abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62694361
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 17:48 schreef toma het volgende:

[..]

Als het dus echt een tactische wissel was heeft ie een blunder begaan door Lindgren er niet vanaf te halen want Gabri is toch velen malen beter. Het positiespel van Gabri is echt fantastisch net als zijn loopvermogen.
Maar Lindgren eruit halen houdt in dat je ook weer een deel van je diepgang er uit haalt
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_62694401
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 17:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
Waar staat dat dan dat het niet botert tussen Gabri en MvB?
Dat verhaal is gewoon dikke bullshit. Marco was vanmiddag voor de wedstrijd nog vol lof over hem.
pi_62694422
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 17:49 schreef denthemen het volgende:

[..]

Maar Lindgren eruit halen houdt in dat je ook weer een deel van je diepgang er uit haalt
Waneer Ajax in balbezit was stond Gabri bijna altijd heel diep op de 10 posittie. Wanneer er dan een verdediger opkwam liep hij heel slim het gat achter die verdediger dicht. Dat deed hij echt heel goed, snapte totaal niet waarom van Basten hem wisselden. Wanneer je meer diepgang wilt creëren moet je Lindgren eraf halen.
pi_62694426
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 17:51 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Dat verhaal is gewoon dikke bullshit. Marco was vanmiddag voor de wedstrijd nog vol lof over hem.
Ajax is nou eenmaal de grootste club van NL. Als iets wat minder loopt zal een deel altijd zoeken naar gezeik
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  zondag 26 oktober 2008 @ 17:52:25 #105
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_62694439
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 17:48 schreef denthemen het volgende:

[..]

Zo zie ik het, ik zou jou als grootste zeikerd van heel Fok! mbt Ajax. En ik weet zeker dat ik niet de enige ben..

Je zal verder vast een leuke vent zijn maar naar mijn idee wel een zeikerd
Ach ja, ik heb nou eenmaal niet zoveel om positief over te zijn. we staan 6de, verliezen in Engeland, PSV is al 4 jaar kampioen.

Ik had gehoopt een echt vernieuwd Ajax te zien dit jaar, maar voorlopig is het gewoon nog steeds niet geweldig. Natuurlijk ben ik blij met de 3 punten, natuurlijk juich ik tijdens de wedstrijd. En na afloop beschouw ik hier de wedstrijd en dan is er iff veel kritiek nog.

Ajax is nog steeds niet de ploeg die het zou moeten zijn, met zoveel middelen tot je beschikking. En daar baal ik van ja.

Ik zie het nut er ook niet van in om maar een wedstrijd af te doen met " 3 punten, wij zijn de beste" als er gewoon heel veel ook niet goed gaat in zo'n wedstrijd, en ja, wissels ala deze zijn KUT. Klaar.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Fry Palestine!!
pi_62694460
Trouwens mensen die er bij elke bal die klaas mist of verkeerd past of niet op z'n plek staat dat klaas niet in vorm is moeten ook verbannen worden uit het stadion die kerel werkt zich 2384 keer in de rondte!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_62694486
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 17:51 schreef denthemen het volgende:

[..]

Ajax is nou eenmaal de grootste club van NL. Als iets wat minder loopt zal een deel altijd zoeken naar gezeik
Toen Urby één corner rond de 75'e minuut slecht nam waren er meteen mensen die hem uit gingen fluiten. Kan me zo verschrikkelijk ergeren aan dat soort supporters
pi_62694513
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 17:53 schreef toma het volgende:

[..]

Toen Urby één corner rond de 75'e minuut slecht nam waren er meteen mensen die hem uit gingen fluiten. Kan me zo verschrikkelijk ergeren aan dat soort supporters
Ja wat een tering lijers, Urby speelde een hele puike wedstrijd en alle corners daarvoor waren gewoon goed
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_62694517
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 17:53 schreef Noshiba het volgende:
Trouwens mensen die er bij elke bal die klaas mist of verkeerd past of niet op z'n plek staat dat klaas niet in vorm is moeten ook verbannen worden uit het stadion die kerel werkt zich 2384 keer in de rondte!
Klaas creëert genoeg kansen maar scoort veel te weinig en gaat te slecht met z'n kansen om. Daaraan kun je zien dat ie nog niet de topvorm heeft die hij vorig jaar had.
  zondag 26 oktober 2008 @ 17:55:03 #110
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_62694534
urby heeft het vandaag gewoon goed gedaan, ok hij heeft ook 1 hele slechte corner gegeven, maar voor het eerst in tijden zijn de corners weer eens gevaarlijk bij Ajax.
Fry Palestine!!
pi_62694564
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 17:55 schreef HeatWave het volgende:
urby heeft het vandaag gewoon goed gedaan, ok hij heeft ook 1 hele slechte corner gegeven, maar voor het eerst in tijden zijn de corners weer eens gevaarlijk bij Ajax.
* toma noteert een positief bericht van HW
pi_62694588
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 17:54 schreef toma het volgende:

[..]

Klaas creëert genoeg kansen maar scoort veel te weinig en gaat te slecht met z'n kansen om. Daaraan kun je zien dat ie nog niet de topvorm heeft die hij vorig jaar had.
Hij is ook niet in z'n beste doen maar al herhaalt iemand bij elke keer als er iets fout gaat van: Ja klaas is uit vorm dat is duidelijk te zien/ ja al was hij nu in vorm hadden we 4-0 voor gestaan/ Jezus klaas maak een loopactie/klaas wat doe je achterin/klaas je staat buitenspel/jezus die klaas heeft wel geluk dat hij daar staat anders zou hij dit doelpunt niet maken/wow dat die klaas hem er inschiet is een wonder ik zie hem zo missen etc etc
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_62694631
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 17:56 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Hij is ook niet in z'n beste doen maar al herhaalt iemand bij elke keer als er iets fout gaat van: Ja klaas is uit vorm dat is duidelijk te zien/ ja al was hij nu in vorm hadden we 4-0 voor gestaan/ Jezus klaas maak een loopactie/klaas wat doe je achterin/klaas je staat buitenspel/jezus die klaas heeft wel geluk dat hij daar staat anders zou hij dit doelpunt niet maken/wow dat die klaas hem er inschiet is een wonder ik zie hem zo missen etc etc
typisch gevalletje van irritatie
Maar je moet erkennen dat Klaas nog niet de vorm heeft die hij vorig jaar had en dat is gewoon een feit.
pi_62694651
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 17:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ach ja, ik heb nou eenmaal niet zoveel om positief over te zijn. we staan 6de, verliezen in Engeland, PSV is al 4 jaar kampioen.

Ik had gehoopt een echt vernieuwd Ajax te zien dit jaar, maar voorlopig is het gewoon nog steeds niet geweldig.
We missen natuurlijk ook veel creativiteit met het wegvallen van Sulejmani en Aissati. Normaal gesproken is dat niet zo heel erg van belang als Huntelaar in topvorm is en wekelijks zijn doelpunten meepikt, maar nu blijven we te nadrukkelijk hopen op een bevlieging van Suarez. En de laatst genoemde speler kan en moet zoveel beter. Zeker als je het met vorig seizoen vergelijkt.
pi_62694662
Heatwave natuurlijk is het kut die 6e plek maar Ajax is weer in opmars, al zo lang geen goal tegen gehad in de arena en de verdediging lijkt solide zeker vergeleken de laatste 2 seizoenen. Dat is ook deels te danken aan Oleguer ken je nagaan als straks: Sulejmani ,Aissati, Stekelenburg, Enoh en Cvitanich weer terug zijn. Als Huntelaar straks weer gaat scoren. Voorlopig zijn we ingelopen op PSV en erover heen gegaan, vorige seizoenen liet Ajax het altijd achterwege om in te lopen als PSV punten verspeeld.
pi_62694693
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 17:58 schreef toma het volgende:

[..]

typisch gevalletje van irritatie
Maar je moet erkennen dat Klaas nog niet de vorm heeft die hij vorig jaar had en dat is gewoon een feit.
Ik zeg toch ook dat hij het niet goed doet, maar het word hem ook zo moeilijk gemaakt niemand beweegt om hem heen en daardoor moet hij zelf acties gaan maken en is hij niet zo vaak op z'n positie te vinden.

Maar klaas is niet in beste doen nee
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  zondag 26 oktober 2008 @ 18:02:06 #117
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_62694740
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 17:59 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

We missen natuurlijk ook veel creativiteit met het wegvallen van Sulejmani en Aissati. Normaal gesproken is dat niet zo heel erg van belang als Huntelaar in topvorm is en wekelijks zijn doelpunten meepikt, maar nu blijven we te nadrukkelijk hopen op een bevlieging van Suarez. En de laatst genoemde speler kan en moet zoveel beter. Zeker als je het met vorig seizoen vergelijkt.
Ja, is ook zo hoor. Maar ja, Ajax heeft wel heel erg gegokt op Sulejmani vind ik. Natuurlijk een leuke speler om erbij te hebben, maar als je al van te voren wist dat ie een rotte knie had .

Ik blijft erbij dat die 16 miljoen in 2-3 goeie verdedigers had moeten zitten. Aanvallend had je op papier genoeg lopen leek me.

Maar wat het nou precies is qua blessures, ik weet het niet. Maar het kan geen toeval zijn meer. En natuurlijk loop je dan achter de feiten aan al het hele seizoen, maar dan nog mag er meer lijn in het spel komen.

Samengevat: ik zie de hand van Van Basten niet tov vorig seizoen.
Fry Palestine!!
  zondag 26 oktober 2008 @ 18:03:55 #118
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_62694788
Er is wel degelijk een verschil met vorig seizoen hoor.
-
pi_62694796
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 18:02 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, is ook zo hoor. Maar ja, Ajax heeft wel heel erg gegokt op Sulejmani vind ik. Natuurlijk een leuke speler om erbij te hebben, maar als je al van te voren wist dat ie een rotte knie had .

Ik blijft erbij dat die 16 miljoen in 2-3 goeie verdedigers had moeten zitten. Aanvallend had je op papier genoeg lopen leek me.

Maar wat het nou precies is qua blessures, ik weet het niet. Maar het kan geen toeval zijn meer. En natuurlijk loop je dan achter de feiten aan al het hele seizoen, maar dan nog mag er meer lijn in het spel komen.

Je wint wedstrijden waarin je slecht speelt is 1 verschil, en van Basten is er net geef het wat tijd
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  zondag 26 oktober 2008 @ 18:05:00 #120
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_62694815
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 17:59 schreef Wooldoor het volgende:
Heatwave natuurlijk is het kut die 6e plek maar Ajax is weer in opmars, al zo lang geen goal tegen gehad in de arena en de verdediging lijkt solide zeker vergeleken de laatste 2 seizoenen. Dat is ook deels te danken aan Oleguer ken je nagaan als straks: Sulejmani ,Aissati, Stekelenburg, Enoh en Cvitanich weer terug zijn. Als Huntelaar straks weer gaat scoren. Voorlopig zijn we ingelopen op PSV en erover heen gegaan, vorige seizoenen liet Ajax het altijd achterwege om in te lopen als PSV punten verspeeld.
De positie van Ajax kan inderdaad in theorie alleen maar verbeteren, maar de verdediging vind ik echt niet stabiel. We hebben in de Arena gewoon goed druk gezet met heel het team maar verder is de verdediging te licht voor echte toppers (alhoewel Urby wel goed bezig was). Dit komt natuurlijk ook door de onervarenheid van het team. Ik hoop op een verbetering als Sulejmani weer terug is, en vooral hopen dat er niet meer mensen geblesseerd raken zodat we uiteindelijk met het beste team op het veld kunnen staan. Ben ook benieuwd of van Basten Aissati bij de eerste 11 laat spelen.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_62694828
quote:

[..]

ik heb liever 1 super-speler van 16 miljoen dan 3 matige van 5.33 miljoen.
  zondag 26 oktober 2008 @ 18:06:16 #122
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_62694842
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 18:05 schreef toma het volgende:

[..]

Ik heb liever 3 fitte dan 1 die al een slepende knieblessure heeft....
Fry Palestine!!
pi_62694843
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 17:38 schreef toma het volgende:

[..]

Suarez speelde goed Hoezo dat? Ik vond hem verschrikkelijk.
Redelijk wat kansen gehad. Een schot gered door Babos, een kopbal die via de grond over ging, een doelpunt, een assist (zijn schot werd gekeerd en in de rebound scoorde Huntelaar). Gevaarlijkste aanvaller van Ajax.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_62694873
quote:

[..]

Niet als het ten koste gaat van je balans in het elftal.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_62694874
Een slepende knieblessure? Tegen Feyenoord ging hij er volgens mij uit met een hamstring blessure waar hij nu nog last van heeft.
pi_62694888
De verdediging heeft ook gewoon even tijd nodig om op elkaar ingespeeld te raken, vandaag zag je iig wel al dat Vermaelen en Urby een aardig koppel vormde door elkaar aan te vullen tijdens het verdedigen
pi_62694891
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 17:08 schreef HeatWave het volgende:

[..]

plus : de blessure van... duurt langer dan verwacht.
Tja, blessuretijd
pi_62694901
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 18:06 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik heb liever 3 fitte dan 1 die al een slepende knieblessure heeft....
Miralem Sulejmani (hamstring)
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_62694907
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 17:53 schreef toma het volgende:

[..]

Ik ergerde me compleet dood aan al die flapdrollen die rustig rond de 15' minuut pas binnenkomen.
  zondag 26 oktober 2008 @ 18:08:46 #130
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_62694916
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 18:07 schreef Wooldoor het volgende:
Een slepende knieblessure? Tegen Feyenoord ging hij er volgens mij uit met een hamstring blessure waar hij nu nog last van heeft.
verkeerde lichaamsdeel dan, feit is dat die blessure dus al bekend was voor hij naar Ajax kwam en dan vind ik 16 miljoen een hele grote gok.

Echt ik hoop dat het meevalt en hij over een paar weken er gewoon weer bij is, ik was ook blij met de aankoop. Maar toen wist ik niet van die blessure.
Fry Palestine!!
pi_62694926
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 18:07 schreef Wooldoor het volgende:
Klopt, van zijn knie heeft hij geen last meer het is nu zoals gewoonlijk de hamstring
  zondag 26 oktober 2008 @ 18:09:25 #132
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_62694932
quote:

[..]

Ik ook.. Ajax heeft veel te lang veel te zuinig aangekocht..
pi_62694951
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 18:06 schreef RayMania het volgende:

[..]

Redelijk wat kansen gehad. Een schot gered door Babos, een kopbal die via de grond over ging, een doelpunt, een assist (zijn schot werd gekeerd en in de rebound scoorde Huntelaar). Gevaarlijkste aanvaller van Ajax.
Vond hem z'n slechtste wedstrijd van het seizoen spelen. Er zat totaal geen pit in. Bij balverlies liet hij z'n directe tegenstander gewoon gaan en wanneer hij de bal had, had hij weer alleen maar oog voor eigen succes. Suarez haalt altijd wel een bepaald niveau maar vond hem vergeleken met de vorige wedstrijden zeer matig. Laatst schoot hij vanaf de zijkant de bal hoog tegen het dak van het doel aan, vandaag was het een slap schot tegen Babos. Dat was typerend.

Die goal was pure mazzel, had liever gehad dat iemand anders scoorde. En die goal van Huntelaar waar hij bij betrokken was was gewoon heel slecht ingeschoten.
  zondag 26 oktober 2008 @ 18:10:45 #134
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_62694965
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 18:09 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Ik ook.. Ajax heeft veel te lang veel te zuinig aangekocht..
Nou ja.... aan de ene kant wel. Als je 16 miljoen uitgeeft en je daarna bij twente aanklopt moet je ook niet moeilijk gaan doen. Niet dat Wielaarts de messias is hoor, maar als je hem wil hebben moet je dan ook dokken.

En achterin was de nood gewoon hoger, dat is een feit.
Fry Palestine!!
  zondag 26 oktober 2008 @ 18:11:11 #135
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_62694976
quote:

[..]
Alhoewel ik de rest van je post te negatief vind, ben ik het hier echt volkomen mee eens. 16 miljoen is echt te veel voor zo'n speler, hoe goed 'ie ook mag zijn. Het is alsnog wel beter dan investeren in tweedegraads spelers zoals vorig jaar, maar we hadden beter kunnen investeren in een solide verdediging en andere zaken zoals de jeugdopleiding + scouting.

In de jeugdopleiding moet veel meer aan techniek en balsnelheid/fysiek worden gedaan. De Ajax-opleiding stond erom bekend de spelers te motiveren de bal zo hard mogelijk door te spelen/tikken. Ook moeten in principe Emanuelsons vermeden worden (geen échte linksachter, geen échte linkshalf etc.). Het is handiger als spelers weer echt voor 1 positie opgeleid worden (laatste echte Ajax-spits = Kluivert?).
- Thucydides
pi_62694995
Ik vond Suarez ook zwak spelen vandaag, tegen Aston Villa was zijn slechtste wedstrijd dit seizoen maar vandaag was hij ook echt niet gelukkig.

Hoe staat het trouwens met die jonge Servier die gescout zou zijn? Is daar nog nieuws over?
pi_62695017
quote:
Van Basten: 'Publiek was beste man'

zondag 26 oktober, door AFCAvak410, Amsterdam, 17:38u, ANP

De wedstrijdjury van de ArenA verkoos zondagmiddag na de thuiswedstrijd van Ajax tegen NEC (2-0) de Spanjaard Oleguer als man van de wedstrijd. Trainer Marco van Basten van Ajax kon wel met die beslissing leven. 'Al had ik het publiek als man van de wedstrijd verkozen'.

'Ik ben blij dat we hebben gewonnen', stelde Van Basten. 'We hebben een goede stap op de ranglijst gezet. Maar ik ben niet tevreden over ons spel. Vooral in de eerste helft acteerden we in een veel te laag tempo. Het publiek is ons echter blijven steunen. Daarvoor alle dank'.

Van Basten: 'We hadden afgesproken om snel en agressief te beginnen. Ik zag daar niets van terug. Dat vind ik best wel vreemd. Ik constateer ook dat we nog steeds heel veel kansen missen. We moeten daar keihard aan werken. Pas dan kunnen we grote stappen zetten'.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_62695117
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 18:12 schreef Noshiba het volgende:

[..]

En Oleguer is inderdaad goed terug gekomen van zijn blessure
pi_62695156
Leuk voor hem maar Urby was vandaag voor mij de man van de wedstrijd.
pi_62695252
Oleguer speelde goed?
pi_62695412
Ik vond Emanuelson ook man van de wedstrijd. Hij draait tot nu toe een erg goed seizoen, een van de betere van Ajax-kant. Zijn corners waren vandaag (en tegen Villa ook trouwens) ook erg goed. Belachelijk dat mensen dan beginnen te fluiten toen ie een mindere nam, wat ook gewoon kan gebeuren.
pi_62695512
Woensdag nog een vol uitvak? Wel een kutdag voor een competitiewedstrijd.
pi_62695587
Een perfect weekendje was dit.
Van de negende plaats, naar de vijfde.
pi_62695611
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 18:25 schreef sagagiuh het volgende:
Ik vond Emanuelson ook man van de wedstrijd. Hij draait tot nu toe een erg goed seizoen, een van de betere van Ajax-kant. Zijn corners waren vandaag (en tegen Villa ook trouwens) ook erg goed. Belachelijk dat mensen dan beginnen te fluiten toen ie een mindere nam, wat ook gewoon kan gebeuren.
Dat soort mensen moeten we in de gracht dumpen
  Forum Admin zondag 26 oktober 2008 @ 18:35:35 #145
35723 crew  GGMM
pi_62695749
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 18:31 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Net zoals die mensen die begonnen te juichen toen Babos tegen de paal aandook.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_62695784
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 18:35 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat is maar een handjevol mensen. Echt geen stadion vol hoor.
pi_62695829
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 18:28 schreef Blawh het volgende:
Heracles thuis is dit jaar op een dinsdag
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_62695855
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 18:28 schreef Blawh het volgende:
Jup is uitverkocht, al weet ik niet of we zoveel kaarten hebben gehad als we maximaal kunnen krijgen voor jullie uitvak.
pi_62695863
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 18:35 schreef GGMM het volgende:

[..]

Zeau, ik hoorde zelfs kleng op vakkie 422 Hij stond wel snel weer op.

Iemand wel enig idee waarom iemand anders de uittrap nam aan het eind?
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  zondag 26 oktober 2008 @ 18:39:51 #150
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_62695895
Ook echt "Helemaal niets in Rotterdam" zingen terwijl ze nog niet eens speelden, plus het feit dat je zelf geen ene moer presteert dit seizoen tot nu toe en godverdomme vijfde staat.

Blijf het triest vinden, maar zal wel aan mij liggen
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
pi_62695930
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 18:39 schreef ericajax het volgende:
Ook echt "Helemaal niets in Rotterdam" zingen terwijl ze nog niet eens speelden, plus het feit dat je zelf geen ene moer presteert dit seizoen tot nu toe en godverdomme vijfde staat.

[x]] Care

Dat gebeurd al lang genoeg dus.
pi_62695965
quote:

daar kan ik dan wel weer om lachen
pi_62695966
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 18:40 schreef Jasza het volgende:

[..]

[X] Care
Laat die vis nou ook even z'n zegje doen, ookal weet iedereen dat alles wat hij uitkraamt onzin is. Laat hem lekker in z'n waarde
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_62695996
quote:

Vond het zelf ook heel triest
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  zondag 26 oktober 2008 @ 18:43:44 #155
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_62696036
quote:

Mario been?
pi_62696048
Ach "Helemaal niets in Rotterdam" is gewoon een klassieker
pi_62696122
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 17:40 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Kan wel, ze werden bij 423 afgevoerd door stewards en er kwamen allemaal ventjes met van die ninja truien naar boven via de trappen?! Was dit op de omloop bij 424 gebeurt?
Was het weer zover

Op het oude 410 was er ook altijd wat.
MOKUM XXX RATED
pi_62696157
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 18:38 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Zeau, ik hoorde zelfs kleng op vakkie 422 Hij stond wel snel weer op.

Iemand wel enig idee waarom iemand anders de uittrap nam aan het eind?
Hij liep als een oud mannetje, dus denk toch last van de rug.
MOKUM XXX RATED
pi_62696184
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 18:46 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

Was het weer zover

Op het oude 410 was er ook altijd wat.
Ik heb inmiddels al m'n contacten in werking gesteld en ben zo achter de aanleiding gekomen

Er waren 2 personen die kregen ruzie met een jongen en dat was net de verkeerde jongen en toen ging een hele groep achter ze aan! En ja al kan je nou eenmaal in een groepje vechten tegen 2 jongens zijn we er allemaal bij he?!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_62696220
Dat gerucht dat Van Basten en Gabri niet met elkaar om kunnen gaan !
pi_62696492
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 18:31 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Goh, dan mag je 75% van de Ajax ''supporters'' wel in de gracht dumpen. Ik herinner me nog goed hoe schandalig men vorig seizoen over hem sprak.

Lekker trouwens dat Feyenoord - Heerenveen 2-2 is geworden.
  Forum Admin zondag 26 oktober 2008 @ 18:59:37 #162
35723 crew  GGMM
pi_62696568
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 18:36 schreef RayMania het volgende:

[..]

Dat is maar een handjevol mensen. Echt geen stadion vol hoor.
Dat zeg ik oo niet, maar het blijft triest.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_62696751
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 18:57 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Goh, dan mag je 75% van de Ajax ''supporters'' wel in de gracht dumpen. Ik herinner me nog goed hoe schandalig men vorig seizoen over hem sprak.

Lekker trouwens dat Feyenoord - Heerenveen 2-2 is geworden.
Wanneer een speler slecht speelt en week na week dezelfde fouten maakt mag die speler kritiek krijgen. Maar wanneer diezelfde speler het daarna weer goed doet mag hij ook complimenten verwachten en moeten die mensen die hem eerst bekritiseerden niet meteen terugvallen in hun gedateerde oordeel wanneer hij één foutje maakt. En uitfluiten moet je nooit of te nimmer doen bij je eigen spelers. Dat was toen met Boukhari ook al het geval
pi_62696844
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 18:59 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat zeg ik oo niet, maar het blijft triest.
Ach welkom in deze 'harde' wereld. Lekker belangrijk zeg, het blijft een ex kakkerlak
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_62696958
Ik kon de glimlach ook niet ondrukken hoor, gewoon een gigantische domme actie van Babos zelf.
Maar juichen gaat mij inderdaad ook te ver.
pi_62697035
Twee uitwedstrijden, 2 keer 0 punten?
pi_62697062
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 19:13 schreef Dvm86 het volgende:
Twee uitwedstrijden, 2 keer 0 punten?
2x3 natuurlijk
pi_62697080
Van der Wiel heeft trouwens wel een heerlijke voorzet, en Leonardo had ook wel een paar aardige passes
pi_62697139
AZ & Heerenveen en NAC & Groningen mogen wel gelijk spelen as week.
pi_62697803
Best wel een nette wedstrijd gezien. Had hier vooraf blind voor getekend. Verdedigend niks weggegeven en nu is het zaak om de kansen eens wat beter af te maken. Dan speel je voor rust al een gewonnen wedstrijd. Nu is het toch weer afwachten hoe je aan de tweede helft begint, en blijft het wachten op die tweede goal.

Verder vond ik Urby en Vermaelen goed spelen. En Gabri natuurlijk. Onbegrijpelijk als die inderdaad is gewisseld om meer diepgang te brengen. Doe dat dan op z'n minst in de rust en niet vier minuten ervoor.

Nu punten pakken in tukkerland.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_62697849
Als aissati en sulejmani straks weer terug zijn, waar zullen die dan spelen? Sulejmani speelde goed op de 10, maar kan ook linksvoor goed uit de benen komen.
AJAX AMSTERDAM!
  zondag 26 oktober 2008 @ 19:41:44 #172
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_62697883
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 18:49 schreef _Mike_ het volgende:
Dat gerucht dat Van Basten en Gabri niet met elkaar om kunnen gaan !
Dan had Sno wel gespeeld van Basten kennende
Jawel, je keek.
pi_62697908
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 19:40 schreef bloodysunday het volgende:
Als aissati en sulejmani straks weer terug zijn, waar zullen die dan spelen? Sulejmani speelde goed op de 10, maar kan ook linksvoor goed uit de benen komen.
Voorlopig zal Aissati nog niet spelen.
pi_62697952
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 19:40 schreef bloodysunday het volgende:
Sulejmani gaat natuurlijk weer naar linksvoor, dan kan Aissati achter de spitsen spelen.
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 19:41 schreef jna het volgende:

[..]

Dan had Sno wel gespeeld van Basten kennende
Ach, volgens mij word het zo overdreven..Marco zou zogenaamd met niemand om kunnen gaan
pi_62698125
aissati dan wel hopelijk op de 10, Gabri kunnen we iig niet missen op het middenveld en Vertonghen speelt ook goed op zijn positie
AJAX AMSTERDAM!
pi_62698206
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 12:24 schreef GieJay het volgende:
Nu eerst even Heerenveen Feyenoord zien gelijk spelen
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_62698379
Weer paar plekken gestegen op de ranglijst, maar dat wordt niet gezegd bij de NOS!
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_62698400
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 19:56 schreef Pritt het volgende:
Weer paar plekken gestegen op de ranglijst, maar dat wordt niet gezegd bij de NOS!
Die waren weer erg triest aan het doen over Ajax.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_62698418
http://img.ajaxinside.nl/i1/1225042537.jpg
Leuk doekje voor Enoh trouwens
pi_62698419
Komende 5 wedstrijden winnen en dan gaat het goed!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_62698466
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 19:57 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk doekje voor Enoh trouwens
pi_62698629
Joduh!
pi_62698783
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 20:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Joduh!
Wat was er nou op het eind op de omloop heb nu 2 verschillende verhalen gehoord?!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_62698787
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 20:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Joduh!
De sfeer was weer goed
pi_62698838
Ruzietje, viel allemaal wel mee.

Sfeer was ok ja.
  zondag 26 oktober 2008 @ 20:11:55 #186
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_62698877
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 19:57 schreef Noshiba het volgende:
Komende 38 wedstrijden winnen en dan gaat het goed!
- Thucydides
pi_62699065
Het was een wedstrijd van zeik, maar we staan eindelijk weer boven die boeren dus dat is mooi.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_62699080
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 20:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ruzietje, viel allemaal wel mee.

Sfeer was ok ja.
Nouja, die jongens werden naar beneden gedragen door de stewards en niet bepaald zachthandig
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_62699721
Waarom werd Gabri eigenlijk gewisseld? Geblesseerd??

Redelijke pot gespeeld, weinig tot geen kansen weg gegeven en zelf een handje vol gecreeërd! Wederom de 0 !
Urby balt ze lekker weg de laatste tijd !
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_62699802
Zijn hier trouwens meer mensen bij wie de site van Ajax zo traag is? Ik probeer even een paar foto's van vanmiddag te bekijken, maar het schiet niet echt op ofzo.
pi_62699823
Gabri was een tactische wissel.
Best vreemd, want ik vond hem veruit de beste man op het veld. Maar goed, ik snap er dan ook niet zoveel van
pi_62699876
quote:
Column Marco van Basten

Amsterdam, 26 okt 2008
Marco van Basten heet voor aanvang van iedere thuiswedstrijd alle supporters welkom met een column. Lees hier zijn bijdrage voor de wedstrijd van vanmiddag: Ajax - NEC.

Beste Ajacieden,

Het seizoen is in volle gang en men kan zonder meer van een enerverend Eredivisiespektakel spreken. Kijk maar naar de ranglijst, die biedt een weinig traditionele aanblik. Vandaag treden we aan tegen NEC, een club die de goede eindfase van het vorig seizoen voortzet, het nationaal uitstekend doet en ook nog in Europa actief is. Dat NEC de poulefase van het UEFA Cuptoernooi heeft bereikt, is goed voor zowel de club zelf als voor het Nederlandse voetbal.

Wij hebben weer een drukke week achter de rug en dat zal in de komende maanden geen uitzondering zijn. Vorige week speelden we de avondwedstrijd tegen FC Groningen. Vervolgens reisden we naar Engeland om het tegen Aston Villa op te nemen. Ik ga niet op de wedstrijden terugblikken maar ik wil wel iets kwijt over onze aanhang. Tegen FC Groningen was de ondersteuning opnieuw geweldig. Er was van meet af aan een geweldige stemming in het stadion. Het was een formidabele steun voor ons elftal, absoluut voor herhaling vatbaar, supporters en elftal waren een!

Terug naar de wedstrijd van vandaag. De opdracht is onveranderd 'winnen' en natuurlijk het liefst met aansprekend voetbal. Wie op NEC heeft gelet, weet dat de Nijmegenaren hun punten met een juiste spelopvatting hebben behaald, en dat zij ook vanmiddag hun aandeel in de wedstrijd zullen opeisen. Aan ons de taak om vanuit kwaliteit en instelling de overhand te hebben. Met de voorbeeldige support van onze aanhangers als extra wapen moet dat kunnen lukken. Al met al zal het een interessante middag te worden. Daarna richten wij het vizier op de competitiewedstrijden tegen Heracles, FC Twente en Sparta Rotterdam en op de Bekerwedstrijd in en tegen Volendam.

Ik wens u allen een succesvolle en dus fijne middag in de ArenA.

Marco van Basten
Was dit al voorbij gekomen?
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_62699884
http://detrouwehonden.nl/dbid=7369/tpl=1901

Eindelijk weer eens een leuk foto verslag zonder denigrerende teksten
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_62699898
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 20:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Gabri was een tactische wissel.
Best vreemd, want ik vond hem veruit de beste man op het veld. Maar goed, ik snap er dan ook niet zoveel van
Was ook gewoon een kutwissel. Haal dan Lindgren eruit.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_62699913
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 20:44 schreef Breach het volgende:

[..]

Was dit al voorbij gekomen?
Geloof er niks van dat Van Basten die column zelf schrijft. Staat negen van de tien keer ook niks boeiends in, vind ik dan.
  zondag 26 oktober 2008 @ 20:48:38 #196
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_62700041
Wat een slechte pot.

Wel gewonnen
pi_62700074
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 20:44 schreef denthemen het volgende:

Hey, iemand kijkt Prison Break S04E08 .

NEC was tot nu toe het stilste uitpubliek van alle tegenstanders in de Arena. Echt helemaal niets gehoord.
  zondag 26 oktober 2008 @ 20:50:03 #198
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_62700090
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 20:44 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Geloof er niks van dat Van Basten die column zelf schrijft. Staat negen van de tien keer ook niks boeiends in, vind ik dan.
Ach, waarschijnlijk zegt ie tegen een of andere redacteur: "Zet dit en dit er maar in, geef het publiek maar een compliment (vinden ze leuk) en zet mijn naam er maar onder." Het is in ieder geval een symbool van enige interesse in je supporters En ik zou het niet raar vinden als ie het wel zelf schrijft, omdat veel mensen 'm toch al snel als een mat iemand zien.
- Thucydides
pi_62700116
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 20:41 schreef kevin6188 het volgende:
Zijn hier trouwens meer mensen bij wie de site van Ajax zo traag is? Ik probeer even een paar foto's van vanmiddag te bekijken, maar het schiet niet echt op ofzo.
Geen probleem hier, laad lekker snel
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 20:44 schreef denthemen het volgende:

Leuk verslag
pi_62700141
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 20:50 schreef finsdefis het volgende:

[..]

Ach, waarschijnlijk zegt ie tegen een of andere redacteur: "Zet dit en dit er maar in, geef het publiek maar een compliment (vinden ze leuk) en zet mijn naam er maar onder." Het is in ieder geval een symbool van enige interesse in je supporters En ik zou het niet raar vinden als ie het wel zelf schrijft, omdat veel mensen 'm toch al snel als een mat iemand zien.
Wat dat betreft hecht ik meer waarde aan de uitspraken van Van Basten na de wedstrijden. Keer op keer stipt hij de steun van de supporters aan. Kan heel politiek correct zijn, maar zo komt het niet op me over tot dusver.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')