abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62698206
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 12:24 schreef GieJay het volgende:
Nu eerst even Heerenveen Feyenoord zien gelijk spelen
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_62698379
Weer paar plekken gestegen op de ranglijst, maar dat wordt niet gezegd bij de NOS!
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_62698400
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 19:56 schreef Pritt het volgende:
Weer paar plekken gestegen op de ranglijst, maar dat wordt niet gezegd bij de NOS!
Die waren weer erg triest aan het doen over Ajax.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_62698418
http://img.ajaxinside.nl/i1/1225042537.jpg
Leuk doekje voor Enoh trouwens
pi_62698419
Komende 5 wedstrijden winnen en dan gaat het goed!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_62698466
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 19:57 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk doekje voor Enoh trouwens
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_62698629
Joduh!
pi_62698783
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 20:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Joduh!
Wat was er nou op het eind op de omloop heb nu 2 verschillende verhalen gehoord?!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_62698787
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 20:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Joduh!
De sfeer was weer goed
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_62698838
Ruzietje, viel allemaal wel mee.

Sfeer was ok ja.
  zondag 26 oktober 2008 @ 20:11:55 #186
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_62698877
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 19:57 schreef Noshiba het volgende:
Komende 38 wedstrijden winnen en dan gaat het goed!
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_62699065
Het was een wedstrijd van zeik, maar we staan eindelijk weer boven die boeren dus dat is mooi.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_62699080
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 20:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ruzietje, viel allemaal wel mee.

Sfeer was ok ja.
Nouja, die jongens werden naar beneden gedragen door de stewards en niet bepaald zachthandig
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_62699721
Waarom werd Gabri eigenlijk gewisseld? Geblesseerd??

Redelijke pot gespeeld, weinig tot geen kansen weg gegeven en zelf een handje vol gecreeërd! Wederom de 0 !
Urby balt ze lekker weg de laatste tijd !
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_62699802
Zijn hier trouwens meer mensen bij wie de site van Ajax zo traag is? Ik probeer even een paar foto's van vanmiddag te bekijken, maar het schiet niet echt op ofzo.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_62699823
Gabri was een tactische wissel.
Best vreemd, want ik vond hem veruit de beste man op het veld. Maar goed, ik snap er dan ook niet zoveel van
pi_62699876
quote:
Column Marco van Basten

Amsterdam, 26 okt 2008
Marco van Basten heet voor aanvang van iedere thuiswedstrijd alle supporters welkom met een column. Lees hier zijn bijdrage voor de wedstrijd van vanmiddag: Ajax - NEC.

Beste Ajacieden,

Het seizoen is in volle gang en men kan zonder meer van een enerverend Eredivisiespektakel spreken. Kijk maar naar de ranglijst, die biedt een weinig traditionele aanblik. Vandaag treden we aan tegen NEC, een club die de goede eindfase van het vorig seizoen voortzet, het nationaal uitstekend doet en ook nog in Europa actief is. Dat NEC de poulefase van het UEFA Cuptoernooi heeft bereikt, is goed voor zowel de club zelf als voor het Nederlandse voetbal.

Wij hebben weer een drukke week achter de rug en dat zal in de komende maanden geen uitzondering zijn. Vorige week speelden we de avondwedstrijd tegen FC Groningen. Vervolgens reisden we naar Engeland om het tegen Aston Villa op te nemen. Ik ga niet op de wedstrijden terugblikken maar ik wil wel iets kwijt over onze aanhang. Tegen FC Groningen was de ondersteuning opnieuw geweldig. Er was van meet af aan een geweldige stemming in het stadion. Het was een formidabele steun voor ons elftal, absoluut voor herhaling vatbaar, supporters en elftal waren een!

Terug naar de wedstrijd van vandaag. De opdracht is onveranderd 'winnen' en natuurlijk het liefst met aansprekend voetbal. Wie op NEC heeft gelet, weet dat de Nijmegenaren hun punten met een juiste spelopvatting hebben behaald, en dat zij ook vanmiddag hun aandeel in de wedstrijd zullen opeisen. Aan ons de taak om vanuit kwaliteit en instelling de overhand te hebben. Met de voorbeeldige support van onze aanhangers als extra wapen moet dat kunnen lukken. Al met al zal het een interessante middag te worden. Daarna richten wij het vizier op de competitiewedstrijden tegen Heracles, FC Twente en Sparta Rotterdam en op de Bekerwedstrijd in en tegen Volendam.

Ik wens u allen een succesvolle en dus fijne middag in de ArenA.

Marco van Basten
Was dit al voorbij gekomen?
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_62699884
http://detrouwehonden.nl/dbid=7369/tpl=1901

Eindelijk weer eens een leuk foto verslag zonder denigrerende teksten
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_62699898
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 20:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Gabri was een tactische wissel.
Best vreemd, want ik vond hem veruit de beste man op het veld. Maar goed, ik snap er dan ook niet zoveel van
Was ook gewoon een kutwissel. Haal dan Lindgren eruit.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_62699913
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 20:44 schreef Breach het volgende:

[..]

Was dit al voorbij gekomen?
Geloof er niks van dat Van Basten die column zelf schrijft. Staat negen van de tien keer ook niks boeiends in, vind ik dan.
  zondag 26 oktober 2008 @ 20:48:38 #196
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_62700041
Wat een slechte pot.

Wel gewonnen
pi_62700074
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 20:44 schreef denthemen het volgende:

Hey, iemand kijkt Prison Break S04E08 .

NEC was tot nu toe het stilste uitpubliek van alle tegenstanders in de Arena. Echt helemaal niets gehoord.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zondag 26 oktober 2008 @ 20:50:03 #198
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_62700090
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 20:44 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Geloof er niks van dat Van Basten die column zelf schrijft. Staat negen van de tien keer ook niks boeiends in, vind ik dan.
Ach, waarschijnlijk zegt ie tegen een of andere redacteur: "Zet dit en dit er maar in, geef het publiek maar een compliment (vinden ze leuk) en zet mijn naam er maar onder." Het is in ieder geval een symbool van enige interesse in je supporters En ik zou het niet raar vinden als ie het wel zelf schrijft, omdat veel mensen 'm toch al snel als een mat iemand zien.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_62700116
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 20:41 schreef kevin6188 het volgende:
Zijn hier trouwens meer mensen bij wie de site van Ajax zo traag is? Ik probeer even een paar foto's van vanmiddag te bekijken, maar het schiet niet echt op ofzo.
Geen probleem hier, laad lekker snel
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 20:44 schreef denthemen het volgende:

Leuk verslag
pi_62700141
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 20:50 schreef finsdefis het volgende:

[..]

Ach, waarschijnlijk zegt ie tegen een of andere redacteur: "Zet dit en dit er maar in, geef het publiek maar een compliment (vinden ze leuk) en zet mijn naam er maar onder." Het is in ieder geval een symbool van enige interesse in je supporters En ik zou het niet raar vinden als ie het wel zelf schrijft, omdat veel mensen 'm toch al snel als een mat iemand zien.
Wat dat betreft hecht ik meer waarde aan de uitspraken van Van Basten na de wedstrijden. Keer op keer stipt hij de steun van de supporters aan. Kan heel politiek correct zijn, maar zo komt het niet op me over tot dusver.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')