6 uit 6 dit seizoen.quote:
quote:Aissati nog zeker zes weken aan de kant
(Novum) - Ismaïl Aissati kan nog zeker zes weken niet voetballen. De 20-jarige middenvelder, die afgelopen zomer werd overgenomen van PSV, laat weten die tijd nog nodig te hebben om volledig te kunnen herstellen van een knieblessure. Aissati werd in september geopereerd, maar coach Marco van Basten vertelde vrijdag al dat het herstel moeizaam verloopt.
Aissati raakte begin september geblesseerd in een bekerwedstrijd voor beloftenteams. Aanvankelijk werd gedacht dat hij vijf tot zes weken aan de kant zou staan, maar die inschatting bleek al snel te optimistisch. Door de blessure maakte Aissati nog geen speelminuten in de hoofdmacht van Ajax.
Kan mij eigenlijk niet zoveel boeien. De onzekerheid over Sulejmani baart mij meer zorgen. Zijn zaakwaarnemer zei een aantal dagen geleden dat hij waarschijnlijk tegen Twente weer kan spelen en volgens Bassie is ie nog lang niet klaar met zijn blessure.... wat is het nou..quote:
Ah zo, in dat geval doe ik een gok op Suarez.quote:
Vond je dit dan zo'n goede wedstrijd? NEC speelde zeer slecht en Ajax heeft gedaan wat gedaan moest worden, niets meer niets minder.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:31 schreef El-Salvador het volgende:
Complimenten aan de verdediging! Ik heb vertrouwen in de komende 2 potten, deze lijn doorzetten en er kan iets moois ontstaan.
Ik zeg niet dat het een goede wedstrijd was, ik vond het redelijk. Maar de verdediging stond goed, wat voor mij het zorgenkindje in dit elftal is.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:33 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Vond je dit dan zo'n goede wedstrijd? NEC speelde zeer slecht en Ajax heeft gedaan wat gedaan moest worden, niets meer niets minder.
Sulejmani is er binnenkort tegen twente hopelijk wel weer bij.quote:Op zondag 26 oktober 2008 @ 16:35 schreef Wooldoor het volgende:
Ajax heeft dat ook grotendeels afgedwongen dat NEC zo slecht was, Ajax was veel feller. Wel kut zeg van Aissati schiet echt niet op zo want Siem de Jong speelde net als Sarpong ook als een dweil op 10.
Ook, maar dat kut veld is ook levensgevaarlijk!quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:40 schreef Pritt het volgende:
Roep het nou al 4 jaar maar: Tijd om die knakkers bij de fysieke afdeling te ontslaan.
Die zijn allang weg, aan het begin van het seizoen naar Az gegaan.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:40 schreef Pritt het volgende:
Roep het nou al 4 jaar maar: Tijd om die knakkers bij de fysieke afdeling te ontslaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |