Met die DSi kun je geen Guitar Hero meer spelenquote:Op zondag 23 november 2008 20:19 schreef RaymanNL het volgende:
Sinds vorige weer ben ik weer helemaal aan de guitar heroTis toch wel een erg toffe game. Ben nu bezig op hard
Ik vraag me alleen af of het touchscreen het allemaal nog wel overleefd
Naja als die overlijd is dat een goede reden om een DSi te kopen_O_ Decades is deze week trouwens ook uitgekomen, ik vind alleen 40 euro iets te veel geld voor enkel die game zonder GH grib dinges. Voor 20/30 euro had ik de game nog wel aangeschaft.
Ohwja da's waarquote:Op zondag 23 november 2008 21:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Met die DSi kun je geen Guitar Hero meer spelen
Waarom dan niet?quote:Op zondag 23 november 2008 21:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Met die DSi kun je geen Guitar Hero meer spelen
Ik ben zaterdagavond ook in Den Bosch. Sushi eten met wat mensen die we van de reis naar Japan kennen.quote:Op donderdag 27 november 2008 11:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dan gamen we 'm waarschijnlijk tegelijk aangezien ik morgenvroeg al richting Den Bosch ga en zondag laat pas weer terug komMaar wel inclusief veel Sinterklaas kadootjes als het goed is
ZOMG!quote:Op donderdag 27 november 2008 11:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben zaterdagavond ook in Den Bosch. Sushi eten met wat mensen die we van de reis naar Japan kennen.
Weet ik niet. Die mensen uit Den Bosch wisten een goede Japanse tent.quote:
Hmm, ik zou zo niets weten eigenlijkquote:Op donderdag 27 november 2008 11:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Weet ik niet. Die mensen uit Den Bosch wisten een goede Japanse tent.
- ja hardstikke stoer -quote:Op woensdag 26 november 2008 14:40 schreef Strolie75 het volgende:
VGP heeft Chrono Trigger nog steeds niet verzonden.
Zo zeg, jij bent stoer.quote:
Het doet ook niet echt kwaad he , je kan je kop wel in het zand steken natuurlijk maar ik denk zomaar dat meer dan 50% van de ds gebruikers hier zo een DSkaartje heeft voor de downloads.quote:Op maandag 1 december 2008 12:43 schreef RaymanNL het volgende:
Kappen met die download posts, voegt helemaal niks toe aan het topic.
Dat klopt, maar er zijn genoeg mensen hier in dit topic die nog wel gewoon hun games halen. Omdat dat normaal is. Die mensen (zoals ik) irriteren zich daar aan. Wees blij dat er ook nog mensen zijn die games kopen, anders kunnen jullie helemaal geen games meer downloadenquote:Op maandag 1 december 2008 12:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Het doet ook niet echt kwaad he , je kan je kop wel in het zand steken natuurlijk maar ik denk zomaar dat meer dan 50% van de ds gebruikers hier zo een DSkaartje heeft voor de downloads.
Overigens is het een leuk spel![]()
Ho ! , het is niet zo dat ik geen originele games meer koop doordat ik zo een kaartje heb hoor.quote:Op maandag 1 december 2008 13:51 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat klopt, maar er zijn genoeg mensen hier in dit topic die nog wel gewoon hun games halen. Omdat dat normaal is. Die mensen (zoals ik) irriteren zich daar aan. Wees blij dat er ook nog mensen zijn die games kopen, anders kunnen jullie helemaal geen games meer downloaden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |