quote:Feyenoord wil voor kerst duidelijkheid van Bosz
Feyenoord wil nog dit kalenderjaar duidelijkheid van Peter Bosz. De technisch directeur kan in Rotterdam een nieuw contract tekenen, maar heeft de eerste aanbieding naast zich neergelegd.
"We zijn in gesprek", zo laat algemeen directeur Eric Gudde in Voetbal International weten. "Over de vorderingen doe ik geen mededelingen, maar het lijkt me logisch dat je niet te lang kunt wachten."
Gudde stelt dan ook een uiterste datum. "Je moet dan denken aan het kalenderjaar 2008, vóór eind december willen wij toch wel duidelijk hebben. Want het is belangrijk te weten wie hier de technische verantwoordelijkheid draagt voor de komende jaren."
Bosz is aan zijn derde seizoen bezig bij Feyenoord. Eerder liet hij al optekenen graag verder willen in De Kuip, maar zijn eisenpakket komt voorlopig nog niet overeen met het voorstel van de Rotterdammers. Bosz was eerder als hoofdtrainer werkzaam bij AGOVV, De Graafschap en Heracles Almelo.
Zal ongetwijfeld goedkoper zijn. Maar had nu effe weinig trek om daar nog kaarten te moeten gaan halen. Ben ik te lui voor johquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:54 schreef dill het volgende:
Er zijn er ook zat die gewoon daar een kaart kopen, ben je nog goedkoper uit ook.
quote:Nu weer 375.000 Euro zomaar weg
Feyenoord moet de voormalige teammanager Hans Hagelstein een afkoopsom van 375 duizend euro betalen.
Feyenoord had geen fulltime baan meer voor Hagelstein, die de afgelopen jaren als 'clubdelegate' aan de club verbonden was. Voor de kantonrechter eiste Hagelstein een bedrag van zes ton, terwijl Feyenoord hem drie ton had aangeboden.
Voor Feyenoord was het voor het eerst sinds tien jaar dat de club een arbeidsgeschil voor de kantonrechter moest uitvechten.
De verkoop voor silvercards is ook nog niet begonnen, vandaar dat het nog niet zo snel gaat.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:38 schreef blindgier het volgende:
Al mensen hier een kaart voor Deportivo uit? Volgens mij gaat de verkoop niet echt heel snel. Voor niks zitten haasten
Pfff.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
En maar geld smijten om trainers van andere clubs binnen te halen en oud werknemers af te kopen, maar in spelers investeren, ho maar.
Zou strikt genomen wel moeten.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:47 schreef Juk het volgende:
In een normale organisatie kan je niet zoveel met je geld schuiven. Hoe raar het ook klinkt en overkomt, het zou best kunnen dat het afkooppotje niet gebruikt mag/kan worden om spelers te kopen. Of dat allemaal hetzelfde werkt in een voetbalclub durf ik niet te zeggen.
Ja echtquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:38 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wie is de scheidsrechter vandaag eigk?
De laatste keer was echt. Arbitraal dieptepunt.
Verbeek wilt hem vandaag gewoon zijn nekschot geven. Balverlies in de 4de minuut meteen wisselenquote:
Zelfs Buijsquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:25 schreef Crane het volgende:
ALLES is een beter alternatief dan Greene.
Bron?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:22 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Geen beter alternatiehieeeef.
Nee, Tiendalli ook niet.
Hehe, dat verdient zelfs Greene niet..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Verbeek wilt hem vandaag gewoon zijn nekschot geven. Balverlies in de 4de minuut meteen wisselen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |