ppfffquote:
Dan zijn ze blind.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:40 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik heb het helaas niet kunnen zien vandaag, maar als ik de samenvatting lees is het wel tegenstrijdig met jou verhaal...
[..]
Linkje
quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:29 schreef Happel het volgende:
Crane heeft eindelijk zijn medestander gevonden en wat voor een.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:32 schreef Crane het volgende:
[..]
Ga jij nou maar blij zijn met een puntje. Heb je je 'wij gaan Europa'-shirtje al klaar voor het geval we gaan stunten?
Erachter staan of zich hoofdzakelijk tegen Luinge tekeer gaan?quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:46 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Sfeer was heel erg matig. Zeg maar gewoon slecht. Doodstil. Slechts enkele malen ging het publiek erachter staan en dat sloeg gelijk over op de spelers.
Ik dacht dat we er bij de 0-2 al achter ging staan....quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:29 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Sfeer bij jullie viel me overigens vies tegen, maar dat was ook een aantal hier zelf al opgevallen. Pas toen het 1-2 werd hoorde ik het Legioen voor het eerst echt. 't Zal wel met de resultaten, het spelbeeld en het weer te maken hebben..
Nou dan mag hij dat eens haarfijn uit gaan leggen wat we zonder Bosz niet bereikt zouden hebben. Opdonderen met die vent.quote:Gudde: "Vertrek Verbeek niet aan de orde"
Op Radio Rijnmond liet algemeen directeur Eric Gudde weten dat een vertrek van Gertjan Verbeek absoluut niet aan de orde is. “We spiegelen ons aan clubs waar ze ook in slechte tijden de trainer hebben gesteund. Daar veranderen nog meer slechte resultaten en de houding van media en publiek niets aan."
Gudde toonde verder begrip voor het feit dat de buitenwereld vraagtekens zet bij de contractverlenging van Peter Bosz: "Wij zien vooruitgang op tal van gebieden, maar snappen dat het publiek naar resultaten kijkt."
Vond het tijdstip ook kut trouwens.quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:29 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Gefeliciteerd met het punt.. Wij speelden slecht, jullie speelden slechter. Echter dankzij defensief falen (Dingsdag/Vandenbussche/Bak Nielsen) wordt het dan nog 2-2 in de slotminuut
Sfeer bij jullie viel me overigens vies tegen, maar dat was ook een aantal hier zelf al opgevallen. Pas toen het 1-2 werd hoorde ik het Legioen voor het eerst echt. 't Zal wel met de resultaten, het spelbeeld en het weer te maken hebben..
Amenquote:Op maandag 27 oktober 2008 08:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nou dan mag hij dat eens haarfijn uit gaan leggen wat we zonder Bosz niet bereikt zouden hebben. Opdonderen met die vent.
quote:Verbeek zeer te spreken over Tiendalli
Dwight Tiendalli verving tegen Heerenveen Serginho Greene als rechtsback. Tiendalli kreeg in de zomer nog te horen dat hij moest vertrekken en niet meer bij het eerste mocht trainen. Verbeek in het AD: 'Die jongen was al afgeschreven, maar heeft het geweldig gedaan.'
Wat wordt er op zo'n vergadering besproken?quote:Op maandag 27 oktober 2008 08:47 schreef dill het volgende:
Vanavond trouwens een vergadering van de business club, schijnt wel wat vuurwerk op te gaan leveren.
Ik ben benieuwd, ga wel even kijken denk ik.
Dat hangt af van wat er speelt. En meestal is er een gast die geïnterviewd wordt door bijvoorbeeld Schelvis maar dat staat dan op de uitnodiging en die heb ik ff niet bij de hand.quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat wordt er op zo'n vergadering besproken?
Was in het uitvak (waar de sfeer trouwens ook bagger was) niet te horen..quote:Op maandag 27 oktober 2008 07:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik dacht dat we er bij de 0-2 al achter ging staan....
Kun je gelijk even vragen wat het nut is geweest van vak KK.quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:28 schreef dill het volgende:
[..]
Dat hangt af van wat er speelt. En meestal is er een gast die geïnterviewd wordt door bijvoorbeeld Schelvis maar dat staat dan op de uitnodiging en die heb ik ff niet bij de hand.
Zal vooral gaan over het feit dat er erg veel problemen zijn rond de business club denk ik. Het bestuur is pasgeleden opgestapt en Feyenoord gaat het nu zelf doen geloof ik, weet er het fijne ook niet van. Wat ook wel ter sprake zal komen is het parkeerbeleidGisteren ook weer 20 min. te laat.
Maar volgens mij zijn er redelijk wat leden die het helemaal gehad hebben met Feyenoord en hoe de zaken daar worden geregeld dus vandaar dat ik even ga kijken.
Ik denk dat het vak KK nu al meer opbrengt als dat het gedaan heeft. Toen vak KK nog tot de "normale" stoelen behoorde was het ook altijd maar zwak bezet.quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:57 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Kun je gelijk even vragen wat het nut is geweest van vak KK.
Dat dus. Als je zo'n vak niet eens vol kunt krijgen voor de klassieker lijkt het me weinig zinvol.quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Al is het natuurlijk vreemd dat zomaar ff een vak ombouwt zonder dat je nou eigenlijk weet of er vraag naar is.
Zo is nou eenmaal de hele visie van de club. Ze doen maar wat....quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:04 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat dus. Als je zo'n vak niet eens vol kunt krijgen voor de klassieker lijkt het me weinig zinvol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |