Ja ik vond het wel leuk dat mijn posts niet als storend worden ervaren.quote:
Huh?? Nu begrijp ik hem ineens niet meer... Ik maakte maar een geintje hoorquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Zo mooi hoe mannen het kansloze gedrag van een soortgenoot op de vrouw af weten te schuiven
Jaaaaah mijn internetpiem0l groeide ook een stukkie.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:13 schreef LastRequest het volgende:
Ja ik vond het wel leuk dat mijn posts niet als storend worden ervaren.
Disclaimer: door CP
Ik weet echt oprecht serieus niet waar je het over hebtquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:08 schreef swarmahoer het volgende:
ik was net ook even weg, dat valt dan weer niet op
en nee yas ik verwacht geen opmerking van jouw nu, dus maak m ook maar niet
juh op de een of andere manier, breng jij het goedquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:13 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja ik vond het wel leuk dat mijn posts niet als storend worden ervaren.
Disclaimer: door CP
Goede analysequote:Op zondag 26 oktober 2008 23:09 schreef swarmahoer het volgende:
hey t is niet verplicht hier te hangen he cp
Ik wens jou eerlijk waar niks vervelends toequote:Op zondag 26 oktober 2008 23:14 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
juh op de een of andere manier, breng jij het goedtenminste ik kan er om lachen, wat voor grafkanker je me ook toe wenst
Daar kon ik ook niks bij bedenken, maar ik moet zeggen dat ik je opmerking toch wel leuk vind haha.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik weet echt oprecht serieus niet waar je het over hebtecht niet
Enige opmerking die ik kan bedenken was of het lekker was?
Heftige zinquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:17 schreef HostiMeister het volgende:
Yashi, kun jij jezelf even verduidelijken mbt je eerdere post en met name wiens soortgenoten jij op doelde zodat ik met die informatie tot een gefundeerde conclusie kan komen inzake eerder genoemd gedrag?
Tuurlijk schat,quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:17 schreef HostiMeister het volgende:
Yashi, kun jij jezelf even verduidelijken mbt je eerdere post en met name wiens soortgenoten jij op doelde zodat ik met die informatie tot een gefundeerde conclusie kan komen inzake eerder genoemd gedrag?
Dit is precies wat ik wilde, mijn gemoederen zijn weer gerust en alle gelederen zijn weer gesust. Dankje dat je met deze post mijn verwachtingen hebt kunnen bevredigen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Tuurlijk schat,
een niet nader te noemen persoon loopt hier enorm te geilen op het nieuwe meisje, deze niet nader te noemen persoon verzekerde mij gister nog op msn dat hij op blond viel en dus niet op dit meisje geilt. Zijn gedrag spreekt dit echter tegenDaarom mompelde ik iets over blond, om hem aan zijn uitspraak te herinneren.
Daarop maak jij de opmerking kutnijd, die ik opvat als in dat jij denkt dat ik jaloers ben. Terwijl ik juist moest lachen om het kansloze gedrag van je soortgenoot.
Je zou het voor je houden! Dat had je me nog zo beloofd!quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
een niet nader te noemen persoon loopt hier enorm te geilen op het nieuwe meisje, deze niet nader te noemen persoon verzekerde mij gister nog op msn dat hij op blond viel en dus niet op dit meisje geilt. Zijn gedrag spreekt dit echter tegen![]()
Gast, zoiets schud ik dagelijks uit mijn mouw als er een of ander omhooggevallen WO'er (zie het gebruik van de letter W ipv de Vquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga ook pitten.
[..]
Heftige zin.
Na joh, zit al jaren te slacken op het HBO, ik pretendeer gewoon dat ik student ben maar ik ben eigenlijk maar een scholiertjequote:Op zondag 26 oktober 2008 23:28 schreef swarmahoer het volgende:
jij doet toch zelf ook uni hosti?
Je moest eens weten wat ik allemaal kan bevredigenquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dit is precies wat ik wilde, mijn gemoederen zijn weer gerust en alle gelederen zijn weer gesust. Dankje dat je met deze post mijn verwachtingen hebt kunnen bevredigen.
Waarschijnlijk alleen jongetjes die niets gewend zijn vermoed ik.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat ik allemaal kan bevredigen
Nee die haken afquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarschijnlijk alleen jongetjes die niets gewend zijn vermoed ik.
Nou ik ben weer vrijgezel, en mijn bed lijkt met de dag groter te worden, hoe goed kun je lege plekken warmhouden, dan hebben we een dealquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat ik allemaal kan bevredigen
Sorry dat ik niet aan jouw standaarden voldoe hoorquote:
Verwacht je dan ook nog tegenprestaties of hoe zit dat?quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben heel goed int warmhouden van bedden!
k doe zelf ook hbo hoorquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet aan jouw standaarden voldoe hoor
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nu ga ik slapen, want ik krijgneigingen van die hormoonpubertjes hierboven!
quote:
Neuh als ik lekker kan slapen vind ik het bestquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Verwacht je dan ook nog tegenprestaties of hoe zit dat?
Wauw, geniaal, heb ik iets warms om tegen aan te kruipen en jij kan lekker slapen in mijn gigantische bedquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Neuh als ik lekker kan slapen vind ik het best
je ging toch bankhangen en slapen of mis ik ietsquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:39 schreef Mikkie het volgende:
* tijd voor pils
Bankhangen wel, maar over slapen heb ik niks gezegd. Maar het plaatsen van 'tvp' is zo gaar.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:40 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je ging toch bankhangen en slapen of mis ik iets
Nooit gehad? Never heard of, ook.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:41 schreef LastRequest het volgende:
[ afbeelding ]
omg dit was zo lekker vroeger.. kennen jullie dat nog? dat wil ik weer
Hihi die heb ik gister gekocht.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:47 schreef swarmahoer het volgende:
ik ken wel iets met zo'n staafje en 2 zakjes poeder maar dat was iets anders denk ik
En die ook, met een lolly in de vorm van een voet.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ken wel dat poeder met een soort lolly maar niet met dropstaaf.
Fireballsquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:52 schreef LastRequest het volgende:
Ja komt van Jamin
Ik kom nooit bij Jamin, nu was ik er en heb ik allemaal van die snoepjes van vroeger gekocht
Zo'n opgerolde kauwgum weet je wel.. in een rond doosje.. en noga met chocola.. en fireballs
Dudequote:Op zondag 26 oktober 2008 23:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Fireballs
Daar heb ik me vroeger echt helemaal de tering aan gevreten, wedstrijden met vrienden wie de meeste in zijn mond kreeg enzo
Colaballenquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Die zilveren knikkers at ik vroeger ook voor leven
Ja maar dan heb ik het echt over heeeel vroegah, toen ik nog een ienie mienie hosti'tje was. Die zilverballen hadden toch van die colasmaak? Ook veel gehad, en die cocacola lolliesquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dude.
Ik moet binnenkort weer eens van die grote spekken kopen met chocola er omheen
I love you!quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dude.
Ik moet binnenkort weer eens van die grote spekken kopen met chocola er omheen
Een liefdesverklaring van LRquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:57 schreef LastRequest het volgende:
[..]
I love you!
Dat is echt dé reden dat ik Jamin vermijd, anders gooi ik een zak vol spek met chocola
Jazeker knettert dat!quote:
Dat kun je ook positief zien: dan heb je een goede reden om het snel op te etenquote:Op maandag 27 oktober 2008 00:02 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja en Mik het smelt ook zo ranzig in de zak al
Die is nepquote:Op maandag 27 oktober 2008 00:06 schreef swarmahoer het volgende:
hebben ze in nijmegen op de markt toch ook ? voor de marikenstraat opening staat die altijd aan de kant van bever
Trustequote:Op maandag 27 oktober 2008 00:12 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben ook plat luitjes. Vergeet niet het licht uit te doen straks.
Lang leven MyAT.quote:Op maandag 27 oktober 2008 04:31 schreef Swine het volgende:
Wow, 237 ook al vol. Schrok me kapot man. Had net bij bookmarks toegevoegd toen ik pas besefte dat het nutteloos was
Dank, vast heeel boeiend geweest of niet?quote:Op maandag 27 oktober 2008 07:14 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Bedden, warmhouden, faal, stalken, etc.
en daarom altijd n tvp plaatsenquote:Op maandag 27 oktober 2008 04:31 schreef Swine het volgende:
Wow, 237 ook al vol. Schrok me kapot man. Had net bij bookmarks toegevoegd toen ik pas besefte dat het nutteloos was
Ik zit nog in dubio, heb namelijk weer last van mijn teen, kan nog net in mijn schoen en dan moet ik niet bewegen want dan heb ik auquote:
Uiteindelijk gaat het dusdanig erg ontsteken dat je teen geamputeerd moet, dus ja ooit houdt het opquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik zit nog in dubio, heb namelijk weer last van mijn teen, kan nog net in mijn schoen en dan moet ik niet bewegen want dan heb ik auvorige keer met spinnen schoof die vent ook al mijn voet zo lekker strak aan, in de beugels.. Dus ben beetje bang wat er gaat gebeuren als ik dat weer ga doen
En ja ik moet ermee naar de pedicure/dokter maar ik hoop zo dat het uit zichzelf over gaat![]()
inderdaadquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:53 schreef HostiMeister het volgende:
Ik hebvolgens mij ook ergens vandaag een uurtje les...
Eens kijken...
En CP, je had deze week al zoveel uren
Slipje is toch niet smerig? Het is wel echt een kneuterig woord, maar smerig niet?quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:15 schreef LastRequest het volgende:
Groene brokken klinkt sowieso vies, klinkt namelijk als kots.
Net als dat korst een van de smerigste woorden is die ik ken. En slipje.
dat wil ze vast niet vertellen om private redenenquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:03 schreef HostiMeister het volgende:
Wat is je achternaam van je moeder dan, anders is het ook zo debiel om deze info hier te melden
Dat dacht ik gisteren dus ook maar aangezien ik op de bank ging hangen had ik geen zin meer om dat te typenquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Slipje is toch niet smerig? Het is wel echt een kneuterig woord, maar smerig niet?
Alsof je het nummer van Yashaa niet op iedere wc-deur van de uni kan vindenquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
dat wil ze vast niet vertellen om private redenen
Nou mijn moeders achternaam is De Loey, als in een koe. Echt heel grappig.quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
dat wil ze vast niet vertellen om private redenen
Ze spreken het daar iig uit als Van Wickenquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:03 schreef HostiMeister het volgende:
Wat is je achternaam van je moeder dan, anders is het ook zo debiel om deze info hier te melden
Hmm ik vind het nasty klinkenquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Slipje is toch niet smerig? Het is wel echt een kneuterig woord, maar smerig niet?
Haha, klinkt als een slipjes-snuffelaar!quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Volgens moblo is vies juist lekker
?quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:31 schreef swarmahoer het volgende:
nou mn testpakket pepermuntjes is binnen
ja om ff te kijken of t leuk is die dingen te bestellenquote:
Ik had vanochtend echt iets leuks in mijn hoofd maar nu ben ik het kwijtquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:01 schreef HostiMeister het volgende:
Misschien moet ik ook maar eens aan een blog beginnen, maar ik denk dat ik daar te lam voor ben
Ja dat heb ik dus ook altijd, zan die gedachtekronkels die op papier best geinig kunnen zijn, maar ik kan ze alleen nergens kwijtquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:02 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik had vanochtend echt iets leuks in mijn hoofd maar nu ben ik het kwijt.
Ja maar dan moet ik alleen tegen moblo en die neemt geen pauzes tijdens het spinnen, die is veel te fanatiekquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ach, mijn leven hangt van slechte excuses aan elkaar dus één meer kan er ook wel bij
Hangt van Yashi af.. ik ga wél!quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:18 schreef IrishBastard het volgende:
Goeiemorgen
Las ik nu alwéér een spin-faal?
Psies hier met die hyves!quote:
heb ik jou eigenlijk op mijn hijfs?quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Psies hier met die hyves!
Heeft die nieuwe leukerd ook een hyves?
Heb jij hyves meiske?quote:
Ik wilde eerst zeggen dat ik ook wel een keer mee ga spinnen, maar als ik 't zo hoor is dat niet zo verstandigquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:18 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik alleen tegen moblo en die neemt geen pauzes tijdens het spinnen, die is veel te fanatiek
Jawel hoor, je moet haar alleen niet proberen te volgenquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik wilde eerst zeggen dat ik ook wel een keer mee ga spinnen, maar als ik 't zo hoor is dat niet zo verstandig.
Ik heb hyves ja!quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:36 schreef HostiMeister het volgende:
Kardinaal heb jij hyves dan?
Had ik niet achter je gezocht
dat word alwéér een tt waar de woorden yasha en falen in voorkomenquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:18 schreef IrishBastard het volgende:
Goeiemorgen
Las ik nu alwéér een spin-faal?
Als je haar inderdaad niet volgt en je eigen ding doet is het wel te doen!quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik wilde eerst zeggen dat ik ook wel een keer mee ga spinnen, maar als ik 't zo hoor is dat niet zo verstandig.
Volgens mij kan dat offline niet, maar dat weet ik niet zekerquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:55 schreef Mikkie het volgende:
GVD... ik wil inloggen op Internetbankieren, krijg ik twee keer melding van een verkeerde PIN-code, terwijl ik 100% zeker weet dat ik 'm goed heb ingetoetst! Nu durf ik niet meer nog een keer te proberen, anders wordt m'n pas dadelijk geblokt.
Je kunt 't ook niet proberen, dan kan je ook geen geld overstorten. Pwndquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:55 schreef Mikkie het volgende:
GVD... ik wil inloggen op Internetbankieren, krijg ik twee keer melding van een verkeerde PIN-code, terwijl ik 100% zeker weet dat ik 'm goed heb ingetoetst! Nu durf ik niet meer nog een keer te proberen, anders wordt m'n pas dadelijk geblokt.
klopt.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk te vinden though
Komt u maar!quote:
Ik ben gisteren één vriend kwijtgeraakt en ik weet wiequote:Op maandag 27 oktober 2008 12:01 schreef swarmahoer het volgende:
ik moet nog 70 vrienden wil ik weer op mn oude plek terecht komen
Je hebt een uitnodigingquote:
Toen het uit was met mijn ex had een van haar vriendinnen mij gedeletequote:Op maandag 27 oktober 2008 12:04 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben er ook een kwijtgeraakt en ik weet niet wie
dat zal je lerenquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:09 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Toen het uit was met mijn ex had een van haar vriendinnen mij gedelete.
hier moet ik wel om lachen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:09 schreef Slarioux het volgende:
[..]
En je ex zelf heb je waarschijnlijk nog gewoon in je lijst staan, want die doet wss niet zo moeilijkquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:09 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Caps lock op een randomreader?quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:59 schreef swarmahoer het volgende:
en mikkie miss heb je caps aanstaan ofzo? of een andere taal (datgene dat je met alt shift op kan lossen, wat je ook wel eens hebt als je een ? wil typen maar een ander teken krijgt
)
Ik moest best hard lachen toen ik er achter kwamquote:
iddquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:11 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En je ex zelf heb je waarschijnlijk nog gewoon in je lijst staan, want die doet wss niet zo moeilijk
máár, die meid heeft je zeker wel gedisst.quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:16 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik moest best hard lachen toen ik er achter kwam
Die staan er nog allemaal tussen inclusief mijn ex. Het was een meisje die mij leuker vond dan ik haar!quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:09 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja ik kan me niet meer in Doetinchem vertonen nuquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:17 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
máár, die meid heeft je zeker wel gedisst.
indd. ik zal maar oppassen als ik jou was.quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:20 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja ik kan me niet meer in Doetinchem vertonen nu
Nu moet je alle andere zes inwoners vermijden?quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:20 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja ik kan me niet meer in Doetinchem vertonen nu
ik weet hetquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:21 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Drie keer raden wie er niet mee gaat spinnen
Ze kenden me al, zo groot is het daar nou ook weer niet.quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:21 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
indd. ik zal maar oppassen als ik jou was.
iedereen kent je daar nu waarschijnlijk.
kijk de datum eens naquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:22 schreef SiETSKE. het volgende:
mn cracker smaakt echt naar steen ofzo.
Uhuhquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nu moet je alle andere zes inwoners vermijden?
nee dat is het niet.quote:
jaquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:21 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Drie keer raden wie er niet mee gaat spinnen
Komen jullie allemaal uit druten ofzo?quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:26 schreef SiETSKE. het volgende:
ach, doetinchem is groter dan druten..
Doe dan iig elke kant, ander loopt ze zo lullig uit balansquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jahad het al vernomen
wil best nog d'r teen amputeren, maar dan gaat ze vast zeuren over fantoompijn
wie is 'jullie allemaal'?quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:28 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Komen jullie allemaal uit druten ofzo?
Dinges dacht ik ook? Er was iets met druten, ze postte er over, maar vervolgens moest iedereen het wegediten dus wat het nou was weet ik nietquote:
Moet je niet zo lurken!quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hee jullie twee fietsfanaten! doe es ff niet praten alsof ik er niet bij ben
Ik in ieder geval niet!quote:
Ik was druk bezig met mijn kamer op te ruimen e.d.quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:33 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Moet je niet zo lurken!
Ik fanaat
Jij als mod kan toch lezen wat er geëdit is? Doe dit ook eens even weg editenquote:
Yes 'mam!quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jij als mod kan toch lezen wat er geëdit is? Doe dit ook eens even weg editenik laat het niet voor niets wegeditten enzo he.
Beterskap meiske!quote:
Hallo meneer en mevrouw Yashaaaaa, wij komen eens even praten over de onzeglijke misdragingen van uw dochter op internetquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dank u
1+1= 2 enzo geen zin in dat mijn ouders lastig gevallen worden
quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:46 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hallo meneer en mevrouw Yashaaaaa, wij komen eens even praten over de onzegdelijke misdragingen van uw dochter op internet
ik neem aan dat een vriendje wel weet waar je woontquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nouja zo stond mijn toenmalige vriendje ineens ook spontaan voor de deur
Dat zal wel meevallen hoor. Ik sta dr ook op, met alles nog welquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dank u
1+1= 2 enzo geen zin in dat mijn ouders lastig gevallen worden
* waf!quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jij als mod kan toch lezen wat er geëdit is? Doe dit ook eens even weg editenik laat het niet voor niets wegeditten enzo he.
zit nu in de terminalkamer met de grote schermen te kloten met die kk causopdrachtquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:52 schreef Nielez het volgende:
[..]
Toevallig bij Programmeren net?.
Boring indeed.
Dalijk DM?
maar ik gá wel, want ik ben een doorzetterquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:52 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Kijk Yasha, moblo wil ook niet spinnen.
En daarna begin je aan Rene?quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
maar ik gá wel, want ik ben een doorzetteren ik wil goddelijk slank en fit worden
Joh, kijk ns aan de opposite kant van de room?quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zit nu in de terminalkamer met de grote schermen te kloten met die kk causopdracht
quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
maar ik gá wel, want ik ben een doorzetteren ik wil goddelijk slank en fit worden
toen was hij nog geen vriendjequote:Op maandag 27 oktober 2008 12:49 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik neem aan dat een vriendje wel weet waar je woont
oh neuh, hij moet zelf weten hoe hij leeft, zolang 't maar niet te gortig en ongezond wordtquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:56 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Sorry, het was een flauw grapje. Hem slank en goddelijk maken bedoelde ik
Uiteraard precies wat ik bedoeldequote:Op maandag 27 oktober 2008 12:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, ik weet dat ik dat eigenlijk al ben![]()
Kwamen ze net ook al terug of zijn ze er zelf nog niet achter?quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:59 schreef motorbloempje het volgende:
overigens:
mongolen die hun PC locken als ze een uur of langer weg zijn![]()
![]()
ik kan er dan écht van genieten om dat ding opnieuw op te starten en dat dan al hun gegevens weg zijn![]()
Het zal ze leren
*24" Monitoren vliegen zietquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dus je vindt me dik en niet fit?
Nee.quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dus je vindt me dik en niet fit?
ze zijn terugquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:00 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Kwamen ze net ook al terug of zijn ze er zelf nog niet achter?
Zeg dit potentieeltje heb jij gister niet gemeld, als je me niet alle informatie verschaft kan ik natuurlijk ook geen advies op maat geven.quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die staan er nog allemaal tussen inclusief mijn ex. Het was een meisje die mij leuker vond dan ik haar!
oh ja, zal zo vera even mailenquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:06 schreef Nielez het volgende:
Ga je naar AI moblo?
Heb je al n klacht ingediend btw?
Nou dit potentieeltje had ik nog niet eerder ontdekt!quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:07 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Zeg dit potentieeltje heb jij gister niet gemeld, als je me niet alle informatie verschaft kan ik natuurlijk ook geen advies op maat geven.
Die dude van AI praat alleen Engels tijdens college omdatie dat een goede voorbereiding voor ons vind..quote:
ik had al gesmsedquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:13 schreef IrishBastard het volgende:
Had 't overigens al gevraagd, en meneer is alweer in NijmegenBoek dus niet
Vorig jaar deed hij helemaal niet zo moeilijkquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:22 schreef Nielez het volgende:
Jep.
Geeft n best goede hint als in een keer nog 2/5 over is na de pauze ofzo.
Maar hij begrijpt t niet blijkbaar.
K blijf in ieder geval stug mn vragen in t nederlands stellen.
Ohja.
Milknfruit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Ik moest lachenquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:26 schreef motorbloempje het volgende:
dat het werkelijk een verschrikking is om naar te luisteren.
De aandacht voor de stof?quote:
het kan bij ons opzich allemaal wel vrij informeel, dat scheelt.quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Geen idee hoe goed je die vrouw kent, maar ik vind 't nogal informeel en cynisch.
"een verschrikking", "de beste man", "een beetje op niveau" etc.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Geen idee hoe goed je die vrouw kent, maar ik vind 't nogal informeel en cynisch.
"een verschrikking", "de beste man", "een beetje op niveau" etc.
onprofessioneel daaraan toe te voegenquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
maar ik vind 't nogal informeel en cynisch.
wij hebben geen 100-en studenten per jaarquote:
Op zich vind ik wel dat een klacht formeel moet. Hij krijgt het mailtje ook te lezen straksquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wij hebben geen 100-en studenten per jaar![]()
Ze weet wel wie je bent, er wordt gesproken met je en jij, zelfs met docenten.
het is een verademing dat 't zo kan en mag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |