klopt zag er ook vet uitquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
GoW 2 haalde echt het maximale uit de PS2
heb je daar al iets over gehoord ? of hij uberhaupt in de planning ligt ?quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe deel 3 gaat worden
PES ?? wie durft?:P ik speel het pas sinds de allereerste op de PS1quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:42 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Valt wel mee
Hij is maar een jaartje jonger en speelt altijd dat soort games
Dus ik laat hem tegen jou spelen terwijl je denkt dat je tegen mij speelt
ja hij gaat zeker komenquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je daar al iets over gehoord ? of hij uberhaupt in de planning ligt ?
dan kan het er nog wel mooi uitzienquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
GoW 2 haalde echt het maximale uit de PS2
putt- putt red de dierentuin , wie durftquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:46 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
PES ?? wie durft?:P ik speel het pas sinds de allereerste op de PS1ik heb zelfs de eerste op de super nintento...maar ben niet zo goed
![]()
wie durft?:P
quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:39 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ouch
Maar dat doen ze normaal nooit hoor. Mocro's doen normaal geen vlieg kwaad enzo
verbrand rubberquote:
Ik heb alleen voetbal op de SNES gespeeld, maar dat was toch even wat andersquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:46 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
PES ?? wie durft?:P ik speel het pas sinds de allereerste op de PS1ik heb zelfs de eerste op de super nintento...maar ben niet zo goed
![]()
wie durft?:P
Ouwe lulquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
vroegah had ik ze alle 3 gehad!
ben gewoon oud en stram!
misschien heb jij ze verkeerd begrepen , misschien wouden ze gezellig met je een kopje thee drinken ?quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
vroegah had ik ze alle 3 gehad!
ben gewoon oud en stram!
Filmpje ervan gezienquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je daar al iets over gehoord ? of hij uberhaupt in de planning ligt ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |