we hebben er 5 kapperboekjes voor door moeten worstelenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:24 schreef Jelief het volgende:
Dat vind ik zo'n leuk kapsel mous, ik twijfel nog steeds om zelf ook zoiets te doen.
gewoon dat kapsel en bovenop ook korter, kan je er alle kanten mee opquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:37 schreef Belana het volgende:
ja dus mous
maar ik weet het nog niet hoor. ook wel weer eng kort
kruisjequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:44 schreef Belana het volgende:
dit vind ik ook wel erg leuk
[ afbeelding ]
ow ik stop, want ik ga het bankje weer bevuilen met mijn kapper tik
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:43 schreef bixister het volgende:
nog even doorsparen tot je een staart kunt doneren, ingrid!
Jaa! Was wel ff janken op het eindquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:47 schreef Belana het volgende:
kan hem niet hotlinken, das wel jammer. ik ga naar bed trouwens, ik ben helemaal kapot.
net finding neverland zitten kijken, wat een prachtfilm zeg
en als je er met mousse een heleboel slag van maakt in plaats van en beetje?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:59 schreef moussy het volgende:
Ik vind mn haar niet leuk, ik heb er zelfs nu spijt vandoor de slag springt de bob helemaal uit elkaar en zie ik er nog erger uit dan nana mouskouri of cleopatra. Na een rondje stijltang kon ik zo koffietijd gaan presenteren...
Dan zit er niets anders op dan koffietijd te presenteren.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:08 schreef moussy het volgende:
Nah kort, maar ik durf niet zo goed, wat als bla bla enz enz. En alle kappers zitten nu natuurlijk vol. Vriendinnetje zei alleen maar nahhh dat is wennen! Maar ik heb echt een mislukt kakhoofd
vit. B ik heb dat een tijd geslikt toen ik haaruitval had.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:59 schreef bixister het volgende:
oh maar dat heb ik ook lily, niet dat dat je nou zo gerust stelt misschien, maar het komt me in ieder geval bekend voor... eigenlijk sinds ik met borstvoeding gestopt ben (een kleine 2 jr dus alweer) heb ik volgens mij veel meer haaruitval dan voorheen. bij lang(er) haar lijkt het natuurlijk vaak ook meteen erger. mijn kapper had 't nog over een of ander vitamine-tekort, dat wilde ik nog eens uitzoeken.
Haha, maffe situatie! Volledig terecht gereld! Een oogmeting is absoluut goed zo af en toe, maar dit was niet echt het moment dusquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:18 schreef moussy het volgende:
Ik heb leuk haaren ja kort
foto komt als ie gelukt is
En ik heb mild gereld, bij een brillenwinkelMn bril is gister gevallen, glas stuk. Het is een bril voor naast mijn lenzen, dus ik wilde wel een nieuwe met dezelfde sterkte, maar.. ik heb harde lenzen en voor een oogmeting moet ik 6 uur mijn lenzen uit.. eh jaha, maar ik heb geen bril en met -8 wil ik dan iig een rood wit stokje. Niets mee te maken, eerst een oogmeting dan een bril... dat deden ze absoluut niet, hoop geblaat er omheen, tot ik zei ja maar het zijn mijn kosten! Al wil ik 3 brillen met een verschillende sterkte en dan pas een oogmeting
Andere winkel snapte mijn probleem meteen en daar kan ik maandag dan ook terecht
Ja, maar ja, de jongste gaat bijna naar school dus daar kan ik het niet op gooien dan..quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:20 schreef freecell het volgende:
Haaruitval is toch vrij normaal als je mama bent geworden? Las ergens dat het wel anderhalf jaar kan aanhouden.
Je kan het proberen, maar idd niet geloofwaardigquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:12 schreef lily het volgende:
[..]
Ja, maar ja, de jongste gaat bijna naar school dus daar kan ik het niet op gooien dan..
oh wat erg is zoiets tochquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:52 schreef m@x het volgende:
Ik heb net een kinderverjaardag from hell achter de rug. Met de verjaardag was niks mis maar zoonlief besloot dat dit het juiste moment was om mijn gezag eens flink te gaan ondermijnen. Huilen, gillen, krijsen, schoppen, slaan en haren trekken. Niet bij andere kindjes, maar bij mij. Meneer heeft het halve feestje op de gang gezeten terwijl ik me in een hoekje diep zat te schamen
Oh nee joh! Dat was dit:quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:39 schreef phluphy het volgende:
Moussy, dit plaatje past toch (ook) bij het kapsel dat je gisteren beschreef? Wat is dan het verschil?
ja nou dat daarbovenquote:
Het is effe wennen, maar ik hoef er niet van te huilenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:35 schreef Lois het volgende:
Ik vind je nieuwe kapsel er erg gaaf uitzien op het plaatje, en volgens mij is dat ook wel wat met jou enorme bos haar.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:26 schreef moussy het volgende:
Oh nee joh! Dat was dit:
[ afbeelding ] zonder pony en boller. Cas zei dat er een champignonnenhoedje op mn hoofd stond
Geweldigquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:43 schreef PM-girl het volgende:
Mijn vader heeft voor Simons verjaardag pas een knopje-
s- en lichtjesmachine gemaakt. Hij ging al vlug kapot vanwege de verkeerde weerstand die erin zat, waardoor enkel nog de zoemer en 1 lampje werkte. Ook leuk (zo ondervond ook Icicles oudste).
Maar nu heeft mijn vader het weer gefikst en hebben we dit ding! Geweldig!
* uit lurkstand, met voornemen vaker te reageren...*quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:25 schreef E.T. het volgende:
Is er iemand met een DVD-recorder die a.s. zondag K3 gaat opnemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |