My Japanese Coach bedoel je?quote:Op woensdag 12 november 2008 08:53 schreef Pheno het volgende:
He Strolie, heb jij ergens die japanese wordcoach al gezien?
Vaag, hij staat er niet meer tussen.quote:Op woensdag 12 november 2008 09:08 schreef Pheno het volgende:
ja die. Ik zie hem er niet zo snel tussen staan, maar ik zoek vanavond wel even.
Bug op die site: ik zoek op coach, krijg 6 titels terug, maar eronder staat dat het er 13 zou tonen. Raar
Ach, je leert wat woorden en er zitten wat mini-games in. Ik vind het wel leuk.quote:Op woensdag 12 november 2008 09:51 schreef Pheno het volgende:
Maar had je 'm al geprobeerd? Is het wat? Ik lees er verschillende meningen over, maar he, het lijkt mij een leuk hulpmiddel.
Ik heb tot 10 leren tellen, plus wat algemene woorden die je al wel kent waarschijnlijk. Ik ben echter gestopt bij les 4 of 5, toen ze over kleuren en bijvoegelijke naamwoorden begonnen. Japans is te moeilijk om via zoiets te leren en ik heb er de tijd niet voor op dit moment.quote:Op woensdag 12 november 2008 09:51 schreef Pheno het volgende:
Maar had je 'm al geprobeerd? Is het wat? Ik lees er verschillende meningen over, maar he, het lijkt mij een leuk hulpmiddel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Nee, ik zeg ook, hulpmiddelquote:Op woensdag 12 november 2008 09:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ach, je leert wat woorden en er zitten wat mini-games in. Ik vind het wel leuk.
Maar vloeiend Japans ga je er niet van spreken.
quote:Op woensdag 12 november 2008 10:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vergeet trouwens te melden dat ik Dragon Quest IV uitgespeeld heb
Ik begin na Chrono Trigger wel opnieuw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zie ook net op www.tothegame.com dat Fire Emblem: Shadow Dragon 5-12 verschijnt!
Met al die nadruk op non-games zou je bijna vergeten dat er ook nog echte games op een Nintendo-console uitkomen.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Heel goed! Ik ga dan beginnen aan V die in februari al weer verschijntquote:Op woensdag 12 november 2008 10:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik begin na Chrono Trigger wel opnieuw.![]()
Ik zie ook net op www.tothegame.com dat Fire Emblem: Shadow Dragon 5-12 verschijnt!
Het heeft ook wel even geduurd hoor, lange periode dat er vrij weinig uitkwam dat ik wilde spelen.quote:Met al die nadruk op non-games zou je bijna vergeten dat er ook nog echte games op een Nintendo-console uitkomen.
Klopt, Dragon Quest IV (NES-versie) is in hetzelfde jaar als Final Fantasy III uitgebracht (in Japan).quote:Op zondag 16 november 2008 15:38 schreef BlueMage het volgende:
Ik speel nu Dragon Quest, is wel ok maar toch 'n stap terug in vergeljking met Final Fantasy IV.
Ik vind die 3D camera anders behoorlijk mooi voor een handheld.quote:Op zondag 16 november 2008 15:38 schreef BlueMage het volgende:
Ik speel nu Dragon Quest, is wel ok maar toch 'n stap terug in vergeljking met Final Fantasy IV.
Ja dat is wel 'n goeie feature opzich maar als je de 3d graphics van FF IV ziet...da's gewoon wat mij betreft 't beste wat ik ooit op 'n handheld gezien heb.quote:Op zondag 16 november 2008 21:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vind die 3D camera anders behoorlijk mooi voor een handheld.
Ik ook. Ik vervloek IS dan ook dat ze Fire Emblem DS nu één of andere semi-3D look aangemeten hebben.quote:Op maandag 17 november 2008 20:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind 3D graphics op de DS maar lelijk eigenlijk en hou veel meer van sprites
Het heeft wel wat.quote:Op maandag 17 november 2008 20:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind 3D graphics op de DS maar lelijk eigenlijk en hou veel meer van sprites
Met die DSi kun je geen Guitar Hero meer spelenquote:Op zondag 23 november 2008 20:19 schreef RaymanNL het volgende:
Sinds vorige weer ben ik weer helemaal aan de guitar heroTis toch wel een erg toffe game. Ben nu bezig op hard
Ik vraag me alleen af of het touchscreen het allemaal nog wel overleefd
Naja als die overlijd is dat een goede reden om een DSi te kopen_O_ Decades is deze week trouwens ook uitgekomen, ik vind alleen 40 euro iets te veel geld voor enkel die game zonder GH grib dinges. Voor 20/30 euro had ik de game nog wel aangeschaft.
Ohwja da's waarquote:Op zondag 23 november 2008 21:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Met die DSi kun je geen Guitar Hero meer spelen
Waarom dan niet?quote:Op zondag 23 november 2008 21:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Met die DSi kun je geen Guitar Hero meer spelen
Ik ben zaterdagavond ook in Den Bosch. Sushi eten met wat mensen die we van de reis naar Japan kennen.quote:Op donderdag 27 november 2008 11:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dan gamen we 'm waarschijnlijk tegelijk aangezien ik morgenvroeg al richting Den Bosch ga en zondag laat pas weer terug komMaar wel inclusief veel Sinterklaas kadootjes als het goed is
ZOMG!quote:Op donderdag 27 november 2008 11:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben zaterdagavond ook in Den Bosch. Sushi eten met wat mensen die we van de reis naar Japan kennen.
Weet ik niet. Die mensen uit Den Bosch wisten een goede Japanse tent.quote:
Hmm, ik zou zo niets weten eigenlijkquote:Op donderdag 27 november 2008 11:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Weet ik niet. Die mensen uit Den Bosch wisten een goede Japanse tent.
- ja hardstikke stoer -quote:Op woensdag 26 november 2008 14:40 schreef Strolie75 het volgende:
VGP heeft Chrono Trigger nog steeds niet verzonden.
Zo zeg, jij bent stoer.quote:
Het doet ook niet echt kwaad he , je kan je kop wel in het zand steken natuurlijk maar ik denk zomaar dat meer dan 50% van de ds gebruikers hier zo een DSkaartje heeft voor de downloads.quote:Op maandag 1 december 2008 12:43 schreef RaymanNL het volgende:
Kappen met die download posts, voegt helemaal niks toe aan het topic.
Dat klopt, maar er zijn genoeg mensen hier in dit topic die nog wel gewoon hun games halen. Omdat dat normaal is. Die mensen (zoals ik) irriteren zich daar aan. Wees blij dat er ook nog mensen zijn die games kopen, anders kunnen jullie helemaal geen games meer downloadenquote:Op maandag 1 december 2008 12:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Het doet ook niet echt kwaad he , je kan je kop wel in het zand steken natuurlijk maar ik denk zomaar dat meer dan 50% van de ds gebruikers hier zo een DSkaartje heeft voor de downloads.
Overigens is het een leuk spel![]()
Ho ! , het is niet zo dat ik geen originele games meer koop doordat ik zo een kaartje heb hoor.quote:Op maandag 1 december 2008 13:51 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat klopt, maar er zijn genoeg mensen hier in dit topic die nog wel gewoon hun games halen. Omdat dat normaal is. Die mensen (zoals ik) irriteren zich daar aan. Wees blij dat er ook nog mensen zijn die games kopen, anders kunnen jullie helemaal geen games meer downloaden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |