Cvitanich is voor de spitspositie gehaald dus waarom zou dat wanbeleid zijn?quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:43 schreef HeatWave het volgende:
Opzich zal het me worst zijn als Leo speelt ipv Cvitanisch, maar wel een tikje falende tranferbeleid van MvB dan, Leo moest perse weg en Cvitanich kostte 6 miljoen euro....
En dan is er dus nog het gerucht dat Cvitanich alweer terug naar Argentinie wil omdat ie niet met MvB kan opschieten, nee dan heb je lekker wat aan zo'n coach. Als Leo nou alleen beter presteerde ofzo, maar het gaat WEER om een akkefietje met MvB...
Ik weet niet of al die geruchten kloppen hoor. Ik vind dat je als Ajacied niet mee moet werken aan die machine . Als er echt wat is zie je het vanzelf wel. Geruchten moeten geen eigen leven gaan leiden zoals nu.quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:44 schreef Jasza het volgende:
[..]
Cvitanich is voor de spitspositie gehaald dus waarom zou dat wanbeleid zijn?
Het is toch ondertussen wel duidelijk dat je NOOIT kan uitgaan van een overwinning van Ajax?quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:01 schreef GieJay het volgende:
1. Nac 18
2. Groningen 16
3. Az 15
4. Heerenveen 14
5. Twente 14
6. Ajax 13
Stand bijgewerkt op 27/10
Stop nou eens met die onzin man. Dit is nou precies waarom Ajax-supporters als arrogant uitgemaakt worden.quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:01 schreef GieJay het volgende:
1. Nac 18
2. Groningen 16
3. Az 15
4. Heerenveen 14
5. Twente 14
6. Ajax 13
7. PSV 12
En en de vorige 4 afleveringen waren we kampioen en hadden we de CL en de Wereld beker.quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:01 schreef GieJay het volgende:
1. Nac 18
2. Groningen 16
3. Az 15
4. Heerenveen 14
5. Twente 14
6. Ajax 13
7. PSV 12
Als we al niet van NEC kunnen winnen dan kunnen we al onze titel aspiraties ook wel vergeten..quote:
Ik eigenlijk ook niet , met een beetje mzzl gelijkspel , maar ja , vorige week was ik ook al niet al te positief tegen Groningenquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:09 schreef BonJovi het volgende:
ik zie ons niet zo snel winnen van NEC
True, wil je kampioen worden mag je thuis niet verliezen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:23 schreef GieJay het volgende:
[..]
Als we al niet van NEC kunnen winnen dan kunnen we al onze titel aspiraties ook wel vergeten..
En uit bij volendam verliezen zou ook niet echt helpenquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:26 schreef Urquhart het volgende:
[..]
True, wil je kampioen worden mag je thuis niet verliezen.
Nee, daar is het de afgelopen jaren ook misgegaan (Excelsior, RKC etc.)quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:28 schreef GieJay het volgende:
[..]
En uit bij volendam verliezen zou ook niet echt helpen
quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:24 schreef GieJay het volgende:
Nu eerst even Heerenveen Feyenoord zien gelijk spelen
Om half 5 jaquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:24 schreef GieJay het volgende:
Nu eerst even Heerenveen Feyenoord zien gelijk spelen
Ik heb op TT gekeken en op liveonsat en dergelijke daar staan ze geplanned om 16:30quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:38 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Raar op eredivisie live staat dat ze om half 1 beginnen.
Ja dat dacht ik dus ookquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:38 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Raar op eredivisie live staat dat ze om half 1 beginnen.
Yup.. inderdaad thuis zorgen dat je de 0 houdt. Dan komt datzelfde ook wel in uitwedstrijden.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:09 schreef Wooldoor het volgende:
Ik heb er zin in, hopelijk winnen we gewoon dat zou maar weer eens aangeven dat we dit seizoen beter zijn geworden door achterstand in te halen. Thuis blijven winnen zo en tegenstanders komen weer met de gedachte naar de arena dat er niet veel te halen is
quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:32 schreef MaryyJane het volgende:
Sulemanji is over een weekje terug op het veld.
So i have heard :$
Toevallig kwam me homie de pomie em gister tegen toen ik godverdeurie ergens anders was![]()
MICKY![]()
Neem er nog een!quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:32 schreef MaryyJane het volgende:
Sulemanji is over een weekje terug op het veld.
So i have heard :$
Toevallig kwam me homie de pomie em gister tegen toen ik godverdeurie ergens anders was![]()
OF NIET DAN
Kwoon in heerenveen, wat zo doods is als de tering. Toevallig was hij in de enigste 'disco' hieroquote:
Doelpuntje zou eens leuk zijnquote:Op zondag 26 oktober 2008 13:51 schreef Mr.Mills het volgende:
Hopelijk laat Cvitanich eindelijk wat zien.
Wel als je de 2 backs ver laat opkomen wat wel kan in deze opstelling.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:51 schreef Chadi het volgende:
Je krijgt zo een vol centrum . Huntelaar krijgt geen bruikbare ballen op deze manier.
Wanneer is dat eigenlijk?quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:54 schreef VoreG het volgende:
Cvitanich heeft eigenlijk ook nog geen kans gehad natuurlijk. Het is een centrumspits, dus daar moet je hem op gaan beoordelen.
Laat hem maar spelen voor de beker tegen Volendam.
Idd, hij hoort niet op de flanken.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:54 schreef VoreG het volgende:
Cvitanich heeft eigenlijk ook nog geen kans gehad natuurlijk. Het is een centrumspits, dus daar moet je hem op gaan beoordelen.
Laat hem maar spelen voor de beker tegen Volendam.
Ze moeten juist wel opkomen om een extra afspeelmogelijkheid te hebben . Een speler aan de zijkant moet niet constant in de spits hangen of op 2 meter van Huntelaar.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wel als je de 2 backs ver laat opkomen wat wel kan in deze opstelling.
Dat bedoel ik ook.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:58 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ze moeten juist wel opkomen om een extra afspeelmogelijkheid te hebben . Een speler aan de zijkant moet niet constant in de spits hangen of op 2 meter van Huntelaar.
Hopelijk spelen we zo:quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:44 schreef sagagiuh het volgende:
Cvitanich linksbuiten... geen De Jong of Leonardo. En geen Silva.
Volledige opstelling er maar even bij dan:
Vermeer, V.d. Wiel, Oleguer, Vermaelen, Emanuelson, Gabri, Lindgren, Vertonghen, Suarez, Huntelaar, Cvitanich.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |