abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62695930
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 18:39 schreef ericajax het volgende:
Ook echt "Helemaal niets in Rotterdam" zingen terwijl ze nog niet eens speelden, plus het feit dat je zelf geen ene moer presteert dit seizoen tot nu toe en godverdomme vijfde staat.

Blijf het triest vinden, maar zal wel aan mij liggen
[x]] Care

Dat gebeurd al lang genoeg dus.
pi_62695965
quote:
Ook echt "Helemaal niets in Rotterdam" zingen terwijl ze nog niet eens speelden, plus het feit dat je zelf geen ene moer presteert dit seizoen tot nu toe en godverdomme vijfde staat.

daar kan ik dan wel weer om lachen
pi_62695966
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 18:40 schreef Jasza het volgende:

[..]

[X] Care
Laat die vis nou ook even z'n zegje doen, ookal weet iedereen dat alles wat hij uitkraamt onzin is. Laat hem lekker in z'n waarde
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_62695996
quote:

Vond het zelf ook heel triest
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  zondag 26 oktober 2008 @ 18:43:44 #155
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_62696036
quote:

Mario been?
pi_62696048
Ach "Helemaal niets in Rotterdam" is gewoon een klassieker
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_62696122
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 17:40 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Kan wel, ze werden bij 423 afgevoerd door stewards en er kwamen allemaal ventjes met van die ninja truien naar boven via de trappen?! Was dit op de omloop bij 424 gebeurt?
Was het weer zover

Op het oude 410 was er ook altijd wat.
MOKUM XXX RATED
pi_62696157
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 18:38 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Zeau, ik hoorde zelfs kleng op vakkie 422 Hij stond wel snel weer op.

Iemand wel enig idee waarom iemand anders de uittrap nam aan het eind?
Hij liep als een oud mannetje, dus denk toch last van de rug.
MOKUM XXX RATED
pi_62696184
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 18:46 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

Was het weer zover

Op het oude 410 was er ook altijd wat.
Ik heb inmiddels al m'n contacten in werking gesteld en ben zo achter de aanleiding gekomen

Er waren 2 personen die kregen ruzie met een jongen en dat was net de verkeerde jongen en toen ging een hele groep achter ze aan! En ja al kan je nou eenmaal in een groepje vechten tegen 2 jongens zijn we er allemaal bij he?!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_62696220
Dat gerucht dat Van Basten en Gabri niet met elkaar om kunnen gaan !
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_62696492
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 18:31 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Dat soort mensen moeten we in de gracht dumpen
Goh, dan mag je 75% van de Ajax ''supporters'' wel in de gracht dumpen. Ik herinner me nog goed hoe schandalig men vorig seizoen over hem sprak.

Lekker trouwens dat Feyenoord - Heerenveen 2-2 is geworden.
  Forum Admin zondag 26 oktober 2008 @ 18:59:37 #162
35723 crew  GGMM
pi_62696568
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 18:36 schreef RayMania het volgende:

[..]

Dat is maar een handjevol mensen. Echt geen stadion vol hoor.
Dat zeg ik oo niet, maar het blijft triest.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_62696751
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 18:57 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Goh, dan mag je 75% van de Ajax ''supporters'' wel in de gracht dumpen. Ik herinner me nog goed hoe schandalig men vorig seizoen over hem sprak.

Lekker trouwens dat Feyenoord - Heerenveen 2-2 is geworden.
Wanneer een speler slecht speelt en week na week dezelfde fouten maakt mag die speler kritiek krijgen. Maar wanneer diezelfde speler het daarna weer goed doet mag hij ook complimenten verwachten en moeten die mensen die hem eerst bekritiseerden niet meteen terugvallen in hun gedateerde oordeel wanneer hij één foutje maakt. En uitfluiten moet je nooit of te nimmer doen bij je eigen spelers. Dat was toen met Boukhari ook al het geval
pi_62696844
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 18:59 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat zeg ik oo niet, maar het blijft triest.
Ach welkom in deze 'harde' wereld. Lekker belangrijk zeg, het blijft een ex kakkerlak
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_62696958
Ik kon de glimlach ook niet ondrukken hoor, gewoon een gigantische domme actie van Babos zelf.
Maar juichen gaat mij inderdaad ook te ver.
pi_62697035
Twee uitwedstrijden, 2 keer 0 punten?
pi_62697062
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 19:13 schreef Dvm86 het volgende:
Twee uitwedstrijden, 2 keer 0 punten?
2x3 natuurlijk
pi_62697080
Van der Wiel heeft trouwens wel een heerlijke voorzet, en Leonardo had ook wel een paar aardige passes
pi_62697139
AZ & Heerenveen en NAC & Groningen mogen wel gelijk spelen as week.
pi_62697803
Best wel een nette wedstrijd gezien. Had hier vooraf blind voor getekend. Verdedigend niks weggegeven en nu is het zaak om de kansen eens wat beter af te maken. Dan speel je voor rust al een gewonnen wedstrijd. Nu is het toch weer afwachten hoe je aan de tweede helft begint, en blijft het wachten op die tweede goal.

Verder vond ik Urby en Vermaelen goed spelen. En Gabri natuurlijk. Onbegrijpelijk als die inderdaad is gewisseld om meer diepgang te brengen. Doe dat dan op z'n minst in de rust en niet vier minuten ervoor.

Nu punten pakken in tukkerland.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_62697849
Als aissati en sulejmani straks weer terug zijn, waar zullen die dan spelen? Sulejmani speelde goed op de 10, maar kan ook linksvoor goed uit de benen komen.
AJAX AMSTERDAM!
  zondag 26 oktober 2008 @ 19:41:44 #172
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_62697883
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 18:49 schreef _Mike_ het volgende:
Dat gerucht dat Van Basten en Gabri niet met elkaar om kunnen gaan !
Dan had Sno wel gespeeld van Basten kennende
Jawel, je keek.
pi_62697908
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 19:40 schreef bloodysunday het volgende:
Als aissati en sulejmani straks weer terug zijn, waar zullen die dan spelen? Sulejmani speelde goed op de 10, maar kan ook linksvoor goed uit de benen komen.
Voorlopig zal Aissati nog niet spelen.
pi_62697952
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 19:40 schreef bloodysunday het volgende:
Sulejmani gaat natuurlijk weer naar linksvoor, dan kan Aissati achter de spitsen spelen.
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 19:41 schreef jna het volgende:

[..]

Dan had Sno wel gespeeld van Basten kennende
Ach, volgens mij word het zo overdreven..Marco zou zogenaamd met niemand om kunnen gaan
pi_62698125
aissati dan wel hopelijk op de 10, Gabri kunnen we iig niet missen op het middenveld en Vertonghen speelt ook goed op zijn positie
AJAX AMSTERDAM!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')