE![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Taart voor iedereen
Nu nog de praktijk
nee dat gaat te ver , 3 kamelen en kabab schotel ?quote:
hoeveel keer praktijkquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
theorie had ik in 1 keer met 1 fout zonder leren
Praktijk was ander verhaal
Hehe goedemorgenquote:
waarom geilt iedereen er op om een kloon te maken ? een account is toch genoegquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:06 schreef ikbenzogeil het volgende:
[..]
Wat nou. Jij bent een logician wannabe.
wat bied je?quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:03 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
90 oi hek er niet voor over
warm of koud?quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:04 schreef Runx het volgende:
[..]
nee dat gaat te ver , 3 kamelen en kabab schotel ?
Soms heb je geen keus, dat is een vooroordeel.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:07 schreef Runx het volgende:
[..]
waarom geilt iedereen er op om een kloon te maken ? een account is toch genoeg
Begun, The Clone War Hasquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:07 schreef Sgele het volgende:
omg dan ga je even weg
wtf is dat met die klonen?
uhmmm strikvraag .... jij wil dat ik warm zeg en dan zeg je van nee ik wil koud , omdat warm het logies is , maar ik kan ook koud kiezen en dan zeg jij miscchien warm ......uhmmmmquote:
omdat je dan een BAN krijgt ofzo?? *kuch* olep*kuch*quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:09 schreef ikbenzogeil het volgende:
[..]
Soms heb je geen keus, dat is een vooroordeel.
Shitting bricks...we mustquote:
een zus maar die is te knap voor de keyboard dan wil ik ook een ps3 er bijquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:09 schreef renedis het volgende:
[..]
hmmm.. heb je toevallig ook niet nog een zusje oid?
Wat deze persoon zegt ;P!quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:09 schreef ikbenzogeil het volgende:
[..]
deal op 1 voorwaarde! ik wil er iets bij om weg te spoelen?quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:09 schreef Runx het volgende:
[..]
uhmmm strikvraag .... jij wil dat ik warm zeg en dan zeg je van nee ik wil koud , omdat warm het logies is , maar ik kan ook koud kiezen en dan zeg jij miscchien warm ......uhmmmm
het is tussen warm en koud inlauw dus
Wat olep? Die zie ik hier niet?quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:09 schreef renedis het volgende:
[..]
omdat je dan een BAN krijgt ofzo?? *kuch* olep*kuch*
Op dit moment heb ik 't er nog niet voor over en steek ik 't liever in een nieuwe TV, anders had ik hem al gehaald, maar bedankt dat je aan me dachtquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:52 schreef renedis het volgende:
wou iemand deze hier niet kopen?
http://www.logitech.com/index.cfm/keyboards/keyboard/devices/3848&cl=US,EN
aha , zoiets als een maandban bedoel je ?quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:09 schreef ikbenzogeil het volgende:
[..]
Nou hij is nog niet zo erg als die baggerlul van vrijdagquote:
Kan gebeuren tochquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:11 schreef Logi het volgende:
Mja vond het wel ff lekker zonder rare posthistory
Anyways, vandaag gedwongen thuis, mijn zoontje is ziek
Gratz!quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:58 schreef crazy987 het volgende:
goeiemorgen mensen
ben ik weer
IK BEN GESLAAGD VOOR M`N AUTOTHEORIE![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Taart voor iedereen
Nu nog de praktijk
Lul?quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:11 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nou hij is nog niet zo erg als die baggerlul van vrijdag
daar heb je de kamelen voorquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:10 schreef renedis het volgende:
[..]
deal op 1 voorwaarde! ik wil er iets bij om weg te spoelen?
sterke aan je zoonquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:11 schreef Logi het volgende:
Mja vond het wel ff lekker zonder rare posthistory
Anyways, vandaag gedwongen thuis, mijn zoontje is ziek
Bricks will be shat indeedquote:
Noes not wowquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:12 schreef Logi het volgende:
En wat doe je dan, dan ga je WOW installeren, kom je erachter dat de cd-rom niet wil opstarten en ga je maar aan de download, nog 7uur te gaan
ok, dus jou moeder+zusje voor mijn lancer+rx-7+ps3?quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:10 schreef Runx het volgende:
[..]
een zus maar die is te knap voor de keyboard dan wil ik ook een ps3 er bijof rx7 of lancer
voor mij ben je gewoon een hij totdat je je zelf bekent maaktquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:14 schreef ikbenzogeil het volgende:
[..]
Ja beetje kromme zin.
HIJ is niet zo erg als die baggerlul van vrijdag.
Ja en het lullige is.quote:
omg m'n waterquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bricks will be shat indeed
[ afbeelding ]
Misschien omdat het een DVD is...laat me raden...je hebt geen DVD-speler in je PC?quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:12 schreef Logi het volgende:
En wat doe je dan, dan ga je WOW installeren, kom je erachter dat de cd-rom niet wil opstarten en ga je maar aan de download, nog 7uur te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |