Hihi die heb ik gister gekocht.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:47 schreef swarmahoer het volgende:
ik ken wel iets met zo'n staafje en 2 zakjes poeder maar dat was iets anders denk ik
En die ook, met een lolly in de vorm van een voet.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ken wel dat poeder met een soort lolly maar niet met dropstaaf.
Fireballsquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:52 schreef LastRequest het volgende:
Ja komt van Jamin
Ik kom nooit bij Jamin, nu was ik er en heb ik allemaal van die snoepjes van vroeger gekocht
Zo'n opgerolde kauwgum weet je wel.. in een rond doosje.. en noga met chocola.. en fireballs
Dudequote:Op zondag 26 oktober 2008 23:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Fireballs
Daar heb ik me vroeger echt helemaal de tering aan gevreten, wedstrijden met vrienden wie de meeste in zijn mond kreeg enzo
Colaballenquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Die zilveren knikkers at ik vroeger ook voor leven
Ja maar dan heb ik het echt over heeeel vroegah, toen ik nog een ienie mienie hosti'tje was. Die zilverballen hadden toch van die colasmaak? Ook veel gehad, en die cocacola lolliesquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dude.
Ik moet binnenkort weer eens van die grote spekken kopen met chocola er omheen
I love you!quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dude.
Ik moet binnenkort weer eens van die grote spekken kopen met chocola er omheen
.Een liefdesverklaring van LRquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:57 schreef LastRequest het volgende:
[..]
I love you!
Dat is echt dé reden dat ik Jamin vermijd, anders gooi ik een zak vol spek met chocola
Jazeker knettert dat!quote:
Dat kun je ook positief zien: dan heb je een goede reden om het snel op te etenquote:Op maandag 27 oktober 2008 00:02 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja en Mik het smelt ook zo ranzig in de zak al
Die is nepquote:Op maandag 27 oktober 2008 00:06 schreef swarmahoer het volgende:
hebben ze in nijmegen op de markt toch ook ? voor de marikenstraat opening staat die altijd aan de kant van bever
Trustequote:Op maandag 27 oktober 2008 00:12 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben ook plat luitjes. Vergeet niet het licht uit te doen straks.
Lang leven MyAT.quote:Op maandag 27 oktober 2008 04:31 schreef Swine het volgende:
Wow, 237 ook al vol. Schrok me kapot man. Had net bij bookmarks toegevoegd toen ik pas besefte dat het nutteloos was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |