Ik ga eens bellen met ze.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:50 schreef Syrena het volgende:
Och wat sneu, zieke kindjes. Veel beterschapjes![]()
Ben ook wel benieuwd naar de kinky Noli
Ik deed net mijn CJIBverhaal tegen m'n collega, en hij vreest dat het erg moeilijk wordtHij zal wel gelijk hebben, hij heeft op de politieschool gewerkt.
Neeeeeequote:
Ik kan het wel proberenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:25 schreef E.T. het volgende:
Syrena![]()
Is er iemand met een DVD-recorder die a.s. zondag K3 gaat opnemen?
Wat zoek je? Iets met een structuurtje of leuk kleurtje/motiefje?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:13 schreef miss_sly het volgende:
Vraagje aan de Amsterdammers op het bankje: waar ergens hebben ze leuk behang en dan ook nog op voorraad? En dan bedoel ik niet Praxis of Gamma, daar ben ik al geweest en daar hebben ze net niet wat ik zoek.
Ik zoek iets baroks en beetje kitsch. En dan met zwart, wit, grijs, zilver, zoiets.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:49 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Wat zoek je? Iets met een structuurtje of leuk kleurtje/motiefje?
Spannend BE....quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:58 schreef Brighteyes het volgende:
Zooo, het duurt even maar dan heb je ook wat. De sollicitatiebrief zit op de bus!
Foto is goedgekeurd door een aantal mensen. De brief gecheckt en getuned door Tinkepink, Huuphuup en Sugar.
Als het nu nog niet lukt, dan weet ik het niet meer hoor!
Shit.. ja.. momentje dit is het goede adres:quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:09 schreef bixister het volgende:
je link verwijst naar iemand die op zoek is, niet naar iemand die iets over heeft. toch?
BE, heb je een foto bij je sollicitatiebrief gedaan? daar zou ik nou nooit opkomen.
hier in de straat heeft iemand dus gewoon echt zo'n auto overgekocht van een rouwcentrum/begrafenisondernemerquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:26 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, er kan idd volgens mij best af en toe een grapje af.
Tijdens mijn stage gingen we een boer ophalen. Die was thuis opgebaard in een echte opkamer. Links de varkens, rechts de keuken en als je dan doorliep kwam je bij de opkamer terecht. Drie treetjes omhoog. We gingen met 6 mensen, want die meneer was nogal een forse geweest. In de auto onderweg terug zei een van de dragers 'da's geen kist meer, da's een roeiboot'.![]()
![]()
Ik maak al tijden een het grapje tegen F. dat het me zo stoer lijkt om een keer met een rouwauto boodschappen te doen. Die rolbodem uittrekken, je kratjes erop en dan weer naar binnen duwen.![]()
Slaat nergens op, maar lijkt me zo grappig!
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:39 schreef Syrena het volgende:
Oh ik zie zo een hele sketch voor meMet die auto boodschappen doen, en de kinderen van school halen enzo. Helemaal volbehangen met die boompjes
en dat 1 van die kinderen dan ineens met zo'n afgevallen vinger met dikke ring achterin zit "Maaaaahaaaaammm"
Of, minder luguber, een bloemenkrans om z'n nekkie met Rust Zacht
ik heb regelmatig een lijkwagen voor mijn deur. mijn buurvrouw neemt dr werk ook wel eens mee naar huisquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:26 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, er kan idd volgens mij best af en toe een grapje af.
Tijdens mijn stage gingen we een boer ophalen. Die was thuis opgebaard in een echte opkamer. Links de varkens, rechts de keuken en als je dan doorliep kwam je bij de opkamer terecht. Drie treetjes omhoog. We gingen met 6 mensen, want die meneer was nogal een forse geweest. In de auto onderweg terug zei een van de dragers 'da's geen kist meer, da's een roeiboot'.![]()
![]()
Ik maak al tijden een het grapje tegen F. dat het me zo stoer lijkt om een keer met een rouwauto boodschappen te doen. Die rolbodem uittrekken, je kratjes erop en dan weer naar binnen duwen.![]()
Slaat nergens op, maar lijkt me zo grappig!
Kijk. Nou, ik gooi het hier ff in de groep.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:40 schreef RockabeIIa het volgende:
PV, collega van me brengt ze naar Polen. Ik wil ze wel aannemen en aan hem bezorgen (indien mogelijk)
Echt een hele grote stapel, maar zonder de letters eronder, dus alleen de vierkante kartonnen platen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:28 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Hangt er een beetje vanaf hoe oud en in welke staat het is, poppejans.
neequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:16 schreef Belana het volgende:
Ik mag volgende week weer naar de kapper, ik heb bijna zin in dat kassandra kapsel, want next top model, weten jullie wat ik bedoel?
we hebben er 5 kapperboekjes voor door moeten worstelenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:24 schreef Jelief het volgende:
Dat vind ik zo'n leuk kapsel mous, ik twijfel nog steeds om zelf ook zoiets te doen.
gewoon dat kapsel en bovenop ook korter, kan je er alle kanten mee opquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:37 schreef Belana het volgende:
ja dus mous
maar ik weet het nog niet hoor. ook wel weer eng kort
kruisjequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:44 schreef Belana het volgende:
dit vind ik ook wel erg leuk
[ afbeelding ]
ow ik stop, want ik ga het bankje weer bevuilen met mijn kapper tik
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:43 schreef bixister het volgende:
nog even doorsparen tot je een staart kunt doneren, ingrid!
Jaa! Was wel ff janken op het eindquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:47 schreef Belana het volgende:
kan hem niet hotlinken, das wel jammer. ik ga naar bed trouwens, ik ben helemaal kapot.
net finding neverland zitten kijken, wat een prachtfilm zeg
en als je er met mousse een heleboel slag van maakt in plaats van en beetje?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:59 schreef moussy het volgende:
Ik vind mn haar niet leuk, ik heb er zelfs nu spijt vandoor de slag springt de bob helemaal uit elkaar en zie ik er nog erger uit dan nana mouskouri of cleopatra. Na een rondje stijltang kon ik zo koffietijd gaan presenteren...
Dan zit er niets anders op dan koffietijd te presenteren.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:08 schreef moussy het volgende:
Nah kort, maar ik durf niet zo goed, wat als bla bla enz enz. En alle kappers zitten nu natuurlijk vol. Vriendinnetje zei alleen maar nahhh dat is wennen! Maar ik heb echt een mislukt kakhoofd
vit. B ik heb dat een tijd geslikt toen ik haaruitval had.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:59 schreef bixister het volgende:
oh maar dat heb ik ook lily, niet dat dat je nou zo gerust stelt misschien, maar het komt me in ieder geval bekend voor... eigenlijk sinds ik met borstvoeding gestopt ben (een kleine 2 jr dus alweer) heb ik volgens mij veel meer haaruitval dan voorheen. bij lang(er) haar lijkt het natuurlijk vaak ook meteen erger. mijn kapper had 't nog over een of ander vitamine-tekort, dat wilde ik nog eens uitzoeken.
Haha, maffe situatie! Volledig terecht gereld! Een oogmeting is absoluut goed zo af en toe, maar dit was niet echt het moment dusquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:18 schreef moussy het volgende:
Ik heb leuk haaren ja kort
foto komt als ie gelukt is
En ik heb mild gereld, bij een brillenwinkelMn bril is gister gevallen, glas stuk. Het is een bril voor naast mijn lenzen, dus ik wilde wel een nieuwe met dezelfde sterkte, maar.. ik heb harde lenzen en voor een oogmeting moet ik 6 uur mijn lenzen uit.. eh jaha, maar ik heb geen bril en met -8 wil ik dan iig een rood wit stokje. Niets mee te maken, eerst een oogmeting dan een bril... dat deden ze absoluut niet, hoop geblaat er omheen, tot ik zei ja maar het zijn mijn kosten! Al wil ik 3 brillen met een verschillende sterkte en dan pas een oogmeting
Andere winkel snapte mijn probleem meteen en daar kan ik maandag dan ook terecht
Ja, maar ja, de jongste gaat bijna naar school dus daar kan ik het niet op gooien dan..quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:20 schreef freecell het volgende:
Haaruitval is toch vrij normaal als je mama bent geworden? Las ergens dat het wel anderhalf jaar kan aanhouden.
Je kan het proberen, maar idd niet geloofwaardigquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:12 schreef lily het volgende:
[..]
Ja, maar ja, de jongste gaat bijna naar school dus daar kan ik het niet op gooien dan..
oh wat erg is zoiets tochquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:52 schreef m@x het volgende:
Ik heb net een kinderverjaardag from hell achter de rug. Met de verjaardag was niks mis maar zoonlief besloot dat dit het juiste moment was om mijn gezag eens flink te gaan ondermijnen. Huilen, gillen, krijsen, schoppen, slaan en haren trekken. Niet bij andere kindjes, maar bij mij. Meneer heeft het halve feestje op de gang gezeten terwijl ik me in een hoekje diep zat te schamen
Oh nee joh! Dat was dit:quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:39 schreef phluphy het volgende:
Moussy, dit plaatje past toch (ook) bij het kapsel dat je gisteren beschreef? Wat is dan het verschil?
ja nou dat daarbovenquote:
Het is effe wennen, maar ik hoef er niet van te huilenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:35 schreef Lois het volgende:
Ik vind je nieuwe kapsel er erg gaaf uitzien op het plaatje, en volgens mij is dat ook wel wat met jou enorme bos haar.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:26 schreef moussy het volgende:
Oh nee joh! Dat was dit:
[ afbeelding ] zonder pony en boller. Cas zei dat er een champignonnenhoedje op mn hoofd stond
Geweldigquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:43 schreef PM-girl het volgende:
Mijn vader heeft voor Simons verjaardag pas een knopje-
s- en lichtjesmachine gemaakt. Hij ging al vlug kapot vanwege de verkeerde weerstand die erin zat, waardoor enkel nog de zoemer en 1 lampje werkte. Ook leuk (zo ondervond ook Icicles oudste).
Maar nu heeft mijn vader het weer gefikst en hebben we dit ding! Geweldig!
* uit lurkstand, met voornemen vaker te reageren...*quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:25 schreef E.T. het volgende:
Is er iemand met een DVD-recorder die a.s. zondag K3 gaat opnemen?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:15 schreef Poppejans het volgende:
Ik heb op marktplaats van die hele leuke boom-roos-vis wandplaten gezien, hebben jullie enig idee wat een normaal bod op zoiets zou moeten zijn?
Ik heb echt geen idee wat ik erop moet bieden
Ow....quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:34 schreef bixister het volgende:
je PM-box is alleen niet 'beschikbaar', krijg ik als melding.
Doe dan maar eens een leuke Mahre update!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:32 schreef Lenaatje het volgende:
[..]
* uit lurkstand, met voornemen vaker te reageren...*
quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:09 schreef snoopy het volgende:
Hee Lemijn, hoe is het met jou?Druk zeker?
![]()
Morris vind Italië erg leuk maar is ook wel weer blij om thuis te zijn. Hij riep wel steeds 'arriverderci' tegen iedereen. En pizza en/of pasta is ook erg lekker
Wellicht lees je niet in het moedertopic, of wil je niet vertellen, dat kan ook.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:41 schreef Moonah het volgende:
Macka, hoe is het inmiddels met jou?
erg gezellig, leuk om te zien hoe die grietjes opgetut werdenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:45 schreef dutchie het volgende:
Ynske, hoe was de fotoshoor bij Lishe eigenlijk?
Jammer dat ik er niet bij kon zijn. Wie waren er verder nog van FOT?
Komt eraan hoor!! Was nooit een ster in het plaatsen van fotootjes (heb een keer gedacht dat ik mahre postte maar mijn hele familie op FOK! gezet...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:50 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Doe dan maar eens een leuke Mahre update!
nope dat was ik nietquote:Op zondag 26 oktober 2008 10:32 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ynske, zit jij nog steeds bij man bijt hond? Dat was jij toch?
Wij bewaren alleen de boekjes ervan. De dozen gaan echt weg. Boekjes moet ik nog steeds in een map doen, zodat ze makkelijk terug te vinden zijn.quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:31 schreef lady-wrb het volgende:
bewaren jullie van lego bouwdingen ook de dozen?
tot nu toe heb ik alle dozen bewaard, maar het neemt zo'n ruimte in.
ik zit nu echt in dubio: zal ze nu toch maar eens weggooien of zal ik ze plat maken en bewaren?
en ik vind het zooooo zonde dat alles in één grote ikeabox zit, waar je nooit meer wat in terugvindt
Wauw wat een heerlijk geluk, cattiequote:Op zondag 26 oktober 2008 14:57 schreef cattie het volgende:De trouwring van mijn man is terug!
![]()
Ik was mijn zomerkleding aan het sorteren (die al maanden onaangeroerd in de kast ligt) en daar lag hij tussen! Geen idee hoe hij daar gekomen is, maar dat geeft niet, we hebben hem in ieder geval weer!
k heb dr eigenlijk nooit echt naar zitten luisterenquote:
kan me wel nog herinneren dat ze eerst voor het volwassenpubliek wilden zingen en dat dat niet lukte en toen maar voor de kinderen zijn gaan zingenquote:Ik heb oa om die reden altijd al een gruwelijke hekel aan K3 gehad. Dat suggestieve...
yepzquote:
Hier nog geen Lego, maar in een volle bak playmobil met al die priegeldingetjes vonden we ook niks meer terug. We hebben bij Xenos dozen gehaald met heleboel kleine vakjes, zodat we (lees: ik) alles beetje kunnen sorteren.quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:31 schreef lady-wrb het volgende:
bewaren jullie van lego bouwdingen ook de dozen?
tot nu toe heb ik alle dozen bewaard, maar het neemt zo'n ruimte in.
ik zit nu echt in dubio: zal ze nu toch maar eens weggooien of zal ik ze plat maken en bewaren?
en ik vind het zooooo zonde dat alles in één grote ikeabox zit, waar je nooit meer wat in terugvindt
Om die reden hier ook geen k3, en gelukkig gaat Emma er in mee.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
k heb dr eigenlijk nooit echt naar zitten luisteren
[..]
kan me wel nog herinneren dat ze eerst voor het volwassenpubliek wilden zingen en dat dat niet lukte en toen maar voor de kinderen zijn gaan zingen
Ja, ik kan me daarvan nog een foto voor de geest halen geloof ik, had je ze niet allemaal langs een trap gehangen? Je hebt er iig toen eens een foto van laten zien waar het echt geweldig stond!quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:59 schreef Sugar het volgende:
En poppejans, die hele set heb ik ook (voor bijna niks op een vrijmakrt gekocht een paar jaar geleden)! In ons vorige huis had ik ze allemaal op één wand hangen, heel tof was dat! Nu hebben we alleen nog een paneel met de woord-kanten van 9 platen hangen.
Als iemand nog een paar platen kwijt wil voor een piepklein prijsje, dan houd ik me aanbevolen (voor bij ons op de verpleegafdelingen).quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:07 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ja, ik kan me daarvan nog een foto voor de geest halen geloof ik, had je ze niet allemaal langs een trap gehangen? Je hebt er iig toen eens een foto van laten zien waar het echt geweldig stond!
Ik heb geloof ik een heeeele stapel gekocht, denk dat ik ''boom roos vuur mus pim'' zou willen ophangen op wat ooit een babykamer wordt.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 08:58 schreef moussy het volgende:
Leuke reactie net op school:
Oh?*wijst naar mn hoofd*
Eh..?!
Maar..?
Wat leuk!!
nee weg blergh, te erg was datquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:14 schreef Belana het volgende:
ik vind het wel pittig! geen bob te bekennen?
Roep niet te hardquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:32 schreef freecell het volgende:
En dat K3 liedje!Dat komt er hier dus niet in (sowieso vinden jongetjes K3 stom toch?
)
Zoiets... M'n arm is niet zo flexiwiebel dat ik het er knap op krijgquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:26 schreef RockabeIIa het volgende:
Leuk mous! Ben benieuwd hoe het aan de achterkant zit. Het zal ook wel heel fris aanvoelen om de oortjes en in de nek met dit weer
quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:55 schreef Belana het volgende:
ik heb zelf geen last van die wisseling van tijd, maar sinds ik kinderen heb vind ik het niks. Ik zie het nut er ook niet van in, echt niet. Het zou dit jaat heroverwogen worden, maar weer niks over gehoord natuurlijk. Overigens is het nu de "normale" tijd he?
Nou ja, dit dus. Ik kom de hele zomer een uur te kort. Laat met eten, slapen, opstaan. Dat duurt dus écht tot de wintertijd weer begint. En dan realiseer ik het me weer. Dit past beter.quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:56 schreef bixister het volgende:
mooi moussy! staat je goed!
ik vind de overgang naar wintertijd juist heerlijk. 's ochtends ineens een uitgeslapen gevoel, en 'zeeën' van tijd. echt fijn zo'n uurtje extra.andersom heb ik er altijd veeel meer moeite mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |