Is het trouwens niet staying?quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Mindlight opende ooit een topic met deze TT, alleen ging dat over Excelsior.
We weten allemaal wat daar mee gebeurd is, ik hoop echter dat Feyenoord er weer bovenop komt.
En dat lukt uiteindelijk ook wel, maar dan moet Verbeek wel het vertrouwen blijven krijgen. Daar kun je een hoop mee bereiken, dat zag je vorig jaar bij NEC.
Greene mag inderdaad nooit meer spelen. Tiendalli speelde wel redelijk, alleen had hij minder te doen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:37 schreef Merkie het volgende:
Ik zeg het voor de 4000e keer: Greene nooit meer opstellen. Tiendalli was vandaag veel beter. Greene heeft ons echt al zoveel doelpunten gekost dit seizoen, echt niet normaal hoor.
Dat zeg ik dus de hele tijd al, alleen met iets andere woorden.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:29 schreef TC03 het volgende:
Leuk, maar we schieten er nog niks mee op.
Geen woorden maar dadenquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:38 schreef Crane het volgende:
TT
[..]
Dat zeg ik dus de hele tijd al, alleen met iets andere woorden.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:37 schreef Merkie het volgende:
Ik zeg het voor de 4000e keer: Greene nooit meer opstellen. Tiendalli was vandaag veel beter. Greene heeft ons echt al zoveel doelpunten gekost dit seizoen, echt niet normaal hoor.
Wat stond er eerst?quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:44 schreef Gordon_Shumway het volgende:
TT gewijzigd na verzoek van Kopbal
volgens mij is het inderdaad staying
Volgend jaar naar de Lange Leegtequote:
Jep en dat werd tijd.. Greene moet echt snel weg en gewoon Tiendalli erin laten die kan het gewoon niet slechter doen dan die prutser Greenequote:Op zondag 26 oktober 2008 18:41 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Zozo , Tiendalli mocht zo maar een keer spelen ?
Er stond eerst stayin'.quote:
Gezien het wedstrijdbeeld moeten we erg blij zijn met een punt...quote:
Idd triest.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:13 schreef Juk het volgende:
Laatste half uur in ieder geval veel strijd gezien.
Wijnaldum speelde wederom met veel strijd en passie. Alleen vrij triest om te zien dat een ventje van 17 voorop gaat in de strijd...
Goed gezegd. Alleen die tering-Greene staat komende wedstrijd gewoon weer in de basis hoor, ga daar maar vanuit. Die mongool heeft ons punten gekost, al jarenlang zelfs. En toch staat ie er elk seizoen gewoon in.quote:Maar 1 ding lijkt me duidelijk, Tiendalli speelt basis tot Lucius terug is. Greene loopt bij de eerste goal gewoon weg bij Sibon de de assist geeft en over die 2de goal wil ik het niet eens hebben
Klopt.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:16 schreef sjimz het volgende:
Toch vond ik Timmer niet vrijuit gaan bij de eerste tegengoal hoor.
Hou alsjeblieft op met 1 of 2 spelers eruit lichten die 1 helftje redelijk speelden.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:16 schreef Kopbal het volgende:
Vond Makaay, vooral in de eerste helft, erg goed spelen.
Hou jij alsjeblieft op met posten.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:17 schreef Crane het volgende:
[..]
Hou alsjeblieft op met 1 of 2 spelers eruit lichten die 1 helftje redelijk speelden.
Hij is een paar maanden geband geweest volgens mij.quote:
Ja idd, iedereen met een andere mening moet idd z'n bek maar houden. Ik ben niet tevreden met een 8e plek hoor.quote:
Ohquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:22 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Hij is een paar maanden geband geweest volgens mij.
Ben het erg met je eens.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:22 schreef Crane het volgende:
[..]
Ja idd, iedereen met een andere mening moet idd z'n bek maar houden. Ik ben niet tevreden met een 8e plek hoor.
Ik onderbouw alles nog met feiten, zoals het FEIT dat we nog steeds 15e staan, we weer eens niet gewonnen hebben, en het spel vandaag weer klote was.
Jullie zoeken alleen maar constant krampachtig naar dat ene positieve puntje om dat uit te vergroten. Dat een speler 1 helft redelijk speelt is geen compliment waard ofzo hoor.
Vervelend he, als mensen iets doen wat jij zelf niet kan (een wedstrijd analyseren).quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:17 schreef Crane het volgende:
[..]
Hou alsjeblieft op met 1 of 2 spelers eruit lichten die 1 helftje redelijk speelden.
Nee, hij is waarschijnlijk net als ik niet tevreden met een puntquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:24 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Heb je je maandelijkse periode ofzo?
Dat is niet analyseren, dat is gewoon door je Feyenoord-bril de 'positieve' puntjes zoeken. Als je het analyseerde dat kon je zeggen dat Feyenoord weer eens kut en slordig speelde, Greene blunderde en dat Feyenoord daarna mazzel had dat Heerenveen ons 2 doelpunten cadeau gaf.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vervelend he, als mensen iets doen wat jij zelf niet kan (een wedstrijd analyseren).
Nee.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:29 schreef Crane het volgende:
[..]
Dat is niet analyseren, dat is gewoon door je Feyenoord-bril de 'positieve' puntjes zoeken.
Pff.quote:
Greene en Bahia waren zo bagger, De Cler hopeloos uit vorm, Timmer zat er echt niet lekker bij bij die eerste goal, Janota speelde wel lekker, Tiendalli een verbetering en Makaay speelde niet zijn slechtste wedstrijd ooit. Zo dan?quote:
Dat is een redelijke analyse idd. Je vergeet te zeggen dat die 1-0 eigenlijk gewoon als eigen doelpunt van mongooltje Greene geteld mag worden, Feyenoord slap speelde en dat we goed weg zijn gekomen omdat Heerenveen dat toeliet.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Greene en Bahia waren zo bagger, Timmer zat er echt niet lekker bij bij die eerste goal, Janota speelde wel lekker, Tiendalli een verbetering en Makaay speelde niet zijn slechtste wedstrijd ooit. Zo dan?
Heerenveen speelde de tweede helft erg slecht hoor, een Feyenoord in goede doen had er 4-2 van gemaakt.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:34 schreef Crane het volgende:
[..]
Dat is een redelijke analyse idd. Je vergeet te zeggen dat die 1-0 eigenlijk gewoon als eigen doelpunt van mongooltje Greene geteld mag worden, Feyenoord slap speelde en dat we goed weg zijn gekomen omdat Heerenveen dat toeliet.
Dat zeg ik toch? Maar als Heerenveen in de 2e helft had aangezet was het gewoon 5-0 geworden.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
Heerenveen speelde de tweede helft erg slecht hoor, een Feyenoord in goede doen had er 4-2 van gemaakt.
Scherpe analyse. Als, als, als.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:39 schreef Crane het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch? Maar als Heerenveen in de 2e helft had aangezet was het gewoon 5-0 geworden.
Ja, maar dat konden ze niet, mede doordat Feyenoord feller speelde.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:39 schreef Crane het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch? Maar als Heerenveen in de 2e helft had aangezet was het gewoon 5-0 geworden.
Dat is slechts een hypothetische analyse.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
...een Feyenoord in goede doen had er 4-2 van gemaakt.
Staat gewoon weer vaak in de basis komend seizoen hoor.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Het lijkt me dat Greene het nu kan schudden. Een rechtsback voor een rechtsback wisselen is - zeker bij de stand toen - gewoon nutteloos. Ik hoop dat het een teken is!
Alsnog een complimentje aan de scouting? Of ben ik nu weer te positief bezig.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:44 schreef Crane het volgende:
We hadden Arnautovic echt een arbitrage-zaak aan moeten laten spannen. Al was het maar om de relatie tussen hem en Twente zo te verstoren dat ze hem alsnog hadden laten gaan.
Dus de komende 24 wedstrijden niet, teken ik voorquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:45 schreef Crane het volgende:
[..]
Staat gewoon weer vaak in de basis komend seizoen hoor.
Die was idd goed gescout ja.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:46 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Alsnog een complimentje aan de scouting? Of ben ik nu weer te positief bezig.
Zeg dat dan, of zeg niets. Zoals ik al eerder zei: redelijk spelen is geen compliment waard, en al helemaal niet als het maar 1 helft was.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:47 schreef Juk het volgende:
Als iemand de analyse maakt dat Makaay 1 helft goed speelde kan je daar ook gelijk uit opmaken dat hij 1 helft niet goed speelde.
Liever pessimistisch dan jezelf voor de gek houden.quote:Maar als je dan allemaal niet snapt Crane, houd het gauw op he....
En je kan wel elke keer over het halflege glas beginnen maar waarom zo pessimistisch. Ik was iig al lang blij dat we dit keer wel veerkracht hebben getoond en bij een achterstand gewoon er vol voor zijn gegaan.
cranequote:Op zondag 26 oktober 2008 19:48 schreef Crane het volgende:
[..]
Zeg dat dan, of zeg niets.
[..]
Liever pessimistisch dan jezelf voor de gek houden.
Als hij 1 helft goed speelt hou je jezelf toch niet voor de gek ..... Jij wil gewoon niks positiefs zien.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:48 schreef Crane het volgende:
[..]
Zeg dat dan, of zeg niets.
[..]
Liever pessimistisch dan jezelf voor de gek houden.
Hopen hopen hopen... Maar alles komt goed, he jongens?quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:50 schreef Juk het volgende:
[..]
Als hij 1 helft goed speelt hou je jezelf toch niet voor de gek ..... Jij wil gewoon niks positiefs zien.
Omdat Janota niet scoort mag je niet zeggen dat het een goede speler is, wat is dat allemaal voor onzin.
Ik heb een hoop contactgestoorde gezien maar jij spant echt te kroon...
Mols stond vandaag ook niet in de basis.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:58 schreef Palmboom313 het volgende:
Ik zou zo tegen sparta spelen. De cler en green zijn al tijden uit vorm. Mols niet in de basis daar hoort hij niet te staan kan eventueel nog wel invallen.
TImmer
Tiendalli - Bahia - Hofland - Bronkhorst
Fer - Wijnaldum - El Ahmadi - Bruins
Makaay - Janota
Vooral Gio ipv de Cler is wel een goede.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:58 schreef Palmboom313 het volgende:
Ik zou zo tegen sparta spelen. De cler en green zijn al tijden uit vorm. Mols niet in de basis daar hoort hij niet te staan kan eventueel nog wel invallen.
TImmer
Tiendalli - Bahia - Hofland - Bronkhorst
Fer - Wijnaldum - El Ahmadi - Bruins
Makaay - Janota
Dat komt het ook. Dat komt het altijd.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:59 schreef Crane het volgende:
[..]
Hopen hopen hopen... Maar alles komt goed, he jongens?
Alleen dan is hij ook uiterst nuttig. Mols moet je nooit vanaf het begin laten starten, probeer het dan maar met een spits uit de jeugd.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:02 schreef _Mike_ het volgende:
Mols heeft iig wel bewezen een perfect breekijzer te zijn.
Ja Mols houd het 90 minuten niet eens meer volquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:04 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Alleen dan is hij ook uiterst nuttig. Mols moet je nooit vanaf het begin laten starten, probeer het dan maar met een spits uit de jeugd.
Janota is volgens mij niet echt een spits, meer een buitenspeler.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:08 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ja Mols houd het 90 minuten niet eens meer vol![]()
Janota is toch wel een talentvolle jeugdspits?
Hij is meer een buitenspeler geloof ik.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:08 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ja Mols houd het 90 minuten niet eens meer vol![]()
Janota is toch wel een talentvolle jeugdspits?
Erasmus is volgens mij nog kleinerquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:09 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Janota is volgens mij niet echt een spits, meer een buitenspeler.
Hij is dan ook 1 meter 20 ofzo.
Weet niet of Vink zoveel beter is.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:26 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Zonder Dick Jol moet dat toch wel lukken.
Kijk maar uit wat je zegt, Blinde Vink fluitquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:26 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Zonder Dick Jol moet dat toch wel lukken.
Sparta - Feyenoord vorig jaar vergeten?quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:33 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Weet niet of Vink zoveel beter is.
Dat zal ik niet zo gauw vergeten. Zelfs vanuit het uitvak kon ik zien dat boukhari hands maakte.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:37 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Sparta - Feyenoord vorig jaar vergeten?
Vink is ook waardeloos inderdaad.
Het blijkt maar eens te meer dat een agressieve Kuip voor problemen kan zorgen bij de tegenstander. Ook tegen Ajax merkte je dat heel goed.quote:Sollied: "Door Legioen punten weggegeven"
Niet alleen Gertjan Verbeek had een goed woordje over voor de steun van Het Legioen aan het zwalkende Feyenoord. Ook collega Trond Sollied stipte eveneens de belangrijke rol van het luidruchtige publiek in De Kuip aan. ,,Dat gaf bij ons te veel stress. We hebben mede daardoor hier twee punten weggegeven. Dat vind ik teleurstellend.’’
Ik heb het helaas niet kunnen zien vandaag, maar als ik de samenvatting lees is het wel tegenstrijdig met jou verhaal...quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:45 schreef TC03 het volgende:
De eerste twintig minuten heb ik echt het slechtste Feyenoord ooit gezien. Wat was dat dramatisch zeg.
quote:Ook tegen de Friezen ging het weer bijna fout, zonder dat dat nodig was. In het eerste half uur van de wedstrijd speelde de thuisclub namelijk best goed. Het zette Heerenveen vast op eigen helft en kreeg het publiek op de banken met een paar leuke aanvallen. Maar, zoals wel vaker de laatste weken, ontbrak net even dat stukje geluk en scherpte om het overwicht om te zetten in een goal.
Wat een wedstrijd was dat, ik zeg niet gauw dat de scheidsrechter het verschil is tussen winst en verlies, maar in dit geval welquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:37 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Sparta - Feyenoord vorig jaar vergeten?
Vink is ook waardeloos inderdaad.Braamhaar daarentegen.
![]()
Dat was meer het kwartiertje voordat de goal viel.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:40 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik heb het helaas niet kunnen zien vandaag, maar als ik de samenvatting lees is het wel tegenstrijdig met jou verhaal...
[..]
Linkje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |