mwah, valt mee, ik ben regelmatig in Venloquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:49 schreef Joyceke2309 het volgende:
[..]
Helaas is wel het zomerseizoen om, maar in het zwembad in een dorpje iets zuidelijker dan Maastricht vindt met zwemweer de Taksi Tintel gretig aftrek hoor
Misschien iets te ver fietsen?![]()
bij de hemaquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:56 schreef Qwea het volgende:
Of die kersen. Alleen dan niet die van nu. Nee, die lolly's. Zien er hetzelde uit als van nu, enkel dat waren de rode bolletjes lolly's en het steeltje stokjes.
http://winner-taco-moet-terug-.hyves.net/quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:31 schreef Patries86 het volgende:
Winnertaco is echt godelijk! Mag inderdaad terug komen!
ook bij de hemaquote:Ik mis die kleine soort van driehoekjes lolly's met beetje suikerlaagje erop
Zaten er geloof ik 20 of 30 in een zak en verschillende kleurtjes
Hele kleine lolly's waren dat
bestaan nog gewoon hoorquote:
Dit spul moet echt terugkomen, Calvé had hem ook!!! En het zelf samenstellen lukt toch nooit zo goedquote:Op donderdag 1 november 2007 20:08 schreef Remqo het volgende:
Pindachoco, een soort van duo penotti, maar dan met chocolade en pindakaas.
Ja, die bakken met trekdrop, ik heb er ooit eentje naar binnen gewerkt maar het werkt erg laxerend zeg maarquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:02 schreef Muck het volgende:
[..]
bestaan nog gewoon hoor
bij de kruidvat hebben ze regelmatig plastic bakken met trekdrop in de aanbieding, en schuimblokken hebben ze sowieso bij C1000 nog, maar ik denk dat AH ze ook wel heeft
ik vraag me serieus af waarom ik dit allemaal weet
Die koala-koekjes verkopen ze bij De Tuinen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:37 schreef Joyceke2309 het volgende:
[..]
En kent iemand nog die snoepjes in de vorm van Koala's, waren kleine koekachtige dingen met chocolade in....
Nee, niet met je vingers, maar met een dropstaaf!!!!!!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:39 schreef lily het volgende:
Ik kan me wel nog herinneren van die cilindervormige (dik)papieren kokers, lichtgeel, en daar zat een zuur poeder in. Ik weet niet meer hoe het heette.
Dat likte je dan met je vinger eruit...
Is wel een jaar of 25/30 geleden
Die zijn weer te koop, ik heb er laatst een paar gekocht hier in de stad. (Tilburg)quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:39 schreef lily het volgende:
Ik kan me wel nog herinneren van die cilindervormige (dik)papieren kokers, lichtgeel, en daar zat een zuur poeder in. Ik weet niet meer hoe het heette.
Als het goed is niet meer. Die zijn pas uit de handel genomen omdat ze teveel melamine bevatten.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:34 schreef YPrue het volgende:
[..]
Die koala-koekjes verkopen ze bij De Tuinen.
oh jaquote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:41 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee, niet met je vingers, maar met een dropstaaf!!!!!!
echt waar? ik vond ze toen superlekkerquote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:54 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Die zijn weer te koop, ik heb er laatst een paar gekocht hier in de stad. (Tilburg)
Zo'n kleine zelfstandige snoepwinkel met nostalgische insteek. Ik denk dat het maand geleden is dat ik er een paar kocht, hij had ze toen net weer.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:46 schreef lily het volgende:
[..]
oh ja
mijn geheugen liet me even in de steek![]()
[..]
echt waar? ik vond ze toen superlekker
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:53 schreef PICHT het volgende:
Smultietjes, Mierezeikers, Meeuweflatsen, Snotapen etcetera. Drakeeltjes, die keelsnoepjes waren ook lekker. Maxibon en Winner Taco.
In mijn tijd zaten die verpakt in plastic kokertjes ter grootte van een rietje als ik denk dat ik weet wat jij bedoelt.. Met een geel dopje eropquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:39 schreef lily het volgende:
nee, nee, die zijn anders (en volgens mij ook veel zoeter)quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:24 schreef MuRKie het volgende:
In mijn tijd zaten die verpakt in plastic kokertjes ter grootte van een rietje als ik denk dat ik weet wat jij bedoelt.. Met een geel dopje eropDie waren in ieder geval erg lekker..
Die had je in allerlei smaken kan ik me herinneren, maar als het andere zijn dan weet ik niet welke jullie bedoelen.. Wellicht van voor mijn tijdquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:31 schreef lily het volgende:
[..]
nee, nee, die zijn anders (en volgens mij ook veel zoeter)
Nee die ken ik nietquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:29 schreef CalamityJane het volgende:
Net ook even de andere twee topics doorgelezen... Ik lees de laatste tijd weer eens oude ingebonden Donald Ducks (1986 en 87!), dus ik kom regelmatig oude reclames tegen. Tof man! Deze kan ik me nog herinneren:
Golden Wonder chips... Verkrijgbaar in de smaken naturel en paprika.
Wat een keuze, maak me gek!![]()
En natuurlijk Shandy (of hoe je dat ook spelt) en Champagnepils (te smerig voor woorden...).
dat heet dus campagnepils, zonder H, kom ik ook laatst pas achterquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:29 schreef CalamityJane het volgende:
Net ook even de andere twee topics doorgelezen... Ik lees de laatste tijd weer eens oude ingebonden Donald Ducks (1986 en 87!), dus ik kom regelmatig oude reclames tegen. Tof man! Deze kan ik me nog herinneren:
Golden Wonder chips... Verkrijgbaar in de smaken naturel en paprika.
Wat een keuze, maak me gek!
En natuurlijk Shandy (of hoe je dat ook spelt) en Champagnepils (te smerig voor woorden...).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |