abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 25 oktober 2008 @ 19:26:36 #176
7074 moussy
kuttekop
pi_62672240
Hoi Dutch!
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 17:39 schreef phluphy het volgende:
Moussy, dit plaatje past toch (ook) bij het kapsel dat je gisteren beschreef? Wat is dan het verschil?
Oh nee joh! Dat was dit:
zonder pony en boller. Cas zei dat er een champignonnenhoedje op mn hoofd stond
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_62672300
Klinkt verschrikkelijk m@x.
Ik heb momenteel ook zo'n leuk kind.. NOT. Luisteren, ho maar.. grote mond, lelijk doen..
Vanmiddag bij de Leen Bakker was het ook zo gezellig.. zeuren dat ze iets wilde hebben, niet meekomen, daarna willen oversteken zonder hand te geven... GRR was blij toen ik thuis was.

Maar goed, we hebben een mooie kast voor Ambers kamer gevonden. Vanmorgen zijn de oude "babymeubels" opgehaald en is d'r kamer helemaal gestript.
Alleen staat d'r bed nu tijdelijk bij ons op de kamer omdat er geen gordijnen/lamellen in haar kamer zijn en we binnenkort moeten verven (roooooooooze) en wil niet dat ze in de verflucht ligt.. dus het gaat vast een heel gezellig weekje worden. Michel wil in principe deze week d'r kamer klaarhebben. Kast kunnen we zaterdag ophalen. Nu nog op zoek naar verduisterende gordijnen...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Jubileum moderator zaterdag 25 oktober 2008 @ 19:29:22 #178
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_62672304
Soort Bea kapsel Mous?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † zaterdag 25 oktober 2008 @ 19:31:52 #179
7074 moussy
kuttekop
pi_62672369
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 19:29 schreef Lois het volgende:
Soort Bea kapsel Mous?
ja nou dat daarboven En na 2x (!!) de stijltang was het dit:

Zonder pony natuurlijk
  Jubileum moderator zaterdag 25 oktober 2008 @ 19:35:08 #180
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_62672445
Ik vind je nieuwe kapsel er erg gaaf uitzien op het plaatje, en volgens mij is dat ook wel wat met jou enorme bos haar.
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † zaterdag 25 oktober 2008 @ 19:40:15 #181
7074 moussy
kuttekop
pi_62672566
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 19:35 schreef Lois het volgende:
Ik vind je nieuwe kapsel er erg gaaf uitzien op het plaatje, en volgens mij is dat ook wel wat met jou enorme bos haar.
Het is effe wennen, maar ik hoef er niet van te huilen nee tis leuk hoor . Het thuisfront vond het ook veel leuker

Morgen doe ik een foto, het lukt me echt niet.
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 19:49:58 #182
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_62672817
Oh... had je zo'n kapsel?! Nah dat lijkt me inderdaad niet bij je passen. Die nieuwe, however, wel.
Hopelijk is het ook een beetje praktisch. Lekker snel klaar en zo.
Ga je het eigenlijk weer helemaal lang laten groeien?
... ♥ ik mis je ♥
pi_62673594
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 19:26 schreef moussy het volgende:

Oh nee joh! Dat was dit:
[ afbeelding ] zonder pony en boller. Cas zei dat er een champignonnenhoedje op mn hoofd stond
Je beschijft hem wel heel dramatisch
Die nieuwe klinkt idd toffer!

Mijn haar zit nu zo:

Vroeger zat het zo

Ik wil mijn krulletjes en rood terug! Stomme hormonen!
pi_62674478
naar de kapper... hmm dat moet ik ook maar weer eens...

ff stom vraagje, ik ben pepijn zijn fotoalbums aan het inplakken.
maar zal ik boek 1 laten lopen t/m zijn 1ste verjaardag of daar juist boek 2 mee beginnen?
  Jubileum moderator zaterdag 25 oktober 2008 @ 20:56:49 #185
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_62674513
Wow Freecell je mooie krullen
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 20:43 schreef PM-girl het volgende:
Mijn vader heeft voor Simons verjaardag pas een knopje-
s- en lichtjesmachine gemaakt. Hij ging al vlug kapot vanwege de verkeerde weerstand die erin zat, waardoor enkel nog de zoemer en 1 lampje werkte. Ook leuk (zo ondervond ook Icicles oudste ).
Maar nu heeft mijn vader het weer gefikst en hebben we dit ding! Geweldig!
Geweldig
Maakt jouw vader dit ook in opdracht van medefokkers?
Eva ♥ en Iris ♥
pi_62674623
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 20:56 schreef Lois het volgende:
Wow Freecell je mooie krullen
Ik héb nog een beetje slag
pi_62674674
p_iglet, ik zou 't laten afhangen van de hoeveelheid ruimte die je hebt in het boek dat bijna vol is. past het er t/m de verjaardag nog goed in, dan optie 1. zo niet, optie 2.

moussy, ik vind 't een leuke coupe! nu ben ik natuurlijk nog wel benieuwd hoe 't op jouw hoofd staat.
pi_62674737
hihi digitaal bix, dus geen lege pagina's, en plek zat voor beide opties.
pi_62674871
p-iglet, het album van Emma loopt tót haar eerste verjaardag, album twee begint ermee. Maar dat was meer omdat ze het 1e album voor haar verjaardag heeft gekregen.

ik wil ff klagen, ik ben snot verkouden en heb keelpijn, tijd voor bed dus maar juist vanavond slaapt Emma bij opa en oma. Ik blijf liever lekker op de bank hangen met Hoe ik het uitkien weet ik niet hoor.
Tot morgen dus ofzo...
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  † In Memoriam † zaterdag 25 oktober 2008 @ 21:13:43 #190
37843 lady-wrb
kortaf
pi_62674912
ik zou met de verjaardag in deel 2 beginnen.
ik zat net te denken: je begint toch ook bij de geboorte in deel 1, maar dat weet ik dus helemaal niet
pi_62674933
Ik zou het nieuwe album beginnen met de verjaardag denk ik.
Album 1 heeft de geboorte al
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 21:18:32 #192
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_62675046
Ik heb wel de 1e verjaardag ook in het eerste album gedaan. Het was voor mij het hele eerste jaar, waarvan de verjaardag de afsluiting was. Zo voelde het ook echt. Die eerste verjaardag was een echte mijlpaal. De rest van de albums lopen er ook meer jaren door het album heen. Ringbanden met fotobladen.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_62675112
Geboorte zit in het album van 0-4 maanden... maar denk idd dat ik verder 5-12 maanden doe en vanaf dan 1 album per jaar beginnend met de verjaardag.
Thx voor de reacties.
pi_62675166
klinkt logisch p_iglet!
pi_62676805
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 10:25 schreef E.T. het volgende:

Is er iemand met een DVD-recorder die a.s. zondag K3 gaat opnemen?
* uit lurkstand, met voornemen vaker te reageren...*

Wij nemen K3 op zondag! Dus als je interesse hebt mag je je adres wel PM-en dan stuur ik het op!
pi_62676861
je PM-box is alleen niet 'beschikbaar', krijg ik als melding.
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 22:39:07 #197
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_62676990
M@x, wat erg. Wat zou je dan graag op dat moment net even 1 van die andere ouders zijn geweest die zo bemoedigend op je inpraten.
Heeft het nog geholpen om te denken: Het is een faaaaaase?
Of: ik ben hier niet. Ik zit in een andere dimensie. Zennnnnnnn
Kinderen die grenzen opzoeken *gruwel*, dat doen ze maar lekker in een ander gezin.

Moussy, nou weet ik nog niet hoe je haar zit. Dat zijn 3 verschillende herrrdoes!
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_62677004
Houdt dat in dat ik de K3 uit de opname lijst kan halen?
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 22:45:37 #199
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_62677122
Ynske, hoe was de fotoshoor bij Lishe eigenlijk?
Jammer dat ik er niet bij kon zijn. Wie waren er verder nog van FOT?

Weekje Ardennen is altijd lekker hoor. Gaan al 4 jaar met herfst er naartoe. Die bossen, die kleuren.
Lekker in de modder stampen en kastanjes zoeken. En vooral, tijd voor elkaar. Ik had alleen iets minder hoofdpijn willen hebben. Heb de hele week knallende hoofdpijn gehad. Heeft volgens mij met die verkoudheid te maken, gaat een beetje samen. Moet zeggen dat bij thuiskomst het al iets beter gaat eigenlijk. Je zou bijna denken dat de Ardennen slecht voor je gezondheid is.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_62677224
oh da's vervelend zeg dutchie. dat had ik in denemarken ook een aantal dagen. niks aan! ik heb vaak wel 't idee dat opgebouwde stress er tijdens ontspanning/vakantie dan ineens uitkomt in zo'n vorm.

m@x, oeh balen inderdaad. maar 't is achter de rug, olé. morgen hopelijk een gezelliger dag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')