En op de kermis! Die dingen waren vroeger altijd geweldig om te hebben. Dagen na de kermis was je er nog (letterlijk) zoet mee.quote:Op donderdag 1 november 2007 11:51 schreef Curri het volgende:
de wijnbal
alleen nog te krijgen bij snoepgoedwinkels
Dat is in Duitsland nog volop te krijgen. Behoorlijk populair zelfs.quote:Op donderdag 1 november 2007 11:56 schreef vanBnaarC het volgende:
Punica
Punica is hier ook nog te krijgen, alleen zit het tegenwoordig in een pak:)quote:Op donderdag 1 november 2007 11:58 schreef Adjeuj het volgende:
[..]
Dat is in Duitsland nog volop te krijgen. Behoorlijk populair zelfs.
Nu vond ik het spul destijds al niet te zuipen, maar het bestaat nog
Daar was ik al bang voor, maar ik kon zo even niets vinden in de search omdat 'ie niet mee werkte.quote:Op donderdag 1 november 2007 12:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Maandelijks terugkomend topic inmiddels.
Vanilla Coke was ook maar van korte duur, hm?quote:Op donderdag 1 november 2007 12:17 schreef Curri het volgende:
of neem Coco Cola Lemon, zoveel verdwijnt uit de schappen ..
Hubba Bubba Soda was zoooo lekker.quote:
TJOLK!!!quote:Op donderdag 1 november 2007 22:37 schreef beelz het volgende:
Ow en hoe kunnen we het heiligste der heiligen vergeten?
[ afbeelding ]
cocosbrood wordt gewoon nog verkocht bij de c1000 toch?quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:24 schreef MaZz_ het volgende:
'Vleeswaren' met cocussmaak!
Te riant voor woorden.
Of boterhamworst met een smiley erin hehe.
ja hoor, nog gewoon verkrijgbaar.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:29 schreef simmu het volgende:
[..]
cocosbrood wordt gewoon nog verkocht bij de c1000 toch?
quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:39 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
ja hoor, nog gewoon verkrijgbaar.
Daar had ik het laatst nog overquote:Op vrijdag 2 november 2007 12:23 schreef YPrue het volgende:
Die chips in de vorm van dino's, weet niet meer hoe ze heten. Het waren verschillende smaken en ook verschillende dino-vormen.![]()
En in de vorm van krokodillen, die waren bij ons in de klas altijd als eerste weg als er werd uitgedeeldquote:Op vrijdag 2 november 2007 12:23 schreef YPrue het volgende:
Die chips in de vorm van dino's, weet niet meer hoe ze heten. Het waren verschillende smaken en ook verschillende dino-vormen.![]()
Inderdaad... Het hele topic doorgelezen en ik zag hem niet tussen staan.. en nu net de laatste ben jij die hem voor me post..quote:
Amen to that!quote:Op donderdag 1 november 2007 22:37 schreef beelz het volgende:
Ow en hoe kunnen we het heiligste der heiligen vergeten?
[ afbeelding ]
boterhamworst met een smiley erin ook nog bij de c1000quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:24 schreef MaZz_ het volgende:
'Vleeswaren' met cocussmaak!
Te riant voor woorden.
Of boterhamworst met een smiley erin hehe.
Koop een t-shirtquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:26 schreef Apache4U het volgende:
Die met de aap was toch wel mijn favoriet (bananensmaak geloof ik).
wat gaafquote:Op zondag 4 november 2007 15:35 schreef Trusten het volgende:
[..]
Koop een t-shirt![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |