[x]] Carequote:Op zondag 26 oktober 2008 18:39 schreef ericajax het volgende:
Ook echt "Helemaal niets in Rotterdam" zingen terwijl ze nog niet eens speelden, plus het feit dat je zelf geen ene moer presteert dit seizoen tot nu toe en godverdomme vijfde staat.
Blijf het triest vinden, maar zal wel aan mij liggen
daar kan ik dan wel weer om lachenquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:39 schreef ericajax het volgende:
Ook echt "Helemaal niets in Rotterdam" zingen terwijl ze nog niet eens speelden, plus het feit dat je zelf geen ene moer presteert dit seizoen tot nu toe en godverdomme vijfde staat.
Laat die vis nou ook even z'n zegje doen, ookal weet iedereen dat alles wat hij uitkraamt onzin is. Laat hem lekker in z'n waardequote:
Vond het zelf ook heel triestquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:39 schreef ericajax het volgende:
Mario been?quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:39 schreef ericajax het volgende:
Was het weer zoverquote:Op zondag 26 oktober 2008 17:40 schreef Noshiba het volgende:![]()
[..]
Kan wel, ze werden bij 423 afgevoerd door stewards en er kwamen allemaal ventjes met van die ninja truien naar boven via de trappen?! Was dit op de omloop bij 424 gebeurt?
Hij liep als een oud mannetje, dus denk toch last van de rug.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:38 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Zeau, ik hoorde zelfs kleng op vakkie 422Hij stond wel snel weer op.
Iemand wel enig idee waarom iemand anders de uittrap nam aan het eind?
Ik heb inmiddels al m'n contacten in werking gesteld en ben zo achter de aanleiding gekomenquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:46 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Was het weer zover
Op het oude 410 was er ook altijd wat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdomde eigenwijs
Viva la afca
Goh, dan mag je 75% van de Ajax ''supporters'' wel in de gracht dumpen. Ik herinner me nog goed hoe schandalig men vorig seizoen over hem sprak.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:31 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dat soort mensen moeten we in de gracht dumpen
Dat zeg ik oo niet, maar het blijft triest.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat is maar een handjevol mensen. Echt geen stadion vol hoor.
Wanneer een speler slecht speelt en week na week dezelfde fouten maakt mag die speler kritiek krijgen. Maar wanneer diezelfde speler het daarna weer goed doet mag hij ook complimenten verwachten en moeten die mensen die hem eerst bekritiseerden niet meteen terugvallen in hun gedateerde oordeel wanneer hij één foutje maakt. En uitfluiten moet je nooit of te nimmer doen bij je eigen spelers. Dat was toen met Boukhari ook al het gevalquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:57 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Goh, dan mag je 75% van de Ajax ''supporters'' wel in de gracht dumpen. Ik herinner me nog goed hoe schandalig men vorig seizoen over hem sprak.
Lekker trouwens dat Feyenoord - Heerenveen 2-2 is geworden.
Ach welkom in deze 'harde' wereld. Lekker belangrijk zeg, het blijft een ex kakkerlakquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zeg ik oo niet, maar het blijft triest.
2x3 natuurlijkquote:
Dan had Sno wel gespeeld van Basten kennendequote:Op zondag 26 oktober 2008 18:49 schreef _Mike_ het volgende:
Dat gerucht dat Van Basten en Gabri niet met elkaar om kunnen gaan!
Voorlopig zal Aissati nog niet spelen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:40 schreef bloodysunday het volgende:
Als aissati en sulejmani straks weer terug zijn, waar zullen die dan spelen? Sulejmani speelde goed op de 10, maar kan ook linksvoor goed uit de benen komen.
Sulejmani gaat natuurlijk weer naar linksvoor, dan kan Aissati achter de spitsen spelen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:40 schreef bloodysunday het volgende:
Als aissati en sulejmani straks weer terug zijn, waar zullen die dan spelen? Sulejmani speelde goed op de 10, maar kan ook linksvoor goed uit de benen komen.
Ach, volgens mij word het zo overdreven..Marco zou zogenaamd met niemand om kunnen gaanquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:41 schreef jna het volgende:
[..]
Dan had Sno wel gespeeld van Basten kennende
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |