helemaal uit elkaar trekken dat kind!!! oh wacht even... ik bedoel..quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:51 schreef renedis het volgende:
[..]
ik heb der al gevonden:
[ afbeelding ]
Stalkerquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:57 schreef renedis het volgende:
[..]
idd.. ik zie nu zelfs haar achternaam en dergelijke..
met een beetje moeite kan ik achter der msn en telefoon nummer komen.
ik doe mijn best
eetsmakelijkquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:57 schreef debbie_19 het volgende:
Okeej ik zeg alvast nog 4,5 uurwant ik ga zo kanen!
Tosso
lololquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
helemaal uit elkaar trekken dat kind!!! oh wacht even... ik bedoel..leuk meisje..ik val alleen niet op blond
![]()
Nou nou nou je kan ook overdrijven. De manier waarop je dat zegt...typtquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:54 schreef renedis het volgende:
[..]
jaa uuhm boeiend? ze zet het zelf op internet, niet janken dan.
ik heb ook kans dat mijn picture van hyves word gehaald.
eentje erbij kan geen kwaad , ik heb meer dan 20 kamelen en 60 schapen . ik bedoel maar ...quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:57 schreef renedis het volgende:
[..]
ik doe mijn best
val je niet op blond ? jij bent raarquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
helemaal uit elkaar trekken dat kind!!! oh wacht even... ik bedoel..leuk meisje..ik val alleen niet op blond
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
Nee.. inderdaad maarja ik heb ook al 30vrouwtjes en 50trossen bananen..quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:59 schreef Runx het volgende:
[..]
eentje erbij kan geen kwaad , ik heb meer dan 20 kamelen en 60 schapen . ik bedoel maar ...
en kan je dan ook door kleren heen kijken als je meer je best doet ?quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:57 schreef renedis het volgende:
[..]
ik doe mijn best
quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:59 schreef Runx het volgende:
[..]
val je niet op blond ? jij bent raar![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
X-ray!quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:00 schreef Runx het volgende:
[..]
en kan je dan ook door kleren heen kijken als je meer je best doet ?
whahaha jaa okee daar heb je ook wel gelijk in..quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nou nou nou je kan ook overdrijven. De manier waarop je dat zegt...typt
Das net zoiets als uuh...ja ze heeft een minirokje aan en je ziet bijna alles zitten dus
ze vraagt erom om verkracht te worden.
Maar...maar...daarom doen ze toch dat minirokje aanquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nou nou nou je kan ook overdrijven. De manier waarop je dat zegt...typt
Das net zoiets als uuh...ja ze heeft een minirokje aan en je ziet bijna alles zitten dus
ze vraagt erom om verkracht te worden.
hihi die menselijke vrouw is geplayed door een aapquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:00 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nee.. inderdaad maarja ik heb ook al 30vrouwtjes en 50trossen bananen..
Dus zoals ik al zei ik ben voorzien
Edit: owja en 1 menselijke vrouw
Nee dat maakt me ook niet uit. Mijn foto staat ook op internet interesseert me niks, maar je zei het zo zo...snap?quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:01 schreef renedis het volgende:
[..]
whahaha jaa okee daar heb je ook wel gelijk in..
alleen wat ik bedoel is: wat is er zo erg aan je foto op internet hebben? ze kunnen je zien, klaar..
OK, ze kunnen je gaan fotosoepen net als Onur Turko maar wtf? je word nog populair ook!
quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:01 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Maar...maar...daarom doen ze toch dat minirokje aan![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:01 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Maar...maar...daarom doen ze toch dat minirokje aan![]()
Eetsequote:Op maandag 27 oktober 2008 12:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee dat maakt me ook niet uit. Mijn foto staat ook op internet interesseert me niks, maar je zei het zo zo...snap?
Maar maakt verders niks uit hoorwhaha
Ik ga nu echt eten..tosso
wat hij zegt , ja ik ookquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ben te stoer lekker voor hyves!
quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ben te stoer voor hyves!
eetse!quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee dat maakt me ook niet uit. Mijn foto staat ook op internet interesseert me niks, maar je zei het zo zo...snap?
Bon Apetitquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja krijg je honger hé na het fappenquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:04 schreef renedis het volgende:
[..]
eetse!
ik ga ook even eten! brb... zojuist actie ondernomen bij de enschedeedse minderjarige boomknuffelaar
Bon Aapetiet!quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan?quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:05 schreef -Madskillz28TH het volgende:
GVD, ik ga hier kapot van de pijn vieze kutzooi![]()
enige wat geen pijn doet is adem inhouden
wat een kut rib heb jij ookquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:05 schreef -Madskillz28TH het volgende:
voetbalquote:
Als je je adem een uurtje inhoudt, heb je nooit meer last van pijn.quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:05 schreef -Madskillz28TH het volgende:
klopt, zeiden ze hier op werk ook alquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:07 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Als je je adem een uurtje inhoudt, heb je nooit meer last van pijn.
Mag ik dan je PS3 hebben?![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:07 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Als je je adem een uurtje inhoudt, heb je nooit meer last van pijn.
Mag ik dan je PS3 hebben?![]()
Da's nie handigquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:06 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
voetbalen daarbij mijn rib gekneust
dankquote:
Of je bent een keeper en iemand doet sliding tegen je ribquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:08 schreef Sgele het volgende:
[..]
Da's nie handig
Ik heb veel jaren gevoetbald...en allerlei blessures gehad..maar m'n rib kneuzen? Hoe heb je dat gedaan? Tegen de paal aangelopen?
nou ja, als ik op spring en op dat moment komt er een grote kerel van de ommenabij 90 kilo vol op je ribbenkast ingebeukt met zijn elleboog wil dat nog wel eens pijn gaan doen.. maar in het begin had ik er niet zoveel last van, dus gewoon wedstrijd uitgespeelt, maar begint steeds meer pijn te doen..nu nog meer dan gister avondquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:08 schreef Sgele het volgende:
[..]
Da's nie handig
Ik heb veel jaren gevoetbald...en allerlei blessures gehad..maar m'n rib kneuzen? Hoe heb je dat gedaan? Tegen de paal aangelopen?
Ouch.. ook aan de pijnstillers dus?!quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:09 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nou ja, als ik op spring en op dat moment komt er een grote kerel van de ommenabij 90 kilo vol op je ribbenkast ingebeukt met zijn elleboog wil dat nog wel eens pijn gaan doen.. maar in het begin had ik er niet zoveel last van, dus gewoon wedstrijd uitgespeelt, maar begint steeds meer pijn te doen..nu nog meer dan gister avond
ik hebook heel veel blessurers gehad..ben net hersteld van hele lange tijd revalideren van de enkels, half jaartje ofzoquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:08 schreef Sgele het volgende:
[..]
Da's nie handig
ja, maar om te zeggen dat het helpt, nee niet echtquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:10 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ouch.. ook aan de pijnstillers dus?!
pussy,quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:06 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
voetbalen daarbij mijn rib gekneust
Jah.. ik denk als je het niet slikt dat je dan helemaal dood gaat van de pijnquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:11 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, maar om te zeggen dat het helpt, nee niet echt
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |