Schijnt dat je ze uit kunt zetten. Dan houd je de SNES-versie over.quote:Op maandag 27 oktober 2008 04:11 schreef Kriegel het volgende:
Het is wel jammer dat ze dezelfde fout maken als bij de PSX versie: filmpje laten zien en het vervolgens in-game doodleuk over doen. Ik bedoel, wat is het nut dan?
Dat zou ideaal zijnquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:47 schreef Aether het volgende:
Schijnt dat je ze uit kunt zetten. Dan houd je de SNES-versie over.
Ah, gevonden: Chrono Trigger DS - Impressionquote:
quote:For crazed purists, there is one last piece of good news: everything added to this enhanced port can be turned off. When a new game is started, the player is presented with the option to turn off the touch screen interface as well as the anime cutscenes injected into the plot. Aside from the rewording of the text, this will make Chrono Trigger DS look exactly like the SNES version, only tinier and portable. The player can also choose never to enter the Arena, if the thought of added content somehow offends you.
Dat was Arualquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:31 schreef het-is-mij het volgende:
Tvp enzo, weer even op zoek naar nieuwe games.
Hier had iemand het laatst over viva pinata ofzoiets?
Hou van een beetje simpele games en ben momenteel evne iets drukker met mn wii.
Het begin is even wennen en je komt regelmatig in stukken waar je toch ff moet grinden om verder te kunnen. Maar dankzij het snelle battlesysteem is dat eigenlijk helemaal niet ergquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:00 schreef Rikketik het volgende:
Dragon Quest IV heb ik een uurtje mee gespeeld, maar ik vond het maar saai. Ga er waarschijnlijk nog wel een keer mee verder, maar dat zal pas in het nieuwe jaar zijn waarschijnlijk. Teveel goede games die op dit moment om mijn aandacht vragen.
DQ zal nog wel even duren. Geen van de DQ heeft nog een datum voor NA, laat staan voor Europa.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Laat ik hier ook maar eens een lijstje posten met games die ik wil gaan spelen op de DS
Allereerst natuurlijk Chrono Trigger
[ afbeelding ]
En dan Dragon Quest V, VI en IX (plaatje is van V)
[ afbeelding ]
Ik mis alleen een goede platformer in de line-up, New Mario 2 bijvoorbeeld zou geniaal zijn!
Ik ben er afgelopen weekend mee begonnen, maar ik loop nog niet warm voor dit spel. Zo'n ouderwetse JRPG is met gewoon...te ouderwets. Hopelijk heb ik straks niet hetzelfde met Chrono Trigger.quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goed, de Chrono Trigger hype even met rust latend, hier wat screens van Dragon Quest IV. DQIV is een remake van de oude NES versie en is heerlijk old skool. Ik zit op ongeveer 20 uur en het is helemaal geweldig! Must Have voor RPG-fans!
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Komt hoog op de lijst van meest favoriete DS-games van 2008!
Oh ja! Mario en Luigi 3!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 07:47 schreef Aether het volgende:
[..]
DQ zal nog wel even duren. Geen van de DQ heeft nog een datum voor NA, laat staan voor Europa.
Mario & Luigi lijkt me ook nog wel interessant net als de nieuwe Kingdom Hearts.
Ja, DQIV is écht old skool, met af en toe flink grinden. Maar! de battles gaan echt snel, speel in ieder geval tot en met chapter 2quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 07:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben er afgelopen weekend mee begonnen, maar ik loop nog niet warm voor dit spel. Zo'n ouderwetse JRPG is met gewoon...te ouderwets. Hopelijk heb ik straks niet hetzelfde met Chrono Trigger.
Ben ik wel van plan. Ik wil wel weten hoe het verhaal van Ragnar Mc Ryan afloopt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, DQIV is écht old skool, met af en toe flink grinden. Maar! de battles gaan echt snel, speel in ieder geval tot en met chapter 2
Het mooie is dat elk chapter dus een ander personage introduceert en je steeds benieuwd bent hoe het afloopt. En dan zit je opeens in chapter 5 en is de hele party compleetquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ben ik wel van plan. Ik wil wel weten hoe het verhaal van Ragnar Mc Ryan afloopt.
Ben nog steeds bij Princess. Kom niet verder.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het mooie is dat elk chapter dus een ander personage introduceert en je steeds benieuwd bent hoe het afloopt. En dan zit je opeens in chapter 5 en is de hele party compleet
Gewoon wachten op Perfect Prosecutorquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:34 schreef Strolie75 het volgende:
Phoenix Wright 1 t/m 3 uit...
Apollo Justice uit...
Ik voel een leegte in mijn leven.
Ik heb nummer 3 en Apollo Justice nog te gaan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:34 schreef Strolie75 het volgende:
Phoenix Wright 1 t/m 3 uit...
Apollo Justice uit...
Ik voel een leegte in mijn leven.
Heb 30 januari 2009 gezien, maar da's geen officiële datum IIRC.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:02 schreef Laniboekje het volgende:
Zeg, wanneer komt Chrono Trigger eigenlijk in de EU uit?
Oh, dat duurt nog wel even dus!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:09 schreef Aether het volgende:
[..]
Heb 30 januari 2009 gezien, maar da's geen officiële datum IIRC.
Is dat hoofdstuk 2? Die was niet zo moeilijk toch?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:33 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ben nog steeds bij Princess. Kom niet verder.
quote:Op maandag 3 november 2008 09:58 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
Little Red Riding Hood's Zombie BBQ
WTF is dit?!?
Dragon Quest IVquote:Op maandag 3 november 2008 14:07 schreef emokid het volgende:
Ik heb een tijdje niet gespeeld, welke games moet ik inhalen? "Ninjatown" en de nieuwe Castlevania blijken best goed te zijn, iemand?
Ander nadeel is de regiolock en dat je alleen Japans kunt kiezen op een Japanse DSi (i.p.v. keuze uit meerdere talen zoals nu).quote:Op zondag 2 november 2008 23:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben nog niet zo overtuigd; het hangt een beetje af van wat er op DS Ware te downloaden gaat zijn.
Regiolock is alleen voor DS ware toch? En die kan je in NL toch niet zomaar downloaden.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:19 schreef Aether het volgende:
[..]
Ander nadeel is de regiolock en dat je alleen Japans kunt kiezen op een Japanse DSi (i.p.v. keuze uit meerdere talen zoals nu).
Ja, klopt. Je kunt ze alleen downloaden met ‘Japanse Nintendo-punten’.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Regiolock is alleen voor DS ware toch? En die kan je in NL toch niet zomaar downloaden.
Lijkt me wel. Je hebt volgens mij alleen Japanse Nintendo-punten nodig, die je weer omzet in DS-punten. Als je die hebt kun je wereldwijd inloggen op de Japanse DS-winkel.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naja, zo werkt het nu ook met de Wii (ik wacht nog steeds op de Europese release van Secret of Mana bijvoorbeeld) en heel erg vind ik dat dus niet.
Maar hoe zit het met een Europese DSi welke je meeneemt naar Japan op vakantie? Kun je dan wel daar punten kopen en die gebruiken?
Er staan ook demo-pods in de winkelquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:57 schreef pdiscs het volgende:
Even een vraag tussendoor. Mijn vriendin wil een DS kopen, maar ik weet niet zeker of ze er echt mee blijft gamen. Dus heb ik voorgesteld om eerst eens een emulator op mijn laptop te installeren. Nu wil ze een aantal games proberen. Een van deze games is Brain Training. Daarvoor moet je de DS draaien, bestaat er een emulator waarmee je je geemuleerde DS kunt draaien? Ik dacht al slim te zijn door mijn scherminstellingen aan te passen, zodat het scherm gedraaid werd. Alleen is dan de muis niet meer te bedienen...
he bah, dat is niet illegaal. Of gewoon even vragen aan een kennis/vriend/familielid om even te lenen is ook al zo lastig....quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er staan ook demo-pods in de winkel
HANDHELD games spelen op een PC ook nietquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:31 schreef pdiscs het volgende:
5 Minuten op een demo pod spelen is niet vergelijkbaar.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
HANDHELD games spelen op een PC ook niet
Leuk om te weten joh!quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:36 schreef pdiscs het volgende:
[..]
Klopt. Alleen wil ik geen 200 euro uitgeven, als ik niet zeker weet dat de DS gebruikt gaat worden. Dus om uitvoerig te testen of een game (of in dit geval een console) interessant is, is het mijns inziens wel geschikt.
Ben verder niet bang dat Nintendo inkomsten gaat mislopen. Als we een DS kopen, zal ik de games "gewoon" kopen. Ik vind het persoonlijk leuk om dat soort spullen te hebben. Voor mijn XBOX360 heb ik ook een stapel games liggen. Ik laat mijn consoles niet ombouwen... En ik zal voor de DS ook geen "backup-cardridge" kopen.
OK. Ik was even bang dat jij Nintendo aandelen hebt.quote:Op woensdag 5 november 2008 20:44 schreef EvilMarc het volgende:
Ja sorry. Zo'n verhaal heb ik nu al wel 300 keer gelezen hier in gam. Ook een keer helemaal een discussie over gehad met depax. Niks persoonlijks dus![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eindbaas in Dragon Quest IVJe zat in de laatste stageSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
Je moet ook steeds door dat kasteel neem ik aan? Dat vind ik vervelend, ik wil gewoon hup, direct voor de eindbaas gedropt worden. Weinig RPG's die dat zo hebben helaas.quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:19 schreef Jesse_ het volgende:
Dit laatste gevecht is verreweg het lastigst.
Met de andere boss battles had ik geen moeite, maar deze heb ik drie keer moeten doen.
En dan telkens weer intro filmje enzo
Volgens mij begin je weer aan het eind van het kasteel, op die stenen brug.quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je moet ook steeds door dat kasteel neem ik aan? Dat vind ik vervelend, ik wil gewoon hup, direct voor de eindbaas gedropt worden. Weinig RPG's die dat zo hebben helaas.
Ja? Jij hebt hem dan neem ik aan al uitgespeeld.quote:
Je snapt serieus niet wat ik er mee bedoel? Er komt zo veel onzin uit voor de DS, dat je door de bomen het bos niet meer ziet.quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:39 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ja? Jij hebt hem dan neem ik aan al uitgespeeld.
Ik zoek gewoon games als ik wil gamen. Dit soort software sla ik over het algemeen gewoon over
Al wat gemaakt?quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:01 schreef marcek het volgende:
Eindelijk sinds gisteren (2 keer pakketje niet aangekomen) korg ds-10 binnen
Geweldig programma
Vooral lopen proberen, handleiding is in het japans (toen ik deze versie bestelde was er nog geen zicht op eenquote:
Volgens mij januari ofzo.quote:Op dinsdag 11 november 2008 08:43 schreef Strolie75 het volgende:
Wanneer komt deze uit?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:39 schreef Strolie75 het volgende:
Nog 2 weken en dan verschijnt Chrono Trigger!![]()
![]()
![]()
quote:Chrono Trigger DS To Include New Additional Ending
New extras in Chrono Trigger DS are still popping up. Famitsu is reporting that the game will not only have new dungeons and a monster arena mode, but also a brand new additional ending and character mode. Two screenshots of the new ending are available here, which are vague, but those looking to avoid spoilers may want to skip viewing them for now. Presumably, the new ending involves the story threads woven in one of the new dungeons. This will bring the total number of endings in Chrono Trigger DS to at least 14, including the new ending.
Further, a new character mode will be available, where players can view the game's animated cutscenes, listen to the game's music, view monster data, and use a treasure map. North American RPGamers will be able to experience these new features when Chrono Trigger DS is released on November 25, 2008.
Heb 'm toch maar geannuleerd en ga voor de Europese versie.quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:39 schreef Strolie75 het volgende:
![]()
![]()
Oh gaaf, dan moet ik wel opschieten met Professor Laytonquote:Op dinsdag 11 november 2008 09:39 schreef Strolie75 het volgende:
![]()
![]()
Ik ook. Maar mijn vriendin was zwaar verslaafd (US versie). Goed teken.quote:
quote:DRAGON QUEST V: Hand of the Heavenly Bride
Scenario & Game Design: Yuji Horii
Character Design: Akira Toriyama
Music Composer: Koichi Sugiyama
Publisher: Square Enix, Inc.
Developer: ArtePiazza
Platform: Nintendo DS
Genre: RPG
ESRB: E10+ (Everyone 10 and older)
Ship Date: February 17, 2009
Never before released in North America, this entry in the Zenithia Trilogy follows a journey that transcends three generations. Travel alongside your father on his quest to see the world, grow to set forth on a journey of your own and face life-altering decisions as you continue your family's legacy. DRAGON QUEST V: Hand of the Heavenly Bride makes its way to Nintendo DS on February 17, 2009.
The official website can be found at http://na.square-enix.com/zenithia.
My Japanese Coach bedoel je?quote:Op woensdag 12 november 2008 08:53 schreef Pheno het volgende:
He Strolie, heb jij ergens die japanese wordcoach al gezien?
Vaag, hij staat er niet meer tussen.quote:Op woensdag 12 november 2008 09:08 schreef Pheno het volgende:
ja die. Ik zie hem er niet zo snel tussen staan, maar ik zoek vanavond wel even.
Bug op die site: ik zoek op coach, krijg 6 titels terug, maar eronder staat dat het er 13 zou tonen. Raar
Ach, je leert wat woorden en er zitten wat mini-games in. Ik vind het wel leuk.quote:Op woensdag 12 november 2008 09:51 schreef Pheno het volgende:
Maar had je 'm al geprobeerd? Is het wat? Ik lees er verschillende meningen over, maar he, het lijkt mij een leuk hulpmiddel.
Ik heb tot 10 leren tellen, plus wat algemene woorden die je al wel kent waarschijnlijk. Ik ben echter gestopt bij les 4 of 5, toen ze over kleuren en bijvoegelijke naamwoorden begonnen. Japans is te moeilijk om via zoiets te leren en ik heb er de tijd niet voor op dit moment.quote:Op woensdag 12 november 2008 09:51 schreef Pheno het volgende:
Maar had je 'm al geprobeerd? Is het wat? Ik lees er verschillende meningen over, maar he, het lijkt mij een leuk hulpmiddel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Nee, ik zeg ook, hulpmiddelquote:Op woensdag 12 november 2008 09:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ach, je leert wat woorden en er zitten wat mini-games in. Ik vind het wel leuk.
Maar vloeiend Japans ga je er niet van spreken.
quote:Op woensdag 12 november 2008 10:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vergeet trouwens te melden dat ik Dragon Quest IV uitgespeeld heb
Ik begin na Chrono Trigger wel opnieuw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zie ook net op www.tothegame.com dat Fire Emblem: Shadow Dragon 5-12 verschijnt!
Met al die nadruk op non-games zou je bijna vergeten dat er ook nog echte games op een Nintendo-console uitkomen.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Heel goed! Ik ga dan beginnen aan V die in februari al weer verschijntquote:Op woensdag 12 november 2008 10:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik begin na Chrono Trigger wel opnieuw.![]()
Ik zie ook net op www.tothegame.com dat Fire Emblem: Shadow Dragon 5-12 verschijnt!
Het heeft ook wel even geduurd hoor, lange periode dat er vrij weinig uitkwam dat ik wilde spelen.quote:Met al die nadruk op non-games zou je bijna vergeten dat er ook nog echte games op een Nintendo-console uitkomen.
Klopt, Dragon Quest IV (NES-versie) is in hetzelfde jaar als Final Fantasy III uitgebracht (in Japan).quote:Op zondag 16 november 2008 15:38 schreef BlueMage het volgende:
Ik speel nu Dragon Quest, is wel ok maar toch 'n stap terug in vergeljking met Final Fantasy IV.
Ik vind die 3D camera anders behoorlijk mooi voor een handheld.quote:Op zondag 16 november 2008 15:38 schreef BlueMage het volgende:
Ik speel nu Dragon Quest, is wel ok maar toch 'n stap terug in vergeljking met Final Fantasy IV.
Ja dat is wel 'n goeie feature opzich maar als je de 3d graphics van FF IV ziet...da's gewoon wat mij betreft 't beste wat ik ooit op 'n handheld gezien heb.quote:Op zondag 16 november 2008 21:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vind die 3D camera anders behoorlijk mooi voor een handheld.
Ik ook. Ik vervloek IS dan ook dat ze Fire Emblem DS nu één of andere semi-3D look aangemeten hebben.quote:Op maandag 17 november 2008 20:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind 3D graphics op de DS maar lelijk eigenlijk en hou veel meer van sprites
Het heeft wel wat.quote:Op maandag 17 november 2008 20:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind 3D graphics op de DS maar lelijk eigenlijk en hou veel meer van sprites
Met die DSi kun je geen Guitar Hero meer spelenquote:Op zondag 23 november 2008 20:19 schreef RaymanNL het volgende:
Sinds vorige weer ben ik weer helemaal aan de guitar heroTis toch wel een erg toffe game. Ben nu bezig op hard
Ik vraag me alleen af of het touchscreen het allemaal nog wel overleefd
Naja als die overlijd is dat een goede reden om een DSi te kopen_O_ Decades is deze week trouwens ook uitgekomen, ik vind alleen 40 euro iets te veel geld voor enkel die game zonder GH grib dinges. Voor 20/30 euro had ik de game nog wel aangeschaft.
Ohwja da's waarquote:Op zondag 23 november 2008 21:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Met die DSi kun je geen Guitar Hero meer spelen
Waarom dan niet?quote:Op zondag 23 november 2008 21:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Met die DSi kun je geen Guitar Hero meer spelen
Ik ben zaterdagavond ook in Den Bosch. Sushi eten met wat mensen die we van de reis naar Japan kennen.quote:Op donderdag 27 november 2008 11:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dan gamen we 'm waarschijnlijk tegelijk aangezien ik morgenvroeg al richting Den Bosch ga en zondag laat pas weer terug komMaar wel inclusief veel Sinterklaas kadootjes als het goed is
ZOMG!quote:Op donderdag 27 november 2008 11:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben zaterdagavond ook in Den Bosch. Sushi eten met wat mensen die we van de reis naar Japan kennen.
Weet ik niet. Die mensen uit Den Bosch wisten een goede Japanse tent.quote:
Hmm, ik zou zo niets weten eigenlijkquote:Op donderdag 27 november 2008 11:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Weet ik niet. Die mensen uit Den Bosch wisten een goede Japanse tent.
- ja hardstikke stoer -quote:Op woensdag 26 november 2008 14:40 schreef Strolie75 het volgende:
VGP heeft Chrono Trigger nog steeds niet verzonden.
Zo zeg, jij bent stoer.quote:
Het doet ook niet echt kwaad he , je kan je kop wel in het zand steken natuurlijk maar ik denk zomaar dat meer dan 50% van de ds gebruikers hier zo een DSkaartje heeft voor de downloads.quote:Op maandag 1 december 2008 12:43 schreef RaymanNL het volgende:
Kappen met die download posts, voegt helemaal niks toe aan het topic.
Dat klopt, maar er zijn genoeg mensen hier in dit topic die nog wel gewoon hun games halen. Omdat dat normaal is. Die mensen (zoals ik) irriteren zich daar aan. Wees blij dat er ook nog mensen zijn die games kopen, anders kunnen jullie helemaal geen games meer downloadenquote:Op maandag 1 december 2008 12:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Het doet ook niet echt kwaad he , je kan je kop wel in het zand steken natuurlijk maar ik denk zomaar dat meer dan 50% van de ds gebruikers hier zo een DSkaartje heeft voor de downloads.
Overigens is het een leuk spel![]()
Ho ! , het is niet zo dat ik geen originele games meer koop doordat ik zo een kaartje heb hoor.quote:Op maandag 1 december 2008 13:51 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat klopt, maar er zijn genoeg mensen hier in dit topic die nog wel gewoon hun games halen. Omdat dat normaal is. Die mensen (zoals ik) irriteren zich daar aan. Wees blij dat er ook nog mensen zijn die games kopen, anders kunnen jullie helemaal geen games meer downloaden
We vinden het fijn voor je. Maar dat voegt nog steeds 0,0 wat toe aan het topic. Dus lekker boeiend of jij van mijn apart heel de wereld op een usb stick hebt staan. Het voegt nooit iets toe aan een games en algemene hardware topicquote:Op maandag 1 december 2008 14:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik ben een fan van doosjes en boekjesik wil niet zeggen dat alles wat ik gedownload heb ook legaal heb maar ik heb voor mn ds ook zeker 35/40 legale games.
quote:
quote:Since you can pretty much exhaust the available gameplay within half an hour of switching the DS on, it seems likely that this curiously half-baked compilation was simply a way for Activision to use the Tony Hawk brand to get their motion sensing peripheral into the market. Yet so flimsy are the games that it feels like they simply bundled the internal tech demos designed to test the hardware and dressed it up as a commercial game.
2/10
Die logt stof te happen, terwijl Dual Strike nog regelmatig in mijn DS te vinden is!quote:
erg vette game idd..vooral het drummen is leuk. De liedjes zijn ook erg gevarieerd. Ik ben begonnen op easy, zit nu bij die amerikaanse polka (die steeds sneller gaat) Ghostbusters liedje is leukquote:
Waar heb je hem gehaald? Hij moet in NL toch nog uitkomen...?quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:12 schreef e-wok het volgende:
[..]
erg vette game idd..vooral het drummen is leuk. De liedjes zijn ook erg gevarieerd. Ik ben begonnen op easy, zit nu bij die amerikaanse polka (die steeds sneller gaat) Ghostbusters liedje is leuk
Ik durf het niet aan hoor, ben nog steeds bezig met Elite Beat Agents, al drie maanden met hetzelfde nummer. Heb echt zin om de DS de andere kant op dicht te klappen.quote:
Dan krijg je weer van die taferelen dat de DS m'n handschrift niet herkendquote:Op zaterdag 6 december 2008 09:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okay, dit is een game om in de gaten te houden!
http://au.ds.ign.com/articles/936/936157p1.html
Ik ben benieuwd hoe het uiteindelijke product zal gaan werken, vooral het stukje 'alles wat je schrijft verschijnt op je scherm' heeft mijn interesse gewekt
Apollo Justicequote:Op zaterdag 6 december 2008 11:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mensen! Wat zijn jullie GOTY 2008 kandidaten?
Ik vind het toch iets té kinderachtigquote:Op zaterdag 6 december 2008 09:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okay, dit is een game om in de gaten te houden!
http://au.ds.ign.com/articles/936/936157p1.html
Ik ben benieuwd hoe het uiteindelijke product zal gaan werken, vooral het stukje 'alles wat je schrijft verschijnt op je scherm' heeft mijn interesse gewekt
niet, romquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:58 schreef _Arual_ het volgende:
Waar heb je hem gehaald? Hij moet in NL toch nog uitkomen...?
Oh ik doe niet aan roms. Dus heb ik nog even geduld.quote:Op maandag 8 december 2008 21:29 schreef e-wok het volgende:
[..]
niet, rom
Het spel is op zich best leuk, maar voor iemand die redelijk muzikaal is wat aan de simpele kant. Easy was even oefenen en leren, vooral de werking van de DS die ik nu 2 week heb. Ik speel het nu 3 dagen en heb de easy mode afgerond en medium zit ik halverwege. Van mij hadden er wel wat meer liedjes in gekunt, het zijn er maar 20 ofzo.
Welke liedjes staan er op de playlist van music monstars? Ik kan eigenlijk nergens een volledig overzicht vinden.quote:Op maandag 8 december 2008 22:07 schreef e-wok het volgende:
als je verre van muzikaal beleefd kan ik je garanderen dat je een hoop lol beleefd. Ik kan echter niet wachten tot ik medium heb uitgespeeld, bij hard wordt het pas echt moeilijk. Je kan in het begin gelijk alle spelmodi kiezen, maar ik raad aan om bij easy te beginnen. Als je een vraag hebt vuur maar raak.
Wat is EBA btw?
Je kunt op de World Map saven.quote:Op maandag 8 december 2008 19:09 schreef Dancin_Rhino het volgende:
hoe ver moet je crono trigger spelen voor je een save game krijgt ?
Wat wordt dit? Een soort Shadow of the Colossus DS?quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bloof of Bahamut update:
Site: http://www.bahamut.jp/
Trailer:
Screens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wallpaper:
[ afbeelding ]
Lijkt het wel op, in RPG vorm!quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat wordt dit? Een soort Shadow of the Colossus DS?
The World Ends With You, Dragon Quest CotC en Nanostray 2 (ik zou Disgaea DS ook nog zo toevoegen maar die komt pas begin 2009 in EU uit)quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mensen! Wat zijn jullie GOTY 2008 kandidaten?
Wat voor een melding krijg je als de savegame gedelete word? Je zou wel eens een piraat in handen kunnen hebben, vergelijk de cartdridge eens met andere GBA carts en kijk of je toevallig oneffenheidjes tegenkomt.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:38 schreef mini-lellan het volgende:
Hoi. Ik kon geen GBA topic vinden en om nou voor 1 vraag een topic te openen vond ik ook onzin.
Najah goed, ik heb Pokemon Firered alleen als ik 2 dagen bezig ben dan delete die automatisch me save game.![]()
Meestal kan ik 2 dagen gewoon normaal spelen en saven maar dan ineens geeft die de melding dat me save is delete als ik em aandoe.![]()
dus wtf? ben ik nou dik hard genaait of heb ik een promo versie o.i.d..
Niks mis mee, is hetzelfde als de ruby cartridge alleen is het Fire red.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wat voor een melding krijg je als de savegame gedelete word? Je zou wel eens een piraat in handen kunnen hebben, vergelijk de cartdridge eens met andere GBA carts en kijk of je toevallig oneffenheidjes tegenkomt.
Gatver kom er net achter dat er nog niet eens release date voor isquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:45 schreef Dancin_Rhino het volgende:
MegaMan Star Force 2![]()
MegaMan Star Force 3 black ace is al uit in japan maar ik wil hem zo graag hebben haha in engels dan , hopen dat ie snel komt
Da's de kopieerbeveiligingquote:Op woensdag 10 december 2008 16:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoelang duurt 't bij Chronotrigger voordat je uit die portal komt? Het blijft bij mij maar doorgaan.
http://www.musicmonstars.de/quote:Op maandag 8 december 2008 22:14 schreef _Arual_ het volgende:
Welke liedjes staan er op de playlist van music monstars? Ik kan eigenlijk nergens een volledig overzicht vinden.
Ik haal dat spel nu ook even binnen om het te vergelijken. Nummers zijn er inderdaad niet, verschil in kleur ook niet. Wanneer je begint met easy leer je het snel genoeg. Bij hard wordt het alleen erg veel, maar dat is de uitdaging dan ook lijkt mequote:Op maandag 8 december 2008 22:14 schreef _Arual_ het volgende:
Bij EBA weet je op welk kringetje je moet duwen omdat ze genummerd zijn. Bij Music monstars niet, toch? Is het dan nog wel een beetje te volgen? Of groei je daar langzaam in zeg maar?
Wat een afschuwelijk spelletje. Alsof je met Jan en Zwaan op een orgeltje aan het rammen bent.quote:Op woensdag 10 december 2008 17:05 schreef e-wok het volgende:
[..]
http://www.musicmonstars.de/
volgens mij zijn dat alle tracks.
Voor Guitar Hero op de DS zijn mijn vingers nét te kort - en dat is echt frustrerend.quote:Op vrijdag 12 december 2008 08:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat een afschuwelijk spelletje. Alsof je met Jan en Zwaan op een orgeltje aan het rammen bent.
Guitar Hero Decades is dan wel weer leuk.
Tof spel trouwens. Heb net de koningin gered.quote:
Aw, dat is zielig.quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:44 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Voor Guitar Hero op de DS zijn mijn vingers nét te kort - en dat is echt frustrerend.
Alles geprobeerd. Bij het laagste level is het geen probleem, dan hoef je niet bij de blauwe toets te kunnen. Mijn pink is 'ontoereikend'.quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:28 schreef noekje het volgende:
[..]
Aw, dat is zielig.
Ook als je dat bandje anders afstelt enzo?
hier idemquote:Op zaterdag 13 december 2008 10:06 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Alles geprobeerd. Bij het laagste level is het geen probleem, dan hoef je niet bij de blauwe toets te kunnen. Mijn pink is 'ontoereikend'.Heb ook al mijn hele hand door het bandje heen gefrummeld, dus inclusief de duim, maar dan heb je totaal geen grip meer.
Zodra je er eenmaal geweest bent ga je automatisch elke keer daarheen als je gaat reizen.quote:Op maandag 15 december 2008 17:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Weet iemand hoe je weer terug bij the end of time komt in Chrono Trigger? Toen ik er was werd het volgens mij wel verteld maar aangezien ik ondertussen net iets op tv zag en vriendin naast me lag heb ik er overheen gelezen. Kun je makkelijk terug komen daar ofzo?
quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Zo. Chrono Trigger is zo verslavend!
Joh!quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Zo. Chrono Trigger is zo verslavend!
Je kunt kiezen, maar als je opgelet hebt tijdens de gesprekken weet je altijd waarheen je moet gaan.quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:17 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb gister Heckran verslagen en ben nu weer at the End of Time. Weet niet welke portal ik nu moet nemen!
Die bij het mannetje telt niet, die is voor de arena/multiplayer (nieuw voor de DS versie)quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:35 schreef boem-dikkie het volgende:
En bij dat mannetje ook nog! 65.000.000 ofzo.
New Super Mario Bros., Yoshi's Island DS, Mario Kart DS, Super Princess Peach, Nintendogs, Cooking Mama, Wario Ware.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:41 schreef Patvs het volgende:
Heeft iemand een Nintendo DS tip, van een spel volledig in het Nederlands, dat een beetje leuk is voor 5-7 jarige meisjes.
*kuch*quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:55 schreef Laniboekje het volgende:
Viva Pinata DS helemaal uitgespeeld, alle Pinata's gevangen. Ook verslavend spel, zeker 50 uur gespeeld.
Vanavond maar eens een begin gaan maken aan Final Fantasy IV op de DS.
Ik ging daar dit keer ook de eerste keer afquote:Op woensdag 17 december 2008 08:15 schreef boem-dikkie het volgende:
Ben nu bij Mana en Manu ofzo bij dat zwaard. Krijg dat beest als ze samenvoegen niet dood.!
Blijven proberen!
quote:Op woensdag 17 december 2008 10:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Ja, kan Aura slash ofzo doen, Combo tussen Lucca Marle en Chrono waarbij iedereen 100 healt ofzo.
quote:Op woensdag 17 december 2008 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil meer ervaringen lezen van newcomersWaar zitten ze allemaal?
Ikzelf ben overigens al flink verder in de gameIk ben ook net begonnen , ik heb het eerst 3x overnieuw gedaan het begin omdat ik niet wist wanneer ik kon savenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ik vind het erg leuk, alleen in het begin zijn de gevechten nog wat staties, en ik vind ontwijken van aanvallen apart. maar erg leuk !En toen werd het huilen
Xbox360 gamertag : Buffeljezus
Hoe bedoel je ontwijken? Je moet elke vijand gewoon aanvallen, anders kom je later in de game misschien in problemen omdat je niet genoeg exp hebt...quote:Op woensdag 17 december 2008 11:17 schreef Dancin_Rhino het volgende:
[..]
Ik ben ook net begonnen , ik heb het eerst 3x overnieuw gedaan het begin omdat ik niet wist wanneer ik kon saven![]()
Maar ik vind het erg leuk, alleen in het begin zijn de gevechten nog wat staties, en ik vind ontwijken van aanvallen apart. maar erg leuk !
Ik heb mijzelf nu eenmaal de belofte gedaan om aan de backlog te werken! Stukken goedkoper gamen zo. Volgend jaar (over twee weken dus) komt dat allemaal wel.quote:
Ik ben heel lomp en a-muzikaal, bovendien betrof het een al zwaar mishandelde DS (zo'n oude grijze lompe). Ik ben niet representatief. Heb het spel juist op de hogere levels op mijn nieuwe DS lite gespeeld, ding leeft nog steeds.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik wou ook EBA maar toen las ik meerdere keren mensen die hun DS er kapot van ging van het rammen op het touchscreen en aangezien ik mezelf redelijk goed ken heb ik besloten omdat maar niet te doen.
Ik bedoel als je in een gevecht bent, kan je een aanval volgens mij niet ontduiken of wel ?quote:Op woensdag 17 december 2008 11:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoe bedoel je ontwijken? Je moet elke vijand gewoon aanvallen, anders kom je later in de game misschien in problemen omdat je niet genoeg exp hebt...
Nee, het is geen Mario & Luigi.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:33 schreef Dancin_Rhino het volgende:
[..]
Ik bedoel als je in een gevecht bent, kan je een aanval volgens mij niet ontduiken of wel ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
Dat vind ik een beet jammer dat betekent dat je altijd meppen krijgt.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, het is geen Mario & Luigi.
Je hebt die gevechten gewoon nodig om progressie te boeken en latere vijanden te verslaan. Zonder bepaalde aanvallen maak je geen kans en die aanvallen krijg je door exp en techs op te bouwen.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:10 schreef Dancin_Rhino het volgende:
[..]
Dat vind ik een beet jammer dat betekent dat je altijd meppen krijgt.
Bij megaman starforce 2 kan je ontwijken en zo, heb je die al een keer gedaan ?
Je kunt het gevechtssysteem op 'wait' zetten, dan krijg valt de vijand niet aan zolang jij bezig bent met keuzes maken in het menu. Maar goed, ik vind het niet zo'n probleem, klappen krijgen hoort er nou eenmaal bijquote:Op donderdag 18 december 2008 12:10 schreef Dancin_Rhino het volgende:
[..]
Dat vind ik een beet jammer dat betekent dat je altijd meppen krijgt.
Bij megaman starforce 2 kan je ontwijken en zo, heb je die al een keer gedaan ?
Desalniettemin vind ik het erg leuk, MegaMan starforce is wel een aanrader !!quote:Op donderdag 18 december 2008 12:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je kunt het gevechtssysteem op 'wait' zetten, dan krijg valt de vijand niet aan zolang jij bezig bent met keuzes maken in het menu. Maar goed, ik vind het niet zo'n probleem, klappen krijgen hoort er nou eenmaal bij
MegaMan Starforce ken ik niet overigens.
Daar is altijd wel wat voor te verzinnen toch?quote:Op donderdag 18 december 2008 12:31 schreef Dancin_Rhino het volgende:
[..]
Desalniettemin vind ik het erg leuk, MegaMan starforce is wel een aanrader !!
Ik weet alleen niet of hij makkelijk te vinden en te kopen is..
quote:
Facts:
- based on the original Broken Sword, possibly the best adventure game ever created
- lots of new content, new puzzles, new screens, expanded story
- controls obviously redone for DS and Wii
- some new animations by Dave Gibbons (Watchmen)
- developed by Revolution, published by Ubisoft
- game's pretty much gone gold, coming to Europe in March 2009
- you have to buy it!
More screenshots.
Die heb ik zelfs nog gespeeld, op de PC! Vond het best cool toen, maar echt te onlogisch soms. Niet uit te spelen zonder walkthrough!quote:Op donderdag 18 december 2008 19:44 schreef Strolie75 het volgende:
Broken Sword komt naar de DS
[..]
Yep, is leuk, maar duidelijk te merken dat het een remake van het eerste deel is, het verhaal is een stuk simplistischer dan de delen op de GBA bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:17 schreef Rikketik het volgende:
Iemand de nieuwe Fire Emblem al gespeeld? Ik ga hem zaterdag halen.
Ik werd gister keihard ingemaakt door een eindbaas. Was ook weer vergeten hoe ik die klootzak moest aanvallen, en dan heb ik de game al drie keer eerder uitgespeeldquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Vanmiddag weer verder met Chrono!
Oh, dat is op zich wel jammer. En hoe zijn de graphics in actie? Ik ben eigenlijk niet zo weg van het stijltje dat de game hanteert, maar misschien valt het in het echt wel mee.quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Yep, is leuk, maar duidelijk te merken dat het een remake van het eerste deel is, het verhaal is een stuk simplistischer dan de delen op de GBA bijvoorbeeld.
Tweetal Tips:quote:
qua graphics is het zeker geen top, maar dat valt sowieso te wachten van games in de FE serie, want die zijn voor zover ik ze gespeeld zijn altijd onder de maat. Iets wat ik daar in tegen wel weer goed vind aan de game is dat je tussen battles door units kan reclassen, en dat je echt een enorm aantal units tot je beschikbaarheid kan krijgen(ookal moet je er een paar verplicht sacrificen) ik zit nu in chapter 5 of 6 en ik moet nu al kiezen welke characters ik wil uitzetten op het veld aangezien ik er al een stuk of 20 heb.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:12 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Oh, dat is op zich wel jammer. En hoe zijn de graphics in actie? Ik ben eigenlijk niet zo weg van het stijltje dat de game hanteert, maar misschien valt het in het echt wel mee.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tweetal Tips:Al mijn poppen hebben wel magic. En ik heb Marle, Chrono en Kikker. Aura Whirl werkt goed en Kikkert heeft ook een party-heal van 100.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen wat zijn shadow enzo als in welke magische attacks moet ik gebruiken voor shadow?Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
Ik ben trots op je!quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:57 schreef boem-dikkie het volgende:
De battles met Slash en die 'magic' enemy gingen trouwens best goed. Slash in 2 x verslagen en die 'magic' pop in 1 x.
Ja, tal van licht erotische Japanse tekst adventures, maar die interesseren je waarschijnlijk geen hol.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:00 schreef Strolie75 het volgende:
Zijn er eigenlijk nog leuke adventures in de stijl van Phoenix Wright en Hotel Dusk op de DS? In afwachting van Broken Sword.
Volgens mij zit je dan op 80 % ofzo? Weet niet precies.quote:Op zondag 21 december 2008 16:13 schreef magnifor het volgende:
Gebeurd er nog veel als je Magus hebt verslagen? Heb er nu 9 uur opzitten en ben nu bezig met Magus.
Beste game OOIT.quote:Op maandag 22 december 2008 10:32 schreef Borizzz het volgende:
In chrono trigger de moeite waard?
ben naarstig op zoek naar een nieuwe ds game
Ja ik wil wel maar ik durf niet.quote:
Dan issie voor mij veels te moeilijk.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik werd gister keihard ingemaakt door een eindbaas.
Liz!quote:Op maandag 22 december 2008 11:06 schreef lizardtattoo het volgende:
[..]
Ja ik wil wel maar ik durf niet.
[..]
Dan issie voor mij veels te moeilijk.![]()
In Amerika nu al 2 weken geloof ik. Heb 'm geïmporteerd via VGP.caquote:Op maandag 22 december 2008 11:12 schreef Borizzz het volgende:
Chrono Trigger lijkt wel op Secret of Mana.
Maar offie ook net zo goed is... Nja... ik zal m wel proberen.
Maar hij is nog niet uit of wel?
Heb jij niet dat Chrono Trigger blokkeert omdat je m gedownload hebt?quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:19 schreef magnifor het volgende:
Zo net Chrono Trigger gedownload, morgen maar eens spelen.
Blijft een van mijn favo spellen.
quote:Op maandag 22 december 2008 12:08 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Heb jij niet dat Chrono Trigger blokkeert omdat je m gedownload hebt?
Square heeft een beveiliging ingebouwd.
Ik wacht wel op de EU release. Nu komt eerst Secret of Mana op de VC.
Wat blokkeert? Je DS?quote:Op maandag 22 december 2008 12:08 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Daar is een ppf dingetje voor.quote:Op maandag 22 december 2008 12:08 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Als je bij Leene's square voor de eerste keer teleport blijft ie hangen als je een illegale versie hebt.quote:
Kun je dat blokkeren voorkomen dan?quote:Op maandag 22 december 2008 14:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Als je bij Leene's square voor de eerste keer teleport blijft ie hangen als je een illegale versie hebt.
Jawel. Het spel kopen.quote:Op maandag 22 december 2008 14:46 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Kun je dat blokkeren voorkomen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |