DE OP IS HIER TE VINDEN! 
Inderdaad, Ajax bewijst punten te kunnen pakken als PSV punten misloopt.quote:Op zondag 26 oktober 2008 @ 16:08 schreef Hendrik_ het volgende:
Een mooie dag.
Het lijkt hem echt pijn te doen inderdaadquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:09 schreef GieJay het volgende:
Ik heb echt nog nooit zo'n partijdige commentator gehoord.. Hij heeft nu ongeveer 10 keer die onterechte pennal genoemd, en begon echt te zeuren bij die 2e goal.. HOE KAN DIE NOU ZOO VRIJ STAAN!? DIT KAN TOCH NIET!?
Vind ik ook ja. Hij kan natuurlijk ook niet zo vrij staan maar die gozer ergert zich daar dan ook echt dood aan.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:09 schreef GieJay het volgende:
Ik heb echt nog nooit zo'n partijdige commentator gehoord.. Hij heeft nu ongeveer 10 keer die onterechte pennal genoemd, en begon echt te zeuren bij die 2e goal.. HOE KAN DIE NOU ZOO VRIJ STAAN!? DIT KAN TOCH NIET!?
Of je bekijkt de OP evenquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:13 schreef Hendrik_ het volgende:
Heeft iemand de complete blessurelijst?
Beter kijken![]()
Goeie samenvatting.quote:Op zondag 26 oktober 2008 @ 16:19 schreef Wooldoor het volgende:
Prima wedstrijd met 3 punten, Huntelaar die scoort en een verdediging die er erg solide uitzag. Ook weer de nul gehouden, nu moet deze lijn toch ook wel doorgetrokken moeten worden in uitwedstrijden.
Dario.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:20 schreef VoreG het volgende:
Volgende week naar Almelo, kunstgras.
Wie kunnen we bijschreven op de blessurelijst?
6 uit 6 dit seizoen.quote:
quote:Aissati nog zeker zes weken aan de kant
(Novum) - Ismaïl Aissati kan nog zeker zes weken niet voetballen. De 20-jarige middenvelder, die afgelopen zomer werd overgenomen van PSV, laat weten die tijd nog nodig te hebben om volledig te kunnen herstellen van een knieblessure. Aissati werd in september geopereerd, maar coach Marco van Basten vertelde vrijdag al dat het herstel moeizaam verloopt.
Aissati raakte begin september geblesseerd in een bekerwedstrijd voor beloftenteams. Aanvankelijk werd gedacht dat hij vijf tot zes weken aan de kant zou staan, maar die inschatting bleek al snel te optimistisch. Door de blessure maakte Aissati nog geen speelminuten in de hoofdmacht van Ajax.
Kan mij eigenlijk niet zoveel boeien. De onzekerheid over Sulejmani baart mij meer zorgen. Zijn zaakwaarnemer zei een aantal dagen geleden dat hij waarschijnlijk tegen Twente weer kan spelen en volgens Bassie is ie nog lang niet klaar met zijn blessure.... wat is het nou..quote:
Ah zo, in dat geval doe ik een gok op Suarez.quote:
Vond je dit dan zo'n goede wedstrijd? NEC speelde zeer slecht en Ajax heeft gedaan wat gedaan moest worden, niets meer niets minder.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:31 schreef El-Salvador het volgende:
Complimenten aan de verdediging! Ik heb vertrouwen in de komende 2 potten, deze lijn doorzetten en er kan iets moois ontstaan.
Ik zeg niet dat het een goede wedstrijd was, ik vond het redelijk. Maar de verdediging stond goed, wat voor mij het zorgenkindje in dit elftal is.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:33 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Vond je dit dan zo'n goede wedstrijd? NEC speelde zeer slecht en Ajax heeft gedaan wat gedaan moest worden, niets meer niets minder.
Sulejmani is er binnenkort tegen twente hopelijk wel weer bij.quote:Op zondag 26 oktober 2008 @ 16:35 schreef Wooldoor het volgende:
Ajax heeft dat ook grotendeels afgedwongen dat NEC zo slecht was, Ajax was veel feller. Wel kut zeg van Aissati schiet echt niet op zo want Siem de Jong speelde net als Sarpong ook als een dweil op 10.
Ook, maar dat kut veld is ook levensgevaarlijk!quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:40 schreef Pritt het volgende:
Roep het nou al 4 jaar maar: Tijd om die knakkers bij de fysieke afdeling te ontslaan.
Die zijn allang weg, aan het begin van het seizoen naar Az gegaan.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:40 schreef Pritt het volgende:
Roep het nou al 4 jaar maar: Tijd om die knakkers bij de fysieke afdeling te ontslaan.
Dat was er volgens mij maar 1, de rest is ook aan vervanging toe.quote:Op zondag 26 oktober 2008 @ 16:41 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Die zijn allang weg, aan het begin van het seizoen naar Az gegaan.
Het was geen denderende wedstrijd maar Ajax heeft door zijn felheid afgedwongen dat NEC de wedstrijd niet kon gaan maken.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:33 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Vond je dit dan zo'n goede wedstrijd? NEC speelde zeer slecht en Ajax heeft gedaan wat gedaan moest worden, niets meer niets minder.
Dat was de medische staf, die zijn verantwoordelijk om iemand snel terug te brengen (wat ook al kut ging).quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:41 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Die zijn allang weg, aan het begin van het seizoen naar Az gegaan.
Aldus VI.nlquote:Van Basten raakte wel Gabri en Dario Cvitanich kwijt met blessures.
Ik denk dat Gabri uit voorzorg eruit is gehaald want hij liep nog gewoon normaal.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Aldus VI.nl
Wel geblesseerd dus.. Dat MEEN je niet.
Onbegrijpelijk, dat kan echt geen toeval meer zijn, en je zag dat zonder Gabri het toch minder werd.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Aldus VI.nl
quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Aldus VI.nl
plus : de blessure van... duurt langer dan verwacht.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:47 schreef Chadi het volgende:
Gabri zal wel niks ernstigs hebben Cvitanich ben je 3 weken kwijt waarschijnlijk
Vergeet die 1 op 1 niet dat Babos al in de hoek lag en hij hem alsnog daar schootquote:Op zondag 26 oktober 2008 17:22 schreef RayMania het volgende:
Slechte wedstrijd, slechte grasmat (haast iedereen gleed uit) en het weer was bagger. Gelukkig de drie punten, was natuurlijk wel terecht. NEC speelde vrij negatief en Vermeer hoefde geen enkele keer wat te doen.
Jammer dat Cvitanich al zo snel eruit moest. Kreeg hij eindelijk de kans, raakt 'ie geblesseerd. Emanuelson speelde goed, net zoals Suárez. En gelukkig heeft Huntelaar weer eens gescoord, al moest die kopbal er ook in.
Hij had wel gelijk maar de wissel klopt nietquote:Op zondag 26 oktober 2008 17:33 schreef HeatWave het volgende:
Gabri was dus een tactische wissel, die van Basten snapt er echt geen flikker van hoor...
424 bedoel je?quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:35 schreef Noshiba het volgende:
Whut, hoelang is het wel niet geleden dat we slecht speelden en toch redelijk makkelijk wonnen?!
Wie weet wat er gebeurde bij de uitgang van 423?
En trouwens... Leonardo!!!!!!!!!!
Dat heeft natuurlijk te maken met alle blessures..quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:36 schreef HeatWave het volgende:
Leonardo deed het best redelijk. Het is wederom MvB.
Leo moest weg, nu heeft ie elke week een basisplaats.
Suarez speelde goedquote:Op zondag 26 oktober 2008 17:22 schreef RayMania het volgende:
Slechte wedstrijd, slechte grasmat (haast iedereen gleed uit) en het weer was bagger. Gelukkig de drie punten, was natuurlijk wel terecht. NEC speelde vrij negatief en Vermeer hoefde geen enkele keer wat te doen.
Jammer dat Cvitanich al zo snel eruit moest. Kreeg hij eindelijk de kans, raakt 'ie geblesseerd. Emanuelson speelde goed, net zoals Suárez. En gelukkig heeft Huntelaar weer eens gescoord, al moest die kopbal er ook in.
Dat gerucht gaat ook al over MvB en Cvitnisch.....quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:37 schreef Jasza het volgende:
[..]
En dat over tactisch, doe dan Lindgren eruit. Dat verhaal dat het niet goed zou zitten tussen van Basten en Gabri kan wel eens echt waar zijn
Kan wel, ze werden bij 423 afgevoerd door stewards en er kwamen allemaal ventjes met van die ninja truien naar boven via de trappen?! Was dit op de omloop bij 424 gebeurt?quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:37 schreef Jasza het volgende:
[..]
424 bedoel je?
Van 410?
Was wat gekloot zoals ik het zag, daarna op de omloop was er een gast helemaal waus aan het doen ofzo![]()
En dat over tactisch, doe dan Lindgren eruit. Dat verhaal dat het niet goed zou zitten tussen van Basten en Gabri kan wel eens echt waar zijn
Gabri zat overal tussen namelijk.
Juist. Ben bang dat wanneer Gabri niet geblesseerd is het waarschijnlijk niet goed botert tussen die twee want Gabri speelde weer ijzersterk.quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat gerucht gaat ook al over MvB en Cvitnisch.....
Ik heb het idee dat het Marco een beetje naar het hoofd is gestegen. Niemand is groter dan de club, maar ik heb het idee dat dat niet voor MvB opgaat. "Ik mag iemand niet, dan speelt ie niet ook al is hij de beste daar".
Maar goed, is en blijft speculatie. Feit is wel dat zijn opstelling- en wisselbeleid heel vaag is...
quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:03 schreef F1Bas het volgende:
[..]
![]()
Denk je anders dat hij echt bijna de beste man van het veld 5 minuten voor rust gaat vervangen?
Hoezo werkte? Ajax was helemaal nergens meer op het middenveld na de wissel. Dat er nou toch een goal valt is dus nou niet de verdienste van MvB.quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
Waar staat dat dan dat het niet botert tussen Gabri en MvB?
En vooralsnog werkte het wat ie deed, dus ik zie het probleem niet?
Het moet niet gekker worden. Urby nam wederom uitstekend de corners en zelfs de scheids floot in ons voordeel. Lijkt wel of ik droom.quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:44 schreef Jasza het volgende:
Het was trouwens volgens mij wel een 100% pingel voor NEC, dus we hebben een keer de arbitrage mee gehad hoor.
Oops, verkeerde knopje, wou edit, deed quotequote:Op zondag 26 oktober 2008 17:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoezo werkte? Ajax was helemaal nergens meer op het middenveld na de wissel. Dat er nou toch een goal valt is dus nou niet de verdienste van MvB. Lindgren liep als een blinde kip overal achteraan en haalde 0 ballen, Gabri speelde de beste pot van allemaal daar, en als je dan moet kiezen tussen die 2 (dat zegt ie zelf) en je haalt Gabri eruit, dan spoor je niet..
Tuurlijk, de winnende coach heeft altijd gelijk..... Ik blijf erbij dat Ajax heeft gewonnen, ondanks MvB...
Beetje voorbarig he? Ik schat Van Basten wel professioneel genoeg om zulke ellende te voorkomen. Daarnaast zal Gabri wel aangegeven hebben iets te voelen, waardoor hij na de eerste helft gewisseld werd.quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:41 schreef toma het volgende:
[..]
Juist. Ben bang dat wanneer Gabri niet geblesseerd is het waarschijnlijk niet goed botert tussen die twee want Gabri speelde weer ijzersterk.
Maar ook gewoon weer een arbitrale blunder, hoe triest is het in NLquote:Op zondag 26 oktober 2008 17:44 schreef Jasza het volgende:
Het was trouwens volgens mij wel een 100% pingel voor NEC, dus we hebben een keer de arbitrage mee gehad hoor.
Jij zal nóóít iets positiefs over je eigen club zeggenquote:Op zondag 26 oktober 2008 17:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoezo werkte? Ajax was helemaal nergens meer op het middenveld na de wissel. Dat er nou toch een goal valt is dus nou niet de verdienste van MvB.
Tuurlijk, de winnende coach heeft altijd gelijk..... Ik blijf erbij dat Ajax heeft gewonnen, ondanks MvB...
quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:45 schreef denthemen het volgende:
Verder het meest trieste ooit meegemaakt in de ArenA, mensen die al gaan lopen zuchten en fluiten omdat Sno richting de bank liep en dan met zijn allen juichen omdat hij weer gaat zitten (Dit was op Noord overigens..). Blijf dan thuis!!
Bullshit.quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:46 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jij zal nóóít iets positiefs over je eigen club zeggen
Tsja het word slechter en slechter inderdaad.quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:45 schreef denthemen het volgende:
[..]
Maar ook gewoon weer een arbitrale blunder, hoe triest is het in NL
Als het dus echt een tactische wissel was heeft ie een blunder begaan door Lindgren er niet vanaf te halen want Gabri is toch velen malen beter. Het positiespel van Gabri is echt fantastisch net als zijn loopvermogen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:45 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Beetje voorbarig he? Ik schat Van Basten wel professioneel genoeg om zulke ellende te voorkomen. Daarnaast zal Gabri wel aangegeven hebben iets te voelen, waardoor hij na de eerste helft gewisseld werd.
Dat dus.quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:48 schreef toma het volgende:
[..]
Als het dus echt een tactische wissel was heeft ie een blunder begaan door Lindgren er niet vanaf te halen want Gabri is toch velen malen beter. Het positiespel van Gabri is echt fantastisch net als zijn loopvermogen.
Zo zie ik het, ik zou jou als grootste zeikerd van heel Fok! mbt Ajax. En ik weet zeker dat ik niet de enige ben..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |