TJOLK!!!quote:Op donderdag 1 november 2007 22:37 schreef beelz het volgende:
Ow en hoe kunnen we het heiligste der heiligen vergeten?
[ afbeelding ]
cocosbrood wordt gewoon nog verkocht bij de c1000 toch?quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:24 schreef MaZz_ het volgende:
'Vleeswaren' met cocussmaak!
Te riant voor woorden.
Of boterhamworst met een smiley erin hehe.
ja hoor, nog gewoon verkrijgbaar.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:29 schreef simmu het volgende:
[..]
cocosbrood wordt gewoon nog verkocht bij de c1000 toch?
quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:39 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
ja hoor, nog gewoon verkrijgbaar.
Daar had ik het laatst nog overquote:Op vrijdag 2 november 2007 12:23 schreef YPrue het volgende:
Die chips in de vorm van dino's, weet niet meer hoe ze heten. Het waren verschillende smaken en ook verschillende dino-vormen.![]()
En in de vorm van krokodillen, die waren bij ons in de klas altijd als eerste weg als er werd uitgedeeldquote:Op vrijdag 2 november 2007 12:23 schreef YPrue het volgende:
Die chips in de vorm van dino's, weet niet meer hoe ze heten. Het waren verschillende smaken en ook verschillende dino-vormen.![]()
Inderdaad... Het hele topic doorgelezen en ik zag hem niet tussen staan.. en nu net de laatste ben jij die hem voor me post..quote:
Amen to that!quote:Op donderdag 1 november 2007 22:37 schreef beelz het volgende:
Ow en hoe kunnen we het heiligste der heiligen vergeten?
[ afbeelding ]
boterhamworst met een smiley erin ook nog bij de c1000quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:24 schreef MaZz_ het volgende:
'Vleeswaren' met cocussmaak!
Te riant voor woorden.
Of boterhamworst met een smiley erin hehe.
Koop een t-shirtquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:26 schreef Apache4U het volgende:
Die met de aap was toch wel mijn favoriet (bananensmaak geloof ik).
wat gaafquote:Op zondag 4 november 2007 15:35 schreef Trusten het volgende:
[..]
Koop een t-shirt![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |