Maar daar heb je toch de ziektewet voor?quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:14 schreef Logi het volgende:
[..]
Ja en het lullige is.
Vorige wk had ik griep, zat ziek op het werk met koorts en af en toe boven de plee hangen en toen mocht ik geen vrij nemen.. anders werd mijn contract niet verlengt... mja ik dacht okay ik hoop dat ik iedereen aansteek..
Mja bij je kind blijf je gewoon als deze ziek is... dus
quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:11 schreef Logi het volgende:
Mja vond het wel ff lekker zonder rare posthistory
Anyways, vandaag gedwongen thuis, mijn zoontje is ziek
quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bricks will be shat indeed
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:15 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Misschien omdat het een DVD is...laat me raden...je hebt geen DVD-speler in je PC?gebruik die brander die je van je pa hebt gekregen dan
Oh en hoiik had je een PM op Logician gestuurd, aangezien die van Logi nog niet geactiveerd is.
ok, maakt niet uit!quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:11 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Op dit moment heb ik 't er nog niet voor over en steek ik 't liever in een nieuwe TV, anders had ik hem al gehaald, maar bedankt dat je aan me dacht
Oh trouwens, had je dit al gezien Renedis?
nais .... alleen ik ben blind dus mag geen rijbewijs halen maar klinkt leuk ,als je voor mij een parcour aanlegt dan doe ik madskillz buurmeisje er ook bij die is lekker kan ik je zeggenquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:14 schreef renedis het volgende:
[..]
ok, dus jou moeder+zusje voor mijn lancer+rx-7+ps3?
klinkt interessant, DEAL!
Omdat dat filmpjequote:Op maandag 27 oktober 2008 11:16 schreef renedis het volgende:
[..]
ok, maakt niet uit!
kan helaas geen dumpert.nl zien op mijn werk
Mijn god ik ben noobisch ..quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:15 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Misschien omdat het een DVD is...laat me raden...je hebt geen DVD-speler in je PC?gebruik die brander die je van je pa hebt gekregen dan
Oh en hoiik had je een PM op Logician gestuurd, aangezien die van Logi nog niet geactiveerd is.
netjes.. leeftijd? minderjarig hoop ik? en br33z3r?quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:16 schreef Runx het volgende:
[..]
nais .... alleen ik ben blind dus mag geen rijbewijs halen maar klinkt leuk ,als je voor mij een parcour aanlegt dan doe ik madskillz buurmeisje er ook bij die is lekker kan ik je zeggen
Dat zuigtquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:16 schreef renedis het volgende:
[..]
ok, maakt niet uit!
kan helaas geen dumpert.nl zien op mijn werk
Je zag hem toch wel hequote:
Anytime, sugarquote:
iets van 18 denk ik maar wel lekkerquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:18 schreef renedis het volgende:
[..]
netjes.. leeftijd? minderjarig hoop ik? en br33z3r?
Hey Sgelequote:
Hooi hooiquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:20 schreef crazy987 het volgende:
ik ga richting het werk fietsen.
spreek jullie
Goed bezig Bellerquote:
later tot straksquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:20 schreef crazy987 het volgende:
ik ga richting het werk fietsen.
spreek jullie
te ergquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:18 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Dat zuigtanyways een paar gasten die een WRX uit een vrachtwagen willen laden en uiteraard gaat het mis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |