ik weet hetquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:21 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Drie keer raden wie er niet mee gaat spinnen
Ze kenden me al, zo groot is het daar nou ook weer niet.quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:21 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
indd. ik zal maar oppassen als ik jou was.
iedereen kent je daar nu waarschijnlijk.
kijk de datum eens naquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:22 schreef SiETSKE. het volgende:
mn cracker smaakt echt naar steen ofzo.
Uhuhquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nu moet je alle andere zes inwoners vermijden?
nee dat is het niet.quote:
jaquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:21 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Drie keer raden wie er niet mee gaat spinnen
Komen jullie allemaal uit druten ofzo?quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:26 schreef SiETSKE. het volgende:
ach, doetinchem is groter dan druten..
Doe dan iig elke kant, ander loopt ze zo lullig uit balansquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jahad het al vernomen
wil best nog d'r teen amputeren, maar dan gaat ze vast zeuren over fantoompijn
wie is 'jullie allemaal'?quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:28 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Komen jullie allemaal uit druten ofzo?
Dinges dacht ik ook? Er was iets met druten, ze postte er over, maar vervolgens moest iedereen het wegediten dus wat het nou was weet ik nietquote:
Moet je niet zo lurken!quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hee jullie twee fietsfanaten! doe es ff niet praten alsof ik er niet bij ben
Ik in ieder geval niet!quote:
Ik was druk bezig met mijn kamer op te ruimen e.d.quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:33 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Moet je niet zo lurken!
Ik fanaat
Jij als mod kan toch lezen wat er geëdit is? Doe dit ook eens even weg editenquote:
Yes 'mam!quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jij als mod kan toch lezen wat er geëdit is? Doe dit ook eens even weg editenik laat het niet voor niets wegeditten enzo he.
Beterskap meiske!quote:
Hallo meneer en mevrouw Yashaaaaa, wij komen eens even praten over de onzeglijke misdragingen van uw dochter op internetquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dank u
1+1= 2 enzo geen zin in dat mijn ouders lastig gevallen worden
quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:46 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hallo meneer en mevrouw Yashaaaaa, wij komen eens even praten over de onzegdelijke misdragingen van uw dochter op internet
ik neem aan dat een vriendje wel weet waar je woontquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nouja zo stond mijn toenmalige vriendje ineens ook spontaan voor de deur
Dat zal wel meevallen hoor. Ik sta dr ook op, met alles nog welquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dank u
1+1= 2 enzo geen zin in dat mijn ouders lastig gevallen worden
* waf!quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jij als mod kan toch lezen wat er geëdit is? Doe dit ook eens even weg editenik laat het niet voor niets wegeditten enzo he.
zit nu in de terminalkamer met de grote schermen te kloten met die kk causopdrachtquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:52 schreef Nielez het volgende:
[..]
Toevallig bij Programmeren net?.
Boring indeed.
Dalijk DM?
maar ik gá wel, want ik ben een doorzetterquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:52 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Kijk Yasha, moblo wil ook niet spinnen.
En daarna begin je aan Rene?quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
maar ik gá wel, want ik ben een doorzetteren ik wil goddelijk slank en fit worden
Joh, kijk ns aan de opposite kant van de room?quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zit nu in de terminalkamer met de grote schermen te kloten met die kk causopdracht
quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
maar ik gá wel, want ik ben een doorzetteren ik wil goddelijk slank en fit worden
toen was hij nog geen vriendjequote:Op maandag 27 oktober 2008 12:49 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik neem aan dat een vriendje wel weet waar je woont
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |