Punica heb je volgens mij ook in pakken zoals die taksi pakken.. Doet wel erg af aan de beleving.. De glazen Punica fles heerst!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:33 schreef Joyceke2309 het volgende:
Dat Punica nog bestaat, ben ik eigenlijk stiekem van op de hoogte, maar helaas in zo'n gare plastic fles... En de Tropical smaak daarvan heb ik nog niet kunnen vinden
Die bestaan nog hoorquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:03 schreef Qwea het volgende:
Of van die lolly's die je in een goedje moest dippen en wat dan ging kraken op je tong
die zijn er nog gewoon hoor. O.a bij de jaminquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:09 schreef MuRKie het volgende:
Fireballs/Jawbreakers
Damn, dan ga ik van het weekend maar eens kijkenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
die zijn er nog gewoon hoor. O.a bij de jamin
bij het tankstation bij mijn ouders verkopen ze ze ook nogquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:11 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Damn, dan ga ik van het weekend maar eens kijken![]()
Die hebben ze in het buitenland dacht ik wel nog, maar in nederland heb ik ze ook al heel lang niet meer gezienquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:13 schreef SaskiaR het volgende:
Leeuwendrop! Dat was zacht zoete drop in de vorm van een leeuwenkop die bij de AH te koop was. Nergens meer gezien na mijn 5e (dus 23 jaar geleden...).
Oja, Calippo fizz (citroensmaak met knapperige stukjes bovenin).
Bedoel je de calippo of de drop?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:17 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Die hebben ze in het buitenland dacht ik wel nog, maar in nederland heb ik ze ook al heel lang niet meer gezien
Hmm ik bedoelde de Calippo fizz, toen ik je post ging quoten stond dat van de leeuwendrop er dacht ik nog niet bijquote:
dat vond ik echt giga-smerigquote:
Echt?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:28 schreef Joyceke2309 het volgende:
Taksi aardbei? Die heb ik toch echt gemist..... Wel krijg je bij ons nog altijd Taksi Tintel (Tintel Frissssss)
nee is mijn favo!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:32 schreef Muck het volgende:
[..]
dat vond ik echt giga-smerig
[..]
Echt?
en waar is hier? Dan stap ik nu nog op de fiets!
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:06 schreef Joyceke2309 het volgende:
Vandaag toevallig een discussie over snoep van vroeger gehad en nu vroeg ik me af of mede-Fokkers dezelfde dingen missen als ons:
- Jive Ijsjes - ken ik niet (wel joekels, jammie!)
- Splash milkshake spuitbus- Ja zeker!
- Witte koetjesrepen (weet iemand waar ze ergens te krijgen zijn?)![]()
- Choq![]()
- Punica - Lid van Punica-club present!
- Dinosauruskoekjes![]()
- Pepsi Ice Cola (witte cola ) ken ik niet (helaas misschien). Wel de blauwe versie die met kerst altijd komt/kwam
Helaas is wel het zomerseizoen om, maar in het zwembad in een dorpje iets zuidelijker dan Maastricht vindt met zwemweer de Taksi Tintel gretig aftrek hoorquote:Echt?
en waar is hier? Dan stap ik nu nog op de fiets
Die zag ik laatst nog ergens (met die gebogen groene stokjes), heb ze zelfs gekocht. Geen idee meer waar het was alleen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:56 schreef Qwea het volgende:
Of die kersen. Alleen dan niet die van nu. Nee, die lolly's. Zien er hetzelde uit als van nu, enkel dat waren de rode bolletjes lolly's en het steeltje stokjes.
van die harde katjesdrop bedoel je?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:33 schreef longinus het volgende:
Katjesdrop, van Katja, ik zie ze nergens meer.
Wel de bagger die tegenwoordig als katjesdrop verkocht wordt, nit te vreten.
anders lees je het topic ff snel door...quote:
Anders leg je de tip gewoon naast je neer. Verdwenen lekkernijen zijn ook snoep van vroeger.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
anders lees je het topic ff snel door...
naa dat bedoel ik niet, kijk eens 4 posts boven je linkquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Anders leg je de tip gewoon naast je neer. Verdwenen lekkernijen zijn ook snoep van vroeger.
Ahaquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
naa dat bedoel ik niet, kijk eens 4 posts boven je link
Dat was dus Tjolk.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:44 schreef lievesuus het volgende:
Ik mis de schoolmelk in van die pakjes. Hadden een cartoon achterop met een haas. Ik wilde altijd de bruine (chocolademelk) maar van mijn moeder moest ik blauwe (halfvolle)...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |