Is het trouwens niet staying?quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Mindlight opende ooit een topic met deze TT, alleen ging dat over Excelsior.
We weten allemaal wat daar mee gebeurd is, ik hoop echter dat Feyenoord er weer bovenop komt.
En dat lukt uiteindelijk ook wel, maar dan moet Verbeek wel het vertrouwen blijven krijgen. Daar kun je een hoop mee bereiken, dat zag je vorig jaar bij NEC.
Greene mag inderdaad nooit meer spelen. Tiendalli speelde wel redelijk, alleen had hij minder te doen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:37 schreef Merkie het volgende:
Ik zeg het voor de 4000e keer: Greene nooit meer opstellen. Tiendalli was vandaag veel beter. Greene heeft ons echt al zoveel doelpunten gekost dit seizoen, echt niet normaal hoor.
Dat zeg ik dus de hele tijd al, alleen met iets andere woorden.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:29 schreef TC03 het volgende:
Leuk, maar we schieten er nog niks mee op.
Geen woorden maar dadenquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:38 schreef Crane het volgende:
TT
[..]
Dat zeg ik dus de hele tijd al, alleen met iets andere woorden.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:37 schreef Merkie het volgende:
Ik zeg het voor de 4000e keer: Greene nooit meer opstellen. Tiendalli was vandaag veel beter. Greene heeft ons echt al zoveel doelpunten gekost dit seizoen, echt niet normaal hoor.
Wat stond er eerst?quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:44 schreef Gordon_Shumway het volgende:
TT gewijzigd na verzoek van Kopbal
volgens mij is het inderdaad staying
Volgend jaar naar de Lange Leegtequote:
Jep en dat werd tijd.. Greene moet echt snel weg en gewoon Tiendalli erin laten die kan het gewoon niet slechter doen dan die prutser Greenequote:Op zondag 26 oktober 2008 18:41 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Zozo , Tiendalli mocht zo maar een keer spelen ?
Er stond eerst stayin'.quote:
Gezien het wedstrijdbeeld moeten we erg blij zijn met een punt...quote:
Idd triest.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:13 schreef Juk het volgende:
Laatste half uur in ieder geval veel strijd gezien.
Wijnaldum speelde wederom met veel strijd en passie. Alleen vrij triest om te zien dat een ventje van 17 voorop gaat in de strijd...
Goed gezegd. Alleen die tering-Greene staat komende wedstrijd gewoon weer in de basis hoor, ga daar maar vanuit. Die mongool heeft ons punten gekost, al jarenlang zelfs. En toch staat ie er elk seizoen gewoon in.quote:Maar 1 ding lijkt me duidelijk, Tiendalli speelt basis tot Lucius terug is. Greene loopt bij de eerste goal gewoon weg bij Sibon de de assist geeft en over die 2de goal wil ik het niet eens hebben
Klopt.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:16 schreef sjimz het volgende:
Toch vond ik Timmer niet vrijuit gaan bij de eerste tegengoal hoor.
Hou alsjeblieft op met 1 of 2 spelers eruit lichten die 1 helftje redelijk speelden.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:16 schreef Kopbal het volgende:
Vond Makaay, vooral in de eerste helft, erg goed spelen.
Hou jij alsjeblieft op met posten.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:17 schreef Crane het volgende:
[..]
Hou alsjeblieft op met 1 of 2 spelers eruit lichten die 1 helftje redelijk speelden.
Hij is een paar maanden geband geweest volgens mij.quote:
Ja idd, iedereen met een andere mening moet idd z'n bek maar houden. Ik ben niet tevreden met een 8e plek hoor.quote:
Ohquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:22 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Hij is een paar maanden geband geweest volgens mij.
Ben het erg met je eens.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:22 schreef Crane het volgende:
[..]
Ja idd, iedereen met een andere mening moet idd z'n bek maar houden. Ik ben niet tevreden met een 8e plek hoor.
Ik onderbouw alles nog met feiten, zoals het FEIT dat we nog steeds 15e staan, we weer eens niet gewonnen hebben, en het spel vandaag weer klote was.
Jullie zoeken alleen maar constant krampachtig naar dat ene positieve puntje om dat uit te vergroten. Dat een speler 1 helft redelijk speelt is geen compliment waard ofzo hoor.
Vervelend he, als mensen iets doen wat jij zelf niet kan (een wedstrijd analyseren).quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:17 schreef Crane het volgende:
[..]
Hou alsjeblieft op met 1 of 2 spelers eruit lichten die 1 helftje redelijk speelden.
Nee, hij is waarschijnlijk net als ik niet tevreden met een puntquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:24 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Heb je je maandelijkse periode ofzo?
Dat is niet analyseren, dat is gewoon door je Feyenoord-bril de 'positieve' puntjes zoeken. Als je het analyseerde dat kon je zeggen dat Feyenoord weer eens kut en slordig speelde, Greene blunderde en dat Feyenoord daarna mazzel had dat Heerenveen ons 2 doelpunten cadeau gaf.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vervelend he, als mensen iets doen wat jij zelf niet kan (een wedstrijd analyseren).
Nee.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:29 schreef Crane het volgende:
[..]
Dat is niet analyseren, dat is gewoon door je Feyenoord-bril de 'positieve' puntjes zoeken.
Pff.quote:
Greene en Bahia waren zo bagger, De Cler hopeloos uit vorm, Timmer zat er echt niet lekker bij bij die eerste goal, Janota speelde wel lekker, Tiendalli een verbetering en Makaay speelde niet zijn slechtste wedstrijd ooit. Zo dan?quote:
Dat is een redelijke analyse idd. Je vergeet te zeggen dat die 1-0 eigenlijk gewoon als eigen doelpunt van mongooltje Greene geteld mag worden, Feyenoord slap speelde en dat we goed weg zijn gekomen omdat Heerenveen dat toeliet.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Greene en Bahia waren zo bagger, Timmer zat er echt niet lekker bij bij die eerste goal, Janota speelde wel lekker, Tiendalli een verbetering en Makaay speelde niet zijn slechtste wedstrijd ooit. Zo dan?
Heerenveen speelde de tweede helft erg slecht hoor, een Feyenoord in goede doen had er 4-2 van gemaakt.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:34 schreef Crane het volgende:
[..]
Dat is een redelijke analyse idd. Je vergeet te zeggen dat die 1-0 eigenlijk gewoon als eigen doelpunt van mongooltje Greene geteld mag worden, Feyenoord slap speelde en dat we goed weg zijn gekomen omdat Heerenveen dat toeliet.
Dat zeg ik toch? Maar als Heerenveen in de 2e helft had aangezet was het gewoon 5-0 geworden.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
Heerenveen speelde de tweede helft erg slecht hoor, een Feyenoord in goede doen had er 4-2 van gemaakt.
Scherpe analyse. Als, als, als.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:39 schreef Crane het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch? Maar als Heerenveen in de 2e helft had aangezet was het gewoon 5-0 geworden.
Ja, maar dat konden ze niet, mede doordat Feyenoord feller speelde.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:39 schreef Crane het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch? Maar als Heerenveen in de 2e helft had aangezet was het gewoon 5-0 geworden.
Dat is slechts een hypothetische analyse.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
...een Feyenoord in goede doen had er 4-2 van gemaakt.
Staat gewoon weer vaak in de basis komend seizoen hoor.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Het lijkt me dat Greene het nu kan schudden. Een rechtsback voor een rechtsback wisselen is - zeker bij de stand toen - gewoon nutteloos. Ik hoop dat het een teken is!
Alsnog een complimentje aan de scouting? Of ben ik nu weer te positief bezig.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:44 schreef Crane het volgende:
We hadden Arnautovic echt een arbitrage-zaak aan moeten laten spannen. Al was het maar om de relatie tussen hem en Twente zo te verstoren dat ze hem alsnog hadden laten gaan.
Dus de komende 24 wedstrijden niet, teken ik voorquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:45 schreef Crane het volgende:
[..]
Staat gewoon weer vaak in de basis komend seizoen hoor.
Die was idd goed gescout ja.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:46 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Alsnog een complimentje aan de scouting? Of ben ik nu weer te positief bezig.
Zeg dat dan, of zeg niets. Zoals ik al eerder zei: redelijk spelen is geen compliment waard, en al helemaal niet als het maar 1 helft was.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:47 schreef Juk het volgende:
Als iemand de analyse maakt dat Makaay 1 helft goed speelde kan je daar ook gelijk uit opmaken dat hij 1 helft niet goed speelde.
Liever pessimistisch dan jezelf voor de gek houden.quote:Maar als je dan allemaal niet snapt Crane, houd het gauw op he....
En je kan wel elke keer over het halflege glas beginnen maar waarom zo pessimistisch. Ik was iig al lang blij dat we dit keer wel veerkracht hebben getoond en bij een achterstand gewoon er vol voor zijn gegaan.
cranequote:Op zondag 26 oktober 2008 19:48 schreef Crane het volgende:
[..]
Zeg dat dan, of zeg niets.
[..]
Liever pessimistisch dan jezelf voor de gek houden.
Als hij 1 helft goed speelt hou je jezelf toch niet voor de gek ..... Jij wil gewoon niks positiefs zien.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:48 schreef Crane het volgende:
[..]
Zeg dat dan, of zeg niets.
[..]
Liever pessimistisch dan jezelf voor de gek houden.
Hopen hopen hopen... Maar alles komt goed, he jongens?quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:50 schreef Juk het volgende:
[..]
Als hij 1 helft goed speelt hou je jezelf toch niet voor de gek ..... Jij wil gewoon niks positiefs zien.
Omdat Janota niet scoort mag je niet zeggen dat het een goede speler is, wat is dat allemaal voor onzin.
Ik heb een hoop contactgestoorde gezien maar jij spant echt te kroon...
Mols stond vandaag ook niet in de basis.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:58 schreef Palmboom313 het volgende:
Ik zou zo tegen sparta spelen. De cler en green zijn al tijden uit vorm. Mols niet in de basis daar hoort hij niet te staan kan eventueel nog wel invallen.
TImmer
Tiendalli - Bahia - Hofland - Bronkhorst
Fer - Wijnaldum - El Ahmadi - Bruins
Makaay - Janota
Vooral Gio ipv de Cler is wel een goede.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:58 schreef Palmboom313 het volgende:
Ik zou zo tegen sparta spelen. De cler en green zijn al tijden uit vorm. Mols niet in de basis daar hoort hij niet te staan kan eventueel nog wel invallen.
TImmer
Tiendalli - Bahia - Hofland - Bronkhorst
Fer - Wijnaldum - El Ahmadi - Bruins
Makaay - Janota
Dat komt het ook. Dat komt het altijd.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:59 schreef Crane het volgende:
[..]
Hopen hopen hopen... Maar alles komt goed, he jongens?
Alleen dan is hij ook uiterst nuttig. Mols moet je nooit vanaf het begin laten starten, probeer het dan maar met een spits uit de jeugd.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:02 schreef _Mike_ het volgende:
Mols heeft iig wel bewezen een perfect breekijzer te zijn.
Ja Mols houd het 90 minuten niet eens meer volquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:04 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Alleen dan is hij ook uiterst nuttig. Mols moet je nooit vanaf het begin laten starten, probeer het dan maar met een spits uit de jeugd.
Janota is volgens mij niet echt een spits, meer een buitenspeler.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:08 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ja Mols houd het 90 minuten niet eens meer vol![]()
Janota is toch wel een talentvolle jeugdspits?
Hij is meer een buitenspeler geloof ik.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:08 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ja Mols houd het 90 minuten niet eens meer vol![]()
Janota is toch wel een talentvolle jeugdspits?
Erasmus is volgens mij nog kleinerquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:09 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Janota is volgens mij niet echt een spits, meer een buitenspeler.
Hij is dan ook 1 meter 20 ofzo.
Weet niet of Vink zoveel beter is.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:26 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Zonder Dick Jol moet dat toch wel lukken.
Kijk maar uit wat je zegt, Blinde Vink fluitquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:26 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Zonder Dick Jol moet dat toch wel lukken.
Sparta - Feyenoord vorig jaar vergeten?quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:33 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Weet niet of Vink zoveel beter is.
Dat zal ik niet zo gauw vergeten. Zelfs vanuit het uitvak kon ik zien dat boukhari hands maakte.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:37 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Sparta - Feyenoord vorig jaar vergeten?
Vink is ook waardeloos inderdaad.
Het blijkt maar eens te meer dat een agressieve Kuip voor problemen kan zorgen bij de tegenstander. Ook tegen Ajax merkte je dat heel goed.quote:Sollied: "Door Legioen punten weggegeven"
Niet alleen Gertjan Verbeek had een goed woordje over voor de steun van Het Legioen aan het zwalkende Feyenoord. Ook collega Trond Sollied stipte eveneens de belangrijke rol van het luidruchtige publiek in De Kuip aan. ,,Dat gaf bij ons te veel stress. We hebben mede daardoor hier twee punten weggegeven. Dat vind ik teleurstellend.’’
Ik heb het helaas niet kunnen zien vandaag, maar als ik de samenvatting lees is het wel tegenstrijdig met jou verhaal...quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:45 schreef TC03 het volgende:
De eerste twintig minuten heb ik echt het slechtste Feyenoord ooit gezien. Wat was dat dramatisch zeg.
quote:Ook tegen de Friezen ging het weer bijna fout, zonder dat dat nodig was. In het eerste half uur van de wedstrijd speelde de thuisclub namelijk best goed. Het zette Heerenveen vast op eigen helft en kreeg het publiek op de banken met een paar leuke aanvallen. Maar, zoals wel vaker de laatste weken, ontbrak net even dat stukje geluk en scherpte om het overwicht om te zetten in een goal.
Wat een wedstrijd was dat, ik zeg niet gauw dat de scheidsrechter het verschil is tussen winst en verlies, maar in dit geval welquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:37 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Sparta - Feyenoord vorig jaar vergeten?
Vink is ook waardeloos inderdaad.Braamhaar daarentegen.
![]()
Dat was meer het kwartiertje voordat de goal viel.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:40 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik heb het helaas niet kunnen zien vandaag, maar als ik de samenvatting lees is het wel tegenstrijdig met jou verhaal...
[..]
Linkje
Feyenoord begon dramatisch maar kreeg steeds meer de touwtjes in handen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:40 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik heb het helaas niet kunnen zien vandaag, maar als ik de samenvatting lees is het wel tegenstrijdig met jou verhaal...
[..]
Linkje
De Cler doet de laatste tijd erg rare dingen, ernstige vormcrisisquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:41 schreef Scorpie het volgende:
Wat stond dDe Cler trouwens te doen bij het 1e doelpunt? Hij liep zo van die Paulo Henrique weg.
Als jij Feyenoorder was zou je ook helemaal waus worden van die Greene. Wat een flapdrol is dat. Met z'n kut accent.En dan gaan ze z'n contract verlengenquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:41 schreef sjimz het volgende:
Niet op de manier hoe jij het bracht hofpleinfontein.
Tiendalli was wel een verbetering.
Bizar he. Vorig jaar was hij veruit de meest constante Feyenoorder.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
De Cler doet de laatste tijd erg rare dingen, ernstige vormcrisis. Vorig seizoen was hij juist zo goed.
Op TV leek de sfeer heel erg matig. Na de 1-2 sloeg dat om.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:43 schreef Blawh het volgende:
Toch ook respect voor het legioen dat er bij vlagen toch aardig achter ging staan.
Sfeer was heel erg matig. Zeg maar gewoon slecht. Doodstil. Slechts enkele malen ging het publiek erachter staan en dat sloeg gelijk over op de spelers.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:45 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Op TV leek de sfeer heel erg matig. Na de 1-2 sloeg dat om.
die bal die hij in het veld trapte toen hij gewisseld werdquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
De Cler doet de laatste tijd erg rare dingen, ernstige vormcrisis. Vorig seizoen was hij juist zo goed.
Klopt, ik wens hem dan voor jullie ook geen plek in de basis toe maar lekker als ballendrager ofzo.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:43 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Als jij Feyenoorder was zou je ook helemaal waus worden van die Greene. Wat een flapdrol is dat. Met z'n kut accent.En dan gaan ze z'n contract verlengen. Tiendalli was vandaag vergeleken met Greene een verademing.
klopt, helaas gebeurt dat veel te weinigquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:40 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Het blijkt maar eens te meer dat een agressieve Kuip voor problemen kan zorgen bij de tegenstander. Ook tegen Ajax merkte je dat heel goed.
Het rare vind ik dat hij dan vooral boos word op anderen en niet op zichzelf. Hij zit continu te zaniken op andere spelers.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:44 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Bizar he. Vorig jaar was hij veruit de meest constante Feyenoorder.
wie heeft jou hier nou weer toegelaten?quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:26 schreef jorienvdherik het volgende:
quote:De Cler heeft wat uit te leggen
ROTTERDAM - Vleugelverdediger Tim de Cler heeft maandag wat uit te leggen aan trainer Gertjan Verbeek. De international van Feyenoord werd zondag tegen SC Heerenveen (2-2) in de 77e minuut boos gewisseld en liep meteen het halve veld rond om met een verbeten gezicht de kleedkamer op te zoeken.
„Ja, hij heeft wel wat tegen mij geroepen”, bekende Verbeek. „Of dat voor herhaling vatbaar is? Ja, hoor. Hij riep waarom ik dat nou deed. Dat zal ik hem maandag uitleggen. Kan hij mij meteen uitleggen waarom hij zo speelde.”
De Cler, en ook ploeggenoot Luigi Bruins, zijn aan een moeizaam seizoen bezig bij Feyenoord. Verbeek wisselt het duo geregeld, meestal met de nodige bijval van het legioen.
Hij gaat helemaal uit z'n dak jaquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het rare vind ik dat hij dan vooral boos word op anderen en niet op zichzelf. Hij zit continu te zaniken op andere spelers.
Jammer, want inderdaad, vorig jaar was hij echt goed bezig bij jullie.
Hij was ook zo boos na zijn wissel.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
Denk dat De Cler juist teveel coacht en schreeuwt (en hij heeft wat te coachen en schreeuwen op het moment) en de concentratie op het spel zelf dan verliest ofzo. Beter laat hij het gekrijs aan Hofland en Timmer over, want het wordt er niet rustiger op natuurlijk. Idd erg jammer, maar ik zie hem wel terugkomen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het rare vind ik dat hij dan vooral boos word op anderen en niet op zichzelf. Hij zit continu te zaniken op andere spelers.
Jammer, want inderdaad, vorig jaar was hij echt goed bezig bij jullie.
Wat een onzin overigens, kan me niet herinneren dat De Cler zo vaak wordt gewisseldquote:
quote:Legioen voorkomt 'opdonder' in Kuip
ROTTERDAM - Feyenoord is zondag in de drijfnatte Kuip ontsnapt aan een 'nieuwe opdonder', om in het jargon van trainer Gertjan Verbeek te blijven. De thuiswedstrijd tegen SC Heerenveen leverde een zwaarbevochten punt op (2-2).
Invaller Michael Mols bewees zijn waarde door in de extra tijd de bal met zijn hoofd over de doellijn te duwen.
De late remise leidde tot grote vreugde en opluchting bij de spelers, trainers en supporters van Feyenoord. Na drie competitienederlagen op rij en de Europese afgang donderdag in en tegen Nancy (3-0) konden de Rotterdammers zich een nieuwe deceptie eigenlijk niet veroorloven. ,,Ik hoop dat deze wedstrijd de ommekeer is voor Feyenoord,’’ verzuchtte Verbeek, die in de eredivisie op 13 september voor de eerste en laatste keer won (5-0 tegen FC Volendam). ,,Het moet toch een keertje gaan meezitten. Woensdag mogen we weer tegen Sparta en zoals ik het nu kan overzien, hebben we tegen Heerenveen geen schade opgelopen. Maar er komen nog twee trainingen aan, dus je weet het maar nooit bij ons.’’
Verbeek roemde na afloop de positieve houding van de fans van Feyenoord. ,,We hebben veel veerkracht getoond, maar dat is ook te danken aan het publiek. Het legioen heeft ons bij een stand van 0-2 geweldig gesteund. Er was echt sprake van een wisselwerking tussen de ploeg en de supporters. Dat is een groot compliment waard.’’
Feyenoord begon zonder veel overtuiging aan de wedstrijd tegen de vorige club van Verbeek. Halverwege de eerste helft had de rommelige thuisploeg, met Luigi Bruins voor de geblesseerde Karim el Ahmadi (enkel), even een opleving. Roy Makaay, terug van een liesblessure, was wel gevaarlijk, maar nog niet trefzeker.
SC Heerenveen had de wedstrijd aardig onder controle en zag Michael Dingsdag (redding doelman Henk Timmer) en Christian Grindheim (naast) de eerste kansen missen. In de 35e minuut was het alsnog raak, met dank aan grote passiviteit in de Rotterdamse afweer. Paolo Henrique scoorde in de korte hoek met een kopbal, 0-1
Zoals wel vaker dit seizoen kwam Feyenoord slecht uit de kleedkamer voor de tweede helft. Uit een pass van Grindheim kon Danijel Pranjic 0-2 intikken. Greene en Timmer kwamen beiden te laat. Het Rotterdamse publiek ging daarna toch nog stevig achter de tobbende thuisploeg staan, ook nadat Roy Beerens door Timmer van de beslissende 0-3 was afgehouden.
Het wanhoopsoffensief van Feyenoord leidde tot een aantal kansen en ook tot een treffer van Makaay uit een snoeiharde vrije trap. Het leek bij 1-2 te blijven, ook door pech bij Mols (onderkant lat). De invaller beloonde in de extra tijd alsnog de grote werklust bij het karaktervolle Feyenoord door van dichtbij de bal met zijn hoofd over de lijn te drukken: 2-2.
,,We hebben twee punten laten liggen,’’ bromde Heerenveen-trainer Trond Sollied. ,,Het publiek van Feyenoord bezorgde ons te veel stress.’’
quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zo weer thuis. Wat een tyfus weer zeg![]()
Wissel van Tiendalli voor Greene was voor mij een van de hoogtepunten van de wedstrijd.
Die is nog steeds geblesseerd.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:31 schreef mister_popcorn het volgende:
de tering zeg wat n klote weertje. Gelukkig maar dat we tenminste 1 punt eraan hebben overgehouden, anders was het helemaal drie keer kut in de trein naar huis met me natte aars.
Wat is er eigenlijk met die jood van n landzaat aan de hand? Hebben we die voor de bank gehaald oid?
ppfffquote:
Dan zijn ze blind.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:40 schreef ursel het volgende:
[..]
[..]
Linkje
quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:29 schreef Happel het volgende:
Crane heeft eindelijk zijn medestander gevonden en wat voor een.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:32 schreef Crane het volgende:
[..]
Ga jij nou maar blij zijn met een puntje. Heb je je 'wij gaan Europa'-shirtje al klaar voor het geval we gaan stunten?
Erachter staan of zich hoofdzakelijk tegen Luinge tekeer gaan?quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:46 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Sfeer was heel erg matig. Zeg maar gewoon slecht. Doodstil. Slechts enkele malen ging het publiek erachter staan en dat sloeg gelijk over op de spelers.
Ik dacht dat we er bij de 0-2 al achter ging staan....quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:29 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Sfeer bij jullie viel me overigens vies tegen, maar dat was ook een aantal hier zelf al opgevallen. Pas toen het 1-2 werd hoorde ik het Legioen voor het eerst echt. 't Zal wel met de resultaten, het spelbeeld en het weer te maken hebben..
Nou dan mag hij dat eens haarfijn uit gaan leggen wat we zonder Bosz niet bereikt zouden hebben. Opdonderen met die vent.quote:Gudde: "Vertrek Verbeek niet aan de orde"
Op Radio Rijnmond liet algemeen directeur Eric Gudde weten dat een vertrek van Gertjan Verbeek absoluut niet aan de orde is. “We spiegelen ons aan clubs waar ze ook in slechte tijden de trainer hebben gesteund. Daar veranderen nog meer slechte resultaten en de houding van media en publiek niets aan."
Gudde toonde verder begrip voor het feit dat de buitenwereld vraagtekens zet bij de contractverlenging van Peter Bosz: "Wij zien vooruitgang op tal van gebieden, maar snappen dat het publiek naar resultaten kijkt."
Vond het tijdstip ook kut trouwens.quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:29 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Gefeliciteerd met het punt.. Wij speelden slecht, jullie speelden slechter. Echter dankzij defensief falen (Dingsdag/Vandenbussche/Bak Nielsen) wordt het dan nog 2-2 in de slotminuut
Sfeer bij jullie viel me overigens vies tegen, maar dat was ook een aantal hier zelf al opgevallen. Pas toen het 1-2 werd hoorde ik het Legioen voor het eerst echt. 't Zal wel met de resultaten, het spelbeeld en het weer te maken hebben..
Amenquote:Op maandag 27 oktober 2008 08:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nou dan mag hij dat eens haarfijn uit gaan leggen wat we zonder Bosz niet bereikt zouden hebben. Opdonderen met die vent.
quote:Verbeek zeer te spreken over Tiendalli
Dwight Tiendalli verving tegen Heerenveen Serginho Greene als rechtsback. Tiendalli kreeg in de zomer nog te horen dat hij moest vertrekken en niet meer bij het eerste mocht trainen. Verbeek in het AD: 'Die jongen was al afgeschreven, maar heeft het geweldig gedaan.'
Wat wordt er op zo'n vergadering besproken?quote:Op maandag 27 oktober 2008 08:47 schreef dill het volgende:
Vanavond trouwens een vergadering van de business club, schijnt wel wat vuurwerk op te gaan leveren.
Ik ben benieuwd, ga wel even kijken denk ik.
Dat hangt af van wat er speelt. En meestal is er een gast die geïnterviewd wordt door bijvoorbeeld Schelvis maar dat staat dan op de uitnodiging en die heb ik ff niet bij de hand.quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat wordt er op zo'n vergadering besproken?
Was in het uitvak (waar de sfeer trouwens ook bagger was) niet te horen..quote:Op maandag 27 oktober 2008 07:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik dacht dat we er bij de 0-2 al achter ging staan....
Kun je gelijk even vragen wat het nut is geweest van vak KK.quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:28 schreef dill het volgende:
[..]
Dat hangt af van wat er speelt. En meestal is er een gast die geïnterviewd wordt door bijvoorbeeld Schelvis maar dat staat dan op de uitnodiging en die heb ik ff niet bij de hand.
Zal vooral gaan over het feit dat er erg veel problemen zijn rond de business club denk ik. Het bestuur is pasgeleden opgestapt en Feyenoord gaat het nu zelf doen geloof ik, weet er het fijne ook niet van. Wat ook wel ter sprake zal komen is het parkeerbeleidGisteren ook weer 20 min. te laat.
Maar volgens mij zijn er redelijk wat leden die het helemaal gehad hebben met Feyenoord en hoe de zaken daar worden geregeld dus vandaar dat ik even ga kijken.
Ik denk dat het vak KK nu al meer opbrengt als dat het gedaan heeft. Toen vak KK nog tot de "normale" stoelen behoorde was het ook altijd maar zwak bezet.quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:57 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Kun je gelijk even vragen wat het nut is geweest van vak KK.
Dat dus. Als je zo'n vak niet eens vol kunt krijgen voor de klassieker lijkt het me weinig zinvol.quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Al is het natuurlijk vreemd dat zomaar ff een vak ombouwt zonder dat je nou eigenlijk weet of er vraag naar is.
Zo is nou eenmaal de hele visie van de club. Ze doen maar wat....quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:04 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat dus. Als je zo'n vak niet eens vol kunt krijgen voor de klassieker lijkt het me weinig zinvol.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:25 schreef denthemen het volgende:
De 2-2 was overigens buitenspel was gister op tv te zien
WTF, ik heb het zelf niet op TV gezien maar ik weet echt 100% zeker dat het geen buitenspel kan zijn geweest. Hofland kopt de bal op goal. Daar staan 2 verdedigers die hem eruit proberen te koppen en Mols komt daar bij inlopen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:25 schreef denthemen het volgende:
De 2-2 was overigens buitenspel was gister op tv te zien
Omdat de keeper is uitgelopen telt die niet meer. Mols stond tussen de eerste en de tweede verdediger in dus het was wel buitenspel.quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
WTF, ik heb het zelf niet op TV gezien maar ik weet echt 100% zeker dat het geen buitenspel kan zijn geweest. Hofland kopt de bal op goal. Daar staan 2 verdedigers die hem eruit proberen te koppen en Mols komt daar bij inlopen.
In de herhaling was het goed te zien dat er maar 1 verdediger achter mols stond, die andere stond er schuin voor.quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
WTF, ik heb het zelf niet op TV gezien maar ik weet echt 100% zeker dat het geen buitenspel kan zijn geweest. Hofland kopt de bal op goal. Daar staan 2 verdedigers die hem eruit proberen te koppen en Mols komt daar bij inlopen.
Was gister bij studio voetbal, 1 van de verdedigers die later op de doellijn staat haalt Mols in. In 1e instantie staat Mols dus tegenover 1 verdediger. Het is niet mijn hersenspinseltje hoor, het was gister op tvquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Maak eens een print screen van het moment dat de bal de kop raakt van Hoflandquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[ afbeelding ]
Vind ze toch aardig op 1 lijn staan als je naar de banen van het veld kijkt.
Lijkt me niet erg slim. Brengt nog meer onrust.Als het waar is natuurlijkquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:37 schreef Irritatie100 het volgende:
In de wandelgangen van voetbalzone () heeft iemand een reactie geplaatst (
) dat later vandaag bekend wordt gemaakt dat de Cler uit de selectie is gezet vanwege zijn reactie na zijn wissel.
Vanwege de "bron" geloof ik er eerlijk gezegd weinig van
quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[ afbeelding ]
Vind ze toch aardig op 1 lijn staan als je naar de banen van het veld kijkt.
En ik denk ook niet dat ze na een baggerrechtsback de linksbackpositie ook even te grabbel gaan gooienquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:37 schreef Irritatie100 het volgende:
In de wandelgangen van voetbalzone () heeft iemand een reactie geplaatst (
) dat later vandaag bekend wordt gemaakt dat de Cler uit de selectie is gezet vanwege zijn reactie na zijn wissel.
Vanwege de "bron" geloof ik er eerlijk gezegd weinig van
Dat maakt niet uit, is het nog hinderlijk buitenspel.quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nieuwe discussie: raakte Mols de bal wel?
Jorien had zijn kaart toch verkocht?quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:43 schreef ruud_fr het volgende:
die grensrechter durfde gewoon niet te vlaggen
quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:54 schreef Crane het volgende:
Wat heeft De Cler dit seizoen toch? Een en al frustratie.
Jammer, dan kan hij dus ook niet geblesseerd rakenquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:00 schreef TJDoornbos het volgende:
Greene zal wel niet spelen D-K
we kunnen hem keer na de training aftuigenquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jammer, dan kan hij dus ook niet geblesseerd raken
quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:16 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
we kunnen hem keer na de training aftuigen
[..]
Je bedoeld die homo grensrechter die telkens met een huppelpasje langs de lijn liep aan de kant van vak W?quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:33 schreef InnocentFR het volgende:
Die vent die aan die kant stond te vlaggen was sowieso een balletje, enige wat hij deed was vlaggen als de beslissing al gemaakt was of helemaal niet vlaggen terwijl het wel nodig was, beetje onzeker pikkie wasset.
De Cler vind ik altijd meer een middenvelder, heb er een grafhekel aan dat hij waarschijnlijk een regeltje in ze hoofd heeft dat er minimaal 2 meter ruimte tussen de aanvaller en hem moet zitten. Enige wat hij in 9/10 gevallen probeert is de bal blocken(wat meestal niet lukt) en niet veroveren.
Verbeek deed een paar goede wissels, Bruins liep er maar een beetje bij en greene is een bekend verhaal.
[..]
Daarom hielp hij jullie, groepsgevoelquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je bedoeld die homo grensrechter die telkens met een huppelpasje langs de lijn liep aan de kant van vak W?
dat is echt bizar ja, altijd heeft de aanvaller de ruimtequote:Op maandag 27 oktober 2008 20:33 schreef InnocentFR het volgende:
De Cler vind ik altijd meer een middenvelder, heb er een grafhekel aan dat hij waarschijnlijk een regeltje in ze hoofd heeft dat er minimaal 2 meter ruimte tussen de aanvaller en hem moet zitten. Enige wat hij in 9/10 gevallen probeert is de bal blocken(wat meestal niet lukt) en niet veroveren.
Ja diequote:Op maandag 27 oktober 2008 20:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je bedoeld die homo grensrechter die telkens met een huppelpasje langs de lijn liep aan de kant van vak W?
quote:Knappe overwinning jong Feyenoord
Jong Feyenoord heeft maandagavond het duel met Jong sc Heerenveen met 1-0 gewonnen. Jordao Pattinama tekende na ruim een uur spelen op aangeven van Luis Pedro voor het enige doelpunt van de wedstrijd. De Rotterdammers dwongen tijdens het duel meerdere kansen af en kwamen op Varkenoord zelf geen moment in gevaar tegen de Friese opponent.
Lang bleef echt gevaar uit in het duel tussen de nummer vier en zes in de eredivisie voor beloftenelftallen. Beide ploegen probeerden het met een enkel schot uit de tweede lijn, maar die konden de keepers niet verontrusten.
Halverwege de eerste helft brak er een periode aan waarin Feyenoord de bovenliggende partij was. Pedro was vanaf de linkerflank zijn tegenstanders diverse malen te slim af, maar zijn schoten werden tot twee keer toe gekraakt.
Kermit Erasmus kon op zijn beurt een voorzet vanaf de rechterkant van Pattinama niet voldoende controleren, waardoor de kans voor de Zuid-Afrikaan verkeken ging. Het dichts bij een Rotterdamse treffer was Timothy Derijck. De centrale verdediger zag zijn inzet na een corner net langs de verkeerde kant van de paal gaan.
Heerenveen zette hier weinig tegenover, al mocht Feyenoord van geluk spreken dat een Friese kopbal op slag van rust maar net naast het doel van keeper Darley eindigde. Zodoende zochten beide elftallen met een 0-0 tussenstand de kleedkamer op.
Dwight Tiendalli en Erasmus keerden na de onderbreking niet meer terug. Hun plaatsen werden ingenomen door Lorenzo Piqué en Michal Janota. Net als de eerste helft kwam ook het tweede bedrijf qua kansen moeizaam op gang.
Na ruim een uur spelen betekende de eerste kans direct ook een doelpunt. Pedro, die het zwaar te verduren had met diverse stevige charges op zijn benen, ontdeed zich in het strafschopgebied op wonderschone wijze van twee tegenstanders. Zijn schot werd nog gepareerd door de Friese doelman, de rebound van Pattinama verdween wel in het doel: 1-0.
Feyenoord bleef gevaarlijk. Kort na de verkregen voorsprong zagen Pattinama en de sterk spelende Manteiga hun inzetten gekeerd worden door de keeper van Heerenveen. In de rebound na de bal van Manteiga raakte Derijck de lat.
Heerenveen ging op zoek naar de gelijkmaker, maar Feyenoord hield het achterin goed dicht. Verder dan een boogbal over het doel van Darley kwamen de gasten niet. De Rotterdammers zetten hier ook niet veel meer tegenover, waardoor Pattinama na negentig minuten als matchwinner van het veld ging.
quote:De Cler maakt Verbeek excuses
Door WIETSE DIJKSTRA
ROTTERDAM - Voordat Feyenoord maandag begon aan de voorbereiding op de derby tegen Spart werd in de Kuip eerst een binnenbrandje geblust. Tim de Cler bood in de spelersgroep zijn excuses aan voor zijn onprofessionele gedrag na zijn wissel tegen SC Heerenveen.
afbeelding vergroten Tim de Cler. FOTO ORANGE PICTURES
Daarmee was voor trainer Gertjan Verbeek de kous af. ,,Tim beledigt mij niet als hij boos wordt,'' aldus Verbeek. ,,Hij zet alleen zichzelf te kijk.''
De Cler reageerde furieus toen hij zondag in de 77ste minuut naar de kant werd gehaald. Dat hij door Verbeek voor de derde keer in een week tijd werd opgeofferd bij een achterstand - eerder overkwam hem dat ook al tegen Nancy en Willem II - werd de 29-jarige international even te veel. Met een hoop misbaar verliet hij het veld en beende vervolgens meteen richting spelerstunnel.
Die actie van De Cler viel verkeerd bij de Feyenoord-aanhang, die de wissel met instemming had begroet. Zoals eerder ook werd geklapt toen het bordje met het rugnummer van Serginho Greene omhoog ging.
De Cler, vorig seizoen de eerste grote aankoop in Rotterdam, worstelt al sinds de voorbereiding deze zomer met zijn vorm en lijkt momenteel in weinig meer op de steunpilaar die hij bij zijn komst naar de Kuip was. En juist dan valt het bij de supporters slecht dat hij zich op anderen - trainer, arbitrage, tegenstander - afreageert.
'Waarom doe je dat nou?' riep De Cler zondag naar Verbeek toen hij het veld afliep. De trainer gaf hem gisteren, toen de emoties waren weggeëbt, in alle rust het antwoord.
,,Ik heb uitgelegd waarom ik hem eraf haalde,'' aldus Verbeek. ,,Ik wilde op het laatst één op één spelen en ik kon moeilijk Dwight Tiendalli, die ik er net in gebracht had, er weer uithalen.
,,Dat begreep Tim een dag later ook wel. Als je een linkerspits brengt, is het niet zo raar om een linksback eruit te halen.''
Hoewel het een tactische maatregel was, erkende Verbeek dat De Cler niet goed in de wedstrijd zat. ,,Als hij de sterren van de hemel had gespeeld en de ene mooie voorzet na de andere had gegeven, had ik hem natuurlijk niet gewisseld. Tim vindt zelf ook dat hij niet zijn niveau haalt. Dat vindt hij teleurstellend.''
Hij had zich alleen niet zo moeten laten gaan, vindt Verbeek. ,,Ik vond het niet verstandig, want de hele wereld kijkt mee. Je kunt als speler niet altijd doen wat er in je opkomt.
,,Tim heeft in de groep gezegd dat zijn gedrag niet zo slim was en dat hij in een moeilijke tijd niet zo had moeten reageren. Maar zijn reactie duidt ook op een grote betrokkenheid. Hij had in de slotfase graag een bijdrage willen leveren.''
Disciplinaire maatregelen bleven dan ook uit. Verbeek: ,,Waarom zou ik een boete moeten geven? Omdat andere trainers dat ook doen? Ik heb er geen last van gehad. Voor mij is het geen issue. Dat is het ook nooit geweest.''
Van onderhuidse spanningen heeft Verbeek in elk geval nooit iets gemerkt. ,,Ik heb intussen een aantal prima gesprekken met Tim gehad. Ik heb niet het idee dat er wat speelt tussen ons. Ik heb alleen geconstateerd dat hij wat overdreven reageert. En dat hij niet zijn niveau haalt. Dat is hij het me eens.
,,Tim is een rustige jongen, al kon hij bij AZ ook wel eens extreem reageren. Dat gaat alleen ten koste van zijn spel.''
Mooi, dan is daarme de kous af.quote:
juistquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:16 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Heeft 45 minuten meegedaan. Die start dus woensdag.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:09 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Tiendalli doet mee, dus ik betwijfel of hij woendag begint.
Zo duidelijk vind ik het niet. Een halve seconde later staat die verdediger alweer op lijn.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Duidelijk buitenspel, al gun ik Feyenoor dat punt wel.
Treurig, kan het eigenlijk niet anders omschrijven.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dill, hoe was het bij de vergadering van de Businessclub?
Waarschijnlijk moet je je krukken inleveren.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:58 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Ik loop op krukken.Kom ik woensdag binnen?Lijkt me niet dat ze daar moeilijk over gaan doen?Bij Feyenoord zal ik ongetwijfeld niet naar binnen mogen
Lijn 23 richting Holy volgens mij, maar er rijden vast wel speciale trams en anders kun je metro nemen is nml even ver lopenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:10 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moet je je krukken inleveren.
Nee joh, lijkt me geen probleem toch?
Weet jij trouwens welke tram ik het beste kan nemen woensdag naar het kasteel?
Je weet het tegenwoordig maar nooit.Je kan er wel iemand flinke tikken mee geven of richting een speler gooien.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:10 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moet je je krukken inleveren.
Nee joh, lijkt me geen probleem toch?
Weet jij trouwens welke tram ik het beste kan nemen woensdag naar het kasteel?
Gister met zaalvoetbal klapte m'n enkel dubbel toen een schot werd geblokt. Gelukkig is het niet gebrokenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:11 schreef TN-FR het volgende:
Waarschijnlijk krijg je zelfs een voorkeursbehandeling.
Wat heb je btw gedaan? Uitgegleden op een natte trap afgelopen zondag
bronquote:El Ahmadi en Lucius hervatten groepstraining
Karim el Ahmadi en Theo Lucius zijn weer vrijwel helemaal fit. Beide middenvelders trainden dinsdag weer mee met de selectie van coach Gertjan Verbeek.
El Ahmadi stond buiten spel sinds de wedstrijd in Nancy, waar hij een tik op zijn enkel kreeg. Hij miste hierdoor de wedstrijd tegen Heerenveen. Lucius verkeerde al langer in de lappenmand. Zijn laatste optreden in de hoofdmacht van Feyenoord was half september, tegen Ajax. Sindsdien stond hij langs de kant met een teenblessure
Je vergeet Vincken..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Landzaat, Tomasson, Slory, Vlaar en de Guzman missen we nu nog.
Wanneer is Slory weer fit?
Vind het eigenlijk best wel een toegevoegde waarde, die El Ahmadi.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:16 schreef CylonNL het volgende:
El Ahmadi in de ziekenboeg is niet echt een groot gemis..![]()
Liever een topfitte Makaay en Tomasson.
Ik dacht, ik zet maar een paar opties voor Vincken erbij.. Hij heeft ze nodigquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:41 schreef ursel het volgende:
[..]
Je vergeet Vincken..
Feyenoord
Speler Reden
Andwele Slory Hamstringblessure
Denny Landzaat Hamstringblessure
Jon Dahl Tomasson Enkelblessure
Jonathan De Guzman Bovenbeenblessure
Karim El Ahmadi Niet wedstrijdfit
Ron Vlaar Zware knieblessure
Theo Lucius Niet wedstrijdfit
Tim Vincken Bovenbeenblessure
Tim Vincken Onderbeenblessure
Tim Vincken Scheenbeenblessure
Tim Vincken Dijbeenblessure
Tim Vincken Bovenarmblessure
Tim Vincken Ribblessure
Tim Vincken Adamsappelblessure
Tim Vincken Sleutelbeenblessure
Tim Vincken hartklepblessure
Tim Vincken Ooglidblessure
Tim Vincken Wenkbrauwblessure
quote:Radio Rijnmond: Greene en El Ahmadi in basis
Volgens Radio Rijnmond zal Karim El Ahmadi die vandaag de groepstraining hervatte zal woensdag terugkeren in de basis tegen Sparta. Luigi Bruins zal net als de sterk ingevallen Dwight Tiendalli op de bank beginnen. Trainer Verbeek blijft het vertrouwen houden in Serginho Greene en Diego Biseswar.
Uit de wandelgangen van voetbalzonequote:Sulejman Smajic staat in de belangstelling van Ajax en Feyenoord. Ook diverse clubs uit de Primera División hebben de middenvelder van FCV Dender EH op de korrel. Naar verluidt hebben scouts van Ajax en Feyenoord de afgelopen weken diverse malen op de tribune gezeten voor de 24-jarige Bosniër, die eerder voor H¦K Zrinjski Mostar uitkwam. De eenmalig international is bezig aan zijn eerste seizoen in dienst van de ploeg van de Nederlander Johan Boskamp. (Diverse Belgische media)
De kans is groot dat Timothy Derijck in de winterstop vertrekt bij Feyenoord. Vier Belgische clubs zijn geinteresseerd in de centrale verdediger, waaronder een topclub en een aantal subtoppers. Derijck keert zelf het liefst terug naar zijn vaderland. Vorig jaar werd de aanvoerder van Jong Feyenoord al uitgeleend aan het FCV Dender EH. Door blessures in de A-selectie van GertJan Verbeek zat Derijck de laatste drie wedstrijden bij de selectie van eerste elftal. (RTV Rijnmond)
quote:Operatie dreigt voor Tomasson
ROTTERDAM - Als Jon Dahl Tomasson deze week geen vooruitgang boekt met het herstel van zijn enkelblessure gaat de Feyenoorder onder het mes. Als het daadwerkelijk tot een operatie komt is de Deense aanvaller zeker tot de winterstop uitgeschakeld.
telegraaf
Kunnen jullie hem wel betalen? Zeker als Ajax in de race is?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:26 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Uit de wandelgangen van voetbalzone
Het is ook niet te geloven hè.quote:
quote:Feyenoord wil Baye Djiby Fall graag aan de selectie toevoegen
Feyenoord wil Baye Djiby Fall graag aan de selectie toevoegen. Scout John Metgod zat afgelopen zondag op de tribune in Kopenhagen om het duel van diens Odense BK te bekijken. Het duel tegen FC Kopenhagen eindigde overigens in 0-0. De eerste keer in het seizoen dat Odense niet tot scoren kwam.
Eerder maakte ook FC Twente haar interesse kenbaar in de 23-jarige spits. De Senegalees voert momenteel de topscorerslijst van de Deense Superliga aan met negen doelpunten. Odense BK heeft echter wel een prijskaartje van 6,7 miljoen euro op het hoofd van de speler geplakt, die nog een contract heeft tot en met 31 december 2011.
In januari van dit jaar werd Fall voor 1,6 miljoen euro overgenomen van Al-Ain en eerder speelde hij voor AS Vitré en Randers FC.
In de buitenlandse media gaan ook geruchten dat Panathinaikos in januari graag Roy Makaay zou willen aantrekken. Fall zou een mooi alternatief zijn.
Wat een miskoop, heeft nog niks laten zien, behalve 3 penalties.quote:
Hij was gratis, dus jank niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wat een miskoop, heeft nog niks laten zien, behalve 3 penalties.
Hoe aardig die vroeger ook was.
Ah, volgens jouw redenering is El Ahmadi ook een miskoop.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wat een miskoop, heeft nog niks laten zien, behalve 3 penalties.
Hoe aardig die vroeger ook was.
Geen miskoop, wel een aankoop die ik niet snap. Er zit totaal geen visie achter de aankoop van El Ahmadi.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:36 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ah, volgens jouw redenering is El Ahmadi ook een miskoop.
Dat is wat anders.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Geen miskoop, wel een aankoop die ik niet snap. Er zit totaal geen visie achter de aankoop van El Ahmadi.
Moet zeggen dat die wel goed speelt, veel beter als een bronckhorst / landzaatquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:36 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ah, volgens jouw redenering is El Ahmadi ook een miskoop.
Landzaat heeft nog geen wedstrijd gespeeld dit seizoen, dus hoe kun je zo'n conclusie trekken? Ik denk dat Landzaat voor dit Feyenoord nog best wel wat kan betekenen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Moet zeggen dat die wel goed speelt, veel beter als een bronckhorst / landzaat
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Moet zeggen dat die wel goed speelt, veel beter als een bronckhorst / landzaat
Dit is niet waar.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Landzaat heeft nog geen wedstrijd gespeeld dit seizoen, dus hoe kun je zo'n conclusie trekken? Ik denk dat Landzaat voor dit Feyenoord nog best wel wat kan betekenen.
Voor de liefhebber:quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Jong Feyenoord met 1-0 voor tegen Jong Heerenveen!
Weet iemand toevallig de opstelling van deze wedstrijd?
quote:Feyenoorders Beslissend Bij Kwalificatie Oranje Onder 17
Het Nederlands elftal voor spelers onder de zeventien jaar heeft zich dinsdagmiddag overtuigend geplaatst voor de volgende kwalificatieronde op weg naar het Europees kampioenschap. In Italië werd het gastland in het derde groepsduel met ruime cijfers aan de kant gezet: 5-2. Feyenoorders Nygel Velder en Shabir Isoufi (2) namen een deel van de Nederlandse productie voor hun rekening.
Bondscoach Albert Stuivenberg begon de wedstrijd met liefst vijf spelers van Feyenoord in de basisopstelling. !!!! Naast Velder en Isoufi waren dat Stefan de Vrij, Ryan Bouwmeester en Osama Rashid. Bouwmeester en Isoufi werden in de loop van de tweede helft naar de kant gehaald.
Door de overwinning op Italië besluit Nederland de eerste kwalificatiepoule als nummer één. Eerder werd er al met 3-0 gewonnen van Letland en gelijkgespeeld tegen Cyprus (0-0). Oranje plaatst zich hiermee voor de zogeheten Eliteronde, die maart volgend jaar wordt gespeeld. Weet het team van Stuivenberg ook die kwalificatieronde door te komen, dan is het zeker van een plaatsbewijs voor het Europees kampioenschap.
quote:Nieuw trainingsprogramma laatste redmiddel voor Vincken?
De Telegraaf meldt dat de chronisch geblesseerde Tim Vincken de komende maanden aan een volledig nieuw trainingsregime wordt onderworpen. Deze aanpak wordt als een soort laatste redmiddel gezien voor de chronisch geblesseerde buitenspeler. "Als ook dit niet zou aanslaan, moet je misschien concluderen dat zijn lichaam niet in staat is tot sport op dit topniveau", aldus Gertjan Verbeek in De Telegraaf.
Sparta speelt met een veredelde A1 op het 3-mans middenveld. Moet zelfs voor Feyenoord te doen zijn.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:38 schreef jorienvdherik het volgende:
Wie verwachten er morgen een overwinning ?
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:42 schreef Stpan het volgende:
[..]
Sparta speelt met een veredelde A1 op het 3-mans middenveld. Moet zelfs voor Feyenoord te doen zijn.
Da's mooi. Feyenoord ook.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:42 schreef Stpan het volgende:
[..]
Sparta speelt met een veredelde A1 op het 3-mans middenveld.
Van deze site:quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waar komen toch al die geruchten vandaan dat Makaay naar Panathinaikos gaat?
Net of een club zelf geruchten op een hun site gaan zetten.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Van deze site:
http://www.pao.gr/index.php?category_id=3_makaay_10_28_2008
Je klikte he!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Net of een club zelf geruchten op een hun site gaan zetten.
quote:Feyenoord wil voor kerst duidelijkheid van Bosz
Feyenoord wil nog dit kalenderjaar duidelijkheid van Peter Bosz. De technisch directeur kan in Rotterdam een nieuw contract tekenen, maar heeft de eerste aanbieding naast zich neergelegd.
"We zijn in gesprek", zo laat algemeen directeur Eric Gudde in Voetbal International weten. "Over de vorderingen doe ik geen mededelingen, maar het lijkt me logisch dat je niet te lang kunt wachten."
Gudde stelt dan ook een uiterste datum. "Je moet dan denken aan het kalenderjaar 2008, vóór eind december willen wij toch wel duidelijk hebben. Want het is belangrijk te weten wie hier de technische verantwoordelijkheid draagt voor de komende jaren."
Bosz is aan zijn derde seizoen bezig bij Feyenoord. Eerder liet hij al optekenen graag verder willen in De Kuip, maar zijn eisenpakket komt voorlopig nog niet overeen met het voorstel van de Rotterdammers. Bosz was eerder als hoofdtrainer werkzaam bij AGOVV, De Graafschap en Heracles Almelo.
Zal ongetwijfeld goedkoper zijn. Maar had nu effe weinig trek om daar nog kaarten te moeten gaan halen. Ben ik te lui voor johquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:54 schreef dill het volgende:
Er zijn er ook zat die gewoon daar een kaart kopen, ben je nog goedkoper uit ook.
quote:Nu weer 375.000 Euro zomaar weg
Feyenoord moet de voormalige teammanager Hans Hagelstein een afkoopsom van 375 duizend euro betalen.
Feyenoord had geen fulltime baan meer voor Hagelstein, die de afgelopen jaren als 'clubdelegate' aan de club verbonden was. Voor de kantonrechter eiste Hagelstein een bedrag van zes ton, terwijl Feyenoord hem drie ton had aangeboden.
Voor Feyenoord was het voor het eerst sinds tien jaar dat de club een arbeidsgeschil voor de kantonrechter moest uitvechten.
De verkoop voor silvercards is ook nog niet begonnen, vandaar dat het nog niet zo snel gaat.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:38 schreef blindgier het volgende:
Al mensen hier een kaart voor Deportivo uit? Volgens mij gaat de verkoop niet echt heel snel. Voor niks zitten haasten
Pfff.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
En maar geld smijten om trainers van andere clubs binnen te halen en oud werknemers af te kopen, maar in spelers investeren, ho maar.
Zou strikt genomen wel moeten.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:47 schreef Juk het volgende:
In een normale organisatie kan je niet zoveel met je geld schuiven. Hoe raar het ook klinkt en overkomt, het zou best kunnen dat het afkooppotje niet gebruikt mag/kan worden om spelers te kopen. Of dat allemaal hetzelfde werkt in een voetbalclub durf ik niet te zeggen.
Ja echtquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:38 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wie is de scheidsrechter vandaag eigk?
De laatste keer was echt. Arbitraal dieptepunt.
Verbeek wilt hem vandaag gewoon zijn nekschot geven. Balverlies in de 4de minuut meteen wisselenquote:
Zelfs Buijsquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:25 schreef Crane het volgende:
ALLES is een beter alternatief dan Greene.
Bron?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:22 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Geen beter alternatiehieeeef.
Nee, Tiendalli ook niet.
Hehe, dat verdient zelfs Greene niet..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Verbeek wilt hem vandaag gewoon zijn nekschot geven. Balverlies in de 4de minuut meteen wisselen
Ik ook wel hoor. Maar hij is echt niets tot weinig beter dan Greene als hij in vorm is, laat staan als hij al een aantal maanden traint en meedoet met de beloften. Die is verre van topfit.quote:
quote:'Supporters zijn actievoeren moe'
In het NRC handelsblad wordt ingegaan op het feit dat het bij Feyenoord ondanks de sportieve malaise rustig blijft bij de achterban. "Ja hoor eens, het gaat hier al zo lang klote dat de supporters het actievoeren zo langzamerhand zat zijn”, zegt de Rotterdamse oud-voetbaljournalist Dick van den Polder. Op wie zouden de fans hun woede bovendien moeten richten, vraagt hij zich af. "Aan Verbeek ligt het niet, en in de directiekamer lopen zoveel zondebokken rond dat het moeilijk kiezen is." Toch kent het incasseringsvermogen grenzen, waarschuwt Van den Polder. "Gaat het tegen Sparta wéér fout, dan gaat het hier alsnog spoken." Al acht hij de kans daarop niet groot.
Complete artikel: http://www.nrc.nl/sport/e(...)tterdam-Zuid_en_West
quote:Toch kent het incasseringsvermogen grenzen, waarschuwt Van den Polder. "Gaat het tegen Sparta wéér fout, dan gaat het hier alsnog spoken." Al acht hij de kans daarop niet groot.
Was Greene, niet Wijnaldum.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:49 schreef Gert het volgende:
Volgens Reitsma was de buitenspelgoal van Sparta "net zoiets" als de 0-1 van Feyenoord (waar Wijnaldum overduidelijk niet buitenspel liep).
Leg ook de schuld bij de spitsen die Feyenoord weer eens in de steek laten.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:51 schreef Palmboom313 het volgende:
Tegen sparta uit alweer een scheidsrechter in de fout
Je kijkt de wedstrijd niet eens.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:52 schreef Crane het volgende:
[..]
Leg ook de schuld bij de spitsen die Feyenoord weer eens in de steek laten.
Idd.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:49 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik wil niet de huillie uithangen, maar wanneer gaat het nou eens in godsnaam meezitten?
Ik vind dat Makaay het niet eens zo verkeerd doet.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:52 schreef Crane het volgende:
[..]
Geen Tomasson dan wordt het lastig om te scorenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:52 schreef Crane het volgende:
[..]
Zoveel kansen hebben we nou ook weer niet gehadquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:52 schreef Crane het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Makaay verdient 1,5 miljoen per jaar ofzo; en het enige wat ie moet doen is scoren.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:53 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Je kijkt de wedstrijd niet eens.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:51 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Die fout is begrijpelijk, Greene doet normaal gesproken niet zulke goede dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |