Pfffquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Omdat ik de Xbox360 heb gekochtdie heb ik al bijna 2 jaar ofzo..toen was de PS3 er nog niet eens
Neej, Chavez is ziek. Ging die kutnicht bij HR nog moeilijk doen ookquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:24 schreef DrMarten het volgende:
He, is Logi er niet vandaag?
*fap* *fap*quote:
kerel lees jij wel wat je moet doen ? of kijk je wel eens naar de controlesquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:30 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Lol lekker daneen onbekend snufje
echtquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:31 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Je kan er ook een SOA oplopen dus ik zou wel protected sex doen!
Goeie morgen Da_p00pb0xquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:31 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Neej, Chavez is ziek. Ging die kutnicht bij HR nog moeilijk doen ook![]()
Oh en hoi Moozzie!
Strak plan.. of maak van je hond een treasure hunter die vind dan condooms voor je in de grondquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:32 schreef Runx het volgende:
[..]
echtfak man dan ga ik me wel even laten controleren
Ik volg elk gesprekquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:31 schreef Runx het volgende:
[..]
kerel lees jij wel wat je moet doen ? of kijk je wel eens naar de controleskerel vragen hoe die moet reloaden
Owja.. koop em trouwens bij de MediaMarkt en niet FreeRecordShop want bij de MM is die 55euquote:
Thnx voor de Tipquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:34 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Owja.. koop em trouwens bij de MediaMarkt en niet FreeRecordShop want bij de MM is die 55eu(hier in zoetermeer dan
)
quote:
aha ik weet het niet maar las het bij madskillsquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:33 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik volg elk gesprek
Maar dat reloaden is ook raar. meestal kan je saven en laden
Maar je moet eerst sluiten (back to main) en dan kan je pas laden
OK, ik was hem zwart aan het fotosoepen maar bij nader inzien was die toch niet zo lauwquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:26 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
LOL... dat is mijne niet, mijne is zwart
What the fuckquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja..... mocrootjes in zwolle city... nadat ik met het vrouwtje terugkwam van de bios...
je kent ze wel grote bek enzo... dus ik grote bek terug.. komen ze met zn 3en op me af enzo... beetje schelden .. beetje duwen... dus een zon gast loopt naar mn vriendin... en toen heb ik hem zo hard op zn bek geslagen dat hij bleef liggen... dus nummer 2 beukt me op mn wang... ik geef hem een trap in zn ballen... en daarna sloeg die 3de me met een stuk hout ofzo op mn plaat..... en toen ging ik ff neer.... duizelig enzo... maar niet KO, dus ik stond weer op. mocro 1 en 2 waren afgedropen ...daar schrok hij van en toen rende hij weg....
daarna ben ik ook maar gegaan... dus nu heb ik een bult op mijn achterhoofd.
fucking wankers
Bekent verhaalquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja..... mocrootjes in zwolle city... nadat ik met het vrouwtje terugkwam van de bios...
je kent ze wel grote bek enzo... dus ik grote bek terug.. komen ze met zn 3en op me af enzo... beetje schelden .. beetje duwen... dus een zon gast loopt naar mn vriendin... en toen heb ik hem zo hard op zn bek geslagen dat hij bleef liggen... dus nummer 2 beukt me op mn wang... ik geef hem een trap in zn ballen... en daarna sloeg die 3de me met een stuk hout ofzo op mn plaat..... en toen ging ik ff neer.... duizelig enzo... maar niet KO, dus ik stond weer op. mocro 1 en 2 waren afgedropen ...daar schrok hij van en toen rende hij weg....
fucking wankers
ik heb allebei de delenquote:
geluk gehad dat je niet neergestoken bent ofzo , serieus , die lui zijn echt gek .quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
fucking wankers
en ruikt hij nog lekker ookquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:30 schreef Runx het volgende:
[..]
valt toch mee jullie Nederlanders zijn rijk dus niet zoerengooi er een keer zonnebloem olie erin dan doet die het ook wel
altijd lachen met die gastenquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
fucking wankers
het gaat wel weg als je sigaret rookt, maar daar gaat je leven weer van omlaagquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:30 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Lol lekker daneen onbekend snufje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |