quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:49 schreef Runx het volgende:
[..]
tja die gek wou haar naam zomaar geven , dus ik zoo rustig aan jongen , wou die kerel me neer steken kut allochtoon , maar ik zei jonge relax man zullen we thee gaan drinken , en toen zei die ok , en ik maar tijd rekken tot jij kwam
nou mister T. Haak..nnquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:48 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hoe weet jij mijn hyves dan ?
lol.. mooi verhaalquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:49 schreef Runx het volgende:
[..]
tja die gek wou haar naam zomaar geven , dus ik zoo rustig aan jongen , wou die kerel me neer steken kut allochtoon , maar ik zei jonge relax man zullen we thee gaan drinken , en toen zei die ok , en ik maar tijd rekken tot jij kwam
quote:
msn adresquote:
maar is zo'n foto van dat ze zo'n boom vast houdt ofzo..zo'n dikke palmboom of wtf het ook is ?quote:
ik heb der al gevonden:quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
maar is zo'n foto van dat ze zo'n boom vast houdt ofzo..zo'n dikke palmboom of wtf het ook is ?
hehequote:Op maandag 27 oktober 2008 11:51 schreef renedis het volgende:
[..]
ik heb der al gevonden:
[ afbeelding ]
hé das mijn boomquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:51 schreef renedis het volgende:
[..]
ik heb der al gevonden:
[ afbeelding ]
Tree huggerquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:51 schreef renedis het volgende:
[..]
ik heb der al gevonden:
[ afbeelding ]
Niks mis meequote:Op maandag 27 oktober 2008 11:51 schreef renedis het volgende:
[..]
ik heb der al gevonden:
[ afbeelding ]
over apen nog steedsquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:52 schreef debbie_19 het volgende:
Waar hebben julie het allemaal over?ik kan het niet meer volgen
ik heb niks te veel gezegd toch ? behalve dat whalabiela gedoequote:Op maandag 27 oktober 2008 11:53 schreef renedis het volgende:
[..]
wholabila....
maargoed, ze is lekker genoeg ja!
quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:52 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hehe![]()
btw ze is 17, en lekker subtiel dat je zo'n foto post
Uhu..quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:54 schreef renedis het volgende:
[..]
jaa uuhm boeiend? ze zet het zelf op internet, niet janken dan.
ik heb ook kans dat mijn picture van hyves word gehaald.
hehequote:Op maandag 27 oktober 2008 11:54 schreef renedis het volgende:
[..]
jaa uuhm boeiend? ze zet het zelf op internet, niet janken dan.
ik heb ook kans dat mijn picture van hyves word gehaald.
idd.. ik zie nu zelfs haar achternaam en dergelijke..quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:55 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Uhu..
Daarom moet je je hyves alleen voor je vrienden beschikbaar maken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |