quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
altijd lachen met die gasten![]()
gelukkig ben je niet neergestoken
Ah lieverd heb je hoofdpijnquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
dus ik werk vandaag op paracetamol
Die doet altijd moeilijk. Volgende keer maar vragen of ie zelf op wil passen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:31 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Neej, Chavez is ziek. Ging die kutnicht bij HR nog moeilijk doen ook![]()
Oh en hoi Moozzie!
Ouchquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja..... mocrootjes in zwolle city... nadat ik met het vrouwtje terugkwam van de bios...
je kent ze wel grote bek enzo... dus ik grote bek terug.. komen ze met zn 3en op me af enzo... beetje schelden .. beetje duwen... dus een zon gast loopt naar mn vriendin... en toen heb ik hem zo hard op zn bek geslagen dat hij bleef liggen... dus nummer 2 beukt me op mn wang... ik geef hem een trap in zn ballen... en daarna sloeg die 3de me met een stuk hout ofzo op mn plaat..... en toen ging ik ff neer.... duizelig enzo... maar niet KO, dus ik stond weer op. mocro 1 en 2 waren afgedropen ...daar schrok hij van en toen rende hij weg....
daarna ben ik ook maar gegaan... dus nu heb ik een bult op mijn achterhoofd.
fucking wankers
Zeker!!quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb allebei de delensuper spel
quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:39 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ouch
Maar dat doen ze normaal nooit hoor. Mocro's doen normaal geen vlieg kwaad enzo
nee idd zijn hele aardige gezellige mensen , tot dat je ze 2 sec aan kijktquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:39 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ouch
Goed spulquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
dus ik werk vandaag op paracetamol
Lol wtfquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:38 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
het gaat wel weg als je sigaret rookt, maar daar gaat je leven weer van omlaag
Whehe, dat is wel te ergquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:32 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Goeie morgen Da_p00pb0x
Ik denk dat we onze wedstrijd nog iets langer moeten uitstellen
Ik ben helemaal afgemaakt door me broertje![]()
Ben benieuwd hoe deel 3 gaat wordenquote:
Gouda2?quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja..... mocrootjes in zwolle city... nadat ik met het vrouwtje terugkwam van de bios...
je kent ze wel grote bek enzo... dus ik grote bek terug.. komen ze met zn 3en op me af enzo... beetje schelden .. beetje duwen... dus een zon gast loopt naar mn vriendin... en toen heb ik hem zo hard op zn bek geslagen dat hij bleef liggen... dus nummer 2 beukt me op mn wang... ik geef hem een trap in zn ballen... en daarna sloeg die 3de me met een stuk hout ofzo op mn plaat..... en toen ging ik ff neer.... duizelig enzo... maar niet KO, dus ik stond weer op. mocro 1 en 2 waren afgedropen ...daar schrok hij van en toen rende hij weg....
fucking wankers
quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
fucking wankers
Mooi same herequote:Op maandag 27 oktober 2008 10:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe deel 3 gaat worden
idd , god of war , was een van de beter ps2 games gfx zag er ook zeer goed uit voor die tijdquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Valt wel meequote:
Ik hoop dat ik binnenkort een keer ziek ben en dat 'ie dan moeilijk gaat doen. Dan krijgt 'ie een flinke portie abuse naar z'n kopquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die doet altijd moeilijk. Volgende keer maar vragen of ie zelf op wil passen.
Whahaquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:43 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik binnenkort een keer ziek ben en dat 'ie dan moeilijk gaat doen. Dan krijgt 'ie een flinke portie abuse naar z'n kop
GoW 2 haalde echt het maximale uit de PS2quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:42 schreef Runx het volgende:
[..]
idd , god of war , was een van de beter ps2 games gfx zag er ook zeer goed uit voor die tijdheb er flink wat tijd in gestopt
misschien dat je dan sneller ontdekt wordt ofzo..ik weet het ook niet..ik heb spel uitgespeelt en ligt nu in de kastquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:41 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Lol wtf![]()
![]()
Het heeft wel degelijk invloed op iets, maar wat
Welk spel MGS ?quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:44 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
misschien dat je dan sneller ontdekt wordt ofzo..ik weet het ook niet..ik heb spel uitgespeelt en ligt nu in de kast
klopt zag er ook vet uitquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
GoW 2 haalde echt het maximale uit de PS2
heb je daar al iets over gehoord ? of hij uberhaupt in de planning ligt ?quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
PES ?? wie durft?:P ik speel het pas sinds de allereerste op de PS1quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:42 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Valt wel mee
Hij is maar een jaartje jonger en speelt altijd dat soort games
Dus ik laat hem tegen jou spelen terwijl je denkt dat je tegen mij speelt
ja hij gaat zeker komenquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je daar al iets over gehoord ? of hij uberhaupt in de planning ligt ?
dan kan het er nog wel mooi uitzienquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
GoW 2 haalde echt het maximale uit de PS2
putt- putt red de dierentuin , wie durftquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:46 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
PES ?? wie durft?:P ik speel het pas sinds de allereerste op de PS1ik heb zelfs de eerste op de super nintento...maar ben niet zo goed
![]()
wie durft?:P
quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:39 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ouch
verbrand rubberquote:
Ik heb alleen voetbal op de SNES gespeeld, maar dat was toch even wat andersquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:46 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
PES ?? wie durft?:P ik speel het pas sinds de allereerste op de PS1ik heb zelfs de eerste op de super nintento...maar ben niet zo goed
![]()
wie durft?:P
Ouwe lulquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
vroegah had ik ze alle 3 gehad!
ben gewoon oud en stram!
misschien heb jij ze verkeerd begrepen , misschien wouden ze gezellig met je een kopje thee drinken ?quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
vroegah had ik ze alle 3 gehad!
ben gewoon oud en stram!
Filmpje ervan gezienquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je daar al iets over gehoord ? of hij uberhaupt in de planning ligt ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |