abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 oktober 2008 @ 17:40:49 #81
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_62694080
Winnende coach heeft altijd gelijk enzo.
-
pi_62694086
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 17:37 schreef Jasza het volgende:

[..]

424 bedoel je?

Van 410?

Was wat gekloot zoals ik het zag, daarna op de omloop was er een gast helemaal waus aan het doen ofzo

En dat over tactisch, doe dan Lindgren eruit. Dat verhaal dat het niet goed zou zitten tussen van Basten en Gabri kan wel eens echt waar zijn

Gabri zat overal tussen namelijk.
Kan wel, ze werden bij 423 afgevoerd door stewards en er kwamen allemaal ventjes met van die ninja truien naar boven via de trappen?! Was dit op de omloop bij 424 gebeurt?
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_62694123
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 17:39 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat gerucht gaat ook al over MvB en Cvitnisch.....

Ik heb het idee dat het Marco een beetje naar het hoofd is gestegen. Niemand is groter dan de club, maar ik heb het idee dat dat niet voor MvB opgaat. "Ik mag iemand niet, dan speelt ie niet ook al is hij de beste daar".

Maar goed, is en blijft speculatie. Feit is wel dat zijn opstelling- en wisselbeleid heel vaag is...
Juist. Ben bang dat wanneer Gabri niet geblesseerd is het waarschijnlijk niet goed botert tussen die twee want Gabri speelde weer ijzersterk.
pi_62694130
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 17:03 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Denk je anders dat hij echt bijna de beste man van het veld 5 minuten voor rust gaat vervangen?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  zondag 26 oktober 2008 @ 17:42:57 #85
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_62694149
Waar staat dat dan dat het niet botert tussen Gabri en MvB?
En vooralsnog werkte het wat ie deed, dus ik zie het probleem niet?
-
pi_62694190
Het was trouwens volgens mij wel een 100% pingel voor NEC, dus we hebben een keer de arbitrage mee gehad hoor.
  zondag 26 oktober 2008 @ 17:44:43 #87
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_62694202
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 17:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
En vooralsnog werkte het wat ie deed, dus ik zie het probleem niet?
Hoezo werkte? Ajax was helemaal nergens meer op het middenveld na de wissel. Dat er nou toch een goal valt is dus nou niet de verdienste van MvB.

Tuurlijk, de winnende coach heeft altijd gelijk..... Ik blijf erbij dat Ajax heeft gewonnen, ondanks MvB...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Fry Palestine!!
pi_62694216
De wissel Gabri zou ik zelf ook niet doen. Maar hij pakte goed uit, De Jong kreeg redelijk wat kansen. Verder moet je inderdaad kiezen tussen een Lindgren en een Gabri, dan is het voor mij logisch om Gabri eraf te halen. Aanvallend heb je wat meer aan Lindgren, maar Gabri komt ook net terug van een blessure dus die kan best wat rust gebruiken. En als je dan 2 gelijkwaardige spelers hebt...

Verder goeie wedstrijd, degelijk vooral. Die corners van Urby waren weer perfect!!

Verder het meest trieste ooit meegemaakt in de ArenA, mensen die al gaan lopen zuchten en fluiten omdat Sno richting de bank liep en dan met zijn allen juichen omdat hij weer gaat zitten (Dit was op Noord overigens..). Blijf dan thuis!!
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_62694218
Alleen moet Been wel kunnen toegeven dat ze buiten die vermeende penalty niks hebben afgedwongen. En dat zegt die kakkerlak weer niet.
pi_62694233
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 17:44 schreef Jasza het volgende:
Het was trouwens volgens mij wel een 100% pingel voor NEC, dus we hebben een keer de arbitrage mee gehad hoor.
Het moet niet gekker worden. Urby nam wederom uitstekend de corners en zelfs de scheids floot in ons voordeel. Lijkt wel of ik droom.
  zondag 26 oktober 2008 @ 17:45:53 #91
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_62694235
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 17:44 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Hoezo werkte? Ajax was helemaal nergens meer op het middenveld na de wissel. Dat er nou toch een goal valt is dus nou niet de verdienste van MvB. Lindgren liep als een blinde kip overal achteraan en haalde 0 ballen, Gabri speelde de beste pot van allemaal daar, en als je dan moet kiezen tussen die 2 (dat zegt ie zelf) en je haalt Gabri eruit, dan spoor je niet..

Tuurlijk, de winnende coach heeft altijd gelijk..... Ik blijf erbij dat Ajax heeft gewonnen, ondanks MvB...
Oops, verkeerde knopje, wou edit, deed quote .
Fry Palestine!!
pi_62694237
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 17:41 schreef toma het volgende:

[..]

Juist. Ben bang dat wanneer Gabri niet geblesseerd is het waarschijnlijk niet goed botert tussen die twee want Gabri speelde weer ijzersterk.
Beetje voorbarig he? Ik schat Van Basten wel professioneel genoeg om zulke ellende te voorkomen. Daarnaast zal Gabri wel aangegeven hebben iets te voelen, waardoor hij na de eerste helft gewisseld werd.
pi_62694238
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 17:44 schreef Jasza het volgende:
Maar ook gewoon weer een arbitrale blunder, hoe triest is het in NL
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_62694263
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 17:44 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Hoezo werkte? Ajax was helemaal nergens meer op het middenveld na de wissel. Dat er nou toch een goal valt is dus nou niet de verdienste van MvB.

Jij zal nóóít iets positiefs over je eigen club zeggen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_62694272
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 17:45 schreef denthemen het volgende:
Verder het meest trieste ooit meegemaakt in de ArenA, mensen die al gaan lopen zuchten en fluiten omdat Sno richting de bank liep en dan met zijn allen juichen omdat hij weer gaat zitten (Dit was op Noord overigens..). Blijf dan thuis!!

nep-supporters
  zondag 26 oktober 2008 @ 17:47:29 #96
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_62694289
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 17:46 schreef denthemen het volgende:

[..]

Jij zal nóóít iets positiefs over je eigen club zeggen
Bullshit.
Fry Palestine!!
pi_62694312
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 17:45 schreef denthemen het volgende:

[..]

Maar ook gewoon weer een arbitrale blunder, hoe triest is het in NL
Tsja het word slechter en slechter inderdaad.
pi_62694318
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 17:45 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Beetje voorbarig he? Ik schat Van Basten wel professioneel genoeg om zulke ellende te voorkomen. Daarnaast zal Gabri wel aangegeven hebben iets te voelen, waardoor hij na de eerste helft gewisseld werd.
Als het dus echt een tactische wissel was heeft ie een blunder begaan door Lindgren er niet vanaf te halen want Gabri is toch velen malen beter. Het positiespel van Gabri is echt fantastisch net als zijn loopvermogen.
  zondag 26 oktober 2008 @ 17:48:55 #99
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_62694332
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 17:48 schreef toma het volgende:

[..]

Als het dus echt een tactische wissel was heeft ie een blunder begaan door Lindgren er niet vanaf te halen want Gabri is toch velen malen beter. Het positiespel van Gabri is echt fantastisch net als zijn loopvermogen.
Dat dus.
Fry Palestine!!
pi_62694334
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 17:47 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Bullshit.
Zo zie ik het, ik zou jou als grootste zeikerd van heel Fok! mbt Ajax. En ik weet zeker dat ik niet de enige ben..

Je zal verder vast een leuke vent zijn maar naar mijn idee wel een zeikerd

Overigens hoeven we hier geen discussie over te gaan houden
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_62694361
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 17:48 schreef toma het volgende:

[..]

Maar Lindgren eruit halen houdt in dat je ook weer een deel van je diepgang er uit haalt
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_62694401
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 17:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dat verhaal is gewoon dikke bullshit. Marco was vanmiddag voor de wedstrijd nog vol lof over hem.
pi_62694422
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 17:49 schreef denthemen het volgende:

[..]

Maar Lindgren eruit halen houdt in dat je ook weer een deel van je diepgang er uit haalt
Waneer Ajax in balbezit was stond Gabri bijna altijd heel diep op de 10 posittie. Wanneer er dan een verdediger opkwam liep hij heel slim het gat achter die verdediger dicht. Dat deed hij echt heel goed, snapte totaal niet waarom van Basten hem wisselden. Wanneer je meer diepgang wilt creëren moet je Lindgren eraf halen.
pi_62694426
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 17:51 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Dat verhaal is gewoon dikke bullshit. Marco was vanmiddag voor de wedstrijd nog vol lof over hem.
Ajax is nou eenmaal de grootste club van NL. Als iets wat minder loopt zal een deel altijd zoeken naar gezeik
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  zondag 26 oktober 2008 @ 17:52:25 #105
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_62694439
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 17:48 schreef denthemen het volgende:

[..]

Zo zie ik het, ik zou jou als grootste zeikerd van heel Fok! mbt Ajax. En ik weet zeker dat ik niet de enige ben..

Je zal verder vast een leuke vent zijn maar naar mijn idee wel een zeikerd
Ach ja, ik heb nou eenmaal niet zoveel om positief over te zijn. we staan 6de, verliezen in Engeland, PSV is al 4 jaar kampioen.

Ik had gehoopt een echt vernieuwd Ajax te zien dit jaar, maar voorlopig is het gewoon nog steeds niet geweldig. Natuurlijk ben ik blij met de 3 punten, natuurlijk juich ik tijdens de wedstrijd. En na afloop beschouw ik hier de wedstrijd en dan is er iff veel kritiek nog.

Ajax is nog steeds niet de ploeg die het zou moeten zijn, met zoveel middelen tot je beschikking. En daar baal ik van ja.

Ik zie het nut er ook niet van in om maar een wedstrijd af te doen met " 3 punten, wij zijn de beste" als er gewoon heel veel ook niet goed gaat in zo'n wedstrijd, en ja, wissels ala deze zijn KUT. Klaar.
Fry Palestine!!
pi_62694460
Trouwens mensen die er bij elke bal die klaas mist of verkeerd past of niet op z'n plek staat dat klaas niet in vorm is moeten ook verbannen worden uit het stadion die kerel werkt zich 2384 keer in de rondte!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_62694486
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 17:51 schreef denthemen het volgende:

[..]

Ajax is nou eenmaal de grootste club van NL. Als iets wat minder loopt zal een deel altijd zoeken naar gezeik
Toen Urby één corner rond de 75'e minuut slecht nam waren er meteen mensen die hem uit gingen fluiten. Kan me zo verschrikkelijk ergeren aan dat soort supporters
pi_62694513
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 17:53 schreef toma het volgende:

[..]

Toen Urby één corner rond de 75'e minuut slecht nam waren er meteen mensen die hem uit gingen fluiten. Kan me zo verschrikkelijk ergeren aan dat soort supporters
Ja wat een tering lijers, Urby speelde een hele puike wedstrijd en alle corners daarvoor waren gewoon goed
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_62694517
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 17:53 schreef Noshiba het volgende:
Trouwens mensen die er bij elke bal die klaas mist of verkeerd past of niet op z'n plek staat dat klaas niet in vorm is moeten ook verbannen worden uit het stadion die kerel werkt zich 2384 keer in de rondte!
Klaas creëert genoeg kansen maar scoort veel te weinig en gaat te slecht met z'n kansen om. Daaraan kun je zien dat ie nog niet de topvorm heeft die hij vorig jaar had.
  zondag 26 oktober 2008 @ 17:55:03 #110
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_62694534
urby heeft het vandaag gewoon goed gedaan, ok hij heeft ook 1 hele slechte corner gegeven, maar voor het eerst in tijden zijn de corners weer eens gevaarlijk bij Ajax.
Fry Palestine!!
pi_62694564
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 17:55 schreef HeatWave het volgende:
urby heeft het vandaag gewoon goed gedaan, ok hij heeft ook 1 hele slechte corner gegeven, maar voor het eerst in tijden zijn de corners weer eens gevaarlijk bij Ajax.
* toma noteert een positief bericht van HW
pi_62694588
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 17:54 schreef toma het volgende:

[..]

Klaas creëert genoeg kansen maar scoort veel te weinig en gaat te slecht met z'n kansen om. Daaraan kun je zien dat ie nog niet de topvorm heeft die hij vorig jaar had.
Hij is ook niet in z'n beste doen maar al herhaalt iemand bij elke keer als er iets fout gaat van: Ja klaas is uit vorm dat is duidelijk te zien/ ja al was hij nu in vorm hadden we 4-0 voor gestaan/ Jezus klaas maak een loopactie/klaas wat doe je achterin/klaas je staat buitenspel/jezus die klaas heeft wel geluk dat hij daar staat anders zou hij dit doelpunt niet maken/wow dat die klaas hem er inschiet is een wonder ik zie hem zo missen etc etc
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_62694631
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 17:56 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Hij is ook niet in z'n beste doen maar al herhaalt iemand bij elke keer als er iets fout gaat van: Ja klaas is uit vorm dat is duidelijk te zien/ ja al was hij nu in vorm hadden we 4-0 voor gestaan/ Jezus klaas maak een loopactie/klaas wat doe je achterin/klaas je staat buitenspel/jezus die klaas heeft wel geluk dat hij daar staat anders zou hij dit doelpunt niet maken/wow dat die klaas hem er inschiet is een wonder ik zie hem zo missen etc etc
typisch gevalletje van irritatie
Maar je moet erkennen dat Klaas nog niet de vorm heeft die hij vorig jaar had en dat is gewoon een feit.
pi_62694651
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 17:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ach ja, ik heb nou eenmaal niet zoveel om positief over te zijn. we staan 6de, verliezen in Engeland, PSV is al 4 jaar kampioen.

Ik had gehoopt een echt vernieuwd Ajax te zien dit jaar, maar voorlopig is het gewoon nog steeds niet geweldig.
We missen natuurlijk ook veel creativiteit met het wegvallen van Sulejmani en Aissati. Normaal gesproken is dat niet zo heel erg van belang als Huntelaar in topvorm is en wekelijks zijn doelpunten meepikt, maar nu blijven we te nadrukkelijk hopen op een bevlieging van Suarez. En de laatst genoemde speler kan en moet zoveel beter. Zeker als je het met vorig seizoen vergelijkt.
pi_62694662
Heatwave natuurlijk is het kut die 6e plek maar Ajax is weer in opmars, al zo lang geen goal tegen gehad in de arena en de verdediging lijkt solide zeker vergeleken de laatste 2 seizoenen. Dat is ook deels te danken aan Oleguer ken je nagaan als straks: Sulejmani ,Aissati, Stekelenburg, Enoh en Cvitanich weer terug zijn. Als Huntelaar straks weer gaat scoren. Voorlopig zijn we ingelopen op PSV en erover heen gegaan, vorige seizoenen liet Ajax het altijd achterwege om in te lopen als PSV punten verspeeld.
pi_62694693
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 17:58 schreef toma het volgende:

[..]

typisch gevalletje van irritatie
Maar je moet erkennen dat Klaas nog niet de vorm heeft die hij vorig jaar had en dat is gewoon een feit.
Ik zeg toch ook dat hij het niet goed doet, maar het word hem ook zo moeilijk gemaakt niemand beweegt om hem heen en daardoor moet hij zelf acties gaan maken en is hij niet zo vaak op z'n positie te vinden.

Maar klaas is niet in beste doen nee
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  zondag 26 oktober 2008 @ 18:02:06 #117
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_62694740
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 17:59 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

We missen natuurlijk ook veel creativiteit met het wegvallen van Sulejmani en Aissati. Normaal gesproken is dat niet zo heel erg van belang als Huntelaar in topvorm is en wekelijks zijn doelpunten meepikt, maar nu blijven we te nadrukkelijk hopen op een bevlieging van Suarez. En de laatst genoemde speler kan en moet zoveel beter. Zeker als je het met vorig seizoen vergelijkt.
Ja, is ook zo hoor. Maar ja, Ajax heeft wel heel erg gegokt op Sulejmani vind ik. Natuurlijk een leuke speler om erbij te hebben, maar als je al van te voren wist dat ie een rotte knie had .

Ik blijft erbij dat die 16 miljoen in 2-3 goeie verdedigers had moeten zitten. Aanvallend had je op papier genoeg lopen leek me.

Maar wat het nou precies is qua blessures, ik weet het niet. Maar het kan geen toeval zijn meer. En natuurlijk loop je dan achter de feiten aan al het hele seizoen, maar dan nog mag er meer lijn in het spel komen.

Samengevat: ik zie de hand van Van Basten niet tov vorig seizoen.
Fry Palestine!!
  zondag 26 oktober 2008 @ 18:03:55 #118
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_62694788
Er is wel degelijk een verschil met vorig seizoen hoor.
-
pi_62694796
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 18:02 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, is ook zo hoor. Maar ja, Ajax heeft wel heel erg gegokt op Sulejmani vind ik. Natuurlijk een leuke speler om erbij te hebben, maar als je al van te voren wist dat ie een rotte knie had .

Ik blijft erbij dat die 16 miljoen in 2-3 goeie verdedigers had moeten zitten. Aanvallend had je op papier genoeg lopen leek me.

Maar wat het nou precies is qua blessures, ik weet het niet. Maar het kan geen toeval zijn meer. En natuurlijk loop je dan achter de feiten aan al het hele seizoen, maar dan nog mag er meer lijn in het spel komen.

Samengevat: ik zie de hand van Van Basten niet tov vorig seizoen.
Je wint wedstrijden waarin je slecht speelt is 1 verschil, en van Basten is er net geef het wat tijd
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  zondag 26 oktober 2008 @ 18:05:00 #120
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_62694815
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 17:59 schreef Wooldoor het volgende:
Heatwave natuurlijk is het kut die 6e plek maar Ajax is weer in opmars, al zo lang geen goal tegen gehad in de arena en de verdediging lijkt solide zeker vergeleken de laatste 2 seizoenen. Dat is ook deels te danken aan Oleguer ken je nagaan als straks: Sulejmani ,Aissati, Stekelenburg, Enoh en Cvitanich weer terug zijn. Als Huntelaar straks weer gaat scoren. Voorlopig zijn we ingelopen op PSV en erover heen gegaan, vorige seizoenen liet Ajax het altijd achterwege om in te lopen als PSV punten verspeeld.
De positie van Ajax kan inderdaad in theorie alleen maar verbeteren, maar de verdediging vind ik echt niet stabiel. We hebben in de Arena gewoon goed druk gezet met heel het team maar verder is de verdediging te licht voor echte toppers (alhoewel Urby wel goed bezig was). Dit komt natuurlijk ook door de onervarenheid van het team. Ik hoop op een verbetering als Sulejmani weer terug is, en vooral hopen dat er niet meer mensen geblesseerd raken zodat we uiteindelijk met het beste team op het veld kunnen staan. Ben ook benieuwd of van Basten Aissati bij de eerste 11 laat spelen.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')