quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:25 schreef denthemen het volgende:
De 2-2 was overigens buitenspel was gister op tv te zien
WTF, ik heb het zelf niet op TV gezien maar ik weet echt 100% zeker dat het geen buitenspel kan zijn geweest. Hofland kopt de bal op goal. Daar staan 2 verdedigers die hem eruit proberen te koppen en Mols komt daar bij inlopen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:25 schreef denthemen het volgende:
De 2-2 was overigens buitenspel was gister op tv te zien
Omdat de keeper is uitgelopen telt die niet meer. Mols stond tussen de eerste en de tweede verdediger in dus het was wel buitenspel.quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
WTF, ik heb het zelf niet op TV gezien maar ik weet echt 100% zeker dat het geen buitenspel kan zijn geweest. Hofland kopt de bal op goal. Daar staan 2 verdedigers die hem eruit proberen te koppen en Mols komt daar bij inlopen.
In de herhaling was het goed te zien dat er maar 1 verdediger achter mols stond, die andere stond er schuin voor.quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
WTF, ik heb het zelf niet op TV gezien maar ik weet echt 100% zeker dat het geen buitenspel kan zijn geweest. Hofland kopt de bal op goal. Daar staan 2 verdedigers die hem eruit proberen te koppen en Mols komt daar bij inlopen.
Was gister bij studio voetbal, 1 van de verdedigers die later op de doellijn staat haalt Mols in. In 1e instantie staat Mols dus tegenover 1 verdediger. Het is niet mijn hersenspinseltje hoor, het was gister op tvquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Maak eens een print screen van het moment dat de bal de kop raakt van Hoflandquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[ afbeelding ]
Vind ze toch aardig op 1 lijn staan als je naar de banen van het veld kijkt.
Lijkt me niet erg slim. Brengt nog meer onrust.Als het waar is natuurlijkquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:37 schreef Irritatie100 het volgende:
In de wandelgangen van voetbalzone () heeft iemand een reactie geplaatst (
) dat later vandaag bekend wordt gemaakt dat de Cler uit de selectie is gezet vanwege zijn reactie na zijn wissel.
Vanwege de "bron" geloof ik er eerlijk gezegd weinig van
quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[ afbeelding ]
Vind ze toch aardig op 1 lijn staan als je naar de banen van het veld kijkt.
En ik denk ook niet dat ze na een baggerrechtsback de linksbackpositie ook even te grabbel gaan gooienquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:37 schreef Irritatie100 het volgende:
In de wandelgangen van voetbalzone () heeft iemand een reactie geplaatst (
) dat later vandaag bekend wordt gemaakt dat de Cler uit de selectie is gezet vanwege zijn reactie na zijn wissel.
Vanwege de "bron" geloof ik er eerlijk gezegd weinig van
Dat maakt niet uit, is het nog hinderlijk buitenspel.quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nieuwe discussie: raakte Mols de bal wel?
Jorien had zijn kaart toch verkocht?quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:43 schreef ruud_fr het volgende:
die grensrechter durfde gewoon niet te vlaggen
quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:54 schreef Crane het volgende:
Wat heeft De Cler dit seizoen toch? Een en al frustratie.
Jammer, dan kan hij dus ook niet geblesseerd rakenquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:00 schreef TJDoornbos het volgende:
Greene zal wel niet spelen D-K
we kunnen hem keer na de training aftuigenquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jammer, dan kan hij dus ook niet geblesseerd raken
quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:16 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
we kunnen hem keer na de training aftuigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |